Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 18:28 

Wat is jouw type Uiterlijk & Innerlijk.

Het is uiteindelijk geen lijstjes topic, maar iets om over te discussieren en meer te weten te komen van de ander.


----
Een hele poos dacht ik alleen maar aan het uiterlijk, tot ik ook leerden dat je ook naar het innerlijk moet kijken. Maar ja je zit ook met het uiterlijk nog.

Wat ik zou willen van t innerlijk bij een meisje is:
-Ze moet zeker te vertrouwen zijn
-Dat ze stabiel is en weet waar ze staat en kan.
-Goed kunnen communiceren, dat we gesprekken kunnen voeren over van alles en nog wat.
-Beloftes nakomen (soms kan dat niet, das niet zo erg)
-Geen drugs gebruiken.
-Geen roker en drinker (op gelegenheden kan het wel)
-Meelevend en begrijpend zijn.
-Een beetje dezelfde intresses als ik hebben.
-In iedergeval van dieren houden en de natuur, respecteren enzo.
-Moet van knuffelen en gek doen houden.
-Lief en aardig zijn, en humor hebben die we samen kunnen vullen (iets van gilmore girls)
-Niet te slim, beetje dom.
-Mag koppig zijn.
-Moet net zo veel voor mij over hebben als ik voor haar, en wel vaak bij me willen zijn.
- Moet tijd voor me kunnen vrijmaken.
- Een niet al te sportief type die de hele dag staat te sporten en een gespierd lijf heeft.
-Dat ze werk heeft en kan krijgen om zo een beetje goeie finacien kan regelen, maar rijk hoeft ze niet te zijn.

Het kan zijn dat ik nog wat vergeet...

Wat ik zoek in een uiterlijk is en t is al een beetje veranderd:
-Kleur van huid maakt me niks uit, ook niet van welk land ze komt. En de taal eigenlijk ook niet echt maar liefst NL of engels iets dat ik versta.
-De ogen: Helder blauw spreekt me heel erg aan en is zo mooi, helder groen of iets anders kan ook.
-Het haar: Het liefste lang, mag kort maar dat moet je ook maar net staan. Het haar van die Japanse/Chinese zien er erg leuk en uniek uit.
-Het lichaam, net te dun of te dik, een mooie slanke meid of een klein buikje vind ik prima.
-Lengte: Maakt niet zoveel uit als ze maar niet te lang is, of tenminste even groot is iets kleiner is wel leuk.
-De borsten: het moet bij het lichaam passen maar dat is niet altijd zo. Niet van die joekels dat vind ik niks, net als hele kleine. Hoewel als ze heel mooi is of als ik haar leuk vind, dan maakt plat of kleine niet zoveel uit. Al ben ik wel een borsten man.
-Kont: niet dik of groot verder maakt het niet zoveel uit.

Kan nog iets vergeten zijn.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 20:12 

Heb er wel eens over nagedacht, maar ik ga niet een waslijst opnoemen van wat wel of niet kan. Natuurlijk zijn er bepaalde kenmerken waarvoor ik eerder voor zou vallen. Maar ja, dan moet het alsnog die klik geven. Je kunt namelijk alles mee hebben, maar dat het toch tegen valt.

Zelf vind ik donkerbruine of juist ijsblauwe ogen erg mooi. Maar dat alleen maakt niet dat ik zeg; wauw! Het moet die sprankeling hebben. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is een vorm van emotie die weerspiegeld wordt. Ze zeggen immers niet voor niets; de ogen zijn de spiegels van de ziel.
Qua haar hou ik echt van bruin en blond met een bepaalde slag erin of krullen. Het is echt iets wat samen de combinatie vormt.
Oja, absoluut geen 6-pack (of 8-pack), liever normaal postuur, of een lief klein buikje, niemand is immers braaf slank. Daar lijk ik wel van de gemiddelde vrouw af te wijken, want merendeel schijnt toch een gespierde man te willen.
Ben ik overigens gek wanneer ik niet per sé een lange man wil? Ik heb namelijk ooit een vriend van 1,92m gehad en dat is echt lastig kussen wanneer ik zelf maar 1,65m ben. :mrgreen: Dus geef mij liever iemand onder de 1,78m. (dat verschil is te vereffenen met een paar leuke haklaarsjes)

Wat het innerlijk betreft, kan ik enorm cliché doen. Betrouwbaar, lief, blablablaa...
Maar wat ik echt waardeer in een man, is het feit dat hij de touwtjes van zijn leven in handen heeft. Of althans, mogelijkheden zoekt om te leren van zijn fouten.
Verder vind ik het ook heerlijk om te discuzeuren, dus iemand die tegen mij in durft te gaan is ook wel erg fijn. Ik hoef absoluut geen schoothondje die met overal volgt in wat ik doe.
Voor de rest iemand die me kan inspireren, me dingen wil leren, laten zien en dingen wil delen. Ik leer liever skiën van hem dan dat we voor de zoveelste keer gaan zwemmen, omdat hij bang is dat ik skiën niet leuk zal vinden.
Waarschijnlijk zijn er nog genoeg andere dingen te verzinnen.
Zelf ben ik zo gestoord als wat, daarom hoop ik hoop iemand die daarin kan delen. Of die zelf ook heerlijk maffe hobby's heeft.

Voor de rest was ik vroeger van mening dat ik nooit iemand met een buitenlands uiterlijk zou trouwen. Daar ben ik helemaal van teruggekomen. Iemand met een heel donker uiterlijk of een Arabisch/Indisch uiterlijk (licht getint) vind ik ook erg mooi.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


Laatst bijgewerkt door Aisling op di jul 05, 2011 18:18, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 20:33 

Aisling schreef:
Natuurlijk zijn er bepaalde kenmerken waarvoor ik eerder voor zou vallen. Maar ja, dan moet het alsnog die klik geven. Je kunt namelijk alles mee hebben, maar dat het toch tegen valt.

Zelf vind ik donkerbruine of juist ijsblauwe ogen erg mooi. Maar dat alleen maakt niet dat ik zeg; wauw! Het moet die sprankeling hebben. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is een vorm van emotie die weerspiegeld wordt. Ze zeggen immers niet voor niets; de ogen zijn de spiegels van de ziel.

mogelijkheden zoekt om te leren van zijn fouten.
Verder vind ik het ook heerlijk om te discuzeuren, dus iemand die tegen mij in durft te gaan is ook wel erg fijn. Ik hoef absoluut geen schoothondje die met overal volgt in wat ik doe.
Voor de rest iemand die me kan inspireren, me dingen wil leren, laten zien en dingen wil delen.
Zelf ben ik zo gestoord als wat, daarom hoop ik hoop iemand die daarin kan delen. Of die zelf ook heerlijk maffe hobby's heeft.

Zoiets zoek ik ook wel, en je hebt gelijk over de ogen.

Hoe gestoord ben je dan. :P
Als t kan zijn me ma en ik ook gestoord samen, op me werk doet men t weleens kan best omdat mensen er werken met een handicap.
Geluidjes maken, gekke dingen doen etc.. anders is t leven maar saai hé.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 21:15 

Mijn ideale man zou zijn:

ongeveer 2 meter (ben zelf 1.82)
lekkere bos haar
mooie ogen
lange benen
mooie tanden
mooie lach

Vrolijk
moet humor hebben
mag ook wel zelfverzekerd zijn
moet z'n eigen inkomsten hebben
ow, en hij moet lief zijn maar niet té lief.

Ik ben vast wat vergeten.

Ik weet ook dat die man die ik ideaal vind gewoon niet bestaat. Al zou hij alles wat ik omschrijf hebben,is er toch iets wat me niet bevalt.
Maar dat maakt niet uit.
Er zijn een heleboel andere mooie en leuke mannen die niet perfect zijn ... maar wie wil er nou perfect. Daar is geen bal aan.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 18:26 

Bij gek versta ik toch wel het samen met de ex-Lama's op het podium staan, tot twee keer toe. Dat was supergaaf en bovendien best wel maf om mee te maken. Met name omdat ik de eerste in de armen van Ruben van de Meer eindigde. :mrgreen:
Daarnaast in een wedstrijd tijdens de nacht een Nederlandse cabaretier (Mike Boddé) de huid vol gescholden op de meest creatieve manieren. Om op die manier diegene daarna te mogen ontmoeten.
En nog meer van dat soort dingen, waarvan ik achteraf dacht: heb ik dat werkelijk op mijn geweten.

Doet me er aan denken dat ik binnenkort nog een dansfilmpje op moet nemen en die nog moet opsturen aan wat mensen (ja, waaronder Mike Boddé... waar Twitter al niet voor zorgt (a) )

Heb me overigens net nog bedacht wat ook een enorm positief punt is wat ik waardeer in een man. Het zou fijn zijn als hij kan dansen of in ieder geval soepel is in de heupen.
Komt waarschijnlijk door mijn dansachtergrond, want ik vind het heerlijk om als duo te improviseren.

Edit: misschien een stom dingetje, maar ik kan het ook heel mooi vinden als mannen sieraden dragen. Niet zo'n brede schakelketting, maar een zwart touwtje met een subtiel hangertje (voor mannen dan). En bepaald soort ringen vind ik ook echt heel mooi.
Het is vreemd maar ik kan heel vaak het type man ontfutselen dat sieraden draagt, al is het maar onder de kleding.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 22:38 

Nerds! :p (Liefst van de categorie 'schattig'.)

En als een jongeman een maatpak aanheeft, moet ik even kijken xD.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 22:34 

Voor alle mannen, vrouwen, genderqueer, transseksuelen, etcetera:

- Vertrouwen.
- Geen leugens.
- Moet mij kennen en met me om kunnen gaan (Onder andere een dominante kant hebben om mij de mond te kunnen snoeren als het nodig is).
- Moet kunnen luisteren.
- Niet dom zijn.
- Moet mij net zo veel nodig hebben als ik hem/haar/het.
- Open staan voor nieuwe ideeën.

Qua uiterlijk maakt het me niet zo veel uit. Ik houd van schattig, ik houd van sexy. Ik houd van jongensachtige meisjes en meisjesachtige jongens. Lichamelijk geef ik een voorkeur aan mensen die er dun zijn of een normaal BMI hebben. Ik houd ook van lichtelijk gespierde mensen. Een goed gebit is ook altijd fijn (wat dus een tegenvaller is bij veel Aziaten, waar ik me ook tot aangetrokken voel).

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 16:25 

Hm, de ideale man. Ik denk niet dat er ééntje aan mijn eisen voldoet. :roll:

Hij moet zwart, witblond of rood haar hebben.
Het liefst heel netjes of goed gekleed zijn.
De kleur van zijn ogen maakt me weinig uit.
Zijn huisdkleur blank.
Ik hou ervan als ze een ondeugende glimlach hebben.
Verder moet hij heel lang zijn, zo rond de twee meter en het liefst brede schouders maar als hij mager is vind ik het ook wat hebben.

Qua innerlijk, ik wil dat hij slim is en goed nadenkt voordat hij iets doet.
Daarnaast houd ik van jongens die oprecht zijn en goed advies kunnen geven.
Ambitie en leergierigheid vind ik belangrijke eigenschappen. Maar hij moet vooral rustig zijn, ik haat het als jongens zo druk zijn en dat zijn ze meestal.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 29, 2011 16:55 

Oeh, dit is leuk :P

het uiterlijk van mijn ideale man:
- Zwart haar
- Blauwe ogen
- Blanke of licht getinte huid (Ik kan donkere mannen absoluut niet aantrekkelijk vinden, en dat heeft niks te maken met racisme of iets in die trant)
- Mooie tanden, niks zo'n afknapper als vieze tanden
- Langer als ikzelf (ik ben 1,68 dus dat moet geen probleem zijn) ;)
- En ik wil absoluut geen mager scharminkel

Het innerlijk van mijn ideale man:
- Humor
- Vertrouwen in elkaar hebben
- Zelf tegen een grapje kunnen
- Aardig tegen de medemens (ik ben zelf altijd heel snel van: dat is zielig dat kun je niet maken)
- Ambitie is ook een goede, want ik vind het vreselijk en kan het zelf ook moeilijk begrijpen als iemand dat niet heeft (waarschijnlijk omdat ik dat zelf wel heel erg heb)

Verder vind ik een maatpak bij een man ook altijd heel leuk :D

Eigenlijk het type: ruwe bolster, planke pit.

Dit is mijn ideale man maar waarschijnlijk stel ik er iets teveel eisen aan haha

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 18:09 

Ik vind persoonlijk dat het uiterlijk er niet aan toe doet, ik kijk liever naar iemands innerlijk dan naar het uiterlijk.
Vroeger was mijn visie op het uiterlijk van de perfecte man dit: bruin haar, groene/bruine ogen, iemand van minstens 1m90 en brede schouders.
Mijn allereerste vriend had dus zo'n uiterlijk maar jammer genoeg bleek zijn karakter niet zo mooi te zijn als zijn uiterlijk. We pasten gewoon niet bij elkaar, ookal deed hij aan bijna alle eisen dat ik toen had op het uiterlijk.
Een paar jaar later werd ik verliefd op een vriendin en qua uiterlijk was zij ook mijn droomvrouw maar ze had een paar innerlijke kanten die mij niet aanstonden. Niet haar hele karakter maar haar manier van denken stond me niet altijd aan, verder is ze wel een toffe meid. Maar als we ooit een relatie zouden hebben zou het niet goed komen denk ik, gewoon als goede vriendin vind ik al prima. : )

Dusja, hieruit heb ik al geleerd niet naar het uiterlijk te proberen kijken, ik heb nog altijd wel mijn voorkeur voor mannen met een groot gestalte en vrouwelijke vrouwen met een klein mannelijk kantje maar het karakter vind ik nog steeds veel belangrijker dan het uiterlijk.
Het grappige is nu dat ik samen ben met een jongen die blond is en een bril draagt, ik heb jongens met blonde haren nooit aantrekkelijk gevonden tot nu.
We spraken gewoon eens random tegen elkaar op een projectweek op school en we bleken heel veel dingen gemeen te hebben en van het een kwam het ander. En dat terwijl zijn uiterlijk mij eigelijk totaal niet aansprak, laat staan dat ik ooit een relatie met hem zou beginnen. Ik ben zoveel gelukkiger met iemand zoals hem dan dat ik ooit was met iemand anders. Innerlijk is zoveel belangrijker dan het uiterlijk, daar ben ik wel overtuigd van.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 22, 2013 0:39 

Ik vind mensen heel snel aantrekkelijk en leuk, wat ik ergens heel fijn vind omdat ik er altijd wel vrolijk van wordt als ik iemand om me heen heb die ik wel leuk vind.

Ik val meestal op een beetje vrouwelijke, jong-uitziende jongens die van filosoferen houden en openlijk over hun gevoelens, behoeften, etc. kunnen praten. Ongeveer mijn leeftijd is fijn, in elk geval niet te oud - als een jongeman ''te oud'' is dan voel ik gewoonweg geen aantrekkingskracht meer. Een flinke bos haar (liefst krullen) vind ik fantastisch en ik val meestal op een normaal tot tenger postuur, gespierde benen zijn een plus. Een jongen die veel dingen onderneemt vind ik erg leuk, en als hij gemotiveerd is met z'n werk/studie vind ik ook mooi. En een knuffelaar en muziekliefhebber, graag.

Wat ik een grote afknapper vind is homofobie en arrogantie.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme