Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 18:35 

Waar knap je of af?

Als het kan dan is dit een afzonderlijk topic, voor t andere topic is het anders te veel en kan er wat mis gaan? Zo niet mag je deze sluiten!
Dit is uiteindelijk geen lijstjes topic, maar om er over te discussieren.

-En om t niet stil te laten vallen later, kun je hierin ook kwijt wanneer je op een dag iemand tegen komt die je tegenvalt. Of iets ziet buiten wat je niet bevalt.
Waar je van afknapt dus en niet afkraakt!

---
Waar ik op afknap:
Sommige dingen liggen maar net hoe ze staan bij iemand, dan kan het altijd wel passen.
- Rokers
- Drinkers
Beide doen veel mensen nou eenmaal, het is niet erg als het gebruik niet teveel is.
- Drugsgebruikers
- Dikke mensen/te dun
- Littekens (ligt eraan/en waar)
- Kale meiden/vrouwen hoofden
- Lelijke/kras stem
- Parfum
- te veel of verkeerde make-up (of lijkt op clown of slet)
- Te kort/lang haar, zelfde met de kleur maar verschilt per persoon
- Wratten of dergelijke op bepaalde plekken
- Ringen of dergelijke dingen op bepaalde delen van het lichaam/of te veel.
- tatoeage's, ligt eraan hoe ze eruit zien en waar ze zitten/of te veel
- mooie meiden/vrouwen die zich verwaarlozen of iets aan het lichaam veranderen wat niet nodig is.-(sterren)

_________________
Support Joyce @ WIDM


Laatst bijgewerkt door 2daemon op zo jul 03, 2011 19:28, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 18:59 

Volgens mij ben je nog erg jong.
Wat een lijst zeg. is er eigenlijk wel iets waar je nĂ­et op afknapt? :S
Er blijft weinig over zo.

Ik knap zelf af op arrogantie. Altijd laten blijken dat je vind dat je zelf beter bent dan al de rest.

Ik zei altijd dat ik nooit met een kalende man zou kunnen ... maar het tegendeel bewijst het.

Ik denk dat als je echt verliefd bent,of zelfs van iemand houd, dat je door al die dingen wel heen kunt kijken. Dan zie je een pukkeltje oid niet meer.

Ik geef toe dat ik drugsgebruik ook niet zo leuk vind en daar idd wel een beetje op afknap. En op overmatig gebruik van alcohol. Roken vind ik ook niet fijn maar ik zal er niet op afknappen.

Die man waar ik nu mee ben/was. Is kalend, heeft een buikje en is 1 cm kleiner dan ik. Allemaal dingen die ik niet aantrekkelijk vind. Maar toch vind ik 'm ontzettend leuk, lief en aardig en ... vanalles.

Edit: Hmm ... ik zie dat je 23 ben ... of ik moet fout gekeken hebben.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 19:10 

Naar mijn idee zijn er best dingen waar je op af kunt knappen, maar soms zijn er ook dingen waar mensen aan het overdrijven zijn.
Er zijn genoeg dingen waarvan ik niet zo gecharmeerd ben, maar ik zet niemand zomaar aan de kant, omdat ze er misschien niet ideaal uitzien, of omdat ze zouden roken.
Ik kan wat gedrag betreft hooguit vragen of er een compromis gemaakt kan worden. Bijvoorbeeld niet roken waar ik naast moet staan.

Wat dat betreft zou ik net als Helen eerder op arrogantie af zou knappen. Daarnaast zijn er ook genoeg andere karaktereigenschappen waar ik het soms moeilijk mee heb, maar daarom probeer ik het goede in mensen te zien.
Soms zijn mensen gewoon niet in staat om zichzelf te zijn en moeten ze zich verschuilen achter hun gedrag.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 19:26 

Helen schreef:
Volgens mij ben je nog erg jong.
Wat een lijst zeg. is er eigenlijk wel iets waar je nĂ­et op afknapt? :S
Er blijft weinig over zo.
Edit: Hmm ... ik zie dat je 23 ben ... of ik moet fout gekeken hebben.

(Edit inhoud iets veranderd was iets vergeten)
Ja ben bijna 24, dus het is maar wat je jong vind. ;)

Het is misschien lang en zal ook nog wel andere dingen hebben, maar op gebied van liefde of iemand leuk vinden. Heb ik nog niet veel geluk of contact.
En tuurlijk ik heb t er niet bij staan, maar vind je iemand leuk kijk je of probeer je wel voorbij bepaalde dingen te kijken. Heb ik ook wel in topic Uiterlijk&Innerlijk staan.
Ik wordt ook wel steeds opener en ruimdenkend, maar dat is zover nog in theorie moet nog zien wat er uitkomt wanneer het gebeurt.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 19:57 

2daemon schreef:
Het is misschien lang en zal ook nog wel andere dingen hebben, maar op gebied van liefde of iemand leuk vinden. Heb ik nog niet veel geluk of contact.


Als ik dat zo lees is het enorm moeilijk om iemand te vinden. Als je zulke hoge eisen aan een ander stelt... Dan kan ik me als vrouw zijnde ook heel goed voorstellen als er medevrouwen zijn die juist daar weer op afknappen. Want het is ook nooit genoeg en het moet altijd beter!
Je doet haast blijken dat wanneer iemand drinkt al meteen heeft afgedaan. En ik mag toch hopen dat het om overmatig alcohol gebruik gaat en niet af en toe een glaasje.
Anders wordt je wereld wel heel klein en zal hij altijd zo klein blijven.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 20:25 

Nahja het is meer omdat ik zelf niet drink en rook, hoop ik een mede partner te vinden die dat ook niet doet. Die zijn er vast wel maar lastig te vinden.
Het is niet erg dat men t doet, en idd het gaat meer over overmatig gebruik.
Mijn opa bijv was een hevig roker, na z'n dood zijn we naar z'n huis geweest ik voor de 1x. Je zult niet geloven wat je daar aantrof, en de muren waren eerst wit maar nu bruin van t roken. :shock:

En het lijken misschien hoge eisen maar het is iets wat ik op zich wel voorbij kan kijken, maar ik weet eerlijk gezegd nog niet echt wat ik wil. Zulke contacten heb ik niet echt, en het heeft met nare ervaringen te maken.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 21:07 

Ik heb zelf ook de nodige nare dingen meegemaakt. een vriend van me heeft een auto ongeluk gehad en heeft het niet overleefd. Zijn broer die te veel had gedronken reed. Maar dat wil niet zeggen dat ik iedereen die een glaasje drinkt afschrijf.

Je weet pas wat je wil als je iemand tegenkomt.

Het zou me niks verbazen als het een kort stevig meisje is met iets meer make-up op en een tatoeage

Trouwens ... aan littekens kan je niet altijd wat doen.
Ik zelf heb 2 hele grote en 2 kleintjes.

De grote was van een zware rugoperatie en 1 van de kleintjes hoort daar ook bij en de andere kleine is van een blinde darmoperatie.

Ik ben ook wat zwaarder dan ik hoor te zijn. Ik ben zo'n beetje alles waar jij op afknapt geloof ik ... alhoewel, het valt mee.


Wat mij opvalt is dat je hier allemaal dingen hebt staan die met het uiterlijk te maken hebben. Het innerlijk bepaalt ook je uiterlijk hoor. Tenminste, dat vind ik.
Je kan nog zo'n mooi koppie of lijf hebben maar als je arrogant bent verander je voor mij in een mooie man in een lelijke man

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 23:52 

Helen, ik ben het helemaal met je eens.

Uiterlijk is niet alles! Kijk, je kan van tevoren wel schreeuwen: "DIT WIL IK NIET, DAT WIL IK NIET!" En dan zal je zien... Je zal met iemand eindigen waarvan je het zelf nooit verwacht zou hebben.

We hebben allemaal natuurlijk wel onze turn-on/off's, maar dat zijn meestal maar een paar kleine dingetjes en geen hele waslijst. Ik geef toe, dat ik zelf niet echt veel heb met mannen met lange haren. Maar als ik er ooit voor val, so be it! Het draait om karakter. Uiterlijk kan een leuke plus zijn. (Dan is er nog iets van lichamelijke aantrekkingskracht, maar dat is ook bij iedereen anders).

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 6:45 

Helen schreef:
Je weet pas wat je wil als je iemand tegenkomt.

Trouwens ... aan littekens kan je niet altijd wat doen.
Ik zelf heb 2 hele grote en 2 kleintjes.

Dat is waar.
En voorbij littekens kan ik wel voorbij kijken, maar het ligt er maar net aan en kan t natuurlijk pas zeggen als t moment daar is. Kijk heb ik met iemand, en die moet een borst afzetten vanwege kanker en er zit een litteken. Dan zou ik ervoor bij kijken want dat is niet de persoon zelf.
Nou ben ik een borstenman en als het al is gebeurt voor ik met degene heb, weet ik niet wat ik zal doen omdat ik dan jammer vind, maar een litteken is alsnog de persoon zelf niet.

Helen schreef:
Wat mij opvalt is dat je hier allemaal dingen hebt staan die met het uiterlijk te maken hebben. Het innerlijk bepaalt ook je uiterlijk hoor. Tenminste, dat vind ik.
Je kan nog zo'n mooi koppie of lijf hebben maar als je arrogant bent verander je voor mij in een mooie man in een lelijke man

Ja dat klopt maar nu kijk je voornamelijk hier naar, terwijl t topic Uiterlijk&Innerlijk er ook bij hoort. Daar staan dingen die in dit topic dingen opheffen op den duur.
Mijn lijst is ook wel lang maar ik ben nog een groentje weet nog niet echt wat ik wil, dus kan het idd pas zeggen als ik iemand ontmoet. De foutjes moet je er ook bijnemen natuurlijk, ;) anders krijg je niemand of iemand zoeken zal idd moeilijk zijn.

Ben zelf ook niet perfect heb ook wel dingen vooral m'n handicap, ik weet dus wel dat ik niet te hoog moet mikken. En dat ik zoals in dit topic er voorbij moet kijken of aanpassen. Dat moeten ze ook bij mij.
Het is denk ik de manier van kijken dat me lijst zo lang is?

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 10:01 

2daemon schreef:
Nou ben ik een borstenman en als het al is gebeurt voor ik met degene heb, weet ik niet wat ik zal doen omdat ik dan jammer vind, maar een litteken is alsnog de persoon zelf niet.


Dat vind ik nogal kortzichtig. Ooit al eens over nagedacht dat je het tijdens het eerste gesprek niet direct over het afzetten van een borst zult hebben. Dat soort dingen zijn nogal privé en ga je echt niet aan jan en alleman vertellen.

Daarnaast vind ik het ook heel kortzichtig om te stellen dat Uiterlijk & Innerlijk ook bij horen. Het gaat om het totaalplaatje. Op een gegeven moment is er die klik die bepaald dat je iemand leuk vindt.
Want als je werkelijk op de punten afgaat, dan ben je op zoek naar de perfecte, meest idealistische persoon op aarde. En dan kan ik een advies geven: stop maar met zoeken, want die vind je niet.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 16:01 

Nee maar bedoel voorhand zie je zoiets wel, tenminste denk ik want je kunt het ook opvullen met iets om niet het verschil te merken. Maar je hebt gelijk over zoiets heb je het niet gelijk bij n ontmoeting. En waarom t kortzichtig is snap ik niet? want het is een voorkeur.
Ik kan proberen me aan te passen, maar zoiets weet ik ook pas wanneer het gebeurt?

En verder heb je ook gelijk, maar ik heb ook een beetje het idee dat je de rest niet goed leest.
Dit topic is een afsplitsing van t andere topic, anders wordt het een beetje een wirwar maar samen is het een totaal plaatje. Ik focus me ook niet op die punten want niemand is ideaal.
Of ik snap zelf niet wat er bedoelt wordt? :S want leg namelijk wel uit dat deze punten niet alles zijn en t nog moet ontdekken en kan veranderen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 11:57 

Ik vind het lastig als iemand niet op hetzelfde niveau van intelligentie zit. Dat bedoel ik absoluut niet vervelend, ik merk alleen dat het minder makkelijk 'klikt' met iemand die veel slimmer/veel minder slim is dan ik.
Ook houd ik er niet van als iemand rookt, daar ga ik vaak van hoesten, en ik knap af op mensen die overal op afknappen ;).

Natuurlijk ben ik pas 18 jaar en heb ik verder totaal geen verstand van liefde :p.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 12:15 

Hmm ik vind de grootste afknapper denk ik als het gewoon totaal niet klikt. :P Wat ben je dan in godsnaam met elkaar aan het doen...
Slechte hygiëne vind ik ook een huge afknapper, dan mag je van mij weer ophoepelen. En verder pff ik stel niet zulke hoge eisen... ik vind een man met lang haar altijd wel leuk :D


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 12:22 

Ik heb ooit op een date ook een hele grote afknapper gehad! We wandelden richting de Bakker Bart om lekker een broodje te eten en toen kwam ze een ex tegen! Ze begon echt met hem te praten en we hebben daar zeker een half uur gestaan... Heb maar aardig gedaan, maar daarna was voor mij de date wel echt over! Het werd ook helemaal niks...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 22:26 

Billy schreef:
Ik vind het lastig als iemand niet op hetzelfde niveau van intelligentie zit. Dat bedoel ik absoluut niet vervelend, ik merk alleen dat het minder makkelijk 'klikt' met iemand die veel slimmer/veel minder slim is dan ik.
Ook houd ik er niet van als iemand rookt, daar ga ik vaak van hoesten, en ik knap af op mensen die overal op afknappen ;).


Zo ongeveer hetzelfde hier. Ik vind het prima als mensen roken, maar als partner zou ik het niet fijn vinden als hij/zij rookt. Als mijn kleren naar rook ruiken na een avond/nachtje stappen heb ik daar geen problemen mee, maar als het elke dag is wel. Ongeveer hetzelfde level van intelligentie is ook handig, maar leergierigheid vind ik denk ik belangrijker.

Wat ik eigelijk echt een afknapper vind ik geen respect voor dieren/mensen/omgeving EN mensen die uit de hoogte doen. Ik word daar heel giftig van.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme