Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Welk huisdier heb jij gekozen?
Kat 69%  69%  [ 25 ]
Pad 0%  0%  [ 0 ]
Uil 31%  31%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 36

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 10:11 

Je weet of je weet niet, maar ook op Pottermore mag je een Huisdier kiezen. Welke heb jij gekozen en waarom? Vertel het hier!

Leuk om te weten:

Spoiler:
Het dier dat je kiest wordt uiteindelijk ook je icon/avatar op Pottermore. Vind ik op zich wel fijn gevonden.



En dit is mijn keuze geworden:

Spoiler:
Ik ben zonder twijfel voor een kat gegaan. Ik ben gewoon echt een kattenmens. Ik vond het wel fijn dat je ook nog eens het uiterlijk/ras van je kat kon kiezen. Ik heb voor een sneeuwwitte kat gekozen met blauwe ogen :') Omdat ik het wel fijn vind dat mijn kat dan een beetje op Hedwig lijkt, haha. Ik twijfelde nog tussen de Siamese kat, maar deze heeft uiteindelijk toch gewonnen. Een uil had ook wel hip geweest - maar katten roeleren gewoon te hard.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 18:11 

Spoiler:
Ik heb voor de Siamese kat gekozen (: Ik wilde sowieso geen pad want ik vind padden smerig en lelijk. Dus ik moest kiezen tussen een uil of een kat en dat vond ik wel moeilijk, maar uiteindelijk heb ik toch voor een kat gekozen omdat ik katten leuk vind (: Vogels ook wel, maar ik dacht dat ik misschien meer aan een kat zou hebben, omdat je vogels eigenlijk alleen voor de post zou kunnen gebruiken (er vanuit gaand dat je de huisdieren überhaupt nog terug zou zien). En ik vond de Siamese kat het mooist, die vind ik in het echt ook supermooi (:

Wat ik me wel afvraag is of er verder nog een functie voor de huisdieren gaat komen. Het enige wat je er nu aan hebt is dat het je profielplaatje is, en dat vind ik eigenlijk wel een beetje lame. Het zou leuk zijn als je er ook echt voor zou kunnen zorgen, of dat je in ieder geval ergens kan zien wat voor huisdier je hebt en dat je het een naam kan geven ofzo. Dus ik ben benieuwd of dat nog komt.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 15:52 

Spoiler:
Ik kan niet kiezen @@

Zit te dubben tussen een Siamees en zwarte kat.

De Siamees vind ik de mooiste van allemaal, maarja.. een zwarte kat is natuurlijk wel dè kat die terug komt in verhalen over bijgeloof. En bijgeloof + HP = komt aardig in de buurt dacht ik zo. En die ginger cat kan ook prima als of je dan zelf Crookhanks bij je hebt als avatar straks :D

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 16:20 

Spoiler:
Ik heb een kerkuil gekozen. Ik wou sowieso een uil, omdat ik irl ook een uil zou willen hebben, maar dat kan niet (in tegenstelling tot katten) @@ En ik ben voor een kerkuil gegaan omdat die zo'n luuf hartjeshoofd hebben.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 16:22 

Spoiler:
Ik heb de dikke witte kat gekozen, because it's so fluffy I'm gonna die!!! omdat ik hem gewoon heel schattig vond XD En ik ben een enorm kattenmens. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 16:29 

Spoiler:
There ya go, ik ga gewoon voor de zwarte kat. Ben ook meer into katten, dat sowieso. Maar toen ik ook nog eens op wikipedia las dat ze geassocieerd werden met witchcraft was ik om :P Ik kwam zelf niet verder dan: kom je een zwarte kat tegen dan staat jouw onheil te wachten. In andere landen verwachten ze eerder voorspoed. Maar al met al werd de zwarte kat wel in verband gebracht met witchcraft ergo hetgeen waar Harry Potter nu net om draait. Gheghe, meer hoef ik niet te weten :D

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 16:32 

Spoiler:
Ik heb een ginger kat gekozen. Aangezien ik zelf ook een ginger ben en ik een kat wou kiezen. Mijn accountnaam is OwlSilver128 dus als er een witte/zilveren uil bij had gezeten dan had ik die denk ik gekozen. Gewoon puur omdat het bij mijn naam past en uilen ook heel hip zijn. Ik ben alleen een gigantisch kattenmens, dus ik moest eigenlijk wel een kat kiezen. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 16:37 

Spoiler:
Ik heb voor de kerkuil gekozen! Vooral omdat het gewoon zulke mooie beesten zijn. :) Ik wilde sowieso geen pad, want die vind ik een beetje eng en ik ben echt ongelooflijk allergisch voor katten, dus die vind ik niet zo leuk (understatement). :') Ik vond de tawny owl ook wel mooi, maar de kerkuil heeft echt een prachtige kop, dus de keuze was snel gemaakt! :)

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 20:12 

Spoiler:
Ik heb voor de Tabby Cat gekozen. Ik wou een kat, want katten zijn cute en uilen zijn overrated (hello, school owls anyone?). De tabby cat was gewoon het schattigste, dus heb ik voor deze kat gekozen xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 17:22 

Spoiler:
Ik heb voor de Tawny Owl gekozen, omdat het een schattig hoofdje heeft en ik de beschrijving wel leuk vond :D. Ik ben zoiezo geen katten of padden mens.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 12:49 

Weet iemand wat er ook gebeurt als je nog een dier koopt? Aangezien die mogelijkheid er wel gewoon is om nog een dier te kopen.

Spoiler:
Ik durf het niet te proberen want ik ben bang dat ik dan mijn kat verlies en dat ik dan het nieuwe dier als plaatje krijg. Al ben ik wel benieuwd naar wat er gebeurt als je een nieuw dier koopt. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 12:52 

@ Eva:

Spoiler:
Ik had gekeken of dat kon, maar dat kan niet. Als je op een dier klikt is de buy button niet klikbaar en staat er bij dat iedereen maar één huisdier mag hebben.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 12:55 

Sjar schreef:
@ Eva:

Spoiler:
Ik had gekeken of dat kon, maar dat kan niet. Als je op een dier klikt is de buy button niet klikbaar en staat er bij dat iedereen maar één huisdier mag hebben.


Spoiler:
Oh bedankt voor het antwoord! Ik durfde er niet op te klikken want ik was bang dat ik dan al het dier zou kopen dus zover was ik nog niet. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:08 

Spoiler:
Ik heb ook voor een ginger cat gekozen. Mijn keuze is waarschijnlijk beïnvloed door het feit dat ik zelf een oranje kat heb. In ieder geval zat ik niet te wachten op een uil of een pad. Uilen zijn best handig, maar inderdaad, je hebt schooluilen. Padden zijn gewoon onhandig, wat kun je er mee? Katten kun je tenminste nog knuffelen. :mrgreen:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:12 

Spoiler:
Kan iemand mij vertellen -desnoods in spoilers, haha- hoe dat dan in zijn werking gaat?
Kom je bijvoorbeeld bij een vak waarin staat: Kat, uil of pad? En als je dan bijvoorbeeld kat aanklikt dat je dan een lijst met katten krijgt of staan alle soorten gewoon door elkaar heen en moet jij aanvinken welke je wilt? En wat voor een soort uilen zijn er? :) :oops:



EDIT? Ja, spoiler even toegevoegd. :oops:

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op zo aug 28, 2011 14:22, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme