Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Volgende

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:02 

Mij is het inmiddels ook gelukt, zit nu ook te wachten op die mail.. En ik ben FeatherMoon45 :") [ik vind de namen nog steeds niet zo leuk maargoed xD]

Vraagje, als het vandaag is gelukt hoef je dus de rest van de week niet meer mee te doen? Dan zit je er gewoon bij?

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:03 

Ik volg ondertussen dit topic op de voet: http://www.cosforums.com/showthread.php ... 29&page=68

Daarin hebben sommige gemeld dat zij wel de activatie-email gehad hebben. En dat al na 5-10 min nadat zij zich hadden geregistreerd. Ben dus bang dat we elke dag de komende week ons opnieuw zullen moeten registreren. Trouwens, ik heb zo'n idee dat de nieuwste clue elke dag om 09:00 uur Engelse tijd verschijnt. Want om 10:15 uur vernieuwde ik pottermore en toen zag ik de clue staan. En 10:15 = 09:15 Engelse tijd. Dus morgenochtend zit ik weer om 10:00 uur achter de pc om Pottermore in de gaten te houden.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:05 

Ik denk dat ze steeds andere tijdzones gaan doen. Dus ik denk niet dat het elke dag rond dezelfde tijd is.

Ik heb me al meer dan een uur geleden aangemeld en ik heb nog steeds die activatiemail niet dus daar ligt het niet aan. xD Ik heet trouwens QueenRain18 en OwlSilver128. Heb me aangemeld op twee verschillende emailadressen en ik heb op beide nog geen email gekregen. Ik ga gewoon net zo lang mee doen totdat ik een activatiemail heb gekregen. Zelfs ook al heb ik uiteindelijk 8 accounts ofzo.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:06 

Ik denk eigenlijk dat het niet elke keer hetzelfde tijdstip is. Dat is niet echt eerlijk voor mensen uit andere tijdszones.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:09 

Afbeelding

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:16 

Die had ik al gezien. Ben bang dat het hem niet gaat worden voor mij vandaag. Een uur geleden zag ik de clue en 5 min later registreerde ik mij met SnitchStar37 als gevolg. Sindsdien is er nog niks binnen gekomen, zelfs niet in ongewenste e-mail/spam map. Terwijl anderen binnen enkele minuten al een e-mail ontvingen aldus het druk lopende topic op cosforums.

Aangezien er zeven dagen uitgetrokken worden zodat de aanmeldingen een beetje verspreid verlopen heb je dus per dag 1 miljoen / 7 = 142857 accounts die daadwerkelijk geactiveerd kunnen worden. En dat aantal kan snel gehaald worden. Achja.. eens met Eva: ik ga elke dag gewoon weer proberen. Ookal levert dat mij straks 7 geregistreerde maar niet geactiveerde accounts op. Ik las trouwens bij de FAQ sectie van Pottermore dat de clues op dag 1 lastiger zijn dan op dag 2. Welnu, ik vond de clue van vandaag niet zo moeilijk om te vinden. Ben benieuwd waar de clue morgen over gaat aangaande boek 2.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:20 

Ik denk dat ik het voor vandaag ook maar opgeef, ik moet toch zo werken tot 7 uur en ik ziewel of ik dan mailtje heb gekregen. Morgen is er weer een dag.

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:22 

7 books, 7 days, 7 chances
Sorry, Day 1 registration is now closed

Dit staat er nu.. Als je naar quill.pottermore.com/245 gaat. Dus dan moet het iedereen die zich daarvoor heeft geregistreerd toch gelukt zijn? =D

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:24 

Elleaf schreef:
7 books, 7 days, 7 chances
Sorry, Day 1 registration is now closed

Dit staat er nu.. Als je naar quill.pottermore.com/245 gaat. Dus dan moet het iedereen die zich daarvoor heeft geregistreerd toch gelukt zijn? =D

Als je het mailtje heb gehad.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:24 

Ja, maar het is nog steeds onduidelijk wanneer je er nu zeker van bent dat je eerder naar binnen mag. Elke bron zegt iets anders.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:25 

Net het mailtje binnen. Snitchstar37 is geactiveerd! Duurde een uur voordat de mail kwam, ik heb hotmail gebruikt. Heb geduld, het kan dus met gemak een uur of langer duren ;)

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:26 

Eva schreef:
Ik denk dat ze steeds andere tijdzones gaan doen. Dus ik denk niet dat het elke dag rond dezelfde tijd is.

Ik heb me al meer dan een uur geleden aangemeld en ik heb nog steeds die activatiemail niet dus daar ligt het niet aan. xD Ik heet trouwens QueenRain18 en OwlSilver128. Heb me aangemeld op twee verschillende emailadressen en ik heb op beide nog geen email gekregen. Ik ga gewoon net zo lang mee doen totdat ik een activatiemail heb gekregen. Zelfs ook al heb ik uiteindelijk 8 accounts ofzo.

Dus jij gaat andere mensen de kans ontnemen om ook te kunnen registreren? Bij de site Help-sectie staat dat het weken kan duren voor je de e-mail ontvangt. En per dag kunnen maar een bepaald aantal mensen registreren, dus als het goed is hoef je niet nog een keer de clue op te lossen morgen. Ik zou iig wachten tot morgen voor je nog 6 accounts registreerd en dan opeens 3 dagen later 6 e-mails binnen krijgt...

Ik ben trouwens FeatherAsh52, maar ik heb ook mijn e-mail nog niet gehad.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:28 

Nee, de mail die weken kan duren is de welkomstmail die je toegang geeft tot Pottermore. De Activering van je account zou binnen 48 uur geregeld moeten zijn, anders vervalt je account namelijk.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:29 

Jeuj dan heb ik nog 46,5 uur de kans want ik wacht al anderhalf uur op die mail. xD Ik hoop echt niet dat het nu zo is dat ik niet geselecteerd ben alleen omdat hotmail/pottermore bitcht.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:30 

Ja, dat vind ik een beetje oneerlijk tegenover de mensen die tot weet ik hoe laat opgebleven zijn. En ik moet morgen weer gewoon werken, dus dit is wss mijn enigste kans om uberhaupt een clue op te lossen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: