Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:12 

Ik ben ook binnen op LeviosaHolly30

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Belgen-landje
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:15 

Vreemd dat sommige mensen zo lang moeten wachten. Ik was best wel traag met de registratie (ik had niet eens door dat de clue al tevoorschijn was gekomen en dan was ik vanwege de stress de link nog eens vergeten toen ik het antwoord had) en ik heb mijn mail al om half 11 gekregen. Best wel teleurstellend als je dat bericht dan leest. Ik had verwacht dat we er al echt in zouden zitten, als in dat je al iets kreeg te lezen ofzo..

_________________
Nothing will be the same
after november the 26


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:11 

Nooo, ik was vandaag niet thuis en ben nu te laat voor dag 1. Ik snap niet of ik nu nog een kans heb om me 'vroeg' te registreren. Weten jullie daar meer van? :(


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:12 

Bernou schreef:
Nooo, ik was vandaag niet thuis en ben nu te laat voor dag 1. Ik snap niet of ik nu nog een kans heb om me 'vroeg' te registreren. Weten jullie daar meer van? :(

Ja je hebt morgen gewoon weer een kans. T/m zaterdag wordt er elke dag 1 clue gegeven en als je die hebt opgelost dan kan je je registreren. Dit was alleen dag 1. Je hebt nog 6 dagen de kans. Je moet dan wel weer op tijd zijn en het is onbekend wanneer de volgende clue bekend word gemaakt.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:14 

Eva schreef:
Bernou schreef:
Nooo, ik was vandaag niet thuis en ben nu te laat voor dag 1. Ik snap niet of ik nu nog een kans heb om me 'vroeg' te registreren. Weten jullie daar meer van? :(

Ja je hebt morgen gewoon weer een kans. T/m zaterdag wordt er elke dag 1 clue gegeven en als je die hebt opgelost dan kan je je registreren. Dit was alleen dag 1. Je hebt nog 6 dagen de kans. Je moet dan wel weer op tijd zijn en het is onbekend wanneer de volgende clue bekend word gemaakt.
Oh, dat scheelt. Ik was al bang dat je de clues van ELKE dag eerst moest hebben om je te registeren. Gelukkig. Dan ga ik morgen gewoon de hele dag achter mijn computer zitten :-D


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:15 

Bernou schreef:
Eva schreef:
Bernou schreef:
Nooo, ik was vandaag niet thuis en ben nu te laat voor dag 1. Ik snap niet of ik nu nog een kans heb om me 'vroeg' te registreren. Weten jullie daar meer van? :(

Ja je hebt morgen gewoon weer een kans. T/m zaterdag wordt er elke dag 1 clue gegeven en als je die hebt opgelost dan kan je je registreren. Dit was alleen dag 1. Je hebt nog 6 dagen de kans. Je moet dan wel weer op tijd zijn en het is onbekend wanneer de volgende clue bekend word gemaakt.
Oh, dat scheelt. Ik was al bang dat je de clues van ELKE dag eerst moest hebben om je te registeren. Gelukkig. Dan ga ik morgen gewoon de hele dag achter mijn computer zitten :-D

Dat dacht ik in het begin ook hoor xD Maar je moet dus per dag de aanwijzing goed hebben. En aangezien de aanwijzingen echt makkelijk zijn moet je dus in principe alleen geluk hebben dat je er op tijd bij zit.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:27 

Volgens mij heb ik een account. xD Ik snap het nog niet helemaal, maar ik kon in ieder geval inloggen/uitloggen, dus het zal wel goed zijn. Ook al zie ik verder nog niets bijzonders als ik inlog, maar dat zal wel zo horen?

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:31 

Shirley schreef:
Volgens mij heb ik een account. xD Ik snap het nog niet helemaal, maar ik kon in ieder geval inloggen/uitloggen, dus het zal wel goed zijn. Ook al zie ik verder nog niets bijzonders als ik inlog, maar dat zal wel zo horen?


Dat hoort inderdaad zo :') Nu is het wachten op een mail die een beetje aanvoelt als een Hogwarts Letter. Ben benieuwd.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:33 

Charlie schreef:
Shirley schreef:
Volgens mij heb ik een account. xD Ik snap het nog niet helemaal, maar ik kon in ieder geval inloggen/uitloggen, dus het zal wel goed zijn. Ook al zie ik verder nog niets bijzonders als ik inlog, maar dat zal wel zo horen?


Dat hoort inderdaad zo :') Nu is het wachten op een mail die een beetje aanvoelt als een Hogwarts Letter. Ben benieuwd.


Ooooh okay, dan zit ik helemaal goed, yay! Spannend hoor. :'D

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 14:10 

Ik kreeg mijn mail pas 1,5 uur nadat ik me had geregistreerd en ik zag op Tumblr/Twitter dat veel mensen hetzelfde probleem hadden, dus ik denk dat het internetverkeer zo groot is, dat de mailtjes heel langzaam worden verstuurd. Zolang je maar je account binnen 48 uur activeert, zit je goed! :)

Vraag me af wanneer/of ik die andere mail krijg. xD Het voelt inderdaad een beetje als een Hogwarts letter, ook al is het 10 jaar te laat, haha.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 14:15 

Ik heb me 5 uur geleden aangemeld en ik heb ook nog steeds geen activatiemail gekregen van mijn eerste account. Ik ben ook benieuwd of ik die ga krijgen nog. xD Het zou wel heel lame zijn als er ook echt wat mis is gegaan. Ik ben daarom ook blij dat ik nog een account aangemaakt had anders had ik nu nog gefrustreerd achter de laptop gezeten.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Belgen-landje
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 15:16 

Woaw. Nog steeds geen reactie na vijf uur? :') Ik zou ondertussen ook al gefrustreerd zijn O: Ik heb net nog eens gezien naar mijn printscreens. Om 10:19 had ik het scherm met het boek waar je naam in staat, boven die van Harry Potter, Ron, .. En om 10:27 had ik mijn eerste mail al aangekregen. Bij mij zat er nog geen tien minuten tussen. En gelukkig maar. Ben niet zo .. geduldig aangelegd :P


Tweede mail:
Citaat:
Vraag me af wanneer/of ik die andere mail krijg. xD Het voelt inderdaad een beetje als een Hogwarts letter, ook al is het 10 jaar te laat, haha.


In de blog, die vandaag is verschenen, staat het volgende:
Citaat:
Please note that we will not be enabling early access to the site straight away. Once The Magical Quill challenge is over, we will send successful early access registrants a Welcome email, letting them know when they will be able to access Pottermore. We won’t be able to let everyone into the Beta site at the same time; you may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive.

Ze beginnen dus pas NA de zoektocht gedaan is en zelfs dan kan het nog enkele weken duren vooraleer je echt binnen bent, zeg maar.

_________________
Nothing will be the same
after november the 26


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 15:50 

Lolllll ik zie het al helemaal gebeuren dat we een week voor oktober pas naar binnen kunnen :p
Nah ik denk dat het na een weekje ofzo (dus over 2 weken dan) wel zo ongeveer open gaat voor de eersten.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 10:21 

Hoe lang duurt het ongeveer voor je een eerste mailtje hebt? Ik hoorde dat het gisteren heel lang kon duren? Want dan ga ik er niet op wachten x'D en gewoon ondertussen iets anders doen..


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 10:22 

Ik had m'n bevestigingsmailtje gisteren pas een uur na registreren binnen, dus dat duurde wel even ja :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme