Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Advizeur

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 10:48 

Beste forumgenoten,

Hoe leuk zou het zijn als heel HPF vertegenwoordigd is op beta-Pottermore :D
Laat hier dus een berichtje achter, als je zelf niet in staat bent een beta-account aan te maken. Dan kunnen forumgenoten contact met je opnemen via PB om iets kort te sluiten.

(Tenzij iedereen zo HP-freak is dat werk opzij gezet wordt voor PM, maar dat terzijde :p)


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 21:13 

Even mijn post uit het aanwijzingen-topic overgenomen. Ik zag dit topic later pas.
Citaat:
Hmmm, denk niet dat ik er op deze wijze een registratie kan krijgen :(. Aangezien de hints telkens op een ander tijdstip komen en ik niet de tijd heb om de website in de gaten te houden. Ook heb ik de boeken niet ter beschikking. Die liggen bij mijn ouders. Blehhhh :(

Als iemand voor mij een raadsel kan oplossen: heel graag :D.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In een klein lief dorpje
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 14:06 

Hey,

Mij gaat het ook niet lukken om te registreren op Pottermore :( Ik ben op vakantie in Washington D.C. en heb hierdoor niet alle HP boeken tot mijn beschikking om de raadsels op te lossen. Alleen boeken 1, 2, 3 heb ik bij me. Kan iemand mij misschien helpen?

Greetz Foxie.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 14:09 

Foxie schreef:
Hey,

Mij gaat het ook niet lukken om te registreren op Pottermore :( Ik ben op vakantie in Washington D.C. en heb hierdoor niet alle HP boeken tot mijn beschikking om de raadsels op te lossen. Alleen boeken 1, 2, 3 heb ik bij me. Kan iemand mij misschien helpen?

Greetz Foxie.


Is het alleen het antwoord dat je nodig bent, of moet iemand voor jou een account maken?
Want als het alleen het antwoord is, dan kan je kijken in het 'Aanwijzingen naar de Magical Quill' topic, zodra de nieuwe hint er staat!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In een klein lief dorpje
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 14:31 

Patricia schreef:
Foxie schreef:
Hey,

Mij gaat het ook niet lukken om te registreren op Pottermore :( Ik ben op vakantie in Washington D.C. en heb hierdoor niet alle HP boeken tot mijn beschikking om de raadsels op te lossen. Alleen boeken 1, 2, 3 heb ik bij me. Kan iemand mij misschien helpen?

Greetz Foxie.


Is het alleen het antwoord dat je nodig bent, of moet iemand voor jou een account maken?
Want als het alleen het antwoord is, dan kan je kijken in het 'Aanwijzingen naar de Magical Quill' topic, zodra de nieuwe hint er staat!


Alleen het antwoord als dat zou kunnen en dankjewel! Ik zal daar kijken.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 17:59 

Haha, op aanraden van Neville dan maar... Een schreeuw om hulp in het "Help! Ik slaap omdat ik morgen werk!"-topic :')

Als er iemand zo zot is om vannacht om welke reden dan ook op te blijven tot 4u, wil die persoon dan heel pretty please eens een kijkje nemen op Pottermore voor me? :')

Ik verwacht dus echt helemaal niks he xD Maar het kan maar helpen :')

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme