Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 21:07 

Hah, heb het toch gelezen, naar aanleiding van het topic werd ik toch nieuwsgierig :p Ik vond het best een leuk boekje, lichte lectuur. Ik vond de commentaar van Dumbledore erg goed, dat gaf toch een grote meerwaarde bij de verhaaltjes die vooral gewoon schattig zijn.

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Breda
BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 21:35 

Ik heb het boekje eindelijk uitgelezen. Mijn favoriete sprookje was dat van De Fontein van het Fantastische Fortuin. Ik vond het einde wel lief.

De andere sprookjes waren ook ok. Zou iig wel meer toversprookjes willen lezen. :]

De notes van Perkamentus waren leuk om te lezen. xD

_________________
    You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

    - Gregory House


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 20:46 

Ik heb het hier zowel in het Nederlands en het Engels liggen. Ik heb het moeten bestellen, en toen keken ze me ook maar raar aan, maar achja.

Ik vind het echt aangenaam lezen en de verhaaltjes vind ik stuk voor stuk leuk gevonden. Maar echt diepgaand ofzo zijn ze niet, en dat was ook niet de bedoeling denk ik. Het is een leuk boekje om in je bezit te hebben en af en toe nog eens vlug door te lezen. Wie weet worden dit wel de sprookjes voor de volgende generatie , al denk ik van niet, het zou wel grappig zijn.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 17:38 

Ik heb het boekje vergeleken met andere Potterheads vrij laat gekocht en gelezen. Het is best een leuk boekje maar ik vond de andere twee in dezelfde reeks toch wel wat leuker en interessanter. Ik hoop dat Rowling dit soort boeken vaker gaat schrijven!

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 15:01 

Het is al een tijdje geleden dat ik deze boekjes heb gelezen in het nederlands en in het engels. Ik heb ze gelijk gekocht toen ze uit kwamen. Dus ik heb eerst de engelse versie gelezen.

Ik vind het erg leuke boekjes, je kan echt goed zien dat het sprookjes zijn. Alleen zijn de dreuzelsprookjes net iets anders. Maar ook in de vertelsels van baker de bard zit en moraal.
Het is lekker even ontspannen om de boeken te lezen, en je hoeft er niet veel bij na te denken en dat is af en toe ook erg lekker

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme