Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 17:10 

2daemon schreef:
Klopt en dat is ook bekend en goed te zien in de film, dit was ook niet zo in film 6 met het medallion. Harry noch Voldie horen ze ook niet te voelen. Dus naar het einde van de film weet Voldie al wat er aan de hand is wat juist niet hoort.
Door t voelen en al voorhand dingen weten, maakte de film minder spannend vond ik.


In film 6 klopt het natuurlijk wel, want het medaillon was nep... Inderdaat iets minder spannend. Al had het misschien raar geleken als hij ondanks die "gave" toch zo de gruzielementen had gevonden. Maar dan hadden ze het in alle films moeten gebruiken!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 17:16 

Dat is waar, en daarin ligt nog een fout trouwens.
Spoiler:
In het boek is de Diadeem niet zo goed verstopt, het hoort op een kast met een pop te staan ofzo? en nu zat het in een kistje onder spullen, zonder dat voelen had ie het eigenlijk nooit gevonden of te laat!


***

Dennis zegt: ik heb bovenstaande bericht verwijderd in verband met spoilers. We hebben een apart board voor DH2, dus bespreek dat ook daar alsjeblieft. ;)

Sorry even niet opgelet, dacht dat dit dh2 board was.

_________________
Support Joyce @ WIDM


Laatst bijgewerkt door 2daemon op ma jul 25, 2011 5:48, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 17:21 

Heb het bericht even in een spoiler gegooid... Mag het dan wel?

Spoiler:
2daemon schreef:
Dat is waar, en daarin ligt nog een fout trouwens.
In het boek is de Diadeem niet zo goed verstopt, het hoort op een kast met een pop te staan ofzo? en nu zat het in een kistje onder spullen, zonder dat voelen had ie het eigenlijk nooit gevonden of te laat!


Heb jij weer gelijk in! En daarin zit dan ook weer een fout/verandering. Harry had de buste met het diadeem ontdekt in boek 6 toen hij Sneeps toverdrankboek verstopte. In de film verstopte Ginny het boek zonder dat Harry keek en daarna kustte ze hem... Hierdoor wist hij in de film niet waar de buste was en had hij hem nooit terug kunnen vinden!


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 19:21 

aDeathlyHallow schreef:
mijn vriendin en ik hebben een keer de Goblet of fire gekeken en toen hadden we afgesproken om woedend onze vuist te schudden als er een fout in zat, en dan bedoel ik niet alleen cinematografisch of continuity fouten maar voornamelijk ook fouten in vergelijking met film versus boek. Dat waren er dus redelijk veel dus we waren al gauw gestopt met het vuisten gebeuren :P

--
Bericht 2:

trouwens in dat filmpje die met die schaar op die winkel is niet fout want die gaat dicht en open dat is duidelijk te zien want nadat het pijltje weggaat bij die schaar als de schaar openstaat gaat die schaar dicht dus die schaar ''beweegt' wat dus niet gerekend kan worden als een fout. :) sorry :P dat wilde ik nog even delen.

Jessica: Je kan je bericht gewoon wijzigen. Dat kun je doen door op het ''wijzig'' knopje rechts boven je bericht te klikken. Dan hoef je dus niet te dubbelposten :)


Het gaat daa niet om het open of dichtgaan van de schaar maar om de locatie van de winkel. Ze lopen langs een winkel waar een schaartje boven de deur hangt. Ze lopen er duidelijk Langs. En later lopen ze weer langs de winkel en de wagen met de heksen eromheen.

_________________
I Solemnly Swear I'm Up To No Good...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme