Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 23:04 

Ik ben nu net aan een nieuwe tekening begonnen terwijl ik eigenlijk een uur geleden al had bedacht dat ik maar eens naar bed moest gaan XD Maar ik zag een mooie foto van Benedict Cumberbatch dus nu ben ik voor de zoveelste keer aan het proberen om zijn gezicht op papier te krijgen op zo'n manier dat je 'm ook kunt herkennen :') Ik heb Patrick Wolf maar aangezet want dat vind ik wel fijne muziek om op te werken. Verder klik ik om de zoveel minuten even door m'n Tumblr dashboard heen.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 11:54 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Verder op de rij waar ik zat zaten namelijk een oudere man/vrouw + vriend. En die vriend vertikte het om zachtjes opmerkingen te maken. Nee, i.p.v. daarvan ging ie om de zoveel tijd dingen zeggen als: "En? Is dat nu Harry Potter?" (wees ie Alan Rickman/Snape aan xD)

Hahaha, dat is echt verschrikkelijk om aan te horen als fan. xD
Ik zit nu achter de laptop en m'n broer is thuis! Ik heb net een fijn broer-zus gesprek gehad over school, tekenen (zijn liefde), boeken (mijn liefde) en vrienden. (:
Ik ga zo mijn tanden poetsen en naar Leiden, want ik moet nog medicijnen ophalen en wat regelen met de woningbouwvereniging. Verder heb ik vandaag een afspraak en ga ik aan m'n artikel voor Airship werken, wat vriendinnen e-mailen en mij voor een paar vakken inschrijven. O, en ik ga belissen wat het volgende boek is dat ik ga lezen... ik heb teveel om uit te kiezen...

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 15:15 

Nu baal ik echt @@ Ik moet vandaag mijn salaris krijgen, maar ik heb nog steeds niks. En het is niet zo dat ik geen plannen heb ofzo. Gelukkig willen m'n ouders wel geld voorschieten als ik het morgen nog niet heb.
Ik was van plan om vandaag naar de stad te gaan en te kijken voor een leuk, simpel jurkje om aan te doen naar een bruiloft volgende week en ik moest mijn OV-kaart opladen en ik wilde gewoon een beetje koopjes afgaan ofzo, maar dat ging dus niet door.
Ik heb nu net mijn nagels gelakt. =D

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 15:50 

Ik ben me, sinds ik thuis ben uit mijn werk, aan het verbazen over het feit dat alles en iedereen mijn foto's en filmpjes die ik op Castlefest heb gemaakt, loopt te verspreiden. Tot de artiesten zelf aan toe. :shock:
Een heel stel heb ik dan op Facebook, maar je verwacht toch niet zomaar dat ze een foto van jouw hand ineens als profielfoto gaan gebruiken...
Kortom, ik loop nog steeds mijn mailbox te ruimen door alle leuke reacties die ik krijg. Geeft me ergens toch wel vleugeltjes. :mrgreen:

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 19:23 

Ik ben me nu klaar aan het maken voor mijn werk. Heb vannacht de eerste nachtdienst van een serie van drie en ik moet er zoals altijd weer prima uitzien. Ik heb net mijn haar gestyled en ik heb nu bezig met mijn nagellak bijwerken. Ik hoop dat ik vannacht wat vluchten in mag stappen, maar ik denk het niet omdat ik er eergisteren nog eentje had.

Ondertussen kijk ik clips op youtube en wacht ik tot de volgende ep van Greek gedownload is. Over ongeveer een uurtje of 2 ga ik mijn uniform aantrekken en richting trein lopen.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 18:13 

Nu ben ik enkele uren terug van kamperen. Was uitgenodigd door mijn vriend om samen voor 10 dagen te gaan kamperen in WallonĂŻe. Vond het zeer leuk en zou zo nog een keer willen gaan. : P En Mons is een gezellige stad. <3

Na 10 dagen heb ik wel veel gemist op bepaalde sites dus ik ben al sinds de middag bezig om alles te checken wat er zoal gebeurd is. Zou ook eens moeten beginnen aan mijn entry voor iemand's contest op DeviantArt. En mijn Art-topic heeft ook wat updates nodig, ga ik strakjes eens doen. : P
En verder moet ik nodig ook wat gerief uitpakken waarvan ik te lui ben geweest om het weg te zetten, doe ik morgen wel ofzo. En zometeen Hell's Kitchen eens verderkijken, heb nog 2 eps te zien die ik gemist heb denk ik.

Nog een prettige avond allemaal! <3

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 19:55 

Ik heb net gesport, gedoucht en ga nu lekker eten! Hoera, het leven kan eenvoudig zijn.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 13:25 

Ik heb mezelf even een vrije dag gegeven vandaag omdat het EINDELIJK mooi weer is in Nederland. Op dit moment heb ik mijn leessessie in de achtertuin onderbroken om te kijken of ik m'n Pottermore-mailtje al binnen heb, maar helaas, no such luck. Dus nu ga ik weer naar buiten om Clash of Kings uit te lezen. Vanmiddag ga ik nog met m'n ouders en m'n broertje naar m'n opa en oma omdat die vorige week zijn verhuisd en ik het nieuwe huis nog helemaal niet gezien heb (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 14:18 

Ik heb net mijn bannertje voor YGTH in mijn post gezet. Vlak daarvoor heb ik ijs gemaakt (Ananas kokos yoghurt ijs), voor vanavond na het eten. Mijn broer en zijn vriendin komen vanmiddag, dus dat is wel gezellig. Ik ben benieuwd of mijn ijs gelukt is en of het smaakt. Nu zit ik nog een beetje rond te kijken, voordat mijn broer dus komt. Ik heb net foto's op mijn laptop gezet van mijn Rome reis en van nog wat andere dingen, dus die zou ik nog even uit kunnen zoeken.

En oh ja, ik ben op zoek naar een externe harde schijf. Ik heb nog welgeteld 6 gb vrij op mijn laptop en aangezien ik begin september ergens een dag moet gaan fotograferen zal dat wel snel vol zijn. Dus wil ik gewoon al mijn foto's op een aparte schijf hebben. Wel zo handig. Alleen bwuuh. De keus is groot. En ik weet niet of ik voor 500 gb of voor 1 tb ga. Ik heb wel een schijf gezien van 1tb, maar die is niet in een leuk kleurtje xD Mja. Denk toch dat ik die maar doe, dan heb ik voorlopig genoeg ruimte voor mijn foto's (aangezien mijn vorige pc met nog eens heel veel foto's ook leeg moet).

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 15:50 

Nu ben ik bezig aan mijn entry te werken voor een contest georganiseerd door een goede vriendin van me op dA. Het thema is 'Crossover' en ik heb besloten een FMA en Baccano! crossover te doen. Ben erg tevreden met de schets en nu ben ik bezig met de lineart te doen. Begin het een beetje beu te worden aangezien dit wel veel tijd vergt en ik heb wel erg veel lijnen te doen. X'D En dan nog de basic coloring ook nog eens, zoveel werk... But it's worth it. : )

Verder check ik af en toe het internet of er nog wat nieuws is gebeurd. Ben ook opzoek naar filmpjes van de Schotse Dagen in Ooidonk, ik en mijn vriend besloten te "trouwen" in de Gretna Green stijl en een cameraploeg heeft het hele gebeuren gefilmd en ons even geinterviewd. Maar hij staat nog niet online op TV Oost dus ik ga ervanuit dat het nog niet is uitgezonden. Maar ik ben erg benieuwd, hopelijk sta ik er niet al te raar op (mijn hele gezicht begon zelfs te trillen van de zenuwen, hopelijk valt het niet te erg op op TV D: )

Maargoed, terug muziekje opzetten en verderwerken. <3

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 9:57 

Nu ben ik mijn spulletjes aan het pakken en ga ik zometeen naar de bushalte. Ik moet zo weer naar Leiden toe, want ik heb vanavond tentamen. Aaaaah :S Ik hoop wel dat ik hem haal eigenlijk. Het zou ook weer geen wereldramp zijn, want ik kan hem nog gewoon een keertje herkansen opzich, maar ik zou blij zijn als ik van dat stomme vak af ben ^^
Dus ik ga nog even mijn biebboeken verlengen en dan ga ik mijn laatste spullen pakken en weg :)

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 10:13 

@ Nouk: Succes met je tentamen! I'm sure you're gonna make it (:

Nu ben ik foto's aan het selecteren van de vakantie en de periode daarvoor, want die moeten allemaal nog geprint worden. Dat ga ik doen zodra de winkels hieropen zijn. Verder wacht ik tot het half twaalf is, want dan moet ik weg om mijn zusje van school te halen. Dat kan ik maar beter niet vergeten, want ik den niet dat ze dan erg blij is :')

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 15:22 

Arianna schreef:
Nu ben ik mijn spulletjes aan het pakken en ga ik zometeen naar de bushalte. Ik moet zo weer naar Leiden toe, want ik heb vanavond tentamen. Aaaaah :S

Poor you!

Nu ben ik mij aan het vervelen. Ik heb wat klusjes in het huis te doen en probeer een hoogleraar te bellen omdat het inschrijfprogramma en de studiegids elkaar weer denderd tegenspreken in de lestijden - 9 uur 's ochtends of 4 uur 's middags. En nee, na 12 dagen reageert hij nog niet. Ik heb m'n werk erop ingesteld dat ik volgende week les heb, maar als de lestijden de laatste zijn, dan had ik gewoon kunnen werken aangezien het vak dan totaal niet in mijn rooster past en de rest van mijn vakken beginnen over twee weken. *sigh*
Verder moet ik nog twee (sociale) brieven en drie (sociale) mails schrijven en twee recensies. Ik wil liever een biertje drinken op 'n terrasje ofzo, maar iedereen is op vakantie of aan het werk.

On a brighter note - als het goed is ga ik volgende week Sander (Lupos Freak) ontmoeten voor de eerste keer. (: En ik heb vandaag mijn Deathly Hallows Griffoendor shirt beschilderd. Nu hoop ik op Marktplaats dat iemand 'm wil hebben... als een Raaf kan ik er helaas niks mee, haha.

* @@ rant*

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 20:42 

Ik ben thuis van m'n vakantiewerk en geniet vanaf morgen van 2 daagjes rust... Ben ook met een vriendin van het middelbaar aan het praten, was veeeeel te lang geleden... O ja, en zo meteen ga ik genieten van Ben&Jerry's Strawberry Cheesecake, omnomnomnom!

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 21:05 

Ik kom hier even de groeten overbrengen van Noldofinwe, voor degenen die hem kennen. xD We hadden het net over HPF. ^^

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: