Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 9:10 

Ik heb net even de krant gelezen en gekeken wat er nou precies in Noorwegen is gebeurd. Verder heb ik de nieuwe cd van Bon Iver aangezet en heb ik alle tabs die me kunnen afleiden van m'n werk (lees: TUMBLR) afgesloten. HPF klik ik zo ook weg en dan ga ik even hard aan de bak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 15:31 

Ik ben net thuis van de stad. En ik kon nergens ook maar een fatsoenlijke trui vinden om cadeau te geven aan mijn pa. Dus heeft iemand nog een idee waar het beter winkelen is dan in Zwolle? :roll: Heb zelf zo'n idee dat naar een andere stad gaan weinig zin heeft want daar vind je toch telkens dezelfde winkels. (lees H&M, Sting, V&D, WE etc etc) Of moet ik toch maar eens de trein pakken richting Amsterdam..

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 15:42 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Ik ben net thuis van de stad. En ik kon nergens ook maar een fatsoenlijke trui vinden om cadeau te geven aan mijn pa. Dus heeft iemand nog een idee waar het beter winkelen is dan in Zwolle? :roll: Heb zelf zo'n idee dat naar een andere stad gaan weinig zin heeft want daar vind je toch telkens dezelfde winkels. (lees H&M, Sting, V&D, WE etc etc) Of moet ik toch maar eens de trein pakken richting Amsterdam..

Wehkamp.nl, Otto? Mijn vader bestelt in ieder geval wel een iets bij Otto en dan hoef je de trein niet te pakken :p

Ik heb net even boodschappen gedaan en nu ben ik een beetje aan het niksen, wachten tot het tijd is om te koken. Saaie dag vandaag.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 17:08 

Ik heb net staan dweilen en ik lig nu op bed te wachten tot het droog is. Heel mijn slaapkamer is weer spik en span. Alleen de kroonluchter is niet helemaal stofvrij, maar dat ding is ook bijna onmogelijk om schoon te maken @@ Nu heb ik echt van die sophanden. Weet je wel, als je teveel met je handen in het water hebt gezeten enzo. Straks even lekker insmeren en nagellak verwijderen + opnieuw lakken.

Verder ga ik mijn avond denk ik vullen met het lezen van A Game of Thrones en het kijken van The Big Bang Theory. En misschien zet ik nog wel een filmpje op. Ik zou morgen moeten werken, maar dat gaat niet door want ze hebben geen werk voor me =.= Anyway, dan hoef ik morgen ook niet om 7 uur de wekker een ram te verkopen. Ik denk dat inmiddels mijn vloer wel droog is. Dus ik ga naggellakremover en watjes pakken ^^

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 21:25 

Mijn broer en ik gingen net tegen elkaar bordspelletjes spelen via internet. Hij zit namelijk in Groningen en ik zit bij mijn ouders in Friesland. Het kwam er in ieder geval op neer dat we uitgespeeld waren en lekker gingen kletsen in het chatgedeelte. Dit liep uit tot grapjes van de onderste (voor ons bovenste natuurlijk) plank, die niemand anders begrijpt en nu heb ik gewoon echt buikpijn van het lachen :')

Nu ga ik nog even verder breien aan mijn Huff-sjaal, die helaas nog niet zo mooi wordt als ik hoopte. Maargoed; oefening baart kunst natuurlijk! (:

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 7:20 

Ben nog even mailtjes aan het versturen en heb net even ontbeten, het is veel te vroeg! :cry:
Ik word zo opgehaald door een vriendin om haar nieuwe appartementje te gaan schilderen... Dus daar zijn we wel even mee bezig denk ik :P

En al mijn oude kleren ben ik uitgegroeid, dus maar hopen dat ik niet teveel knoei...

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 15:16 

Nu word ik echt manisch depressief van dat vreselijke weer. =_= Ja, ik weet dat we in Nederland wonen, en dat de zon hier echt niet altijd schijnt, en dat we zo nu en dan eens een buitje kunnen verwachten... Maar jeez! Al een maand zie ik niets anders dan dagenlang regen, en nu word ik het langzaamaan wel een beetje zat. x_x

Dus nu hang ik maar weer wat achter de computer, met de gordijnen dicht zodat ik de regen in ieder geval niet hoef te ZIEN. En verder blehr ik keihard mee met de muziek van Anna Nalick, want hier boven is toch niemand die me kan horen, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik iemand een gehoorbeschadiging geef. [a]

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 16:13 

Ik ben nu de verjaardag van mijn zusje aan het vieren! Supergezellig! Wel jammer dat we niet buiten kunnen zitten!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 6:27 

Nu ben ik al vanaf half vijf wakker. Ik heb geen idee wat er aan de hand was, maar ik kon echt niet meer slapen :') Nu begin ik alweer een beetje moe te worden, maar helaas want ik stap over anderhalf met de familie in de auto richting de Efteling *squee* Even hopen dat het weer goed blijft, anders daalt het humeur van mijn moeder tot onder het vriespunt, haha. Maar volgens buienradar gaat het in Kaatsheuvel pas om 17.00 regenen [a]

Fijne dag allemaal (:

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 15:45 

Nu ben ik al een poosje terug van de bank en het gemeentehuis. Mijn nieuwe pas afgehaald en daarachter even naar de bank maar blijkbaar moest ik eerst een afspraak maken. Nuja, afspraak is dus gemaakt en ik moet er morgenvroeg zijn om 9u. Achja, zo vroeg is het nu ook weer niet, zal wel even wennen zijn om weer zo vroeg uit mijn bed te kruipen maar dat zal wel meevallen denk ik. XD

En verder ben ik erover aan het denken om mijn 'Sweet & Delicious' bon te activeren, heb die eens voor mijn verjaardag gekregen en daarmee kun je dus in elk delicatesse-winkeltje terecht en mag je cupcakes, taartjes, chocade, etc eten en proeven zoveel als je wilt. Zou het heel graag morgen willen doen maar dan moet mijn vriend ook vrij zijn. Als hij morgen weg kan en als alles is afgesproken dan kan ik die kaart die erbij zit activeren. : D

Verder ben ik wat overal random aan het kijken maar ik ga zometeen mijn tablet nemen en wat tekenen, heb zin in HP stuff te tekenen. : P Heb zin om LilySnape art te tekenen om de een of andere manier, we zien wel.

Fijne dag nog. <3

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 18:29 

Heb net geboden op een HP boekenbox in het Engels :D Heb ze alleen nog maar in het Nederlands dus dat wordt wel eens tijd denk ik...
Nou hopen dat ik ze krijg! :love:

En verder drink ik een kopje groene thee en ben even aan het internetten en msnen... En heb net even de scripts gelezen van mijn rijles, pff droge stof is dat. :( Heb de helft maar overgeslagen omdat ik anders ga lezen maar niks opsla.
Zometeen rijles, wish me luck! :D

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 11:11 

Ik merk dat de vakantie bezig is, want ik zit nu alweer alleen op mijn werk. Dat is de laatste twee weken bijna niet anders. Soms komt er 's middags nog een collega langs, maar voor de rest heeft iedereen vrij. Het is erg saai nu ook omdat er weinig te doen is. Net kwam er alleen even iemand langs en die heeft meteen de radio uitgezet, dus het is ook nog heel stil. Ik kan hem niet meer opnieuw aanzetten aangezien ik de sleutel van het kantoor niet heb. Daarbij kan ik ook niemand vragen aangezien ik dus alleen ben. xD Ik wil eigenlijk naar huis, want het weer ziet er mooi uit als ik naar buiten kijk. Ik denk dat ik nog een uur blijf en dat ik dan ook weg ga.

Fijne middag iedereen!

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 11:34 

YAY!!!
Ik ben echt superblij nu, vanochtend werd ik wakker van de bel, dus ik denk YES mijn HP boekenbox is er! Maar het was Zalando... Nou ook leuk, maar niet als je een HP boekenbox verwacht.
Maar net ging de bel opnieuw en YAY nu heb ik hem wel! Hij is echt mooi... :love: Ik kom de komende dagen mijn kamer niet meer af!

En nog een grote meevaller, ik had een boek met Harry Potter bladmuziek die eigenlijk al meteen uit elkaar viel toen ik erin begon, dus heb ik een mailtje gestuurd en ze sturen me een nieuwe op! :D
Ook wel eens fijn, zo'n dag dat alles een keer mee zit in plaats van tegen. :P

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 15:09 

Hmm... Ik ben zelf stiekem blijer met een pakje van Zalando. HP boeken heb ik toch allemaal al.

Nu ben ik mezelf klaar aan het maken om een middagje/avondje Amsterdam in te gaan met een vriendin. Ik heb haar al 2 weken niet meer gezien, dus het is hard nodig. Net even mijn saldo gecheckt en ik heb nog genoeg om een aantal drankjes te bestellen.

Met een schuin oog hou ik mijn mobiel in de gaten, want ik verwacht nog een smsje van iemand...

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 20:50 

Ik ben nu op tv naar de wedstrijd FC Twente - Ajax aan het kijken op Veronica! Ik haat Ajax, dus ben blij dat Twente voor staat!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: