Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 11:28 

Je zou zeggen dat Harry Potter de favoriete personage is van iedereen. Hij is tenslotte de hoofdpersoon.
Maar dit hoeft natuurlijk niet perse zo te zijn.
Wie is jouw favoriete personage?
Meerdere mag je opnoemen, maar het liefst wel het aantal bescheiden houden en niet de halve cast opzeggen! (:

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op di aug 16, 2011 19:14, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 12:28 

Dit is eigenlijk een heel moeilijke vraag. Ik zou het niet direct weten. Het eerste wat mij te binnen schiet is Fred en George. Ik vind hen echt geweldig. Ze zijn super grappig, maar eigenlijk ook wel best serieus en slim.

Maar Loena Leeflang vind ik ook geweldig. Ze doet haar ding, zonder zich van iemand anders aan te trekken. En dat is echt geweldig. Ik zou het zelf niet kunnen.

Ron vind ik eigenlijk ook wel een tof personage. Hij heeft het moeilijk met het feit dat hij niet populaiir is en hij vind dat hij in de schaduw staat van zijn beste vriend Harry Potter. Ik vind het interessant om te zien hoe hij evouleerd.

Neville vind ik ook helemaal geweldig. Ik hou echt van het personage. Hij evolueerd zo goed van beschijden jongen tot dappere man. Ik vind hem echt super.

Sirius, Lupos en Tonks zijn dan misschien mijn favoriete volwassen personages.

Ik hou eigenlijk niet van Harry Potter. Ik neem hem er bij omdat door hem het verhaal bestaat. Maar Harry zelf vind ik een vervelend personage.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 12:33 

Ik zelf vind Harry ook een beetje een irritant karakter hebben.

Ik vind Fred en George leuk, ook omdat ze alles te gelijk zeggen.

Ginny vind ik met vlagen leuk.

Ron vind ik echt heel erg leuk.

Eigenlijk de hele familie Wemel wel?

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op di aug 16, 2011 19:13, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:35 

Mijn absolute favoriete personage is Dobby. J.K. Rowling is echt te ver gegaan met hem te doen sterven. :P

Harry zelf vind ook maar een beetje irritant.

Loena is heel leuk, en met Fred en George is het ook altijd lachen.

Ook Dolleman was heel leuk, maar van 'echte' mensen zijn Lupos en Tops de leuksten.

En Bellatrix, ik vind dat die actrice dat trouwens zooooo goed doet, want haar rol is niet simpel.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 14:23 

Ik heb heel veel verschillende favoriete personages (gehad) en dat wisselt elke keer weer wie ik op dat moment het leukste vind.

Van de Slyths vind ik de hele Malfoy familie en Snape het leukst.

Van de Gryffindors vind ik Ginny en Ron het leukst.

Ehm..verdere favorieten zijn nog Lupin, Sirius Black en Tonks.
En ik vergeet er vast nog een paar.

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 12:22 

Hippogriefje schreef:
Van de Slyths vind ik de hele Malfoy familie en Snape het leukst.


Dat. Alleen zijn dat dan ook m'n favorieten in de hele serie.

Ik vind Bellatrix ook geweldig. Ze speelt haar rol ook zo gestoord, echt prachtig.

Fred & George vind ik ook leuk en ik hou van mevrouw Wemel.

Verder mag Luna zeker niet ontbreken op mijn lijstje.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 10:40 

Van de Big Seven ben ik vooral een groot fan van Ron, Luna en Neville. Ik hou van Ron, niet alleen vanwege zijn heerlijke humor, maar ook vanwege zijn persoonlijke geschiedenis. De jongste jongen van het gezin, altijd in de schaduw van anderen. Luna is heerlijk omdat ze gewoon anders is dan de rest, en dat vind ik fijn. Neville heeft de mooiste ontwikkeling doorgemaakt in de serie, wat mij betreft, en ik vind het prachtig om te zien hoe hij zich tot een echte Gryffindor heeft ontpopt.

Voldemort zal ik ook altijd een fascinerend karakter vinden. Ik moet zeggen dat ik dan voornamelijk zijn historie als Tom Riddle boeiend vind, maar ook de manier waarop hij uiteindelijk in de Dark Lord is veranderd.

Remus Lupin en Sirius Black zijn mijn favoriete volwassenen. Remus is een echte boekenworm, en het feit dat hij een weerwolf is vind ik ook interessant. Sirius kickt gewoon ass.

En verder heb ik voor eeuwig een zwakke plek voor de Weasley twins. Fred & George zijn naast Ron mijn favoriete Weasleys. Hun acties in OotP vond ik fantastisch en ik vind het gaaf dat ze een eigen winkel hebben geopend, ook al werd hen verteld dat dat nooit zo lopen in die tijd.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 16:25 

Ik zou echt niet weten me favoriet zou zijn kan er niet 1 kiezen, ik heb er wel een paar.

-Harry, zeker hoe hij alles voor het eerst ondekt en hoe hij alles oplost, de moed die hij laat zien ook al zou hij het nooit doen. En z'n vriendschap met andere.
-Hermelien, een goeie vriendin en is een goeie hulp, en ze kan veel worden later.
-Ron, hij helpt veel is meestal wel op de achtergrond, maar een goeie vriend als je m nodig hebt.
-Perkamentus, hij is aardig en dan hoe hij de dingen doet.
-Hagrid, Een grappige reus en verstrooid vaak, en als t er op aankomt staat ie op zich wel voor je klaar goeie vriend.
-Tonks, Geweldige personage ze is leuk/grappig en mooi, ze is echt geweldig zou de dingen willen doen die zij kan.
-De wemel tweeling, Niettemin losbollen met grappen, ze zijn geweldig samen en al die grappen. En hoe ze Omber hebben aangepakt brilljant gewoon.
-Bellatrix, ze is dan wel slecht maar dat is zo geweldig aan haar net als haar uiterlijk.
-Dobby, Een beetje outcast van de andere elfen, maar een goeie vriend en zo leuk.
-Anderling, Ze lijkt streng en oud, maar wat een geweldig personage.

Denk nog wel meer..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 17:46 

- Hermione: Samen met Lucius mijn all-time favoriet. Hermione lijkt een beetje op mij, en ik vind haar personage erg realistisch uitgewerkt. In de boeken is ze wel wat meer een pain-in-the-ass dan in de films, wat ik dan weer niet ben. Toch zie ik veel overeenkomsten tussen ons en daarom begrijp ik haar ook goed. Het grootste verschil tussen ons is denk ik dat zij zich, zeker in de eerste boeken, veel aan de regels houdt, wat ik eigenlijk niet zo vaak doe haha. Hermione is echt op een realistische manier opgegroeid, wat mooi was om te lezen en naar te kijken. Ze is trouw aan haar vrienden en dat vind ik indrukwekkend.

- Lucius: Lucius is een man met een complexe persoonlijkheid. Hij is dominant tegenover zijn zoon, maar dit heeft ook een keerzijde; door zich bij Voldemort aan te sluiten hoopte hij ook op een veilige toekomst voor zijn gezin. Het slechte en aristocratische in hem trekt mij erg aan, maar ik vind het ook prachtig om te lezen hoe hij, in paniek, zijn zoon zoekt tijdens de Battle of Hogwarts. Daarbij komt dat ik het ook een erg mooie man vind om te zien..

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 17:18 

Mijn favoriete personages zijn allemaal bijfiguren om eerlijk te zijn, dat komt waarschijnlijk omdat we zo weinig over ze weten en ik daar daarom heel nieuwschierig naar word.

- De marauders (minus Peter - James/Sirius/Remus blijven mijn all-time favorite, de vriendschap die die drie hadden vind ik geweldig, de stukjes die over hun gaan heb ik ook het meest gelezen)
- Lily (ze hoort voor mijn bij de marauders en zoals ik al zei omdat we zo weinig over ze weten worden ze voor mij heel interessant)
- Dobby (hij is gewoon zoooo leuk!)
- Bellatrix (dat donkere karakter van haar spreekt me heel erg aan, ze is vreselijk complex + Helena heeft haar geweldig neergezet daarom kreeg ze veel meer vorm in mijn hoofd, als ik aan Bellatrix denk dan denk ik aan Helena, dat vind ik heel knap want zei is een van de enigste bij wie ik dat heb)

even of topic: Verder zou ik ook graag willen weten hoe Petunia nu tegen over Lily staat, ik heb nooit echt mijn vinger op haar houding kunnen leggen.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 12:52 

Ik denk dat vooral Sneeper bij mij bovenuit torent, meesterlijk vertolkt door Alan Rickman. Zijn manier van doen heeft mij altijd geboeid, 'Goed of slecht?', 'Vollie of Perkie?', 'Dooddoener of held?' enz. Ik hoopte het antwoord te vinden toen de films uitkwamen maar werd verrast door Alan 's acteerprestaties. Enigzins kwaad maar ook respectvol keek ik naar de daaropvolgende films, totdat, de allerlaatste film voor de deur stond. Toen ik er eindelijk achterkwam wat Sneeps ware aard was werden er toch wel wat traantjes gelaten...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme