Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 11:09 

Afbeelding

Summer wordt onrsutig wakker door de luide stem van Chris. Even denkt ze dat hij in hun kamer staat, maar als ze langzaam haar ogen opent ziet ze alleen Leonard die gaat douchen. 'Mooi, nog even een paar minuten extra liggen' denkt ze terwijl ze nog een keer omrolt in haar bed.

Na een kleine 10 minuten is Leonard al weer klaar en weet Summer dat ze er nu echt uit moet komen. Ze rolt nog eens om en rolt vervolgens ook letterlijk haar bed uit. Als ze richting de badkamer wil lopen, merkt ze hoe stijf ze wel niet is en haar wonden op haar bovenbenen en armen voelt ze ook lichtjes trekken. Ze herinnert zich nog vaag van vroeger dat je met nieuwe littekens betern iet in de zon kan gaan, lekker handig dat ze nu op een cruise zit en een stop maakt in Egypte!

Als ze de douche uitkomt en een handdoek omslaat, komt ze erachter dat ze vergeten is kleding mee te nemen in de badkamer, verdorie! Geïrriteerd trekt ze haar pyjama weer aan, loopt de badkamer uit naar de kast en trekt er haar jeans-jumpsuit uit, die zal zo goed als haar littekens wel bedekken. Terug in de badkamer trekt ze snel haar jumpsuit aan, doet haar haar in een vlotte staart en ruimt haar toiletspullen nog even snel in. Ze heeft er geen zin in dat de badkamer één grote bende wordt.

Summer legt haar pyjama onder haar kussen en vist onder uit de kast haar sandalen. Als ze op de rand van haar bed gaat zitten om deze aan te doen, ziet ze op het klokje naast het bed dat ze nog maar 5 minuten hebben voordat ze gaan aanmeren. Ze tikt Leonard voorzichtig aan, het zou niet netjes zijn om hem hier maar te laten liggen. "Leonard, we moeten gaan, over 5 minuten zijn we al in Egypte!" Snel pakt ze haar schoudertas en stopt er het flesje water in dat naast haar bed stond en haar wand. Ze loopt naar de deur, doet deze open en gaat in de deuropening staan. "Kom je?" vraagt ze iets harder aan Leonard, zodat hij misschien nog eens op ging staan.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 12:17 

Afbeelding

Zoals hij zichzelf heeft belooft is Austin naar zijn beker warme melk met honing naar z'n hut heen gegaan om zich gereed te maken voor bed. Hij trekt z'n überhippe beertjes pyjama aan, poets z'n tanden, nacht crème op, ijsmasker op en de wekker op z'n telefoon extra vroeg zetten.

[..]

De volgende ochtend word hij ook gewekt met het klassieke nummer Ave Maria.Austin rekt zich dan uitgebreid uit, doet z'n ijsmasker af, z'n telefoon uit en gaat dan naar de badkamer om zich te douchen en de rest van zijn morgen routine. Bijna klaar en hij is precies op schema, want over vijf minuutjes zijn ze in Egypte en Austin hoeft alleen z'n handtas nog in te pakken.'Fles water check, portemonnee goed opgeborgen check, zonnebril check, telefoon check...Ok ik ben klaar om naar Egypte te gaan' brengt hij vrolijk uit en dan naar Ryan kijkt Ryan nou niet treuzelen we zijn bijna in prachtig Egypte, hup hup' vervolgt hij.

Hij loopt met z'n handtas de hut uit richting de bar. 'Goedemorgen mede passagiers' brengt hij zeer goed gehumeurd uit en nog een broodje ham neemt voor ze in Egypte zijn gearriveerd.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 12:30 

Afbeelding

Gallagher heeft net een flinke hap van z'n croque monsieur genomen wanneer een heel vrolijk meisje dat hij nog niet eerder heeft gesproken hun richting op komt.

'Oh, wauw,' brengt hij licht verrast uit, nadat hij zijn eten heeft doorgeslikt. 'Jij bent... kleurrijk.' Hij knippert met zijn ogen. 'Nou ja, je draagt in ieder geval geen kleding met zelfhulpteksten of andere statements die zijn te betrekken op je eigen persoon.' Hij werpt een oh zo subtiele blik op Chris.

Gallagher neemt een slok van zijn sojamelk en hoort hoe het meisje vraagt wat hij eet.

'Franse delicatesse,' zegt hij met een charmante glimlach. Hij onderdrukt de neiging om vervolgens naar zichzelf te wijzen en zijn woorden te herhalen. Niet waar Dominic bij zit, idioot. Hij kijkt even snel naar de jongen die naast hem zit en gebakken eieren met spek naar binnen zit te werken.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 12:44 

Afbeelding

Alex schiet in de lach als Chris opschrikt na haar geschreeuw en dan ook nog chagrijnig tegen haar doet.

"Chagrijnige mensen zijn juist extra leuk als je het zelf niet bent," zegt ze. "Maar oké, volgende keer kus ik je wel wakker als je dat liever hebt."

Ze kijkt om haar heen en ziet dat het aardig vol raakt in de bar, waaronder een hyperactieve Emily en Gallagher die nog altijd hetzelfde is als gisteren.

"Nee, ik ben het zeker niet vergeten en ik heb wel een redelijk idee wie we kunnen opsluiten," zegt ze zachtjes tegen Chris wanneer ze Gallagher's opmerkingen over t-shirts met teksten opvangt. "Of misschien die barbie daar, dat zou ook interessante situaties op kunnen leveren denk ik zo. 'Ik heb een nagel gebrokeeeen,'" voegt ze er in een piepstemmetje aan toe ter demonstratie terwijl ze met haar hoofd subtiel richting Ana gebaart.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 14:06 

Afbeelding

"Hi," grijnst Dominic met volle mond naar het meisje - was haar naam niet Emily? - die letterlijk naar hem en Gallagher toe komt stuiteren. Hij had haar gisteren nog niet eerder opgemerkt, maar ze ziet er erg vrolijk en kleurrijk uit.

Hij slikt zijn eten door. "Ik heb gebakken ei met spek," zegt hij vrolijk. "Ik houd wel van een stevig ontbijt. Moet je ook eens proberen." Hij werpt een blik op de tosti van Gallagher. Dat zag er trouwens ook niet verkeerd uit... Misschien kon hij dat morgen wel bestellen. Dominic houdt namelijk erg van eten - hij kan eigenlijk alles wel waarderen, behalve oesters enzo. Gatver. Hij neemt nog maar een hap van zijn ei.

"Leuk shirt trouwens," grijnst hij naar Emily. Dat kan hij ook wel waarderen, een leuk shirt. Behalve die van Chris dan.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 16:19 

Afbeelding

Emily lacht om de opmerking van Chris over Lauren. "Moeten we Lauren dan ook weer in elkaar laten zetten?" Dan komt Lauren al de bar in gelopen. Helemaal blij gaat Emily ook even aan haar hangen. Dan ploft ze weer neer naast Dominic en Gallagher. "Wauw! Dank je!" Reageert ze blij op de opmerking van Gallagher over haar kleding. Ze moet lachen bij de subtiele verwijzing naar Chris' shirt. "Sommige mensen hebben een egoboost nodig van zichzelf." Grijnst ze.

Geïnteresseerd staart ze naar het brood dat de jongen aan het eten is. "Wauw, moet je dat ook op zijn Frans eten?"

Dan richt ze zich op het eten van Dominic. Haar gezicht betrekt een beetje als hij zegt dat ze het ook moet proberen. Snel schudt ze haar hoofd en forceert ze een glimlach op haar gezicht. "Nee, nee, je moet het niet eten. Alleen sorteren." Ze schuift met een lepel het voedsel naar het midden van het bord. "Zo."

Een wat meer gemeende glimlach verschijnt op haar gezicht als ook Dominic haar een compliment over haar shirt geeft. "Wauw, iedereen is hier zo aardig!" Enthousiast slaat ze haar ene arm om Gallagher's schouders en de ander om Dominic's, om ze zo in een soort group hug te trekken. Voor zover dat lukt als je naast elkaar zit. Op barkrukken. "Gallie en Dom zijn lief!"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 19:27 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris is het helemaal eens met Alex wanneer ze haar plan aan hem voorlegt.
"Alex, je bent ge-wel-dig! Dat was precies wat ik ook dacht. Die Galladinges moet echt eens ophouden met mijn briljante t-shirts beledigen..."

Even werpt hij een boze blik op de vreemde jongen die nu samen met Emily en Dominic de boel op z'n kop zet en hij trekt even zijn wenkbrauw op. Zijn blik valt ook op Ana, die er haast betoverend uitzag met haat slanke, lange benen. Focus, Chris, focus! Op Ana ging hij gewoon wraak nemen voor haar opmerking van gisteravond...  Dan wendt hij zich weer tot Alex.

"Ik zat ook te denken aan die Lizzie... Weet je wie dat is? Zij is zo ontzettend dom... Misschien kunnen we het wel zo spelen dat zij de schuld krijgt." Hij lacht even gemeen. Jup, Chris was weer helemaal in zijn element.

Dan komt Lauren opeens vrolijk de bar binnen huppelen. Hij gebaart naar Alex dat hij zo terug is en woest beent hij naar Lauren toe. Hij kijkt even toe hoe ze rustig haar ontbijtje besteld en daarna oppeuzelt. Chris schraapt even zijn keel en begint dan uit te vallen tegen haar.
"Zo mevrouw Fields, ook maar even tijd vrijgemaakt om de groep te verblijden met je aanwezigheid? Waar was je gisteravond toen er paniek uitbrak om Summer? En waar was je vanochtend tijdens de wake-up call die gedaan moest worden? IK heb alles in mijn eentje moeten regelen, snap je dat wel? Maar ik weet het goed gemaakt... Als jij trip van vandaag leidt, zonder enige hulp van mijn kant, dan is het weer goed tussen ons..."

Hij kijkt haar even kort aan en voelt zich enigszins schuldig. Ze zag er zo lief en onschuldig uit, maar haar haar in dat kleine staartje en dat rokje...

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 19:41 

Afbeelding

Gallagher eet rustig verder en luistert naar het gesprek tussen Dominic en Emily. Wanneer Dominic een opmerking over Emily's shirt maakt, kijkt Gallagher op. Oh, dat zul je altijd zien. Hij vindt haar leuk. Waarom val ik ook altijd op de verkeerde? Met een gezicht als een donderwolk neemt hij nog een hap van z'n croque monsieur. Maar voordat hij zich echt kan overgeven aan zijn verse rothumeur trekt iemand hem plotseling naar zich toe.

'Au!' roept hij wanneer zijn hoofd op een vrij agressieve manier contact maakt met een ander hard object, dat vreemd genoeg een beetje hol klinkt.*

Gallagher kijkt op en ziet dat Emily in haar enthousiasme een arm om zijn schouder heeft geslagen, maar dat tegelijkertijd ook bij Dominic heeft gedaan en hun hoofden op deze manier als twee atomen in een CERN-laboratorium met elkaar in botsing heeft doen komen.

En ze heeft ook nog een nickname voor hem bedacht.

'Gallie? Really?' kreunt hij, over zijn hoofd wrijvend.

*No offence, Dom heeft vast een goed stel hersenen, maar een hoofd klinkt nou eenmaal hol XD Geloof me, ik spreek uit ervaring...

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 9:21 

Afbeelding

Lauren wordt opzij gesleept door Chris, die ineens tegen haar uitvalt. Huh?
'Eh, gisteren zat ik daar,' ze wijst naar een plek op de vloer, 'met de eerstehulpkoffer dat gekke drankje te zoeken waar Ana het over had.'
Ze besluit even niet te zeggen dat ze nog wat acrobatische toeren heeft uitgehaald om die enge arm niet aan te hoeven raken. Brr.

'En vanochtend was ik eerder op dan jij! Ik kwam net uit de douche toen jij die wake-up call deed. Kan ik er wat aan doen dat je zo ongeduldig bent.'

Stiekem lijkt het Lauren best leuk om de trip te leiden vandaag. Maar hee, no way dat Chris haar op de tweede dag al uit gaat maken voor slechte Animator. Wat denkt hij wel niet?!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 9:37 

Afbeelding

Ana kijkt met een lichte verbazing hoe alles gebeurd, ze is niet gewend aan deze drukte op de ochtend. Enkele weken geleden zat ze nog op school en was iedereen druk bezig met studeren, inclusief zij, dit is een wereld van verschil. De bar stroomt steeds voller en eerlijk gezegd weet ze niet met wie ze kan praten. De enige die ze al kent is Leonard en die is er nog niet en door de situatie van gisteren heeft ze nog niet echt kennis kunnen maken met anderen. Ze eheft het gevoel dat iemand naar haar kijkt en ze kijkt om, net op tijd om te zien dat Chris wegkijkt. Ze hoopt serieus dat hij niet naar haar keek, want dat kan weinig goeds betekenen.

Bij Gallagher, Dominic en Emily lijkt alles goed te gaan, ze kunnen in ieder geval goed met elkaar opschieten. Ana glimlacht licht als ze hoort dat Gallagher helemaal niet blij is met de afkorting van zijn naam die Emily heeft geproduceerd. En Chris en Lauran lijken al een ruzie te hebben. Ze neemt de laatste slok van haar jus d'orange, eigenlijk afwachtende totdat ze compleet zijn of iets gaan doen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 19:24 

verwijderd door de auteur

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Laatst bijgewerkt door MissMyrna op do jul 07, 2011 20:04, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 23:13 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Lauren gaat vol tegen Chris in en hij slikt even. Wacht - was dat echt zo? Een beetje beschaamd kijkt hij om zich heen. Diep in zijn geheugen graaft hij naar gisteravond. Was Lauren er echt bij geweest? En vannacht dan? Voor zover hij wist had hij alleen geslapen... Hij wist in ieder geval zeker dat hij niet zóveel had gedronken dat hij dingen was vergeten. Anyhow, dit was niet het moment om ruzie te gaan maken. Ten eerste stonden er veel te veel mensen in de buurt en Chris zien ruziemaken zou wel eens een turn-off voor alle dames kunnen zijn. En ten tweede waren ze bijna in Egypte! Snel probeert Chris zijn excuses te maken: "Euh - echt? Jeetje Lau. Euhm. Ja. Sorry? Maar zullen we het vanaf nu dan echt alles samen gaan doen?"

Hij kijkt Lauren met een quasi-onschuldig glimlachje aan. Dan knipoogt hij even naar haar en zijn hand verschijnt subtiel op haar schouder.

"Oké jongens, allemaal even goed luisteren naar jullie Animators! Over vijf minuten zullen we arriveren in Egypte. In de haven staat onze gids op ons te wachten en hij zal ons naar de piramides brengen. Het is belangrijk om ten alle tijden bij elkaar te blijven! Als we iemand kwijtraken in de woestijn is de kans groot dat we diegene niet terugvinden. Helaas pindakaas! Dan wensen wij jullie nu vooral veel plezier toe."

Chris lacht even naar Lauren en pakt haar hand. Hij sleept haar mee in de richting van het voordek, want als hij haar dat alleen op zou laten knappen, dan kon hij straks weer een zoekactie op touw zetten. En daar hadden ze nu geen tijd voor. In het voorbijgaan komen ze langs Alex en Chris knipoogt even naar haar. "Alex, zie ik je straks nog?" roept hij haar na.

Als ze eenmaal op het voordek aangekomen zijn, wordt er door de kapitein net aangemeerd. Zodra de loopplank uit wordt gegooid, springt Chris op en loopt hij naar de wal. Hij speurt het kleine stukje af op zoek naar de Egyptische gids die ze ingehuurd hadden, maar hij is nergens te vinden... Chris begint al in paniek te raken als er opeens een overduidelijke Egyptische gids tevoorschijn komt vanuit de schaduwen.

"Jongens, we moeten hier verzamelen!" roept hij en hij zwaait even met zijn armen.

Dan valt zijn blik op een aantal lange touwen die de gids beetheeft. Chris vraagt zich af waarom. Zijn blik volgt de touwen en tot zijn grote schrik ziet hij dat de gids kamelen bij zich heeft. Dat betekent dus dat ze per kameel naar de piramides gaan. In Merlijns naam, waarom? Net als hij denkt dat hij in zijn ergste nachtmerrie belandt lijkt te zijn, wordt het nog een tikkeltje erger. De gids heeft namelijk een namenlijst in zijn hand waarop staat welke tweetallen er op één kameel moeten!

Zo subtiel mogelijk probeert Chris van het blaadje te lezen met wie hij op een kameel moet. Zie OOCtopic. Wat een vaag gebeuren eigenlijk, waarom mogen ze zelf niet kiezen? Hij probeert een gesprek aan te knopen met de gids, maar deze spreekt een raar soort taaltje dat klinkt als Egyptisch, Duits en Engels door elkaar. Chris werd er in ieder geval niet veel wijzer van.

Met een grote donderwolk boven zijn hoofd loopt hij in de richting van de kamelen en probeert er op eentje te klauteren. Natuurlijk lukt dit voor geen meter. Welke zelfrespecterende wizard zat er nu dagelijks op een kameel? Die zou gewoon Verschijnselen, of voor de onhandige mensen zoals Summer, met een bezem gaan. Na veel apenkuren, zoals onder andere het achterstevoren op de kameel terecht komen, zit hij dan eindelijk. Hij slaakt een diepte zucht en bromt even: "Hmm, ze mogen hier wel extra kussentjes voor uitdelen. Mijn prachtige achterwerk doet nu al pijn.."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 7:37 

Afbeelding

Ana kijkt op als Chris verteld dat ze zo gaan aanmeren en dat ze dan een gids krijgen voor naar de piramides. Er komt in ieder geval beweging in. Als Chris en Lauren vertrekken is Ana de eerste die eigenlijk op staat. Omdat ze eigenlijk nog niemand echt kent loopt ze zonder te wachten richting het voordek. Ze hoort Chris roepen dat ze ergens moeten verzamelen en enkele minuten later staat Ana bij de gids, zo ver mogelijk uit de buurt van Chris die toeren op zijn kameel uithaalt. Ze telt de kamelen en dan kijkt ze naar de lijst die de gids in zijn hand heeft. Ze moesten een kameel delen? Ze kijkt de gids aan.

"Mag ik de lijst zien?" vraagt ze vriendelijk, in de hoop dat hij haar begrijpt.

De gids lijkt haar te begrijpen en houdt de lijst op. Dit moet een grapje zijn, zij met Chris, op één kameel? Alsof de goden ermee spelen.

"Mogen we niet kiezen bij wie we zitten?" probeert ze nog.

Maar de gids wijst driftig naar het papiertje. Nee dus. Ze moet er maar het beste van maken... Met een kleine zucht loopt ze naar Chris toe, die eindelijk op de kameel terecht is gekomen. Ze weet nu al dat dit geen succes gaat worden en ze probeert overwegingen te maken waar ze beter kan zitten, achter hem of voor hem. ze wilt het geen van beide.

"Weet ik zeker dat het veilig is met jou of kan ik me alvast voorbereiden op een valpartij?" zegt ze dan, met een kleine glimlach.

Niets aan haar denkt eraan om door te laten schemeren dat ze dit niet wilt.. Dan nog liever doen alsof het haar niets uitmaakt.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 10:51 

Afbeelding

Als Leonard nog steeds niet heeft gereageerd, pakt Summer snel een pen en een stapeltje sticky notes uit haar kast. Snel krabbelt ze er wat op, trekt het eerste blaadje van de stapel en plakt deze in Leonards hand. 'Die moet ie wel kunnen vinden,' mompelt ze in zichzelf. Snel vervolgt ze haar weg naar de bar waar ze moesten afspreken, maar ziet als ze in de goede gang is Chris met iemand anders (Lauren, maar die kent ze nog niet) richting het voordek rennen. Ze loopt meteen achter ze aan, ze waren toch al bijna aangemeerd.

Summer volgt Chris, het andere meisje en het meisje dat haar gisteren had geholpen (Ana) richting de kade, maar als ze halverwege op de loopplank is ziet ze kamelen. Dit kon niet waar zijn.. Als ze weer op vaste grond staat en Chris op een kameel ziet klimmen, weet ze zeker dat dit een hilarisch tafereel gaat worden. Ze loopt richting de gids en ziet op het papiertje 'Summer + دليل' staan. Summer snapt er niks van, maar voelt de bui al hangen. Ze tikt vragend op het rare Arabische woord, waarna de gids op zichzelf wijst. Juist, ze zat met de gids op een kameel. Op een kameel gaan zitten had nu nog geen zin, de rest was er toch nog niet en ze moest hoogstwaarschijnlijk toch wachten op de gids tot iedereen de lijst had gezien.

ooc: دليل is gids in het Arabisch :3

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 13:25 

Afbeelding

Lauren wuift de excuses van Chris weg. Het is natuurlijk wel zo dat hij alles een beetje alleen heeft gedaan, tot nu toe. Dus ergens heeft hij wel een punt. Ze laat zich meeslepen naar het dek en loopt achter Chris de loopplank af, Egyptische grond op.

Als Chris een poging doet op de kameel te klimmen, vist Lauren lachend een magisch fototoestel uit haar tas en maakt ze een paar foto's. Voor het Paradise-prikbord. Ze stopt haar toestel weer in haar tas en loopt naar de gids toe. Ze vraagt naar de namenlijst en die geeft hij haar. Lauren leest de gehele lijst voor, waarna ze die weer aan de gids geeft.

Ze loopt naar haar kameel en kijkt er een beetje onzeker naar. Dus. Misschien kan Ryan haar een zetje geven?

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: