Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 22:06 

Ik ben ook heel hard aan het denken om te gaan met enkele vrienden.
Want het is de laatste keer en ik wil het toch echt eens meemaken :D
Dus ik wil echt super graag gaan, en tips en tricks om veel te zien zijn altijd welkom^^

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 12:24 

HAHA, ik ben een maand ervoor al in Londen, dus ik ga niet terug voor de premiere. Waarschijnlijk ga ik gewoon met een paar vriendinnen naar de premiere in de pathé bij mij in de buurt. Ik denk namelijk dat het in Londen toch echt meeeeegaa druk wordt. Maarja, wie wel gaat, veel plezier! :)

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 20:25 

Uhm yeah... Dat ik dit nog niet gepost had hier...

Maarre.. IMGOINGTOOLONDONBABY! Tijdens de premiere dus en ik heb d'r zo veel zin in. <3 Ik sluit me aan bij BeeGee, so it's gonna be epic. @@ Een bijna-hele-week London met als afsluiter de premiere. <3333 Of we gaan overnachten bekijken we daar (afhankelijk van hoeveel mensen d'r dan zitten enzo), dus ja.

ECHT ZO VEEL ZIN IN! <3333

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 20:30 

Jalf schreef:
Uhm yeah... Dat ik dit nog niet gepost had hier...

Maarre.. IMGOINGTOOLONDONBABY! Tijdens de premiere dus en ik heb d'r zo veel zin in. <3 Ik sluit me aan bij BeeGee, so it's gonna be epic. @@ Een bijna-hele-week London met als afsluiter de premiere. <3333 Of we gaan overnachten bekijken we daar (afhankelijk van hoeveel mensen d'r dan zitten enzo), dus ja.

ECHT ZO VEEL ZIN IN! <3333


Haha, yay, for real? COOL! :'D

Gaan jullie eigenlijk verkleed? Doen jullie banners ofzo mee? :') Ik wil in ieder geval een wannabe-fake-Dark Mark op mijn onder-linkerarm. En ook een wannabe-fake-Deathly-Hallows-sign op mijn rechterpols. En voor de rest weet ik nog niet helemaal of ik verkleed ga. Sowieso wel, maar ik weet niet hoe of wat ofzo, haha.

Maar sowieso wordt die premiere epic. Ik kijk er zoooo hard naar uit!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 0:37 

San Riddle schreef:
Dit jaar ben ik wel van plan om naar de midnight premiere te gaan, maakt niet uit wat ik de dag daarna moet doen, het is tenslotte de allerallerlaatste HP en dat moet in stijl worden afgesloten (:


Dit. Het maakt me geen butt uit of er celebrities zijn of hoe groot het scherm is, als er maar heel veel licht hysterische Harry Potter fans zijn in kostuums. Dan is het voor mij echt perfect.
O wacht, haal dat licht er maar uit. ALS HET MAAR HYSTERISCH IS. @@

Edit: Ik kan nog steeds geen premií¨res in Nederland vinden, weet iemand een site waarop ze staan? Of is het gewoon nog niet bekend?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 6:43 

Sweet Hermione schreef:
Edit: Ik kan nog steeds geen premií¨res in Nederland vinden, weet iemand een site waarop ze staan? Of is het gewoon nog niet bekend?


Ik heb even mijn grote vriend Google geraadpleegd, maar daar kon ik inderdaad ook niks vinden. En ook op de website van de Pathé staat nog niks. Ik vermoed dat ze er nog over aan het denken zijn en dat ze het begin juni wel bekend gaan maken. Het is voor de bioscopen ten slotte de laatste kans om Groots uit te pakken.

Als ik een mailtje gehad heb van de Pathé, I'll let you know (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 17:59 

Zoals Jalfje al zei gaan wij over twee weken naar de premiere. En aangezien de datum steeds dichterbij komt ben ik wel benieuwd wie er allemaal nog meer gaan.

@Jalf: jij had toch twee Slytherin Quidditch Team Tees? Zou ik misschien eentje kunnen lenen (als het mooi weer is). Ik heb verder niet echt een outfit. Ik moet nog wel wat dingen regelen die ze kunnen signeren. <3 Ik hooooop echt op een goed plaatsje. Ook hoop ik op bepaalde acteurs die niet in HP spelen. De Potter premieres zijn vaak zo groot dat ze veel extra celebs trekken. Die zijn echter wel een stuk minder makkelijk te pakken te krijgen voor een foto of een handtekening, maar met genoeg gillen lukt het misschien wel.

@Charlie: gaan jullie op Leicester Square of Travalgar Square staan?

IK HEB ER ZIN IN!!

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 21:38 

BeeGee Kenobi schreef:
@Charlie: gaan jullie op Leicester Square of Travalgar Square staan?


Nou nou, ik heb hier en daar gelezen dat Trafalgar het belangrijkste wordt ofzo? Al weet ik niet wat er bedoelt wordt met 'belangrijk', maar volgens mij gaan wij op Trafalgar staan. Alhoewel ik al een tijdje pro's en contra's voor beide pleinen aan het aanhalen ben en ik niet echt weet te kiezen daardoor (als ze in tijdsnood raken, dan moeten ze sowieso allemaal via Leisters en slaan ze Trafalgar mss over..) Ja, dat soort rampscenario's xD.

Dus kort: ik weet het eigenlijk nog niet zo goed. Volgens mij gaan we dat ter plekke wel beslissen ofzo.


BeeGee Kenobi schreef:
IK HEB ER ZIN IN!!


OMG IK OOOOKK!!!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 9:06 

@BeeGee; Mijn Slytherin Quidditch Team Captain shirt is mij iets te groot, dus die kan je wel lenen. Doe ik mijn Death Eater Shirt aan ^^

OMG! ZO VEEL ZIN IN!!!! <3

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 19:20 

Misschien is het leuk om een van de avonden ervoor met z'n allen ergens wat te gaan eten? Rond Covent Garden zijn genoeg leuke restaurantjes, en Forbidden Planet (Geek Walhalla) is daar op loopafstand van :D

@Jalf: F*ck yeah!!! <33 Ik hoop zo op mooi weer!

@Charles: Ik ga er ook vanuit dat Trafalgar Square het middelpunt wordt, aangezien Leicester Square nu voor een groot deel gerenoveerd wordt. Hier staan overal hekken om delen af te zetten.
Hoe het ook is, er blijft een kans dat je na 24 uur wachten nog niets ziet en geen handtekening krijgt terwijl iemand die 2 uurtjes gewacht heeft een ideale plaats heeft gekregen (last minute spot).

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 19:25 

BeeGee Kenobi schreef:
@Charles: Ik ga er ook vanuit dat Trafalgar Square het middelpunt wordt, aangezien Leicester Square nu voor een groot deel gerenoveerd wordt. Hier staan overal hekken om delen af te zetten.
Hoe het ook is, er blijft een kans dat je na 24 uur wachten nog niets ziet en geen handtekening krijgt terwijl iemand die 2 uurtjes gewacht heeft een ideale plaats heeft gekregen (last minute spot).


Aaaaargh. Zeg dat niet XD. Dat klinkt echt zo verschrikkelijk hard balen als dat gebeurt. I mean, op zich is het heel awesome om er aanwezig te zijn op zich, maar srsly, als ik niet enkele castleden ga zien, dan ga ik zwaar teleurgesteld zijn en de hele dag sobben ofzo. En ik snap dat het krap wordt en drummen en whatever, maar ik moet en zal een goed plaatsje hebben xD.

Sowieso heb ik het gevoel dat ik een stap achter sta op andere die ervaring er mee hebben. Volgens mij gaan wij de helft van de tijd niet weten wat er aan het gebeuren is. Ah. Ik ga schietgebedjes doen ofzo. And now I'm off, going to watch GoT ep 2!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 23:03 

Sorry voor de dubbelpost, maar.. Het is een beetje later dan ik eigenlijk oorspronkelijk had gepland en misschien interesseert het ondertussen al niemand iets meer - maar ik wou alsnog een verslagje schrijven over de premiere. Want het mag nu alweer meer dan een weekje geleden zijn - ik denk er nog steeds met zo'n vol gevoel aan terug. En daar wou ik het toch even over hebben. Here we go.



Harry Potter
"Deathly Hallows (part 2)"
World Premiere
07/07/2011, London

"Hogwarts will always be there to welcome you home"

Afbeelding
Bron


Goed, dus. Ik was in London met drie vrienden en ons plan was om minstens één nacht te overnachten, dus de nacht van 6 juli op 7 juli. Op die manier hoopten we dus goede plekjes te bemachtigen. Echter. Op 5 juli besloten we even een kijkje te gaan nemen en de sfeer alvast op te snuiven op Trafalgar Square. Ik ben nog steeds dankbaar voor dat idee :'). Want wat bleek, er waren echt al heel veel mensen aan het kamperen daar. Toch zeker zo'n 500 mensen. (Niet in tentjes, unfortunately, want dat wou de burgemeester van London niet ofzo).

Toen hebben we maar een beetje rondgevraagd en bleek dat een fan blijkbaar een 'lijst' had aangemaakt, met alle namen van de fans die daar al waren. Want dat was volgens hen de 'eerlijkste manier' om alles te laten verlopen. En daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb nog steeds eeuwig respect voor de mensen die dit hebben gestart en hebben volgehouden. Ook al dacht ik het begin echt vaak dat ze de lijst waarschijnlijk niet eens zouden gebruiken op de dag zelf en als het er op aan kwam (voornamelijk omdat ze alleen de voornamen noteerden per groepje) - maar niets bleek uiteindelijk minder waar. Die jongen (die geloof ik een een Hufflepuff-Triwizard-pet op had) heeft effectief alle namen overlopen, waardoor, op de dag van de premiere zelf, de mensen die echt het langst hadden gekampeerd (sommigen tot 8 dagen) als eerste de kans hadden om een plekje op de Square uit te kiezen.

Enfin, lang verhaal kort gemaakt: wij besloten om vanaf de 5e ook te gaan kamperen om op die manier op de lijst te staan en meer zekerheid te hebben om kans te maken op een wristband (lees: iedereen kreeg een wristband die op Trafalgar Square mocht, zodat je wel nog af en toen in shifts kon iets gaan eten terwijl anderen je plekje bijhielden). Bon. Wonder boven wonder heb ik de eerste nacht goed geslapen. Het heeft nog lichtjes geregend toen, maar wij (een vriend en moi) hadden onze tent kapot gemaakt (lees: de tentstokken eruit gerukt en gekraakt etc) en rondom ons gewikkeld, waardoor we wel aardig warm hadden van de meeste regen gespaard bleven.

6 juli was een beetje heel hectisch en lastig en vermoeiend. Er werd gelukkig rekening gehouden met de befaamde lijst, dus iedereen werd in grote 'kooien' gestopt (de so-called Prisons of Awesome of Cages of Azkaban or whatsoever, copyright to Jalf enzo) zodat ze groep per groep bandjes konden geven en toegang geven tot de Square. Dus tegen een uur of 13u geloof ik begonnen ze ook effectief aan het bandjes uitdelen en mensen binnenlaten op Trafalgar Square zelf. Na (nogal) lang uitzichtloos staan/zitten/wachten enzo, mochten we dus op Trafalgar Square om daar opnieuw.. te staan, te zitten, te liggen en te wachten :'). Ik was wel blij met de plekjes die we hadden bemachtigt. Iedereen lag praktisch neer, waardoor wij op zo'n 2m van de hekken aan de middengang lagen. Maar toen iedereen rechtop stond, stonden we dus uiteindelijk op de eerste/tweede rij aan de hekken in de middenrij - ideaal plekje!

Goed. Na een nacht op de upperterras van Trafalgar Square, kwam er dus nog een nacht in het midden van Trafalgar Square. Het heeft toen nog meer geregend, maar ik heb opnieuw wel ietwat kunnen slapen. Goed. Dit klinkt nu allemaal heel erg 'saai' en 'vermoeiend' en dat was het voornamelijk ook - maar de sfeer was wel helemaal geweldig natuurlijk. Ik heb heel wat nieuwe mensen leren kennen en echt een hele fijne tijd met ze beleefd tijdens het wachten. We hebben heel wat spelletjes gespeeld (van Harry Potter tot non-Harry-Potter-related) en veel afgeklets en gefreaked en gehyped om de nieuwe Harry Potter natuurlijk. Ik vond het echt überleuk om met zoveel fans in één plek te zijn - je kon echt gewoon met iedereen een random praatje beginnen door gewoon een Harry Potter reference te maken. Zo heb ik een meisje leren kennen waarmee we nu nog steeds contact hebben, door gewoon te vragen 'So, am I surrounded by Hermione-fans?' toen ze het toevallig over Hermione hebben :'). Om maar te zeggen.. De sfeer was er in ieder geval geweldig - ondanks al het wachten en onzekerheden.

En dan kwam de meest verschrikkelijke tijd van allemaal :'). Ik weet niet waarom, maar zowat iedereen kwam rond een uur of 5 wakker en ik dacht 'ah, de sterren komen pas tegen 16u, dus men zal vast nog wel een tijdje blijven liggen'. Ja, niks was dus minder waar. Tegen een uur of 6 stonden echt heel veel mensen al recht, dus besloten wij dat ook maar te doen. En that's when all hell started :'). Wat. Een. Rotweer. Tot een halfuur voor de premiere heeft het werkelijk waar de hele tijd geregend - niet zomaar regenen, maar echt met bakken uit de lucht. Het was echt verschrikkelijk. Ik stond de hele tijd half onder een paraplu, half onder een andere, rug gebogen, zo goed als niks gegeten (gelukkig wel nog op tijd naar de WC kunnen gaan) - het voelde een beetje als doodgaan eerlijk gezegd. Ik vond het echt verschrikkelijk. Iedereen raakte ook wel een beetje pissed op elkaar rondom ons - wat wil je dan ook na nachten bijna niet slapen, volop regenen etc., dus dat was wel de minst fijne periode. GELUKKIG dat de zon uiteindelijk doorbrak - wonder boven wonder. Echt net op tijd was het echt stralende zonneschijn en kon de pers de rode loper op.

Op zich eigenlijk ook wel al een belevenis, die pers. De hele tijd cheeren en lachen (en met banners omhoog staan). HEERLIJK, dat wel! Wat ook wel een magisch moment was, was toen ze de eerste keer de volledige trailer op het grote scherm lieten zien. ECHT FANTASTISCH. Iedereen cheeren en yayyen wanneer er iets hips gebeurde (en tja, dat was nogal vaak). En het hipste van allemaal was toen het stukje kwam met 'Let's finish this the way we started it..' toen riep echt de hele crowd 'TOGETHER'. Tsja, dat was best een magisch moment op dat mee te maken :').

En dan begint natuurlijk het hele evenement eindelijk. Rupert was de eerste die kwam, gevolgd door Matthew Lewis geloof ik. Enfin, ik ga niet het hele event ook nog uit de doeken doen, want volgens mij hebben de meesten het wel gevolgd via één of andere livestream. Vanaf dat moment is het gewoon echt voortdurend drummen en je ogen uitkijken naar de vele gezichten die (hopelijk) passeren. IK BEN ZO BLIJ MET DE PLAATSEN DIE WE HADDEN! Hoewel ik gestart ben op de tweede rij en uiteindelijk op de zesde geeindigd ben (door het hele drummen), was ik echt blij met onze spots. We hadden niet alleen een schitterend uitzicht op het podium/het scherm, maar in de middengang werd er ook gewoon echt veel gesigneerd - for which I'm glad.

Ik heb hieronder een overzichtje gemaakt van wie we hebben gezien/wie ik op beeld heb vastgelegd/wie ik heb 'gesproken' en van wie ik een handtekening heb. Here we go..



    ALAN RICKMAN ; DANIEL RADCLIFFE ; EMMA WATSON ; EVANNA LYNCH ; HELENA BONHAM CARTER ; IMELDA STAUNTON ; JAMES PHELPS ; JULIE WALTERS ; MATTHEW LEWIS ; J.K. ROWLING ; RUPERT GRINT ; TOM FELTON ; DAVID YATES (konernietmeerbij)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Zij kwamen ook nog voorbij, maar heb ik helaas niet kunnen vastleggen:

    NATALIA TENA ; DOMHNALL GLEESON ; WARWICK DAVIS ; BONNIE WRIGHT ; ELLIE DARCEY-ARDEN; ALEX WATSON. En RALPH FIENNES; JASON ISAACS ; CLEMENCE POESY ; DARREN CRISS en MICHAEL GAMBON liepen ons gewoon blindelings voorbij, phu! Maar heb ik dus wel gezien. En Darren heb ik ook echt nog na geroepen, want ik wou zo graag vragen dat ie de groetjes zou doen aan Chris Colfer, maar helaas dus. En ik vergeet nu vast nog wel mensen, maar dan voeg ik ze wel aan deze post toe moest dat het geval zijn.

Alle vetgedrukte mensjes hierboven, daar heb ik alvast een handtekening van. Ik kan nog steeds enkele handtekeningen niet thuisbrengen - ik weet wel dat ik er ook ééntje heb van een Epiloog-kindje en ik geloof van Albus Severus Potter, maar dat moet ik dan nog eens checken met de handtekeningen die een vriend van me heeft verzameld.

Ik baal er echt wel van dat ik uiteindelijk geen handtekening heb van Rowling. Hoewel ze dus wel gepasseerd is - maarja, heel vaak werd mijn boekje overgeslagen omdat ik echt heel ver moest strekken en ik vaak gewoon te hoog kwam. Gelukkig nam die vriend van me dan vaak mijn boekje over - waardoor ik gelukkig nog wel een handtekening heb van bepaalde mensen. Oke, tijd voor de highlight van alle highlights...

Jullie moeten weten, ik was echt helemaal excited om Helena Bonham Carter te zien en ik wou echt heeeeeeeel graag een handtekening van haar - hoewel ik wist dat ze normaal gezien niet vaak handtekeningen plaatst. DUS. Toen we op Trafalgar Square moesten wachten heb ik een banner gemaakt: "HELENA, I'D GO STRAIGHT FOR YOU".

    Afbeelding

En die banner heb ik echt de hele tijd hoog gehouden toen Helena eenmaal op het podium verscheen en TOEN KWAM ZE OOK NOG EENS ONZE KANT UIT. En toen kwam ze steeds dichter en dichter en dichter.. En wat er toen gebeurde, moet je maar even zelf kijken:

    Afbeelding
    Met dank aan Lacrimosa voor het maken van het gifje.

JAAAAAAA! Je zie het goed! :'D Ze kijkt eerst even, ze lacht lichtjes. Dan kijkt ze opnieuw, ze perst echt haar hogen om mijn banner te lezen, dan mompelt ze 'I'd go straight..' en dan lacht ze luidop! OMG OMG OMG! Dat moment was zooooooo magisch en heeft echt mijn leven gemaakt :'). Ik was zooooooo blij dat ze mijn banner in ieder geval al had gezien, en met dank aan die vriend van me die mijn boekje had overgenomen en tegen haar zij "This is from the gay-to-straight-guy!" waardoor ze mijn boekje heeft getekend. OH. MY. GOD. <3 Ik ga dat moment nooit vergeten. Ik ben toen ook even helemaal doorgeslagen (daar heb ik ook een gifje van, maar, dat bewaar ik nog maar eens even denk ik zo), maargoed, ja. Dat was wel HET moment voor me.

Goed, welke hippe dingen er ook nog gebeurden:

  • Naar EMMA WATSON riep ik: "I love your short hair!" en toen lachtte ze :').
  • Haar broer, ALEX WATSON (die helemaal supermegafoxyawesomehot is) kwam ook langs en was ook aan het signeren en ik wou echt doodgraag een handtekening en toen riep de vriend van me naar hem 'Sign this please, he's a really great fan of yours!' en toen keek ie me echt zo van aan van 'haha, is dat een hint?' en toen zei ik 'You look so handsome today!' (ook al was ik totaal niet into zijn paardenstaartje) en toen had hij zo'n smirk van 'oke, dus dat was een hint'. Of zo interpreteer ik zijn blikken in ieder geval, haha. Nou, ik vond het alvast ook geweldig.
  • DAVID YATES ging ons bijna gewoon voorbij lopen toen we hem riepen en toen hij eenmaal bij ons kwam zeiden we dat we filmstudenten waren en daar keek hij van op en toen zeiden we 'We wanna be like you!' en toen moest hij erg lachen en heeft hij ons boekje getekend. :')
  • En naar ROWLING heb ik geroepen "Which owl should I follow?" maar daar heeft ze helaas niet op gereageerd. Ik baal er nog steeds van dat ze mijn boekje heeft overgeslaan.


Goed, verderrrrr moet ik nog vermelden dat het moment dat de speeches begonnen echt helemaal awesome was en ik echt heel erg heb gehuild toen Emma haar speech deed en ik zeker helemaal toen het Rowling haar beurt was. Naast het hele HBC-gebeuren, was de speech van Rowling echt HET moment van die hele premiere voor me. Ik heb nog nooit zo hard in public gehuild geloof ik :'). But then again, who wasn't crying? Iedereen was met open mond en tranende ogen aan het staren (en als het even kon nog joelen en cheeren er tussen door - maar dat kon ik op het einde niet meer, want mijn stem knakte de hele tijd door het huilen), maar oh my god. Op het einde van haar speech kwam dan de met hands-down geniaalste quote ooit die ik nu al afgelopen twee weken te pas en te onpas verkondig: "Hogwarts will always be there to welcome you home." *dead* Seriously. Het moment dat ze dat zei, I totally went nuts. Gelukkig was ik daar niet de enige (echt heel het plein was aan het snikken), maar jeetje. Dat was echt zo'n fantastisch moment.

Goed, ik dénk dat ik bijna alles heb gezegd/vermeld wat ik wou vermelden. Het belangrijkste is eigenlijk dat het de verschrikkelijkste, maar tegelijk de beste dagen van mijn leven waren. No kidding. Ik vond het absoluut fantastisch. Van het wachten in de regen, tot het schreeuwen van 'TOGETHER' met heel de crowd, tot het 'Snape Snape, Severus Snape'-Harry Potter Puppet Pals-deuntje doen met al de mensen daar toen Alan Rickman op het podium kwam,... ALLES gewoon. Ik vond het werkelijk waar helemaal fantastisch. Überzwaar ook, maar zeker en vast de moeite. Ik ben ook echt blij met de foto's/filmpjes/handtekeningen die ik heb verzameld (met op kop die van Helena), dat maakte het wachten en zwoegen echt wel waard.

Einde.


En als er iemand is die heel deze zooi effectief heeft gelezen: ik ben heel fier op jou, dat mag je best weten.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


Laatst bijgewerkt door Enjolras op zo jul 17, 2011 13:01, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 23:20 

Awww wat een heerlijk verslag (: I actually teared up reading it, ngl :') Ik ben echt jaloers, maar wauw wat klinkt dat allemaal zwaar ook haha XD En ik heb het dus helemaal gelezen lol.

Charlie schreef:
En het hipste van allemaal was toen het stukje kwam met 'Let's finish this the way we started it..' toen riep echt de hele crowd 'TOGETHER'. Tsja, dat was best een magisch moment op dat mee te maken :').

Dat is echt awesome :') Ik kan me zo goed indenken hoe dat geweest moet zijn, echt gaaf.

Charlie schreef:
Ik was zooooooo blij dat ze mijn banner in ieder geval al had gezien, en met dank aan die vriend van me die mijn boekje had overgenomen en tegen haar zij "This is from the gay-to-straight-guy!" waardoor ze mijn boekje heeft getekend. OH. MY. GOD. <3 Ik ga dat moment nooit vergeten. Ik ben toen ook even helemaal doorgeslagen (daar heb ik ook een gifje van, maar, dat bewaar ik nog maar eens even denk ik zo), maargoed, ja. Dat was wel HET moment voor me.

THIS IS SO AMAZING. ECHT. En ik wil dat gifje zien nuuuuuuuu!

Charlie schreef:
Naar EMMA WATSON riep ik: "I love your short hair!" en toen lachtte ze :').

GOEDZO.

Charlie schreef:
Op het einde van haar speech kwam dan de met hands-down geniaalste quote ooit die ik nu al afgelopen twee weken te pas en te onpas verkondig: "Hogwarts will always be there to welcome you home." *dead* Seriously. Het moment dat ze dat zei, I totally went nuts. Gelukkig was ik daar niet de enige (echt heel het plein was aan het snikken), maar jeetje. Dat was echt zo'n fantastisch moment.

Mmmmmmmashdf;lakjdsf daar had ik echt heel graag bij willen zijn ;____; Ik zat al te sobben bij dit moment toen ik de livestream keek dus ik kan me goed voorstellen dat het live nog veel erger was haha :') Wauw.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 8:46 

Charlie schreef:
Ze kijkt eerst even, ze lacht lichtjes. Dan kijkt ze opnieuw, ze perst echt haar hogen om mijn banner te lezen, dan mompelt ze 'I'd go straight..' en dan lacht ze luidop! OMG OMG OMG! Dat moment was zooooooo magisch en heeft echt mijn leven gemaakt :').


Tja met zo'n banner, geheid dat je dan de aandacht trekt haha! :D

Bedankt voor het delen van je ervaring, jammergenoeg had ik er sowieso niet bij kunnen zijn. Had het wel graag gewild, maar was op 7/7 net 1 dag weer thuis vanuit Frankrijk bij mijn ouders vandaan. Moet echt een unieke ervaring geweest zijn al weet ik niet of ik het zou trekken. Want zeker op 't moment dat je dan op Trafalgar Square mag wordt het natuurlijk massahysterisch. Allemaal om de beste plek in te nemen. Dito voor wanneer alle acteurs/actrices langs kwamen en het handtekeningenjacht was geblazen.

Wat mij dan wel weer leuk leek is de momenten tussendoor. Het hele groepsgevoel, het wachten tot het moment daar is enzo. Je hebt in elk geval het zo verteld dat degene die er niet waren zich er in elk geval prima in kunnen verplaatsen. Echt een once in a lifetime experience dus :!:

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme