Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 9:45 

Bij mij waren er ook geen problemen. Vivian had voor mij een account aangemaakt en toen ik keek had ik al lang en breed een mailtje ontvangen. Kennelijk wordt er gewoon teveel capaciteit verlangt en kan hij dat net niet aan. :mrgreen:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Azkaban
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 15:37 

Yay, weer te laat. :<

_________________
Nobody is perfect. Are you nobody?


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 15:38 

Robin schreef:
Yay, weer te laat. :<


Neehoor, die van vandaag moet nog komen ^^

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 15:54 

Heel vreemd, mijn zusje heeft iets van 10 minuten voor mij geregistreerd: ik had de mail meteen 's middags en mijn zusje heeft de mail nog steeds niet. Zijn er meer mensen bij wie het al meer dan 2 dagen duurt? Want zo niet, dan gaan we het straks nog eens proberen voor haar, maar anders wachten we gewoon nog even :')

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 20:56 

Als het al langer dan 2 dagen duurt, zou ik het zeker nog een keer proberen. Je moet je account namelijk binnen 48 uur activeren m.b.v. dat mailtje, anders vervalt je account!


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 21:22 

Ja daar hadden we ook al aan gedacht, maar we dachten dat het misschien pas was vanaf het moment dat je de link had gelezen. Helaas koos het internet vandaag precies het verkeerde moment om uit te vallen, hmpf. Maar ze zegt toch dat ze niet zo'n major fan is, dus.. :')

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Azkaban
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 21:22 

Yay, ik was alle dagen te laat. :cry:

_________________
Nobody is perfect. Are you nobody?


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 20:25 

Nu de vroege registratieperiode is afgelopen, vraag ik me af of er mensen zijn met twee accounts. Of het nu is gekomen door een late activatiemail, lelijke username of whatsoever, ik vind het zonde van de plek die daardoor verloren gaat voor fans die geen account hebben kunnen registreren.

Dus, zijn er mensen met een meer accounts? Ik weet niet of het allemaal kan met echte naam enzo, maar volgens mij is het best mogelijk om deze aan iemand te geven/lenen/whatever die geen account heeft weten aan te maken. Ook voor dat laatste, zijn die mensen hier?


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 20:50 

Ik heb maar 1 account, omdat toen ik me registreerde, ik ook gewoon meteen mijn activeringsmail kreeg. Ik kan me goed voorstellen dat mensen twee accounts hebben aangemaakt als je na een bepaalde tijd nog geen mail hebt gekregen. Dat had ik vast ook gedaan als ik lang had moeten wachten. Had dan jammer geweest voor de anderen, maar ik zet mezelf alsnog boven een vreemde aan de andere kant van de wereld ofzo xD
Maar het lijkt me inderdaad wel makkelijk als je accounts ''weg kan geven''. Misschien kan iedereen hier usernames neerzetten die ze niet gaan gebruiken, want volgens mij hebben een heleboel mensen hier dubbele accounts.

Maar als je je twee keer hebt geregistreerd en maar 1 account hebt geactiveerd, dan is dat tweede account toch gewoon na 48 uur weer beschikbaar? Ik denk dat het zo ook bij velen is gegaan? Dat ze gewoon het zekere voor het onzekere genomen hebben?

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 20:52 

*steekt hand op voor laatste optie*

Als iemand meerdere accounts heeft, dan zou ik er evt wel eentje willen overnemen. Ik weet dat er mensen zijn die zich meerdere keren willen laten sorteren en shizzle, dus als ik misschien iemands dubbelaccount kan gebruiken om rond te kijken ben ik al blij :) Dan maak ik in oktober een eigen account aan. Maar als iemand bereid is z'n username en wachtwoord te delen, dan beloof ik niet te sorten of wat dan ook, lol.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 21:02 

Mijn tweede account heb ik laten verdwijnen, meteen nadat ik zag wat voor consequenties het hebben van een tweede account kon krijgen. Maar ik lees op twitter al over mensen die vandaag al minstens 2 Pottermore mailtjes binnenkregen, dus dan denk ik dat er wel meer zijn die nog een account over hebben.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 7:16 

Arianna schreef:
*steekt hand op voor laatste optie*

Als iemand meerdere accounts heeft, dan zou ik er evt wel eentje willen overnemen. Ik weet dat er mensen zijn die zich meerdere keren willen laten sorteren en shizzle, dus als ik misschien iemands dubbelaccount kan gebruiken om rond te kijken ben ik al blij :) Dan maak ik in oktober een eigen account aan. Maar als iemand bereid is z'n username en wachtwoord te delen, dan beloof ik niet te sorten of wat dan ook, lol.


Ik heb een tweede account dat je wel mag gebruiken om wat rond te kijken heur? :'D Ik had per ongeluk eerst geregistreerd als een 12-jarig jongetje genaamd Niels, dus nu krijg ik daar ook de mailtjes van (aangezien ik wel gewoon mijn mailadres had opgegeven ben ik nu mijn eigen guardian/ouder). Die mag je gerust wel gebruiken om rond te kijken dan. Ik heb daar vandaag ook gewoon een mailtje voor gekregen. Die heet SeekerRain3, best wel Gryffindor voor jou? :'D

Let me know!


Edit: Oh, maar ik zie dat Blijerd je al aan een accountje heeft geholpen? Awesome! :P

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 21:40 

Als iemand mij ook eentje zou willen lenen ? zodat ik ook mooi mee kan gaan met de hype ? (a)

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 21:48 

Lupos schreef:
Als iemand mij ook eentje zou willen lenen ? zodat ik ook mooi mee kan gaan met de hype ? (a)


NEVER CALL HARRY POTTER A HYPE IN FRONT. OF. ME. *duwt een roze paraplu in uw gezicht* Ah! Ik heb er dus wel nog ééntje op overschot. PB me maar even, dan regelen we dat wel :') (maaralsjelangopantwoordmoetwachtenikvertrekzostrakjesrichtingItaliëdusdontpanic)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 17:29 

Ik heb een vraagje. Er staat op de site van Pottermore dat je alleen je e-mail moet opgeven zodat je gewaarschuwd word als de site er definitief is. Maar hoe kan het dan dat sommige al een username hebben en zo voorts?

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme