De smurfen
Het is een hele leuke film, maar is heel anders vergeleken met de strip.
Dat is natuurlijk wel het geval, heeft te maken dat ze nu beweegbaar enzo zijn.
Er zit emotie en spanning bij, en de 3D ziet er gaaf uit.
Weet niet had iets anders verwacht, maar kom er niet op wat het is?
The green lantern
Hoewel ik lees dat het een flop is, vind ik dat dus echt niet.
Ze worden steeds beter erin om planeten en het universum te filmen, het lijkt zo echt en al die details.
Een super film, mooie special effects net zoals de ruimtewezens die zo verschillend zijn. Oa ziet er prachtig uit.
Goeie spanning en verhaal, zeker geen standaard soort film.
Niet helemaal zeker of de hoofdpersoon Ryan reynolds de juiste keuze was, hij is beter in komische films maar hier speelt ie ook sterk
Blake lively is ook een super actrice, ze komt hier zo volwassen over en die kleur haar staat haar goed.
Bericht 2:
Bios
Super 8
Echt een aanrader wat een fantastische film.
Echt zulke goeie special effects en emoties, en wat een goeie sfeer en spanning die erin zit. en n paar schrik momenten.
Ik weet niet wat het is maar het begin met die trein die ontspoort is zo realistisch gedaan, veel echter dan je normaal ziet.
Voor ongeveer beginnende acteurs doen ze het erg goed, vooral Ellen fanning wat is die goed je raakt zo geroerd door die emoties.
De spanning bouwt zich goed op naar een mooi en goed einde, en wat een super alien.
Jessica: Ook al is je eerste bericht van een week eerder, dubbelposten is nergens voor nodig. Je kan je bericht namelijk wijzigen