Sweet Hermione schreef:
De verleiding is dan groot om ook iedereen te volgen, terwijl er een hoop mensen zijn waar ik juist afstand van moet nemen (o.a. familieleden waar ik nogal een crappy band mee heb).
Oh, ik druk altijd heel brutaal op "ignore" als mensen waarvan ik niks hoef te weten, mij friend'en op facebook [a] Zelfs familieleden soms, haha. Ze merken het toch niet.
Ik hebbbbb facebook, tumblr, LJ, een Youtube-account, en dat is het eigenlijk wel. Oh en hyves! Maar daar ga ik echt letterlijk nooit meer op. De enige reden dat ik dat nog niet heb verwijderd, is omdat ik 't zonde vind van alle krabbels en foto's =') Maar binnenkort zal ik me daar toch los van moeten maken, haha. Facebook is toch veel leuker en minder kinderachtig, vind ik.
LJ gebruik ik nog relatief regelmatig - maar dan vooral om dingen niet te vergeten, zeg maar. Ik ben sowieso heel erg descriptief in het vertellen van mijn dagen (mijn vrienden zullen dat erg goed weten [a] Als ze vragen "hoe was je dag?", krijgen ze gelijk een heel verhaal, haha.), maar juist daarom heb ik altijd het idee dat er VERSCHRIKKELIJK veel gebeurt in 1 week. En ik wil dat niet vergeten, dus als ik tijd heb tik ik altijd toch wel alles neer op Livejournal.
Youtube is gewoon handig voor het volgen van leuke channels, en het opslaan van favoriete filmpjes. Zeker als ik geen tijd heb om ze op dat moment te bekijken, kan ik ze bewaren voor later : D
En tumblr is awesome.