Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 9:17 

Amelie schreef:
Gisteren met mijn kleine broer Sneeuwwitje gekeken. Dat blijft toch een prachtige film, en zo grappig met de zeven dwergen ;D

Op zich vind ik het ook een mooie film. Maar vroeger totaal niet. Ik was super bang van de heks :D

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 21:27 

Heb vanavond in de boiscoop de film "The Beaver" gezien. Wel een redelijke film... Mel Gibson acteerde erg goed als gestoorde! Het is wel een hele zware en vergezochte film. Als je de film "Trust" leuk vond zal je deze ook zeker leuk vinden!

Afbeelding

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 18:57 

The King's Speech

Dennis zegt: kan je dat ook toelichten?

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 13:06 

De smurfen
Het is een hele leuke film, maar is heel anders vergeleken met de strip.
Dat is natuurlijk wel het geval, heeft te maken dat ze nu beweegbaar enzo zijn.
Er zit emotie en spanning bij, en de 3D ziet er gaaf uit.
Weet niet had iets anders verwacht, maar kom er niet op wat het is?

The green lantern
Hoewel ik lees dat het een flop is, vind ik dat dus echt niet.
Ze worden steeds beter erin om planeten en het universum te filmen, het lijkt zo echt en al die details.
Een super film, mooie special effects net zoals de ruimtewezens die zo verschillend zijn. Oa ziet er prachtig uit.
Goeie spanning en verhaal, zeker geen standaard soort film.
Niet helemaal zeker of de hoofdpersoon Ryan reynolds de juiste keuze was, hij is beter in komische films maar hier speelt ie ook sterk
Blake lively is ook een super actrice, ze komt hier zo volwassen over en die kleur haar staat haar goed.

Bericht 2:
Bios

Super 8
Echt een aanrader wat een fantastische film.
Echt zulke goeie special effects en emoties, en wat een goeie sfeer en spanning die erin zit. en n paar schrik momenten.
Ik weet niet wat het is maar het begin met die trein die ontspoort is zo realistisch gedaan, veel echter dan je normaal ziet.
Spoiler:
Wel raar dat de auto waarmee ze gekomen zijn ongedeerd is gebleven? en dat die man die tegen de trein reed bijna niks had die had er echt veel slechter aan toe moeten zijn, of dood?

Voor ongeveer beginnende acteurs doen ze het erg goed, vooral Ellen fanning wat is die goed je raakt zo geroerd door die emoties.
De spanning bouwt zich goed op naar een mooi en goed einde, en wat een super alien.
Spoiler:
Ik dacht eerst leek op t dier uit cloverfield, of een grote spin maar ze hebben er weer iets nieuws en realistisch van gemaakt

Jessica: Ook al is je eerste bericht van een week eerder, dubbelposten is nergens voor nodig. Je kan je bericht namelijk wijzigen ;)

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 19:11 

Love Actually (voor de honderdste keer of zo)

Jessica: Kun je misschien wat meer vertellen over de film. Dit is namelijk spam ;)

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 9:29 

Kim schreef:
Love Actually (voor de honderdste keer of zo)

Jessica: Kun je misschien wat meer vertellen over de film. Dit is namelijk spam ;)

Love actually!!! Omg, dat is een massas mooie film. Het is zo mooi dat je van al die verschillende mensen hun liefdes leven ziet. Het is eigenlijk net zoals Zot van A of Alles is liefde.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 15:26 

Bad Teacher met Cameron Diaz en Justin Timberlake.

Echt vreselijk slecht, maar ik had er ook niks van verwacht. Ze plakken alle leuke stukjes altijd in de trailer. Cameron acteerde wel goed, Justin matig, en het was al vrij voorspelbaar met wie de "bad teacher" uiteindelijk zou eindigen. Nouja, niet echt aan te raden dus.

4/10

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 16:12 

Stardust. Veel goeds over gehoord, maar ik had hem nog nooit gezien. En toen was ie opeens op tv. Ik was aangenaam verrast, vond het voor een fantasyfilm vrij origineel. Sterren die een menselijke gedaante hebben, een piratenschip in de lucht dat bliksem vangt. En Septimus mag er wel wezen.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 17:16 

Bios

Super 8. 2e maal, zie eerdere bericht.

The rise of the planet of the apes
Wat een fantastische film, wel eens leuk om te zien hoe het begon.
Geen enkele aap aan te pas gekomen, volkomen met de computer gedaan. Het ziet er indrukwekkend uit en heel mooi.
het is leuk om te zien evolutie in snelheid en hoe snel ze leren, dat is knap gemaakt net als het begrijpen en vechten.
En wat ik gelezen had erover klopt het enigzins, vergeleken met de apen zijn hoe de mensen acteren wat matig.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 18:54 

2daemon schreef:
Bios
The rise of the planet of the apes
Wat een fantastische film, wel eens leuk om te zien hoe het begon.
Geen enkele aap aan te pas gekomen, volkomen met de computer gedaan. Het ziet er indrukwekkend uit en heel mooi.
het is leuk om te zien evolutie in snelheid en hoe snel ze leren, dat is knap gemaakt net als het begrijpen en vechten.
En wat ik gelezen had erover klopt het enigzins, vergeleken met de apen zijn hoe de mensen acteren wat matig.

Ik ben hier gister ook heengeweest en ik vond het niet zo een goede film! Heel leuk en aardig, al die technologie... Maar daardoor vond ik de film heel langdradig en de uitbraak vond ik ook niet heel spectaculair. Het duurt heel lang voordat de apen uiteindelijk uitbreken (vind ik geen spoiler, wnat dat zit in de trailer) & de uitbraak duurt dan maar een minuut of 15-20... Echt jammer!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 6:07 

Bedenk wel dat het een film is die het begin moet laten zien, dus die apen moeten leren en begrijpen. Een gevecht daarbij is niet zo spectaculair vergeleken met mensen aangezien het dieren zijn.
Het is niet alleen een remake maar een nieuwe start van apen films reeks, die als je het vergelijkt met de vorige films echt stukken beter zal worden. Geen kostuums of maskers of andere dingen die de film minder maken.
Als je je bedenkt dat veel beroemde makers/regiseurs het moeilijk vonden, om te bedenken hoe ze het willen maken of afhaakte etc.. is het heel wat.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 6:49 

Romeo + Juliet met Leonardo Di Caprio en Claire Danes, want ik heb de hele vakantie doorgebracht in de buurt van fair Verona en ik had zo'n zin om de film daarna weer te kijken (:

Ik blijf het hele "moderne wereld, ouderwetse taal"-idee toch best briljant vinden. Ik vind het heel veel charme hebben. Waarom praten we nu nog steeds niet zo? [a] Het blijft een hele goede film en hij ging ook veel sneller dan ik mij herinnerde. Vroeger leek hij echt eindeloos te duren, maar nu was hij voor ik het wist voorbij. En wat kan Leo goed acteren! Daar blijf ik me elke keer weer over verbazen.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 7:49 

2daemon schreef:
Bedenk wel dat het een film is die het begin moet laten zien, dus die apen moeten leren en begrijpen. Een gevecht daarbij is niet zo spectaculair vergeleken met mensen aangezien het dieren zijn.
Het is niet alleen een remake maar een nieuwe start van apen films reeks, die als je het vergelijkt met de vorige films echt stukken beter zal worden. Geen kostuums of maskers of andere dingen die de film minder maken.
Als je je bedenkt dat veel beroemde makers/regiseurs het moeilijk vonden, om te bedenken hoe ze het willen maken of afhaakte etc.. is het heel wat.

Spoiler:
Ze kunnen hier helaas niet op voortborduren... De mensen gaan namelijk allemaal dood in de aftiteling door het virus! Dus het zou raar zijn als er een sequal van zou komen! Anders hadden ze de aftiteling echt anders moeten doen... Blijf het echt te langdradig vinden. Vind het ook heel saai dat ze de wereld aan het eind van de film nog niet hebben overgenomen, maar alleen in een National Park zijn gaan wonen. Er gebeurt veels te weinig!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 15:34 

AlbertRADIO schreef:
Spoiler:
Ze kunnen hier helaas niet op voortborduren... De mensen gaan namelijk allemaal dood in de aftiteling door het virus! Dus het zou raar zijn als er een sequal van zou komen! Anders hadden ze de aftiteling echt anders moeten doen... Blijf het echt te langdradig vinden. Vind het ook heel saai dat ze de wereld aan het eind van de film nog niet hebben overgenomen, maar alleen in een National Park zijn gaan wonen. Er gebeurt veels te weinig!

Spoiler:
Zie je iedereen dan dood gaan in de aftiteling nee! je ziet wel hoe het over de wereld verspreidt. In de orginele apen films zijn er toch nog mensen die werken voor de apen, dit is alleen het begin ervan anders kun je toch ook geen begin/prequel maken.
Bij de reeks resident evil en ook ander soortgelijke films is het net zo, het lijkt alsof iedereen dood is maar er zijn nog mensen, anders heb je ook geen film.
Je hebt verschillende soorten eindes. En je hebt genoeg films die net zo zijn anders geen prequel of sequels.

Kijk hier maar eens (kan de link niet plaatsen? jammer genoeg). Ga naar wiki toe, en kijk bij apes van 1968 onderin de pagina.
En er is momenteel ook in de kranten en filmkrant te lezen hoe het in elkaar zit.
Het is als het goed is zover alleen het begin nog maar, zo niet dan geef ik je gelijk dat er meer in gemogen had zoals t einde. Want de apes van 2001 zat ik eigenlijk ook nog te wachten op een vervolg.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 20:44 

Gisteren de Ghiblifilm Castle in the Sky gezien. Zo mooi. <3 Naast Spirited Away (tot nu toe) mijn favoriete Ghibli. ^^

De characters waren ook weer super en het verhaal zat ook gewoon goed in elkaar. Natuurlijk in het Japans gekeken. :D Alleen vond ik dat het 'einde' wel ietsjes uitgebreider mocht, maar ach, ik mag niet klagen. xD

Daarvoor trouwens Rango gezien.
Die film is echt zoooo leuk. Johnny Depp doet het hem maar weer, al is het dan alleen zijn stem. Ik heb me echt kapot gelachen om sommige stukjes. Ik vond de film ook mooi geanimeerd. ^^

- Gregory House

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: