Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 11:22 

Ik denk niet dat er iemand is die zou weigeren om te gaan ^^ Als ik naar de USA zou gaan en we zijn in de buurt, zou ik er zeker heen willen. Alhoewel, het is vast heel erg duur en een reis naar de USA zal zo ook wel duur genoeg zijn.

Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar hoe het allemaal is qua belevenis. Jammer, maar ergens wel logisch dat het in de USA gebouwd is. Als het succes heeft, kunnen ze er misschien Ă©Ă©n bouwen in de UK [a]

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 6:34 

Ik zou er wel heel graag heen willen, maar om er zo ver voor te moeten reizen is de vraag? Als het nou in Engeland was dan zou ik zeker gaan het hoort daar ook meer thuis! En nu staan er enkele dingen maar dat zal ooit nog wel gaan uitbreiden, en naast de disney figuren komen er misschien wel HP mensen die er rondlopen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 14:26 

Wil hier zooo graag naartoe! :D

Ben nu al aan het plannen om een reis naar de US te maken... En dan is Orlando zeker een stop! Lijkt me echt zoooo gaaf :love:
Alleen nog even wat geld bij elkaar sprokkelen en iemand meesleuren.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 16:44 

Ik ben er geweest! OMFG, het is echt zo mooi en zo echt (behalve dan het feit dat het 35+ graden was, en de daken besneeuwd waren xD).
Al vanaf het begin dat je eraan loopt, en je de poort tot Hogsmeade ziet, begint het al. Je komt direct in het sfeertje terecht, en het eerste dat je ziet is het station met de Hogwarts express, je bent gearriveerd! Ik heb helaas niet met de conducteur gesproken, zoals velen mij hebben aangraden (die man zou echt alles weten over de wereld van HP!), maar je voelt je gewoon thuis (tenminste, HP fans voelen zich thuis xD)

Aan alle kanten zijn shops (zowel shops waar je echt naar binnen kan, zoals Zonko's, Honeydukes en Ollivanders, als shops die 'gesloten' zijn, zoals boekenwinkels, cauldron shops en andere wizard shops) en je kan op veel plekken Butterbeer kopen. Butterbeer is echt iets wat je ervaren moet hebben. Het is een soort frisdrank, met een cream als schuimlaag. Je hebt de normale koude butterbeer, maar ook de frozen butterbeer. Nu ben ik zelf meer een fan van de frozen butterbeer (zeker in het hete weer), maar dat is persoonlijk. De schuimlaag is ook apart. Ik vond hem zelf niet echt geweldig, maar gawd, een butterbeer-snor is echt made of awesome xD

De attracties zijn alle drie echt heel gaaf, of zal ik alle 4 zeggen. De Duelling Dragons zijn allebei erg hip, aangezien dit twee achtbanen zijn. De Chineze Firebolt (rood) vind ik leuker, maar de Hongarian Horntail (blauw) zou wat ruiger zijn, aka meer G-Force. Ben vaak in deze attractie geweest, en zat zelfs een keer vast. De Chineze Firebolt bleef namelijk een kwartier hangen... Dat was kinda annoying/spannend, maar we hebben het overleefd :')
De Flight of the Hippogryff is vooral kort, maar wel awesome. Alle kleine details in de rij (geldt ook voor Duelling Dragons!!) en tijdens de rit zijn zo cool. Maar je kan wel merken dat dit meer een rit voor kinderen is, aangezien hij niet zo spannend is (hij gaat wel snel!).

En dan kom je al bij de laatste, maar meest awesome attractie, The Forbidden Journey. Een deel van de ervaring is de wachtrij. ZOMG, hij is zo awesome. Ok, het wachten buiten is irritant, want het is warm, maar zodra je Hogwarts binnenloopt (yay airco!) is het zo awesome! Je ziet Dumbledore's office, DADA classroom, Portrait Hall en je loopt gewoon door het kasteel! En dan de attractie zelf, ik kan het echt niet omschrijven hoe awesome het is. Het is een soort simulator, met 3D en real life dingen. Ik ga het verhaal niet spoilen voor degenen die er nog naartoe gaan, maar hij is echt awesome!
Ik ben er afgelopen maandag voor het laatst geweest, maar man, ik wil terug.

Omdat ik dus naar LeakyCon (HP Convention) ben geweest, en zij het park hadden afgehuurd voor een avond, waren wij op woensdag tussen 10 en 1 ('s nachts) de enige gasten in het WWoHP! Dat was echt een speciale ervaring, omdat alle mensen die er waren, giga fans zijn. Een ander speciaal moment voor mij was het ontbijten in The Three Broomsticks, die echt super awesome is!

Ik zal later wel foto's plaatsten (niet dat ik er veel genomen heb, maargoed), maar tot nu toe moeten jullie het hier mee doen xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 19:59 

Dan behoor je nu tot de lucky few die van HPF daar nu geweest zijn. Het lijkt mij super tof en zeker iets wat je als HPF lid gewoon eens gedaan moet hebben. Echt zo'n try before you die ding. Ik ben alleen niet zo'n achtbanen type, dus dan ga ik wel enkel voor Hippogryff the Ride en the Forbidden Journey. En uiteraard voor butter beer, dineren/ontbijten bij de Three Broomsticks. Lijkt me nog leuker als je het kunt combineren met een cosplay event als the Leakycon. Sla je twee vliegen in 1 klap. En zo'n cosplay event bijgewoond en gewoon in the WwoHP geweest.

Ben jaloers want ik weet dat het voor mij nog lang zal duren alvorens ik een keer de gelegenheid heb (nuja tijd niet zo zeer maar geld) richting Amerika te gaan. Zou nog leuker zijn als we er een HPF-meet van maken t.z.t. HPF goes Leakycon + WwoHP bijv :D Want ik kan wel iemand die ik ken meenemen, maar die is lang niet zo fan van HP als wij hier zijn. En zoiets moet je gewoon met lotgenoten beleven (a) Dromen mag nietwaar? :mrgreen:

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 12:09 

Ik weet niet of sommige van jullie dit wisten maar, de gene die dit niet wisten gah ik nu heel blij maken.
Wil je er graag heen ? is het te duur ? te ver ? nou maakt niks meer uit want in 2012 komt er precies zo'n park in engeland!
ik ga er zelf natuurlijk heen !! heb er zo'n zin in !!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 13:06 

Ben blij om dat te horen. Maar na een beetje googlen gaat het niet een volledige 1 op 1 kopie worden van the Wizarding World of HP in Orlando. Maar meer een rondleiding langs de sets/studio's e.d. waar de films opgenomen zijn in Engeland. Dat alleen al vind ik al leuk zat. En mooi dichtbij in Engeland, nabij London in Leavesden. Dat maakt een HPF-meet al een stuk waarschijnlijker. Want vliegen naar London kost weinig met Easyjet/Ryan Air, of je pakt de trein, het kanaal onder door.

Als het zo ver is volgend jaar en afhankelijk wanneer het geopend word wil ik daar echt wel bij aanwezig zijn.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 9:30 

http://www.mirror.co.uk/celebs/news/201 ... -22952388/


Hier staat het toch duidelijk...:P


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 18:23 

Hmm.. The Mirror heeft het dan niet juist. Er komt namelijk geen duplicaat van het WWoHP. Dat zou namelijk helemaal niet leuk zijn, aangezien een 'attractiepark' meer dan drie attracties moet hebben. Het WWoHP is namelijk deel van een attractiepark. Universal Studios heeft namelijk, net als Disneyland/World een aantal 'zones', en het WWoHP is Ă©Ă©n zone.

Het klopt verder wel dat hetzelfde team gaat werken aan het studio project, maar het zal naar mijn weten meer gebaseerd zijn op het filmen van de films dan zoals ze in Orlando hebben gedaan.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:02 

Mijn ouders hun droom is om naar Florida te gaan en alle pretparken te doen zoals Universal Studios (met Hp) en Disneyland enzo.
Dus hopelijk over een tijdje kom ik er miss is.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 17:38 

Ik ben vorige jaar heen geweest. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken, zo mooi zag alles eruit.
Dit jaar gaan we weer, en ik kan niet wachten tot ik weer naar HP kan en de spullen die ze daar verkopen :shock: kan je hier echt niet krijgen, dus dat worden extra koffers meenemen :D


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 10:41 

MissJ schreef:
Ik ben vorige jaar heen geweest. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken, zo mooi zag alles eruit.
Dit jaar gaan we weer, en ik kan niet wachten tot ik weer naar HP kan en de spullen die ze daar verkopen :shock: kan je hier echt niet krijgen, dus dat worden extra koffers meenemen :D

Hahaha, neem nog maar een extra koffer mee, daar zal ik wel inkruipen xD Zo zotjes dat je twee keer gaat. Ik vraag me nog steeds af of ik ooit zal gaan :o

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 10:49 

Leintje schreef:
Hahaha, neem nog maar een extra koffer mee, daar zal ik wel inkruipen xD Zo zotjes dat je twee keer gaat. Ik vraag me nog steeds af of ik ooit zal gaan :o


Hahaha, dit is voor mij de laatste x, dus ik ga mn camera helemaal vol schieten met foto's.. ik zal opzoek gaan naar een extra grote koffer ;)

_________________
"I enjoyed the meetings, too. It was like having friends." - Luna Lovegood


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nederland
BerichtGeplaatst: do mei 31, 2012 15:49 

Ik zou er echt graag een keer heen willen maar mijn ouders vinden Amerika te ver weg en vooral te duur.

_________________
"Always do, what you are afraid to do."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 10, 2013 22:27 

Iemand enig idee wat het kost om daar binnen te komen? Ik vind pretparken niet echt geweldig maargoed het HP gedeelte daar wil ik natuurlijk wel heen :P ik denk ook niet dat het een optie is om alleen dat gedeelte van het park te zien, ofwel? Hopelijk kan iemand me helpen :D

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme