Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 8:45 

Dus, je hebt je welkomsmail gekregen en je kan Pottermore verkennen? Dan is dit het topic voor jou!

Je kan hier je reactie plaatsen over de verschillende aspecten en verhalen die je hebt gelezen op de site.

Let op: Plaats je reactie WEL in een SPOILERTAG, en zet erboven waar het over gaat. Bijvoorbeeld:

Vernon en Petunia (Hoofdstuk 1)
Spoiler:
Plaats je reactie hier

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 8:59 

Aaaah topic from heaven <3

Minerva McGonagall (Hoofdstuk 7, 8 en 15)

Spoiler:
TRAGIC PAST IS TRAGIC. Ik vond het wel echt supertof om meer over haar te lezen, maar sjongejongejonge. Ik zie dat moment dat Dumbledore haar huilend aantreft al helemaal voor me. Wel heel erg mooi dat JK benadrukt dat McGonagall haar verdriet en teleurstellingen nooit heeft omgezet in bitterheid maar juist gebruikte om zich nog meer in te zetten voor haar studenten en haar passie voor lesgeven. Wat een prachtig karakter <3

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Belgen-landje
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 23:41 

Leuk topic! Sinds ik toegang heb tot Pottermore wil ik er al over kunnen praten, maar er zijn natuurlijk nog veel mensen die geen teogang hebben en ik wil het ook niet voor hen bederven ;___; Dus, yay! <3

McGonagall: hoofdstuk 7 en 8
Spoiler:
Het gedeelte over McGonagall is tot nu toe een van mijn favoriete stukjes, denk ik. Ok, ik houd gewoon van alle informatie! :P Het is zo prachti geschreven, maar het is ook gewoon ontzettend sad .. Ik kreeg er bijna de tranen van in mijn ogen ;__; Maar ik vind het toch moeilijk om in te beelden dat McGonagall ooit iemand heeft gehad waar ze op verliefd is geweest. Of misschien is dat net briljant van JKR gedaan dat ze McGonagall zo heeft weten neer te zetten dat ze eigenlijk nooit echt over haar liefdesverdriet is heen geraakt.

Ik snap alleen niet dat Internationaal Statuut. Wat ik ervan begreep, is het dus niet toegelaten om aan Dreuzels bekend te maken wat ze zijn, maar er zijn toch genoeg heksen en tovenaars met een Dreuzel als moeder of vader en heks of tovenaar. Dan kun je toch onmogelijk verwachten dat ze dat niet vertellen? Of begrijp ik dat nu verkeerd?


Kledij (hoofdstuk euhm .. Diagon Alley. Vijf?)
Spoiler:
Dit had ik toch niet verwacht en het was zeker een leuk extra! Wel grappig dat ze er ook regels voor hebben bedacht. Haha, lijkt me zo onbenullig.


Hat stall (hoofdstuk sorteren, dus ik gok 7?)
Spoiler:
Het was al bekend van Hermelien en van Neville, maar ik had niet verwacht dat de Sorteerhoed meteen ervan overtuigd was dat Neville in Gryffindor hoorde en dat Neville vroeg om in Hufflepuff gesorteerd worden. In de boeken komt het toch over dat de meeste heksen/tovenaars denken dat alleen sukkels in Huffelpuff terecht komen. Net een reden te meer zijn om blij te moeten zijn dat de Sorteerhoed je in een dappere afdeling te sorteren, zoals Gryffindor.

Wel freakt om te lezen dat McGonagall bijna vijf minuten op die kruk heeft gezeten. Ik zou ondertussen al denken dat ik geen heks was, lol xD

_________________
Nothing will be the same
after november the 26


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 18:38 

Kleding Chapter 5
Spoiler:
Ik demand nu een HPFmeeting met een paars/groene dress code @@ En Wizards kunnen niet afkorten XD


Slytherin Chapter 7
Spoiler:
HAHA! Wij hebben Merlin, beat that @@ En ik vind het awesome dat de ramen een onderwateruitzicht hebben ^^


Vernon + Petunia Chapter 1
Spoiler:
Dat Petunia verliefd op Vernon is geworden omdat hij zo Normaal is vind ik heel grappig en zo typisch Dursley XD Maar wat is Vernon een enorme eikel zeg... Hoe hij tegen James en Lily deed.


De Art, Algemeen
Spoiler:
Ik vind de art heel mooi en shiny. Ik ziet weinig characters echt in beeld, maar toch herken je soms duidelijk wie wie is. Ik vind het echt heel mooi getekend. <3

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 19:37 

Vernon & Petunia

Spoiler:
Dit is nu precies de info waar ik op hoopte. Echt geweldig hoe beschreven wordt dat Vernon & Petunia bij elkaar zijn gekomen. En te meer (hoe familie dramatisch het ook is) de manier waarop de ontmoeting plaats vond tussen Lily/James en Petunia/Vernon xD Echt hilarisch hoe James reageert op Vernon zijn vraag. Me likes! Zulke achtergrondinformatie maakt Pottermore echt een leuke aanvullende ervaring op de boekenserie zelf.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 19:43 

Oh, als je Vernon en Petunia al geweldig vind, wacht maar tot je alle info over McGonagall hebt!

Alles over McGonagall
Spoiler:
Oh, wat heeft zij een tragisch leven, of nouja, zo lijkt het. Het lezen van deze info was zoooooo cool, maar ze heeft geen geluk gehad. Ik vind het echt cool van Jo dat ze haar hele verhaal heeft opgeschreven, dus al vanaf haar ouders aan. Het verklaart namelijk wel veel. Ik vind het trouwens echt zielig dat ze maar 3 jaar getrouwd is geweest, hoewel het volgens mij geen echte liefde was (waarom zou je anders niet eerder trouwen). Ook vind ik het zielig dat ze niet met een Muggle wou trouwen omdat ze dan haar toverkunst een geheim moest houden. Ik dacht trouwens dat je het wel tegen je levenspartner mag vertellen, aangezien je met de kinderen ook 'last' ermee zou krijgen.. Hmm

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 20:36 

Over Pottermore en jouw eigen beleving.

Spoiler:
Hoe pakken jullie het aan? Zelf lees ik eerst het hoofdstuk voordat ik het desbetreffende hoofdstuk bij langs loop voor achtergrondinfo, spullen om te vinden e.d. Of zijn er ook die gewoon alle momenten op Pottermore bij langs lopen zonder het boek erbij door te lezen?

Om op deze manier de boeken nog eens te lezen geeft het lezen toch een andere beleving dan eerder het geval was. Voor mij is lang geleden dat ik boek 1 voor het laatste volledig heb doorgelezen. Dus terwijl ik Pottermore ontdek is dit voor mij ook meteen de manier om de boeken nog eens door te gaan lezen.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Belgen-landje
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 9:50 

Jalf schreef:
Slytherin Chapter 7
Spoiler:
HAHA! Wij hebben Merlin, beat that @@ En ik vind het awesome dat de ramen een onderwateruitzicht hebben ^^


Slytherin, dus :)
Spoiler:
De leerlingenkamer van Zwadderich op Pottermore ziet er zoveel beter uit dan in de films! Ik vond wel cool een raam met onderwateruitzicht.


Harry, Ron & Hermione schreef:
Over Pottermore en jouw eigen beleving.
Spoiler:
Hoe pakken jullie het aan? Zelf lees ik eerst het hoofdstuk voordat ik het desbetreffende hoofdstuk bij langs loop voor achtergrondinfo, spullen om te vinden e.d. Of zijn er ook die gewoon alle momenten op Pottermore bij langs lopen zonder het boek erbij door te lezen?

Om op deze manier de boeken nog eens te lezen geeft het lezen toch een andere beleving dan eerder het geval was. Voor mij is lang geleden dat ik boek 1 voor het laatste volledig heb doorgelezen. Dus terwijl ik Pottermore ontdek is dit voor mij ook meteen de manier om de boeken nog eens door te gaan lezen.


Pottermore belevenis :3
Spoiler:
Zo doe ik het ook! :) Ik lees eerst het hoofdstuk waar ik aan ga beginnen op Pottermore en dan begin ik pas aan het hoofdstuk zelf op Pottermore. Voor mij was het al een tijdje geleden dat ik de boeken heb gelezen en ik wil zoveel mogelijk halen uit Pottermore ^-^ Daarom dat ik nu nog steeds bij hoofdstuk negen zit (ook al heb ik meer dan een week toegang tot Pottermore), voorlopig nog geen tijd gehad om verder te lezen in het boek D;

_________________
Nothing will be the same
after november the 26


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 15:44 

Harry goes shopping:

Spoiler:
If Newt Scamander hasn’t found it, it’s not worth finding. Lol! :D

Het zou alleen zo mooi zijn wanneer je ook enkele boeken kunt inkijken als ware je zelf Hermione binnen Flourish & Blotts. En nog meer: dat je gewoon de Engelse Harry Potter boeken kunt kopen, waarna je via een apart venster met echt geld afrekent. En natuurlijk ook the Tales of Beedle the Bard, Quidditch through the Ages en Magical Creatures and where to find them.

En ik ben niet de enige die graag Hogwarts a History ziet verschijnen op papier. Maar wie weet in de toekomst. Bedoel, je moet er ook maar zin in hebben. Maar hey: tenminste 1 schoolboek voor eerstejaars kun je al kopen dus waarom niet anderen ook? ;)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 22:22 

Ik moet alles nog even beter doorlezen, want dat heb ik nu allemaal nog niet gedaan. Ik wil alleen even reageren op Ravenclaw. xD

Chapter 7 Ravenclaw
Spoiler:
Echt heel interessant om te lezen hoe Ravenclaw in elkaar zit en hoe ze over andere afdelingen denken. Als ik het zo lees dan voel ik me ook wel helemaal thuis in Ravenclaw.

Sowieso vind ik het ook grappig dat er ook gewoon staat dat het vaak voorkomt dat soms 20 Ravi's buiten de commonroom staan omdat ze de vraag van de eagle niet weten. xD Ik heb me dat namelijk ook altijd afgevraagd. Plus de tip dat het dus beter is om je tas drie keer te checken voordat je weg gaat zodat je niet meer terug hoeft. xD


Edit: Ik wou niet wachten totdat iemand hier zou reageren dus ik edit het bericht op deze manier maar. Ik heb eigenlijk meteen alle stukjes gelezen, dus hier mijn mening over sommige stukjes.

Dursleys
Spoiler:
Ik vond dit erg interessant om te lezen. Sowieso omdat ik Lily/James interessant/leuk vind dus ik vond het leuk dat we indirect ook meer over hun te weten zijn gekomen. Het zegt wel wat meer over de Dursleys. Ik krijg nu wel een beter beeld bij hun waarom ze zo zijn geworden.


Kleren
Spoiler:
Leuk dat Archie weer even genoemd werd. xD Wel interessant om te weten dat er ook echt wetten zijn voor de kleren die ze dragen.


Ollivander
Spoiler:
Yay leuk om te weten dat hij een Ravenclaw is! (Al had Evanna Lynch al gespoilerd op Twitter hierover xD) Ook vind ik leuk om te weten dat hij op 25 september jarig is. Ik hou van dat soort feitjes. xD


Hogwarts Express
Spoiler:
Interessant om eindelijk te weten hoe ze het deden voordat de trein er was. Dat is iets wat ik me ook wel eens afgevraagd heb. Ook vind ik het leuk dat er nog bij staat hoe de Muggle-haters hierop reageerden. Aangezien het inderdaad wel een Muggle manier is van reizen. Voornamelijk omdat je naar King’s Cross moet.


McGonagall
Spoiler:
Ik heb niet zoveel met McGonagall dus ik was denk ik minder impressed met dit stukje dan de meesten hier. Het is wel interessant om te weten want ik hou van achtergrond informatie, maar het is niet dat ik haar nu een stuk leuker vind ofzo. Ik vind het wel leuk om te weten dat ze misschien in Ravenclaw zou zitten en dat Flitwick misschien in Gryffindor had gezeten. Dat is wel een leuk feitje.


Quirrel
Spoiler:
ZOMG hij is een Ravenclaw! Dat bewijst dus mijn punt dat niet alle “bad guys” in Slytherin zitten en dat er in Ravenclaws ook wel DeathEaters zouden kunnen zitten. Dit vind ik echt leuke informatie om te weten! Ik vind het leuk dat hij een Ravenclaw is. Voornamelijk omdat Ravenclaw op zo’n manier ook nog een “duister” tintje krijgt. Ook bij hem vind ik leuk dat we zijn geboortedatum weten. (ZOMG de dag na Ollivander xD)


Familiars
Spoiler:
Yay ik ben blij dat Rowling dit erin heeft gedaan. Familiars komen namelijk in meer “witch”verhalen voor. Het is dus goed dat ze uitlegt hoe het zit met Harry Potter. Ik had het wel leuk gevonden als er ook echt familiars in HP hadden gezeten.


Hogwarts school subjects
Spoiler:
ZOMG ALCHEMY! Dat lijkt mij wel interessant. Al lijkt me dat wel een beetje een Potions achtig vak, dus het lijkt mij leuk als ik ook goed in Potions zou zijn. xD


Original Forty
Spoiler:
Oeh Lily Moon! Dat is wel heel interessant dat dat de voorloper is op Luna Lovegood. Voornamelijk omdat we weten dat Harry later zijn kind Lily Luna gaat noemen. xD


Overige dingen:
Library
Spoiler:
Wow die ziet er echt heel hip uit! Ik zou echt wel vaak in de library zitten als ik op Hogwarts zou zitten! En dan bedoel ik nog niet eens dat ik alle boeken wil lezen, maar ook meer de sfeer die er hangt.


Pottermore algemeen
Spoiler:
Ik vind het echt heel bijzonder om te zien hoe alles eruit ziet. Aangezien het ook echt vanuit JKR zelf komt. Heel veel dingen komen overeen met de film, maar het is toch ook interessant om het zo op Pottermore te zien. De art is ook heel mooi vind ik.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 13:49 

Over perron 9 Âľ...

Spoiler:
Wederom leuke informatie om te lezen. Dat het gewoon bij haar kwam bovendrijven en meteen zoiets had van: dat is hem! En oeh, ik wil naar perron 7 ½ :P Als alternatief op de Oriënt Express.


Over de pad als huisdier...

Spoiler:
Maar goed ook dat the Ministry of Magic met een wetswijziging kwam waardoor het verboden werd om nog langer padden in te zetten bij Potions en Charms. Wie had nog meer het idee: in Engeland hadden ze al sinds de vroege Middeleeuwen dus al een Partij voor de Dieren. Ha, beat that xD Logisch ook dat padden sindsdien als minst leuke huisdier werd beschouwd. Want ja, uilen en katten zijn nog enigzins nuttig. Of om post te bezorgen of muizen op te jagen enzo. Wat kan een pad nu? Beetje kwaken en in een vijver rond zwemmen.

Leuk om te horen dat Neville dus Trevor vrij heeft gelaten in het meer van Hogwarts zelf. Wederom iets waar ik zelf niet 1,2,3 aan dacht toen ik het boek las. Maar nergens werd idd beschreven hoe het Trevor is vergaan nadat Neville via de bootjes aan kwam op het terrein van Hogwarts...


En toen had ik nog geeneens het stuk over de Hogwarts Express gelezen. Dat is pas echt informatief en humoristisch tegelijk! :D

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 16:45 

Over McGonagall:

Spoiler:
WHOAAAH! Dat was een lange read. Echt heel fijn dat Rowling zo uitgebreid bij haar bleef stilstaan. Ik vind McGonagall sowieso Ă©Ă©n van de hipste personages, dus ik ben blij dat we nu wat meer over haar weten. Ook leuk vond ik dat de Sorting Hat twijfelde tussen Ravenclaw en Gryffindor bij haar en bij Banning net hetzelfde, maar dat hij Banning uiteindelijk bij Ravenclaw heeftg edaan en haar bij Gryffindor. Zeker omdat dat bijv. wel duidelijk is bij de Battle of Hogwarts bijvoorbeeld. Aaaaah, it all makes sense, dat is zo fijn aan Rowling haar schrijfdingetjes <3 het past echt perfect.



Over Perron 9 3/4:

Spoiler:
Haha, wel awesome dat er ook nog andere 'magische perrons' zijn xD. Dat vind ik wel fijn om te weten!



Over de Art:

Spoiler:
IK HOU VAN DE FIJNE DETAILS. Als in, de vallende sterren van Dedalus Diggle bij hoofdstuk 1, de WC-bril van Fred en George in het laatste hoofdstuk :'). Er wordt niet specifiek op ingegaan, maar die details zijn er wel en dat vind ik wel heel awesome. Overigens is de art ook gewoon echt mooi gedaan en ik vind het fijn dat je net genoeg te zien krijgt van de personages, om te weten wie het is, maar dat je qua gezicht en dergelijke wel nog een beetje je eigen invulling kan geven. Dat vind ik hip
.

Over de ervaring in het algemeen:
Spoiler:
Ik spring een beetje van de hak op de tak :'). Mainly ben ik er doorheen geracet om me te laten sorteren en nu doe ik sommige hoofdstukken gewoon netjes opnieuw en lees ik alles traagjes door. En ik verzamel de dingen die ik de eerste keer over het hoofd heb gezien. :') Ik lees het boek ondertussen niet nog eens gezellig mee ofzo - ik heb 'm onlangs nog maar herlezen en ik ben te ongeduldig om alles eerst te lezen in het boek en dan pas op PM te ontdekken xD.



En nog een laatste opmerking:

Spoiler:
Ik ben best wel verrast hoevéél Rowling ons nog te vertellen heeft en hoeveel ze effectief heeft neergeschreven voor ons. Ik had gedacht wel het één en ander te weten te komen, maar ik ben aangenaam verrast met het 'aantal woorden' zegmaar. Overigens hoop ik wel dat we doorheen de rest van de boeken ook nog 1) backstory's krijgen van o.a. Bellatrix, Lucius en Arthur/Molly, 2) ook een Patronusvorm zullen krijgen (dat lijkt me ook echt awesome) en 3) ze ook enkele 'toekomstverhalen' gaat schrijven, zeg maar, een uitgebreidere epiloog.

Oja en het verbaasd me dat dit veel meer eigenlijk naar een Encyclopedie neigt dan ik had gedacht. Aangenaam verrast. :')

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 17:23 

Over sorteren in 't algemeen...

Spoiler:
Ik vond het leuk om de sorteertest op Pottermore te doorlopen. Vooral om er achter te komen welke vragen er zouden komen en uit welke antwoorden je zou kunnen kiezen per keer. Daar ik geen voorkeur voor een afdeling had, maakte het mij niks uit waar ik nu terecht zou komen. Alleen nu ik die test heb gedaan en gesorteerd ben blijf ik zitten met een dubbel gevoel.

Yay want de test op zichzelf was helemaal geweldig om te doen! :D
Mweh want zoveel bleef er niet over van: "je kunt echt niet afleiden aan de antwoorden bij welke afdeling je hoort" Maar dat is iig mijn beleving nu :roll:

Misschien ligt het ook wel aan de vragen die ik kreeg. Want het waren er maar zeven. En ik denk wel dat Rowling veel meer dan dat klaar heeft liggen. Maar toch, vier van de zeven vragen kon je gewoon afleiden per afdeling. Slechts bij drie van de zeven (die ook meteen slechts 2 antwoorden kende of meer dan vier) vragen kon je dat niet.

Ben dus echt wel happy met het eindresultaat, maar toch is het niet alleen maar joy and glory so to say.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 19:04 

Ik ben zo goed met potions! [jaja, ik post later wel wat ik van de gehele site vind (A)]

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 12:34 

Over hatstalls.. Interessant om te lezen hoe het Hermione en Neville af ging. En dan met name..

Spoiler:
In Neville's case, the Hat was determined to place him in Gryffindor: Neville, intimidated by that house’s reputation for bravery, requested a placing in Hufflepuff. Their silent wrangling resulted in triumph for the Hat.


Reactie op die laatste zin in mijn vorige spoiler...

Spoiler:
Die laatste zin hé.. het feit dat ze zwegen resulteerde in een overwinning voor de sorteerhoed. Kortom.. ondanks het feit dat Neville opteerde voor Hufflepuff negeerde de sorteerhoed dat gewoon. Terwijl het bij Harry juist de doorslag gaf. En dat was dus ook wat er bij Hermione gebeurde. Bedoel.. zij had, net zoals Minerva de keuze uit Gryffindor of Ravenclaw. Beide belanden in Gryffindor. Maar gaf hun keuze dan de doorslag of was de sorteerhoed net zoals bij Neville eigenwijs en liet ie hun eigen keuze links liggen? Ik neig naar het eerste maar zo blijft het in het midden vind ik..


Rowling haar achterliggende gedachte van de sorting hat...

Spoiler:
eeny meeny miny mo, short straws, chosen by team captains, names out of a hat - names out of a talking hat - putting on a hat - the Sorting Hat.

Die denk volgorde kan ik goed volgen :D Apart dat ik al die tijd hele sorting hat gewoon voor waar aan nam, maar mij nooit afvroeg hoe Rowling daartoe toch besloten had. En nu lees ik dit. En dat verklaart zoveel en maakt het enorm logisch.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme