Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 18:06 

Vivian schreef:
What the ****?! Heeft iemand dit ook gehad?

Ik heb (nog) geen mailtje. Maar ik logde eens opnieuw in en het ziet er naar uit dat ik erin kan :shock: .

Dan is je mailserver gewoon trager dan het account activeren. xD

Ik heb het al van anderen gehoord dat ze dit ook hadden.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 18:16 

Chris Gamgee schreef:
Vivian schreef:
What the ****?! Heeft iemand dit ook gehad?

Ik heb (nog) geen mailtje. Maar ik logde eens opnieuw in en het ziet er naar uit dat ik erin kan :shock: .

Dan is je mailserver gewoon trager dan het account activeren. xD

Ik heb het al van anderen gehoord dat ze dit ook hadden.

Klopt, op het Mugglenet forum waren er ook vijf of zes die dezelde ervaring hadden. Bleek dat hun account al geactiveerd was maar de e-mail nog niet binnen. Dus Vivian, veel plezier! Het officiële bewijs in de vorm van je welkomste-mail krijg je ongetwijfeld als nog wel binnen binnen nu en enkele uren.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 19:09 

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er nu binnen zijn in totaal, iemand? :)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 19:12 

Reflex schreef:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen er nu binnen zijn in totaal, iemand? :)

Total 36,171
G 8242
R 11303
H 8329
S 8297

Maar dit is twee uur geleden op het Mugglenet forum geplaatst. Dus het zal in de tussentijd vast verandert zijn. (niet veel, maar toch)

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 19:13 

In totaal zijn er nu 39,747 mensen toegelaten (voor degenen die access hebben, dit kan je zien in de Great Hall)

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 20:28 

Op Insider staat nu een heel bericht met antwoorden op vragen.
Deze leek me wel belangrijk om te melden.

Citaat:
We are planning on giving more people early access over the next week or so and then we will pause sending Welcome emails for a while so that we can see how things are going.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 23:04 

Voor de mensen die al op Pottermore binnen zijn:

Spoiler:
Citaat:
Facebook settings
You can connect your Pottermore account with your Facebook account so that you can share your experience with your friends and family.

Dit is nieuw, toch? (bij Account Settings)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 23:11 

kdslakd;akd;lsa Ik heb vanavond mijn welkommailtje gehad! :D Yay, eidenlijk! Ik had eigenlijk de hoop al een beetje opgegeven en niet gedacht dat ik hem nog zou krijgen, maar ik heb hem dus. :3

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 23:48 

Iets heel algemeen, maar: ik hoor dat Oliver Phelps en Tom Felton allebei in Hufflepuff zijn terecht gekomen. WAT IK WEL AWESOME VIND stiekem :'). Dat wou ik even melden, dus dat is eigenlijk het lijstje tot nu toe:

Citaat:
Evanna Lynch - Gryffindor
Oliver Phelps - Hufflepuff
Tom Felton - Hufflepuff

? Alhoewel ik niks kan bevestigen want ik heb ook maar van 'horen zeggen', maar er zijn misschien mensen die het effectief in Tweets of dergelijke hebben gelezen? Maar Oliver en Tom als Huff is wel awesome xD.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 9:43 

Yay, ik heb mijn e-mail! *Gaat hyper dansen*

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 9:46 

@Sjar Gefeliciteerd! <3
@Niels Ik heb wel gehoord van de Phelps twins toen ze in Nederland waren voor HBP dat ze een keer een officiele sorteertest gemaakt hebben en dat Oliver toen in Hufflepuff geplaatst is. Dat hebben ze toen aan Patricia en mij verteld. Blijkbaar was dat toen voor alle castmembers. Ik heb geen flauw idee wat voor soort test het was. Het kan zijn dat het een soortgelijke test was als op Pottermore.

Toen iedereen zich registreerde op Pottermore moest je aangeven welke boeken en films je van Harry Potter gelezen/gezien had. Ik denk dat de meeste mensen gewoon bij beide "all" ingevuld heeft, maar wat gebeurt er als je een boek/film niet gezien hebt? Als je namelijk in je profiel staat dan zie je je eigen timeline. Dan kan je bij elk boek zien of je het boek wel/niet gelezen hebt en de film wel/niet gezien hebt. Stel voor dat je het boek niet hebt gelezen krijg je dan meer/minder informatie? Verandert er dan iets? En kan je het later weer veranderen als je wel het boek/film gelezen/gezien hebt?

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 9:56 

Dat vraag ik mij nu ook af Eva. Denk dat het leeuwendeel gewoon bij allebei "all" aan heeft gevinkt. Maar wat nu inderdaad als je bijv. niet elk boek gelezen hebt. (lijkt me stug, zeker wanneer je van Pottermore af weet zegt dat al genoeg over wel of niet HP-fan..) Wordt je dan bepaalde informatie op Pottermore onthouden? Ik kan er zelf niet achterkomen, want ik heb zoals menigeen hier van HPF gedaan zal hebben beide op "all" geklikt tijdens registratie van mijn account. En ik ga geen tweede account aanmaken om het uit te testen.

Denk dat we daar dus nooit achter zullen gaan komen, tenzij anderen die niet alles hebben aangevinkt hun ervaring gaan vertellen, specifiek m.b.t. bepaalde inhoud, of wellicht het gebrek daar aan. Toch grappig om te zien dat Felton in Hufflepuff belandt, Phelps in Huffelpuf en Evanna in Gryffindor. Allemaal afdelingen waarvoor hun personage niet dient uit te komen haha. Zou Radcliffe bijv. in Slytherin belanden? En Watson toch in Ravenclaw? :P

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 9:59 

Het zal vast aan mijn internet liggen, maar het duurt echt 5 minuten voor een pagina om te laden .____.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:48 

Reflex schreef:

Citaat:
We are planning on giving more people early access over the next week or so and then we will pause sending Welcome emails for a while so that we can see how things are going.
Argh. Ik heb mijn mailtje nog niet, dus ik ben bang dat ik dus niet voor 'de pauze' een mailtje krijg! :( Verdulleme. Nu er zoveel HPF'ers binnen zijn wil ik ook ... x'D Maargoed; geduld is een schone zaak. Ik probeer me nu zo min mogelijk te laten spoilen verder.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:52 

Bernou schreef:
Reflex schreef:

Citaat:
Argh. Ik heb mijn mailtje nog niet, dus ik ben bang dat ik dus niet voor 'de pauze' een mailtje krijg! :( Verdulleme. Nu er zoveel HPF'ers binnen zijn wil ik ook ... x'D Maargoed; geduld is een schone zaak. Ik probeer me nu zo min mogelijk te laten spoilen verder.

Hier ben ik dus ook bang voor, dat ik er voor de pauze niet in raak. Ik vraag me wel af wat het punt was van het spreiden van de Magical Quill Challenge over zeven dagen en maar een beperkt aantal mensen per dag toelaten als mails dan toch willekeurig worden verzonden.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: