Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 21:17 

Ik dacht hier laatst over na en de eerste spreuk die in me opkwam, was Lumos. Dus dat is mijn favoriete spreuk. :) Ik vind trouwens Accio en Wingardium Leviosa ook gaaf. Oh en Expelliarmus.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 10:31 

Als ik mocht kiezen dan zou ik de eerste toverspreuk die ik zou uitproberen Expecto Patronum zijn. Ik ben benieuwd hoe mijn patronus eruit ziet. :D



 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 8:06 

Ik zou denk ik ook accio gebruiken, dan heb je alles lekker bij de hand. Ascendio (Spreuk om te klimmen (gebruikt Harry Potter bij de 2e opdracht in de vuurbeker)) Ik schiet namelijk vaak een bal of iets dergelijks op het dak, en ben niet de beste in klimmen... en ik wil altijd al een keer op mijn dak komen hihi. :D Of Expecto patronum ben echt benieuwd hoe mijne er uit zou zieen, hmpf...


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 12:58 

Mijn favo toverspreuk zo ook accio zijn, dan heb je alles een beetje bij de hand.

En anders Expeliarmus, altijd handig :p


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 16:17 

Ik denk dat ik zoals velen toch kies voor Accio. Het is zo handig om alles makkelijk binnen handbereik te hebben. Evenals je iets kwijt bent en je het toch op korte termijn nodig hebt.
Expelliarmus is natuurlijk super handig in een duel, dus die staat zeker ook hoog in mijn lijstje. Samen met Expecto Patronum, want ik wel erg graag weten wat mijn Patronus is. En dementors ermee kunnen wegjagen is toch ook wel een positief puntje.
Als laatste zijn natuurlijk Lumos (waarmee ook meteen Nox), Muffliato en Levicorpus erg handig. Lumos, omdat ik vrijwel altijd te lui ben om het licht aan te doen als het donker wordt. Muffliato omdat ik niet kan fluisteren.... En Levicorpus. Achja, dat lijkt me gewoon geweldig om een keer op iemand te proberen.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 16:54 

Ik ben echt zo'n meisje met een tas waar van alles inzit en het duurt meestal wel een paar minuten voor ik mijn mobiel heb of die ene lipgloss, een elastiekje of... mijn sleutels. Sleutels zijn gewoon vervelend. Dus alohomora lijkt me wel wat. Nooit meer staan te rommelen in je tas in de druipende regen of juist de brandende zon. Gewoon 1 woord en de deur vliegt open <3

En verder ben ik het nog steeds eens met mijn eerste post in dit topic. Accio en sanitato zijn super handig.

Ik wil eigenlijk gewoon een huiself die alles voor me kan doen xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 14:08 

Ik zou Imperio gebruiken, dat lijkt me leuk, omdat iemand dan alles voor je zou kunnen doen. Maar je kan dan ook bij overal bioscopen binnen komen. En je zou de rijkste man/vrouw op aarde kunnen worden.

Maar accio is ook wel leuk, want dan kan je iets krijgen zonder dat je verweg hoeft te reizen ofzo.

Alohomora vind ik verder ook heel handig.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 14:23 

lordmistery schreef:
Ik zou Imperio gebruiken, dat lijkt me leuk, omdat iemand dan alles voor je zou kunnen doen. Maar je kan dan ook bij overal bioscopen binnen komen. En je zou de rijkste man/vrouw op aarde kunnen worden.

Wat is er nu leuk aan de rijkste man/vrouw zijn op aarde? Daar heb je toch niets aan. Dat van die bioscopen is dan wel weer handig. Je betaald veel te veel voor een film xD

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:05 

Uit luiheid Acio, of Lumos en Nox. Allerlei dingen voor het huishouden enzo.
Maar ik vond Wingardium Leviosa altijd al een leuke spreuk.
Die wordt in de film en in het boek op een heel leuke manier bekend gemaakt.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Breda
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 21:24 

Expecto Patronum. Omdat ik super graag zou willen weten wat mijn Patronus zou zijn en omdat ik ze super mooi vind. <3

Verder is Accio ook erg handig. : D Alohomora trouwens ook. Ik moet inderdaad ook altijd zoeken naar mijn sleutels die altijd liggen te zwerven in mijn tas. :roll:

_________________
    You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

    - Gregory House


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Weverseind
BerichtGeplaatst: di jan 14, 2014 21:34 

Ik denk dat iedereen wel zo'n beetje dezelfde toverspreuken heeft, zoals Accio, Lumos en Nox.
Ik zou Legilimens vaak gebruiken, om te weten te komen waar de ander aan denkt.


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Ergens in Nederland
BerichtGeplaatst: wo jan 22, 2014 22:21 

Ik vind de toverspreuk Accio toch wel het leukst. Vooral hoe je dan iets wat je bijv kwijt bent weer kan vinden met die spreuk.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 23, 2014 8:22 

wouter15 schreef:
Ik vind de toverspreuk Accio toch wel het leukst. Vooral hoe je dan iets wat je bijv kwijt bent weer kan vinden met die spreuk.

Als je accio gebruikt moet je toch weten waar het voorwerp ligt? Dus als je het kwijt bent heb je daar toch niets aan

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 13, 2014 11:10 

Accio en Exprecto Patronum. Accio lijkt me vrij duidelijk, en Exprecto Patronum heb ik altijd al leuk gevonden. Dat lijkt me echt geweldig. Ik zou het denk ik gewoon gebruiken als er geen Dementors zijn.. Mijn patronus zou denk ik een schildpad zijn. Maar accio zou ik het meest gebruiken, ik heb nooit zin om op te staan.. Maar in de catogorie van verdedigende/aanvallende spreuken zou ik die spreuk kiezen waar je aan je enkels wordt opgetilt. Ik kom even niet op de naam...

Gommibommi lijkt me ook echt leuk om uit te testen :lol: En ook wingardium leviosa, gewoon om taarten in gezichten van anderen te gooien =') Maar het lijkt me gewoon geweldig om al te kunnen toveren, dat die favoriete spreuken me niet veel uitmaken. Ik ben nu elf en het is nog geen september, dus er kan nog iets gebeuren :mrgreen: Haha


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Eindhoven
BerichtGeplaatst: ma apr 14, 2014 10:21 

Ik denk dat ik Lumos en Accio het meetse zou gebruiken.
Lumos is altijd handig in het donker en met Accio kun je overal bij zonder veel moeite. En ik denk ook dat ik Wingardium Leviosa veel zou gebruiken. Nooit meer zware dingen tillen, heerlijk!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme