Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 15:38 

Afbeelding

Net als Mad Hatter en vrolijk liedje wil gaan zingen. Wordt hij vol geraakt door het paard. Voor dat hij het weet ligt hij tussen de scherven van de bloempotten.

Nou dat was een verrassing! Zegt Mad Hatter, terwijl hij nog rustig in de bloempotten ligt. Ik had het toch meer op prijs gestelt als u mijn andere kant had geraakt! En hij haalt een kapotte schaar uit zijn jaszak. Deze kan ik dus niet meer gebruiken en hij gooit de schaar weg. .... Maar gelukkig heb ik altijd een reserve schaar!

Met een sprong staat hij weer op en trekt zijn laars uit. Eerst komt er een hoop ander prul uit vallen, en als laatste klettert een schaar op de grond. Snel raapt Mad Hatter de andere rommel bij elkaar en stopt het weer terug in zijn laars en trek hem daarna weer aan. De schaar stop hij weer in zijn jas.
Pfff je had gewoon kunnen zeggen dat Oranje je kleur niet is hoor. En hij steekt zijn tong uit naar het paard.

(door alle rommel die hij altijd verzameld kwam de klap gelukkig niet zo hard aan)

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:04 

Afbeelding

Gaston kijkt Jack fronsend aan als Jack een sarcastische opmerking tegen hem maakt. Nogmaals: WAT was er aan de hand met iedereen hier? Hij staat net op het punt om een vervelende opmerking te maken als het geval waar die piraat het steeds over had, uit zijn handen wordt gestolen.
"Ha, eigen schuld!" barst Gaston los. Dan wendt hij zich tot Barbossa: "Dus meneertje, ga jij er dan voor zorgen dat we eindelijk op pad gaan of zal ik het doen?"

Hij kijkt even in het rond; het is één grote chaos van mensen, kinderen, dieren en fantasie figuren. Als ze nog lang in het kasteel zouden vertoeven, gingen er vast nog meer dingen sneuvelen. En echt geen prachtige, zwarte haar op Gastons hoofd die eraan dacht om daar voor te gaan betalen. De Hatter krijgt een afkeurende blik van Gaston en dan kijkt hij weer naar Barbossa. "Nou?"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 18:50 

Afbeelding

Tinkerbell kijkt afkeurend naar het geruzie om het kompas. Denken ze nou serieus dat ze een stap verder komen als ze dat ding aan de slechteriken geven?
Dan gebeuren er nog meer dingen die voor wat chaos zorgen waaronder een raar mannetje die een liedje zingt en daarna door het paard wordt gelanceerd en tussen de bloempotten terecht komt. Ze kan het niet langer aanzien. Hier moeten knopen worden doorgehakt. Ze vliegt naar het midden van de groep en fladdert van persoon naar persoon.

'Oke, we moeten nu eens wat gaan doen. Laten we een plek zoeken waar veel magie is. Of een plek die in verband staat met Walt Disney. Hij heeft immers het object gecreí«erd. Bijvoorbeeld LA. Daar heeft hij gewoond. Tenzij iemand een andere aanwijzing heeft?'

Ooc: Ik doe maar even een suggestie want ik heb verder ook geen idee waar we heen moeten, maar er moet maar eens even actie komen ^^

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2011 13:43 

Afbeelding

Belle heeft met grote ogen alles om zich heen een beetje gevolgd. Hoewel het allemaal wel veel was om in haar op te kunnen nemen. Er komen steeds meer vreemde personen bij en Belle wordt steeds enthousiaster. Hoewel de Villains ook steeds vreemder worden. Scar en Maleficent waren nog redelijk normaal, maar als ze kijkt naar Yzma..

Er komt een nieuwe piraat binnen wandelen en als vanzelfsprekend kennen hij en Jack elkaar. Die twee leken nog het meeste bezig te zijn met goede plannen te maken. Daarbij had Jack één of ander kompas waar hij maar mee bleef zwaaien, dus het zou vast wel nuttig zijn. Daarom schuifelt ze zo onopvallend mogelijk richting de twee piraten. De stank zou ze na een tijdje vast niet meer ruiken. Of ze kon de twee gewoon even subtiel onder een douche schuiven..

Jammer genoeg moet Gaston zich er dan ook mee gaan bemoeien. Belle trekt een wenkbrauw op en probeert hem te negeren. Tinkerbell wordt ongeduldig en eerlijk gezegd wil Belle ook zo snel mogelijk weg uit deze steeds krapper wordende ruimte. Daarom richt ze zich op Jack. "Wat doet dat kompas precies?" Vraagt ze nieuwsgierig.

ooc: Sorry voor het wachten, maar ik ben dus bezig om de locaties van de verschillende poorten te plaatsen en het park is zo groot dat het een tijd duurt voordat ik alles gevonden heb..

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 18:42 

Afbeelding

Maximus briest ontzet als Mad Hatter doodleuk weer recht springt en gaat verder doen met zijn bizarre bezigheden.
Ugh, die is te veel op zijn hoofd gevallen toen ie klein was.
Max zucht dan en laat zijn blik zwijgend door de ruimte gaan om daarna naar het schouwspel tussen twee piraten te kijken...En een aap.

Met klikkende hoeven loopt hij naar hen toe en knikt kort naar Belle.
'Gaan we nu?'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 23:04 

Barbossa

Barbossa grijnst als hij een warm welkom van Jack ontvangt. Een pistool op hem gericht dus. Hij heft zijn pistool ook en richt deze dan ook uitdagend op Jack. ‘Ik kom altijd weer terug,’ herinnert hij Jack met een zelfvoldane grijns.
Een of ander vaag figuur, Gaston, is het blijkbaar helemaal eens met zijn actie om Jack het kompas afhandig te maken en dus deelt Barbossa hem tevreden in bij ‘volgelingen’. Hij zal vast nog wel eens van pas komen.

Er vliegt een nogal bijdehand elfje voorbij die zogenaamd de leiding wilt overnemen, maar dat niet erg overtuigend doet. Barbossa laat het kompas even speels door zijn hand heengaan en houdt daarbij zijn pistool op Jack gericht.
Zodra Belle zich tot Jack richt en nieuwsgierig naar het kompas vraagt, antwoordt hij wel even voor Jack. ‘Dit kompas wijst zogenaamd de richting op naar hetgeen wat dat jij het liefst wilt.’ Hij houdt haar het kompas voor, terwijl hij Jack met een schuin oog in de gaten houdt, ‘Maar aangezien Jack nogal.. ehh.. moeite heeft met bepalen wat dat is, heeft hij er niet veel nut bij.’ Hij geeft het kompas aan Belle. ‘Probeer het maar eens…’

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 15:08 

Afbeelding

Belle kijkt met grote ogen naar het kompas dat Barbossa voor haar houdt. Haar nieuwsgierigheid wordt steeds groter. Ze neemt het kompas aan en kijkt naar de wijzer die rond begint te draaien. Ze richt haar blik weer op Barbossa. "Wat ik het liefste wil?" Ze denkt na. Ze mist het Beest, maar daar moest ze nu niet aan denken. Wat wilde ze het liefst..

Het liefst wil ze gewoon op avontuur en de nieuwe werelden ontdekken, waar ze in haar eentje nooit heen zou durven gaan. De wijzer van het kompas blijft maar hyperactief rondjes draaien en het verwart Belle een beetje. Hij leek wel stuk.. "Waarom blijft hij niet stil staan?" Ze schudt het ding eens, maar er verandert niets aan de situatie.

OOC: Inspiratieloze post, maar ik wacht dus even op de uitslag van de poll. Ook leek het me redelijk IC dan Belle niet echt weet wat ze wil, buiten dat ze fantaseert over avontuur en nieuwe werelden ontdekken.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 15:20 

Afbeelding

[le timeskip]

Vol verbazing en enthousiasme kijkt Belle rond. Ze staan op een enorm schip en ze hangt nu half over de reling om het prachtige land te kunnen zien dat voor haar ligt. Ze heeft nog nooit zoiets gezien. "Ik heb gehoord dat hier zeemeerminnen zijn! Kunnen we die bezoeken?" In haar enthousiasme zou ze bijna vergeten waarom ze hier eigenlijk zijn. Er is nog zoveel om te ontdekken en ze wil ALLES zien!

Blij richt ze zich tot Tinkerbell. "Tink, wat is hier nog meer te doen? Je moet mij alles laten zien. Is er echt een rots in de vorm van een schedel?"

Afbeelding

Maleficent heeft zich wijselijk stil gehouden voor het grootste gedeelte van de reis. Waarom zou ze haar woorden gaan verspillen aan dit stelletje idioten? Als ze eenmaal op de boot staan, trekt ze lichtjes haar wenkbrauw op als ze Belle hoort hyperen. "Liefje, we zijn hier niet op vakantie." Zucht, het leek die Aurora wel. Inmiddels heeft ze al besloten dat ze al die prinsesjes het liefst uit de weg zou willen ruimen. Er komt werkelijk geen zinnig woord uit.

Bij gebrek aan beter, wendt ze zich maar tot Yzma. "Zeg, Spriet, het is niet echt een wonder, maar door welk hersenloos prinsesje ben jij ingemaakt?"

[/INSPIRATIELOOS, ideeën zijn zeeeeer gewenst in het OOC topic T^T]

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 13:23 

Afbeelding

De hele reis naar Neverland heeft Gaston tegen iedereen die het maar horen wou - en dat kunnen er vast niet veel zijn geweest - opgeschept over alle wilde dieren die hij heeft geschoten en alle bargevechten waar hij bij betrokken was.
Op het moment dat er land in zicht komt, staat Gaston net even naar zijn spiegelbeeld in het water te gluren. Wat zag hij er toch prachtig uit! Stoer. Mannelijk. Hoe kon het nou dat alle dames hier geen interesse in hem hadden? Dan hoort hij Belle iets roepen over zeemeerminnen en er verschijnt een brede grijns op zijn gezicht.

"Zo, zeemeerminnen hé..." buldert hij. "Dat klinkt wel interessant. Ik vermoed dat we bij deze een nieuwe bestemming hebben. Zodra we zijn aangemeerd, gaat Gaston op bezoek bij de zeemeerminnen. En er is niets dat me tegenhoudt!"

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 23:51 

Afbeelding

Meg houdt zich stevig vast aan de reling van het schip. Ze voelt zich een beetje misselijk, dat geschommel de hele tijd.
Blijkbaar heeft Belle er geen last van, die is alleen maar blij en opgewekt als altijd.
Megara vangt het woordje zeemeerminnen op. Zeemeerminnen doen Meg onmiddelijk denken aan de sirenen, maar uiteraard is Gaston meteen enthousiast bij alles wat enigszins vrouwelijk is.
"Als die zeemeerminnen net zo zijn als de sirenen uit mijn wereld, zou ik maar uit de buurt blijven, Spierbundel."
Alhoewel... Als die zeemeerminnen hun kunnen verlozen van die hersenloze egotripper...
"Of achja. Ze vallen waarschijnlijk meteen flauw als ze jou zien. Zo'n..." - Meg slikt haar sarcasme én haar trots in - "... Stoere en woest aantrekkelijke vent hebben ze nog nooit gezien."
Blegh, Meg walgt van haarzelf, maar ze heeft er alles voor over om van die verschrikkelijke Gaston af te komen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 9:07 

Afbeelding

Maximus staat ongeduldig rond te trappelen op zijn hoeven.
Bah, hij staat op een boot. Hij wil echte grond onder zijn poten. X.X
Een lichte zenuwachtige bries verlaat zijn neusgaten en hij zucht dan.
Dat ze hier maar snel af kunnen, de reis duurt hem nu al te lang.

Hij rolt zijn ogen als Gaston meteen zijn flirttrucs gaat boven halen, bij het zien van zeemeerminnen. Mensen zijn zo...Stom. X.X
Hij buigt zich dan maar door zijn poten en laat zich op zijn buik zakken.

'Zijn we er bijna?' Zucht hij met een ontzette bries.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 21:46 

Afbeelding

Tijdens de bootreis verdeelt Kronk zijn aandacht over twee activiteiten: Yzma ontwijken en omvallen. Hij beschikte duidelijk niet over zeebenen, hoewel het hem volledig ontgaat wat zeebenen überhaupt zijn. Wanneer hij voor de zoveelste keer onderuit gaat, springt hij onverslaanbaar op om recht voor Maximus' neus te belanden. Het paard lijkt geïrriteerd en Kronk twijfelt even over zijn volgende actie. Wanneer Maximus dan hoorbaar in menselijke taal een vraag briest, krabt Kronk aan zijn hoofd.

'Jij bent toch niet toevallig een soldaat van Yzma?' vraagt hij wat voorzichtig. Het incident met de getransformeerde paleiswachten stond hem nog helder voor de geest, en ook Kuzco had in zijn lamagedaante gewoon zijn menselijke stem behouden. Als dit inderdaad een van Yzma's handlangers was, moest hij zich misschien toch maar weer gaan verstoppen in het ruim.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 22:09 

Afbeelding

Tink zweeft naast Belle en hoort haar vraag aan over de zeemeerminnen. Voordat ze kan antwoorden bruist Gaston over van testosteron bij het zien van vrouwelijke vormen en ze rolt met haar ogen. Ze richt zich tot Belle, maar zorgt ervoor dat Gaston het ook hoort.

'Zeemeerminnen zijn erg gevaarlijk. Ze proberen je het water in te trekken als je niet oppast. En voor mannen zijn ze helemaal gevaarlijk. Ze lokken ze het water in, trekken ze mee naar beneden en dan...Nou ja, de rest eindigt met bloed, laat ik het daarop houden.' Ze peinst even over het lot van de mannen maar tovert dan een glimlach op haar gezicht.
'Maar op de rest van je vraag terug te komen, er is hier nog van alles te zien. Er is inderdaad een rots in de vorm van een schedel. Er zijn piraten en hier op Neverland wonen ook de elfen, indianen en de verloren jongens samen met Peter Pan.'
Ze krijgt een ingeving.
'Over Peter gesproken, misschien moeten we eens met hem gaan praten, hij weet alles over Neverland en zijn verstopplekken. Misschien heeft hij wel een goede tip om te gaan zoeken.'

OOC: I'm back! Ook ik heb nog niet zoveel inspi, maar het is een begin...

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 7:19 

Afbeelding

Gaston is verzonken in een dagdroom waarin hij wordt aanbeden door alle zeemeerminnen. Ze vinden hem allemaal zo stoer en zo mannelijk dat ze om hem gaan vechten! Vol verbazing staat Gaston toe te kijken tot er opeens een briljant idee in hem opkomt. "Dames, dames... Rustig aan! Waarom ga ik niet gewoon met jullie allemaal? Als jullie nou een rij maken..."

Hij gaat zo op in zijn dagdroom dat hij het commentaar van Meg en Tink helemaal niet hoort. Pas als er een zeemeermin is met het gezicht van Belle schrikt hij op. Enigszins geïrriteerd kijkt hij om zich heen of hij Belle ergens kan zien. Waarom werd hij nou nog steeds zo door haar beziggehouden? Er waren veel knappere meisjes op de wereld.

Hij hoort nog net dat ze iemand genaamd Peter moesten gaan zoeken. "Hmmpf, Peter... Wat is dat nou voor rare naam? Nou, zullen we nu snel gaan dan? Ik ben ondertussen wel klaar met die boot en des te eerder kan ik op bezoek bij mijn nieuwe vriendinnetjes."
Gaston wiebelt even met zijn wenkbrauwen en maakt dan aanstalten om aan land te gaan.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: