Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 18:20 

Ooooh ja ik zag dat ook al voorbij komen op Tumblr en het maakte me gewoon weer aan het huilen. Hoe Oliver er ook over praat... Muhh ;______;

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 9:49 

Jaaaaa! dat vond ik de mooiste. Daar zat emotie in en in de rest miste ik dat een beetje.
Ik moest wel een traantje wegpinken hoor. Ik had er in het boek al moeite mee. :cry:

i need a hug

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 20:56 

Dan zal ik alle dode bij de laatste film even bij langs gaan.

- de dood van snape vond ik geweldig gedaan, al die emotie die er na jaren eindelijk uit kwam.
- Ik vond in de boeken al dat de dood van Fred, Lupos en Tops wat onduidelijk was, want ineens lagen ze daar. dat kon wel beter.
- De dood van Bellatrix vond ik helemaal vreemd dat die uit elkaar explodeerde.
- De dood van Voldemort kon ik op zich wel mee leven, waarschijnlijk had hij zo weinig menselijkheid in zich dat hij niet normaal meer kon sterven.(tot tegenstelling van het boek)


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 21:03 

Ik vond de dood van Sneep het beste gedaan, heel emotioneel en neemt je helemaal mee... Zeker met die tranen zo, echt super gedaan.

En de dood van Voldemort vond ik het minst. Zonder spreuken, helemaal alleen met z'n tweeën en hij spat in stukjes uit elkaar. Nah. Daar hadden ze van mij wel bij het boek mogen blijven!


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 16:47 

De tranen zijn bij mij gekomen wanneer Fred dood was. Ik ben echt weg van hem en George dus ja... Ze hebben de scene gemaakt zoals ik verwacht had. Dan heb ik het wel niet over het moment dat hij sterft. Ik had verwacht dat ze dat toch wel zouden verfilmen. Omdat het er toch omgaat dat ze een tweeling verscheuren.
Wat mij ook was opgevallen was dat ze beelden toonden van het gevecht en dan zag je plots een beeld van Fred of George. Ik vraag me toch af wie het was. Je zag ze niet samen.

Je zag ook dat Lupos en Tonks dood zijn, maar dat ging zo snel dat ik het amper besefte. Ook het feit dat het samen ging met Fred zijn dood.

Sneep zijn dood vond ik ook heftig. Ik vond sneep een geweldig persoon. En hoe Alan Rickman Sneep vertolkt vind ik geniaal. Hij speelt het zo goed. En het is jammer dat hij sterft.
Voor Harry, Ron en Hermelien moet het ook alles behalve aangenaam geweest zijn om het van zo dicht bij mee te maken.
Soms vraag ik mij af: hoe kan iemand zo harteloos kan zijn om een onschuldig iemand te vermoorden?

Voldermorts dood vind ik dan weer slecht. Velen hebben het gezegt. Helemaal alleen... Het had totaal geen effect op mij. Het was niet van: wohow hij is dood.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 21:49 

Voor alle mensen die het jammer vinden dat er niet gejuicht werd toen Voldemort dood was:

Natuurlijk juichde er niemand! Voldemort had in die jaren misschien wel duizenden mensen vermoord. Dreuzels Ă©n tovenaars. En iedereen rouwde om de verliezen die ze die avond, en misschien die jaren, geleden hadden. Zou jij juichen om een slechterik die dood is, als je broer/vriend/zoon dood zou zijn? Natuurlijk niet!

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat niemand in euforische stemming was.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 21:59 

Saruna schreef:
Voor alle mensen die het jammer vinden dat er niet gejuicht werd toen Voldemort dood was:

Natuurlijk juichde er niemand! Voldemort had in die jaren misschien wel duizenden mensen vermoord. Dreuzels Ă©n tovenaars. En iedereen rouwde om de verliezen die ze die avond, en misschien die jaren, geleden hadden. Zou jij juichen om een slechterik die dood is, als je broer/vriend/zoon dood zou zijn? Natuurlijk niet!

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat niemand in euforische stemming was.



Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vond de sfeer niet niet euforisch, maar gewoon heel raar. Iedereen was rustig en aan het lachen en een praatje aan het maken... Je zou denken dat het gewoon een normale avond op Hogwarts was als je dat zo zag.
En dat vond ik wel een rare reactie op het verslaan van Voldemort... echt heel raar. Alsof er een hele hap uit het verhaal was ofzo.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 10:44 

Floor schreef:
Saruna schreef:
Voor alle mensen die het jammer vinden dat er niet gejuicht werd toen Voldemort dood was:

Natuurlijk juichde er niemand! Voldemort had in die jaren misschien wel duizenden mensen vermoord. Dreuzels Ă©n tovenaars. En iedereen rouwde om de verliezen die ze die avond, en misschien die jaren, geleden hadden. Zou jij juichen om een slechterik die dood is, als je broer/vriend/zoon dood zou zijn? Natuurlijk niet!

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat niemand in euforische stemming was.



Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vond de sfeer niet niet euforisch, maar gewoon heel raar. Iedereen was rustig en aan het lachen en een praatje aan het maken... Je zou denken dat het gewoon een normale avond op Hogwarts was als je dat zo zag.
En dat vond ik wel een rare reactie op het verslaan van Voldemort... echt heel raar. Alsof er een hele hap uit het verhaal was ofzo.

Ik kan Sarunas mening verstaan, maar ook die van Floor. Dit is waarschijnlijk een eindeloze discussie. Ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik er van moet denken.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 15:36 

Snape's death..Omg..Dat was echt vreselijk. Bij elke klap tegen het raam kromp ik gewoon in elkaar. Ik..ik..Ik kon het echt niet aanzien.

Verder huilde ik ook heel erg toen Ron Fred dood aantrof. Dat was zo goed geacteerd van Rupert, echt heel zielig.

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 21:36 

Hippogriefje schreef:
Snape's death..Omg..Dat was echt vreselijk. Bij elke klap tegen het raam kromp ik gewoon in elkaar. Ik..ik..Ik kon het echt niet aanzien.


Dit dus. Ik heb zo hard gehuild. Snikken, trillen, koud zweet, schokken xD Ik heb nu harder gehuild om de dood van een fictief personage in een film dan dat ik ooit voor een echt persoon heb gedaan. Nou heb ik niet veel mensen verloren, maar dat was even ter indicatie HOE erg ik gehuild heb. En niet alleen tijdens te film, maar ook die nacht was dramatisch. Alle emotie van ''het einde'' kwam er toen uit en ik heb zo hard gehuild. Arme Snape. Hij is altijd mijn favo geweest en Alan Rickman deed het zo goed. Ik vond Snape's dood echt prachtig verfilmd en daarna dus The Prince's Tale. Echt heel mooi.

En vlak na Snape krijg je de dode lichamen van Fred, Tonks en Lupin toch te zien? Dat was nog wat extra zout op de wond. Huilen, huilen, huilen...

'Harry Potter! We're in this sorry state because of him' @@ [/Lucius Malfoy - AVPS] Klopt zo hard! Het is zijn levensverhaal, dus het is allemaal zijn schuld dat ik in die tijd een emotioneel wrak was @@

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 10:47 

Ik vond alle sterfscènes even erg, alhoeweln Lupos, Tops en Fred me in het boek en in de film heel veel hebben aangegrepen. Ook Sneep zijn dood vond ik heel erg.
Alleen zijn ze helemaal niet zo veel ingegaan op de dood van Dolleman, wat ik wel heel spijtig vond.
En hedwig en Dobby, vooral Dobby waren ook heel erg, het was allemaal gewoon erg!

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 9:14 

Voldemort: was wel goed omdat hij door al die " horcruxes" niet echt menselijk meer was dus dan kan je ook niet meer normaal sterven.
Bellatrix: Vreemd dat ze ineens zo uit elkaar explodeerd.
Fred: Ik dacht dat je dat wels nel in een flits zag dat hij dood ging maar in de boeken vond ik het wel dramatisch op een goede manier.
Lupos: Is toch een van me favo karakters dus vond wel jammer dat hij dood ging.
Tonks: Zowiezo te weinig van gezien in de films en boeken..dus had er niet echt wat mee.
Snape: Nou..dat was gewoon het meest zielige dood.." you have your mothers eyes...take them..take them..take them to the pensive"

Dat was dacht ik alles van hallows part 2..want kapser zijn dood kwam alleen in het boek voor :P


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 10:14 

Ik moest heel erg huilen toen ik zag dat op het moment dat duidelijk werd dat Harry nog leefde, George zich een beetje omdraaide om iets tegen Fred te zeggen, en dat George dus even vergeten was dat zijn broer was overleden. Misschien ben ik wel de enige die daarop gelet heeft, misschien is het wel vergezocht, maar ik vond het wel erg ontroerend.

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 16:39 

Mrs. Lucius schreef:
Ik moest heel erg huilen toen ik zag dat op het moment dat duidelijk werd dat Harry nog leefde, George zich een beetje omdraaide om iets tegen Fred te zeggen, en dat George dus even vergeten was dat zijn broer was overleden. Misschien ben ik wel de enige die daarop gelet heeft, misschien is het wel vergezocht, maar ik vond het wel erg ontroerend.

Echt?! Deed George dat?! Ik moet echt de film nog eens opnieuw zien en meer op de details letten.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 18:01 

Leintje schreef:
Mrs. Lucius schreef:
Ik moest heel erg huilen toen ik zag dat op het moment dat duidelijk werd dat Harry nog leefde, George zich een beetje omdraaide om iets tegen Fred te zeggen, en dat George dus even vergeten was dat zijn broer was overleden. Misschien ben ik wel de enige die daarop gelet heeft, misschien is het wel vergezocht, maar ik vond het wel erg ontroerend.

Echt?! Deed George dat?! Ik moet echt de film nog eens opnieuw zien en meer op de details letten.

Nja het kan ook zijn dat George zich gewoon omdraaide en dat ik meteen de link legde met Fred maar het zou heel goed kunnen dat ze dat expres gedaan hebben!

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme