1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?Ik denk dat ik mezelf zou zien met een gezin, kindjes enzo.
Of mezelf die een kamer aan het inrichten is als binnenhuisarchitect.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?A) Ik heb heel wat humor, en ik vind dat het leven maar saai zou zijn moest er niet gelachen kunnen worden.
B) Vergevingsgezind, ik zal snel mensen nieuwe kansen geven. Als ze iets misdoen bij mij, dan zal ik een tweede en derde kanse geven, maar als het natuurlijk echt te erg is, dan kan ik ook geen honderdste kans meer geven.
C) Ik ben creatief, misschien nogal erg om van jezelf te zeggen, maar ik vind dat nu eenmaal. Ik teken heel graag, en mijn droom is om binnenhuiarchitect te worden, dus daarvoor moet je al wat creatiever zijn.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?A) Ik ben betweterig, je kan mij soms wel is vergelijken met Hermelien, altijd dingen beter moeten weten, maar meestal heeft Hermelien wel gelijk, en ik niet altijd.
B) Rommelig, ik kan nogal moeilijk orde enzo bewaren, op school in mijn kastje merk ik dat, en thuis in mijn kasten.
Hoera voor mijn mama.
C) Onhandig, maar dan niet zomaar onhandig, maar ehct heel onhandig en lomp. Daarin lijken ik en mijn zus op elkaar, zet ons bij elkaar en bij wijze van spreke brand gewoon het huis af.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?Ik zou zeer graag als professor in Zweinstein werken, in transfiguratie of DADA lijkt me wel leuk.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?De zegevlier zou ik zoiezo niet kiezen, dat zou me te machtig machtig maken. De steen zou ik wel willen gebruiken, maar dat is gewoon niet eerlijk tegenover de overledene. Dus ik zou gaan voor de onzichtbaarheidsmantel, die is altijd handig.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?Transfiguratie, het is echt leuk om zelf van simpele voorwerpen helemaal andere dingen te maken.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?Zelf zou ik gaan voor Ravenklauw, omdat ik van mezelf vind dat ik niet in Griffoendor of Zwadderich pas, en bij Ravenklauw heb ik gewoon het beste gevoel.