Bruce Borden - IllusionistBruce kijkt op als een vriendelijke stem zegt dat de erwtensoep nog erger is.
"Als het ook uit die blikken komt wel" glimlacht hij. Hoogstwaarschijnlijk wel, vers eten was niet lang houdbaar en duur.
"Ooh dan ben jij de dame met de medische kennis, nietwaar?" Hij had vele al eens gezien tijdens de audities maar hij weet vrij zeker dat hij haar nooit eerder heeft gezien. Maar goed, kon je wel auditie doen voor de rol die zij vervulde?
"Bruce" stelt hij zich ook met een vriendelijke doch ietwat terug houdende glimlach voor. Zijn voeten beginnen opnieuw even wat te schuiven, het is soms moeilijk voor te stellen dat hij een zelfverzekerde man is op het podium. Dan was hij vol zelfvertrouwen, in zijn werk wist hij wat hij deed en kon hij zich terug trekken. Dat had hij iets teveel gedaan de laatste tijd.
"Dan moet ik dus bij jou zijn, in het geval ik mijn assistente echt door midden zaag" verlaat het zachtjes met een halve grinnikt zijn mond. Dankzij zijn eigen flauwe grap nog meer uit zijn doen draait hij het gekregen muntje wat rond tussen zijn vingers. Hij schraapt zachtjes zijn keel en glimlacht verontschuldigend
"Heb je daarvoor gestudeerd of is het je thuis bij gebracht?" vraagt hij haar.