Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za jul 02, 2011 8:35 

Ah, eindelijk na bijna 2 maanden, even een weekendje thuis :D Vanacht heb ik lekker in mijn eigen bed geslapen. Eigen douche (zonder 6 minuten limiet @@ ) Heeeeerlijk!

Ik ga me zo rustig aankleden en dan even boodschappen doen. Daarna langs de bioscoop om kaartjes te halen voor vanavond, hopelijk zit hij nog niet vol, ik wil alleen kaartjes van rij 7 of boven @@ Daarna even shoppen in Zuidplein. In de late middag even pauze van alles en dan 's avonds, als goed is, naar Transformers.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 17:53 

Ik probeer al 5 uur lang filmpjes te uploaden, maar dat schiet nog niet erg op. Ondertussen ben ik de foto's van afgelopen weekend aan het uitzoeken. Maar 750 goedgelukte foto's uitzoeken is geen eenvoudige opgave. Dat zal nog wel even duren.
Ondertussen ga ik denk ik eerst nog maar even eten en me dan nog even met muziek bezig houden. Tenzij ik daar de balen in heb en toch maar voor de tv kies.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 12:11 

Nuuuu... ga ik even mijn moeder helpen met de boodschappen opruimen die we net hebben gedaan. Het is voor een hele week, dus dat is flink wat. xD
Verder heb ik net even een oproepje gedaan op Hyves omdat ik nog enkele Albert Heijn dierenplaatjes mis, want het is de laatste week van de actie, en ik wil natuurljk wel mijn verzameling compleet. [a] [/nevergrowup] Als iemand hier nog van die kaartjes over heeft, let me know, misschien zitten mijn nummers wel erbij! xD

En straks ga ik richting Utrecht, waar ik vanavond dan eindelijk Deathly Hallows ga zien met Eva! *Blijheid* :'D

Maar goed, eerst die berg met boodschappen dus maar eens opruimen. ^^"

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 13:22 

Nu ben ik net wakker :') Nou okee, alweer bijna een uur eigenlijk. Ik was best wel laat thuis omdat de trein altijd om rijdt 's nachts. Maar ik heb heerlijk geslapen. Ik ga nu even aankleden en de rest van de spullen pakken die uit Leiden mee moeten op vakantie. Dan fiets ik even vlug naar de bibliotheek en dan ga ik lekker naar het huis van mijn ouders :)

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 15:26 

Ik weet momenteel niet wat ik met mijn leven moet doen. Klinkt redelijk dramatisch maar is het niet hoor XD Mijn vrije woensdagen gaan meestal redelijk snel voorbij, maar ik ben 2 uur geleden de Bioscoop uitgekomen voor HP7-2 en dan merk je toch verschil. Sinds het eerste boek in 1998 uitkwam ben ik al fan en nu, na 13 jaar is 't... afgelopen met alles :') Voelt raar.

Verdre kijk ik half Ready, Steady Cook en geef ik extraveel aandacht aan de jongste poes, ze is (alweer) zwanger en ik heb gisteren de kittens gevoeld o.o Ik wil dat ze bevalt, ik wil minipoesjes <3

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 16:23 

Ik zit nu met een zombiehoofd voor m'n laptop en ik hoor net van m'n moeder dat we gaan eten. Aangezien ik vandaag alleen nog maar twee broodjes en twee koekjes heb gehad, heb ik best zin in wat :')

Verder heb ik het koud want ik ben vanochtend toen ik naar huis ging zeiknat geregend. Dus ik ga na het eten lekker douchen en dan waarschijnlijk slapen (als ik niet al onder de douche in slaap val).

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 13:46 

Ik moet over een uur naar m'n werk, maar het blijft maar gieten. Maar ik heb echtechtecht het geld nodig en bovendien doe ik dan ook nog eens iets nuttigers met m'n tijd dan YouTube afstruinen.We hebben gelukkig nog wel regenkleding. Het grootste probleem van stromende regen, vind ik, dat je schoenen drijfnat van binnen worden. Dat vind ik echt niet tof.

Ik eet nu Italiano snoepjes omdat ik een vreetbui heb. Nu ga ik mijn Hogwarts letter maken. Ik had beloofd om iemand een Hogwarts letter te sturen om haar te laten weten dat ze is aangenomen. Ik heb gisteren erg mooi gemarmerd papier gekocht, maar het was wel jammer dat ze geen groene inkt voor mij hadden.

Verder bedenk ik dat ik gauw R. moet zien zodat we naar HP kunnen gaan. En ik wacht op mijn post-Potter depression, maar het is nog steeds niet tot mij doorgedrongen ofzo.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 1:23 

Op dit moment zit ik nog even op de computer, terwijl ik eigenlijk naar bed moet. Morgen om 9uur gaat de wekker. xD

Maar ik had toch een beetje afkickverschijnselen van HPF en het is nu rustig dus ik dacht ik neem even weer een kijkje. Ik sta nu op het punt van afsluiten, nog even tanden poetsen en naar bed dan.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 15:31 

Het is vakantie en toch moet ik nog een stage vinden. Ik ben dus net een tijdje bezig geweest met het versturen van sollicitatiebrieven. En nu hopen dat ik op gesprek mag komen en wordt aangenomen! Ik heb namelijk helemaal geen zin om hierdoor tussensprinter te worden en een half jaar vertraging op te lopen x'D.
Nu luister ik naar Disneyliedjes en heb ik net thee gezet voor mijn vader die ziek op de bank ligt. Kom ik een keer lang thuis bij mijn ouders, ben ik omringt door zieke mensen :').
Anyway. Ik ga zometeen verder zoeken naar mijn DVD van Floris (ja, die oude serie <3) en hopen dat papa tegen die tijd wakker is en mee wil kijken.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 16:40 

Ik heb zojuist een vogeltje van een gewisse dood gered. Ik zag een kat die op het punt stond in mijn voortuin hetzelfde vogeltje te gaan verorberen. Dit terwijl wss de ouders boven de kat op de heg druk aan het kwetteren waren. Dus ik draaide mij om: dacht zo van, waarom kwetteren die vogels zo raar. Zie die kat, zie iets waar ie aanstalte maakt om op te eten. Ren naar buiten toe, kat weggejaagd. Vervolgens blijft dat vogeltje stokstijf liggen. Ga ik terug naar de deuropening, zie ik even later het vogeltje overeind komen.

Nu kwam mijn zus langs om mijn auto even te lenen. Dus die heeft het vogeltje meegenomen om weer bij te laten komen. Vervolgens mag ie weer vrijgelaten worden. There's no such thing as a free lunch, niet voor deze kat in elk geval haha :P

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 16:36 

Nu ben ik net van het terras naar binnen verhuist. Het zonnetje is al een tijdje weg en dan begint het toch een beetje fris te worden dus ben ik maar lekker achter mijn laptopje gekropen en heb ik Water for Elephants afgekeken. Ik vond hem heel mooi en aangrijpend, maar het boek is nog magischer dan de film. Nu wacht ik tot Pretty Little Liars klaar is met laden. Eigenlijk zou ik mijn koffer moeten gaan inpakken omdat we vrijdag weer naar huis gaan, maar ik ben nog in ontkenning ): Het begint nu pas lekker weer te worden, dus die 10 dagen in Friesland voelden niet echt aan als zomervakantie ^^ Ach ja, alles beter dan helemaal geen zomervakantie, hé.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 20:50 

In mijn zoektocht naar merchandise zag ik deze foto..

Afbeelding

Ten tijde van de prèmiere van HP and the Philosopher Stone. Zo leuk om nu terug te zien :love:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 21:09 

@HRH, die foto is zo leuk. Wat schattig nog en alledrie een beetje ongemakkelijk allemaal nog. :')

Ik zit nu te wachten of het mijn moeder lukt de aflevering die ze wil zien via de pc op de tv aan te sluiten. Ennnn, met een klein beetje hulp is dat nu gelukt. De eerste van Van God Los. Heb ik al gezien, maar zij nog niet. Dat gaan we nu dus kijken.

Verder heb ik bij de bieb vanmiddag het eerste seizoen van Pushing Daisies gehuurd. Dat zou een leuke serie zijn. Dus daar ga ik vanavond misschien ook nog een aflevering van zien. Ik ben ook GoF aan het lezen, dus dat doe ik waarschijnlijk ook nog wel.

Vakantie is liefde. :')

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 8:05 

Nu... Zit ik te bedenken of ik nog zal douchen voor ik naar het centrum van Nijmegen ga. Ik moet namelijk nog een paar dingen met mijn ov-chipkaart regelen, zodat ik dit weekend me niet een ongeluk betaal aan reiskosten. Maar aangezien er nog een paar administratieve dingen zijn die thuis geregeld moeten worden, zal ik dat eerst doen. Daarna zie ik wel verder.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 7:28 

Ik heb nu net deze quiz gedaan om te zien in welke afdeling het mij zou plaatsen. Ik vind het trouwens wel een gebalanceerde quiz, niet eentje die je veel tegen komt als je op zoek gaat naar sorting quiz. Het zijn dan ook 125 true/false vragen. Enfin.. 52% Ravenclaw, 56% Hufflepuff, 37% Slytherin and 47% Gryffindor! Dus meer Hufflepuf dan Ravenclaw. Maar het ligt dicht bij elkaar in de buurt ;) Ik heb overigens bij de laatste vraag over je voorkeur ingegeven: geen voorkeur. Had ik dat wel gedaan, dan zou je zien dat Ravenclaw bijv. er bovenuit zou steken. Want de voorkeursvraag telt voor 5 a 8%.

Even tanden poetsen en op de fiets boodschappen doen straks. Dat ga ik nu doen :P

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: