Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 15:45 

Oh dat is goed nieuws! Dan weten we in ieder geval zeker dat we naar binnen mogen! Nu is het alleen nog de vraag wie er als eerste mag. xD

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 15:50 

Oh, das fijn om te weten ^^

Trouwens lol @ dit antwoord.

Citaat:
Did some of the translations of Harry Potter and the Philosopher’s Stone contain a different answer to the first clue?
Yes, some of the translations only referred to four of the five owl types when describing the Eeylops sign. We are double-checking the consistency of the translations for the remaining clues but, when in doubt, please always refer to the original English versions of J.K. Rowling’s books.

Daar hadden we het vanochtend in de Mass nog over, dat je waarschijnlijk geen zak aan de NL-boeken hebt bij het oplossen van de raadsels. XD

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 15:58 

@Jalf ja daar dacht ik ook al aan toen ik dat antwoord zag. Wel sneu voor de mensen die het dus verkeerd hadden omdat ze niet de Britse versie van de boeken hebben. xD

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 16:04 

Ik heb het niet eens opgezocht in het boek. Ik wist dat het er niet 20 zouden zijn of zo, maar eerder 1-8 dus ik ben gewoon alle opties langsgegaan en ik was vrij snel klaar. xD

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 16:06 

Dennis Krauwel schreef:
Ik heb het niet eens opgezocht in het boek. Ik wist dat het er niet 20 zouden zijn of zo, maar eerder 1-8 dus ik ben gewoon alle opties langsgegaan en ik was vrij snel klaar. xD

Ik had het boek toevallig openliggen op precies de goede pagina dus ik hoefde ook niet echt te zoeken om het antwoord te weten.

Maar dat is dus wel een tip voor de mensen die nog mee willen doen de rest van de week. Zorg ervoor dat je het desbetreffende HP boek (het liefst dus in Brits) bij je hebt liggen. Ik neem aan dat je die later ook nodig gaat hebben. Morgen gaat de vraag dus over CoS.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 16:10 

@ Jalf en Eva: ik was dus een van die mensen die boek 1 alleen in het Nederlands had. Gelukkig had een van de mensen die ik op twitter had, het antwoord aan iemand verteld (weet niet meer wie). En anders was er nog google ^^.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 16:12 

Ah. Dat is wel minder. Ik heb alleen de Nederlandse versies en ik bedenk me net dat die in Leeuwarden liggen, terwijl ik nu bij mijn ouders ben :'). Ik hoop dat ik het antwoord dan gewoon weet ... wat ik niet verwacht, of ergens anders kan vinden.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 16:14 

Ik heb het gewoon snel ge-googled. Ik was veels te paniekerig dat ik niet op tijd zou zijn en ik had het eerste boek niet bij de hand. Ik hoop dat we dan inderdaad morgen naar binnen kunnen : ).

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 16:18 

Kan er sowieso niet hier geholpen worden, eventueel in spoilertags, of is dat niet toegestaan? HP-lexicon is er ook nog, maar voor de zekerheid neem ik denk ik morgen CoS mee naar mijn werk. :P Maar ik hoop dat de opening morgenavond is, dan heb ik meer tijd/kans.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 10:24 

Gisteren om 09:00 Engelse tijd, vandaag om 10:00 uur Engelse tijd. Morgen 11:00 uur Engelse tijd? (lees 12:00 uur Nederlandse tijd) ;) Overigens: weet iemand hoe je BeeGee kunt bereiken? Want die wil ook vast graag nu een account hebben en ze is niet online..

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 10:27 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Gisteren om 09:00 Engelse tijd, vandaag om 10:00 uur Engelse tijd. Morgen 11:00 uur Engelse tijd? (lees 12:00 uur Nederlandse tijd) ;) Overigens: weet iemand hoe je BeeGee kunt bereiken? Want die wil ook vast graag nu een account hebben en ze is niet online..

Twitter? Ik kan haar even waarschuwen. Edit: ze zei een paar pagina's terug dat ze vandaag nog zelf wou proberen.

Edit 2: toch een DM gestuurd.

Laatst bijgewerkt door Vivian op ma aug 01, 2011 10:31, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 10:29 

Vivian schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:

Twitter? Ik kan haar even waarschuwen.

Heb zelf geen twitter, maar doe maar. Weet zeker dat ze nu graag ook een account wil hebben ;)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:42 

Ik weet niet of meer mensen dit al zijn tegengekomen, maar ik lees het volgende in de terms & conditions..

Spoiler:
Terms schreef:
3.5 [...]You may not transfer or allow another person to access an account created by you.

8.2. We reserve the right (but we are not obliged) to do any or all of the following for all users of any age including users who are Minors:
8.2.6 suspend or terminate your access to Pottermore for any reason (including for repeat copyright infringement) and at our sole discretion.

8.4 [..]The termination or suspension of an account shall apply to any and all user accounts that may have been used by that individual whether or not opened by that individual.

Magical Quill promotion schreef:
14 You may only register once with Pottermore via The Magical Quill. Entries via agents or third parties or the use of multiple identities and email addresses are not permitted.

18 We reserve the right, at our sole discretion, to disqualify any registrant that provides incomplete or invalid registration details or that otherwise breaches these rules or our Terms.

21 We reserve the right to withdraw access to any registrant in accordance with our Terms.

22 Our decision is final and we reserve the right not to correspond on any matter in connection with this Promotion.

Geeft toch wel te denken. Er zullen vast honderden mensen voor hun vrienden registreren, en daardoor zal vast niet iedereen die een van deze regels gebroken heeft gelijk problemen hebben (dat geeft enorm veel werk), maar het is toch raadzaam om geen dubbelaccounts te hebben en ook niet je hele vriendenkring aan een account te helpen.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:53 

Gelukkig heb ik steeds andere emailadressen gebruikt omdat ik wel verwacht had dat ze ook wel zo'n regeling zouden hebben. Aangezien de meeste mensen dubbelaccounts hebben of accounts aan hebben gemaakt voor anderen.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:57 

Ik kan wel begrijpen dat ze zoiets doen eigenlijk, zéker voor dubbelaccounts. Zoveel mensen hebben een dubbelaccount en dat is niet eerlijk tegenover mensen die er ook een willen maar op deze manier de kans dus niet krijgen. Ik vraag me af of ze daar inderdaad nog iets mee gaan doen, ik hoop het eigenlijk wel want met al die dubbelaccounts wordt die 1 miljoen toch significant kleiner.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: