Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 28, 2011 16:42 

Marrymuis schreef:
Hij weet dat de slang en het diadeem nog over zijn. Het diadeem ligt op Zweinstein en als hij deze heeft vernietigd dan moet hij Voldemort wel onder ogen komen. Hij verliest Nagini namelijk niet meer uit het oog. Het klopt dus wel dat het laatste gruzielement waar hij makkelijk bij kan komen, op Zweinstein is, maar het is inderdaad niet het laatste gruzielement.


Maar op dat moment weten ze toch nog niet dat Nagini ook een Horcrux is? Volgens mij weten ze dat pas op het moment dat de beker van Hufflepuff vernietigd is...

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Cupboard under the stairs
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 22:53 

Wat mij eerlijk gezegd nog het meest stoorde was het ogen verhaal. In elk boek wordt er wel op gehamerd dat Harry de (natuurlijk eigenlijk groene) ogen van zijn moeder heeft. Las ergens dat Dan niet tegen de groene lenzen kon ofzo. Oké, hij heeft nu dus blauwe ogen, best. Maar tijdens Snapes herinneringen (prachtig verfilmd BTW, ik moest huilen) heeft én de jonge Lily én baby Harry BRUINE ogen. Later heeft Lily BLAUWE ogen. Helemaal irritant omdat Snape notabene op zijn sterfbed 'You have your mothers eyes' tegen Harry zegt. Dat stoort me omdat het zo'n big deal is en het zo vaak tegen Harry wordt gezegd in al die jaren.

_________________
Ron: 'Follow the spiders... If Hagrid ever comes out of Azkaban I'll kill him!'

Sirius: "The ones who love you, never really leave you."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Azkaban
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 8:56 

San Riddle schreef:
Marrymuis schreef:
Hij weet dat de slang en het diadeem nog over zijn. Het diadeem ligt op Zweinstein en als hij deze heeft vernietigd dan moet hij Voldemort wel onder ogen komen. Hij verliest Nagini namelijk niet meer uit het oog. Het klopt dus wel dat het laatste gruzielement waar hij makkelijk bij kan komen, op Zweinstein is, maar het is inderdaad niet het laatste gruzielement.


Maar op dat moment weten ze toch nog niet dat Nagini ook een Horcrux is? Volgens mij weten ze dat pas op het moment dat de beker van Hufflepuff vernietigd is...

Dit wisten ze wel, op het einde van deel 6 zegt Perkamentus dat ze de volgende gruizelementen hebben:
  • Het dagboek
  • De ring
  • Iets van Zwadderich
  • Iets van Huffelpuf
  • Iets van Ravenklauw
  • Iets van Griffoender -> Dit werd Harry :)
  • De slang

_________________
Nobody is perfect. Are you nobody?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 15:36 

Robin schreef:
San Riddle schreef:
Marrymuis schreef:
Hij weet dat de slang en het diadeem nog over zijn. Het diadeem ligt op Zweinstein en als hij deze heeft vernietigd dan moet hij Voldemort wel onder ogen komen. Hij verliest Nagini namelijk niet meer uit het oog. Het klopt dus wel dat het laatste gruzielement waar hij makkelijk bij kan komen, op Zweinstein is, maar het is inderdaad niet het laatste gruzielement.


Maar op dat moment weten ze toch nog niet dat Nagini ook een Horcrux is? Volgens mij weten ze dat pas op het moment dat de beker van Hufflepuff vernietigd is...

Dit wisten ze wel, op het einde van deel 6 zegt Perkamentus dat ze de volgende gruizelementen hebben:
  • Het dagboek
  • De ring
  • Iets van Zwadderich
  • Iets van Huffelpuf
  • Iets van Ravenklauw
  • Iets van Griffoender -> Dit werd Harry :)
  • De slang

Dit werd in het boek verteld, maar nooit in de film. Mensen die het boek dus niet gelezen hebben wisten dit dus niet. Het klopt wat San Riddle zegt dat ze in de film pas later erachter komen dat Nagini ook een horcrux/gruzielement is.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme