Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 21:46 

Iedereen zit er al vol spanning op te wachten... Gesorteerd worden! Voor zover bekend, zal je Gesorteerd worden aan de hand van een serie vragen - en het lijkt geen ĂĽberdoorzichtig multiple-goktestje te zijn. Het volgende filmpje toont een sneak peak van een journalist die Gesorteerd wordt.



Hier op HPF hebben we allemaal zélf een keuze gemaakt voor onze Afdeling. Op Pottermore zullen we die keuze niet krijgen. Ik ben erg benieuwd of we allemaal in dezelfde afdeling ingedeeld zullen worden als hier op HPF. Denk je zelf dat je anders wordt ingedeeld? Iemand die hier bang voor is, of juist benieuwd? Het geeft volgens mij wel nieuw inzicht in het Sorteerproces, aangezien we nu zelf heel veel hebben 'verzonnen'. Dit worden Rowlings eigen maatstaven.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 22:05 

Ik heb werkelijk geen idee waar ik zou komen. Persoonlijk hoop ik Slytherin, maar ik vind mezelf geen typische Slyth. Misschien ziet de test van Rowling mij juist wel heel erg als Slyth en kom ik d'r toch, maar ik verwacht mezelf eerder in Hufflepuff aan te treffen. Dat zou mijn 3de keuze zijn, want ik het Gryffindor toch op 2 staan.

De enige afdeling waar ik echt niet wil is Ravenclaw, want daar het ik gewoon totaal niets mee. XD Ik verwacht niet dat ik daar zal komen, maar toch XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 22:07 

Als ik niet in Slyth kom, is er iets mis met die test. @@ Mocht het alsnog niet lukken, hoop ik op Gryffindor.

Iig geen Ravenclaw of Hufflepuff, dan ga ik een ander account registreren.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 22:13 

Ik moet en zal in Slytherin komen. Nee, dat valt ook wel weer mee. Dit is natuurlijk de officiële sorting en als Rowling mij geen Slyth vindt, maakt mij dat niks uit. Mijn tweede keus is Gryffindor.

Net als Malou wil ik ook totaal niet in Ravenclaw of Hufflepuff. Deze afdelingen zijn niks voor mij. Als dat echter wel gebeurt, heb ik een tweede account achter de hand...

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 22:47 

Het maakt me niet zo heel veel uit waar ik terecht kom. Het liefste zou ik in Ravenclaw komen, maar Slytherin of Hufflepuff vind ik ook niet erg. Gryffindor zie ik me zelf helemaal niet in, dus dat verwacht ik sowieso niet. Ik bezit echt heel weinig van die eigenschappen. Maar moest ik er onverhoopt toch in komen, dan ga ik daar ook weer niet moeilijk over doen. Het lijkt me alleen heel onlogisch :')

Ik hoop trouwens dat er wel rekening gehouden wordt met je voorkeur, omdat er toch best wel heel duidelijk gemaakt wordt in het boek dat je eigen voorkeur doorslaggevend kan zijn.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 23:07 

Ik wil echt in Slytherin, want daar heb ik me altijd al fijn gevoeld. Ik vind het gewoon de afdeling die bij me past, ook al heb ik ook eigenschappen van andere afdelingen. Gryff en Huff zouden nog niet het eind van de wereld zijn, maar ik zie mezelf echt niet in Ravenclaw. Ik verwacht ook niet dat ik daarin kom, maar mocht dat wel zo zijn, dan ga ik een tweede account aanmaken xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 7:03 

Haha, tja, volgens mij is iedereen hier wel een beetje 'bang' voor :')

Ik hoop in ieder geval heel erg dat ik in Ravenclaw terecht kom. En moest dat niet het geval zijn; dan ga ik mijn House als een familie zien op Pottermore en leef ik verder als whateverikdanben :'). Want ja, als de test van Rowling me niet juist weet te sorteren,.. Als het NIET Ravenclaw wordt, dan is mijn tweede keuze eigenlijk Hufflepuff. Hoewel ik Huff echt lame vind stiekem, maar ik denk dat ik er nog het beste bij thuis hoor - na Ravenclaw.

En de volgende stap weet ik niet echt. Gryffindor zou ik stom vinden omdat we dan 'weinig' extra krijgen en om de overduidelijke mainstream/n00b-reden. Maar daarbij vind ik me - ondanks een lange tijd Gryff te zijn geweest op HPF1 - niet echt thuishoren bij Gryffindor. Mainly omdat ik mezelf helemaal niet dapper vind en me eerder zo'n eenzaat vind die dan toch beter bij Huff thuishoort dan bij Gryffindor. Ik denk dat ik zelfs net nog iets meer Slytherin in mij heb dan Gryffindor. Dat ambitieuze komt er ergens ook wel door - dus ik denk: Ravenclaw, Huff, Slyth en als laatste Gryffindor.

Maar please let it be Ravenclaw want ik heb nu al een tie en shizzle D:

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 8:24 

Ik wil sowieso in Ravenclaw. Ik hoop dus ook dat ik z.s.m. in Ravenclaw terecht kom. Desnoods manipuleer ik die test gewoon als dat mogelijk is, want ik wil gewoon echt in Ravenclaw. Ik vond mezelf namelijk een Ravi toen ik jonger was en als ik toen gesorteerd zou worden dan weet ik zeker dat ik in Ravenclaw terecht zou komen. Ik ben nu alleen 10 jaar ouder dus ik ben gewoon verandert, maar ik voel me nog steeds een Ravi. Ik zou het ook niet erg vinden als ik in Slytherin zou komen, maar ik wil toch sowieso in Ravenclaw zitten.

Ik zal echt pissed worden als ik een Gryf word. En daar ben ik dus wel bang voor. Ik zie van mezelf geen Gryf eigenschappen, maar je weet het maar nooit. Maar ja ik heb meerdere accounts dus de kans dat ik alleen in Gryf terecht kom is wel heel erg klein. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 8:42 

Ik wil juist graag in Gryff :) Ik heb wel een aantal Gryffeigenschappen, maar niet allemaal. Bij mij is het een typisch eigen-keuze-voorbeeld, denk ik. Maar ik vraag me ook een beetje af hoe ze je eigenschappen meten. Want als ze er een vraag mee stellen is dat al snel doorzichtig.

Als ik geen Gryffie ben, dan waarschijnlijk Huff. Of misschien Raaf. Ik ben sowieso geen Slyth, dus als ik daar kom, dan snap ik er niks van :')

Ik ben er dus een beetje 'bang' voor, maar ik ben stiekem ook erg benieuwd :)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 9:33 

Bij de meeste test kom ik ongeveer op fifty fifty op Raaf of Huffelpuff uit, als het een van deze twee afdelingen wordt ben ik tevreden. Met de overige twee afdelingen heb ik een stuk minder, maar als het een van de twee moet worden, hoop ik dat het Slyth wordt. Want over Gryff weten we al aardig veel, over Slyth een stuk minder.

Gaan jullie de test trouwens eerlijk invullen of proberen jullie de test te beinvloeden zodat je je in de afdeling van je keuze komt?

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 9:36 

Het zal mij benieuwen wat er uit gaat komen. Zelf verwacht ik eerder Hufflepuff of Ravenclaw boven de andere twee. Maar wanneer er iets iets anders uitkomt, so be it. Bedoel... Rowling weet het gewoon het beste in the end waar iemand thuis hoort aan de hand van bepaalde antwoorden op de vragen (lijkt mij dan :roll: ) Het zal mij echt verbazen als er bij mij Slytherin uit komt. Dus en of dat ik niet kan wachten, ik ben enorm benieuwd!

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 9:39 

Chris Gamgee schreef:
Gaan jullie de test trouwens eerlijk invullen of proberen jullie de test te beinvloeden zodat je je in de afdeling van je keuze komt?


Goeie vraag (:

Ik wil heel graag in Slytherin gesorteerd worden, maar als ik in Ravenclaw terechtkom hoor je mij niet klagen. Beide afdelingen lijken me gaaf. Hufflepuff of Gryffindor daarentegen passen allebei helemaal niet bij mij dus ik hoop ook niet dat ik daar in terecht kom.

Ik ga wel de test eerlijk invullen, omdat dit Jo's test is en als Jo vindt dat ik in Hufflepuff of Gryffindor pas, dan zal ze wel gelijk hebben :') Maar ik hoop dus heel erg op Slytherin of Ravenclaw en ik moet zeggen dat de kans me ook klein lijkt dat ik in Hufflepuff of Gryffindor terecht kom. Maar je weet maar nooit XD

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 9:40 

Ik ga het eerlijk invullen. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik in Slyth terecht kom. En meestal als ik testjes ga manipuleren komt er iets uit wat ik niet wil. xD

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 10:10 

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik niet in Ravenklauw kom. Ik vind mezelf echt een schoolvoorbeeld van een Ravi. Het enige wat anders nog een heel klein beetje bij me past is Huffelpuf, maar ik heb echt geen enkele eigenschap van de andere afdelingen. Dus als ik niet in Ravenklauw kom, dan is er iets mis met de test. xD Maar ik ga het hoe dan ook eerlijk invullen. Als ik dan in een afdeling kom die ik echt helemaal niks vind, dan kan ik altijd nog 'valsspelen'.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 10:13 

Ik vind het een beetje grappig om te lezen hoe iedereen toch wel "bang" en "gespannen" is voor het sorteren daar. Ik krijg echt zo'n eerstejaartjesbeeld voor mijn ogen die de Great Hall ingeleid worden.

Well. Wat het sorteren voor mij betreft. Mijn voorkeur is Ravenclaw. Anders zou ik daar nu niet zitten. Ook al zit ik daar stiekem toch ook wel een beetje omdat daar mijn hipste vriendjes zitten :') Ik wil niet arrogant klinken, maar als ik moeite doe, ben ik toch wel relatief intelligent en ik heb wel lichte creatieve eigenschappen.

Hoogstwaarschijnlijk kom ik daar niet terecht. Ik zie mezelf eerder in Hufflepuff belanden. Ik heb sorteertestjes in het verleden, de een al meer doorzichtig dan de andere, altijd eerlijk en waarheidsgetrouw ingevuld, en dan kwam ik altijd bij Hufflepuff uit. Hoewel ik me daar eigenlijk niet zo goed zou voelen. Ik apprecieer de Hufflepuff eigenschappen wel (ik geef ook toe: ik heb de meeste), maar ik vind ze zo "standaard". Wat ik daarmee wil zeggen is dat ik eigenlijk verwacht dat iedereen zo zou moeten zijn.

Niet zo lang geleden heb ik eens een test ingevuld met wel 100 vragen, waarbij je absoluut niet kon uitmaken hoe je moest antwoorden om in een bepaalde groep terecht te komen. Blijkbaar wist de test het zelf ook niet, want het resultaat was dat ik een mengeling van de vier was.

Dus, ja, ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe Rowling het zou doen. Al zou het me dus niet verbazen als Hufflepuff uit de bus komt rollen.

En ja, ik ga de test eerlijk invullen en uiteindelijk vrede nemen met wat het zegt. En ik ga zeker geen tweede account gebruiken om mijn Sorting te omzeilen/manipuleren. Dat vind ik gewoon stom.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme