Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mars
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 16:28 

Laten we er even van uitgaan dat we allemaal geweldig goed kunnen acteren en niet beperkt zijn door dingen als geslacht, leeftijd, lichaamsbouw, etc. Welke rol zou jij het liefst spelen in de HP-films en waarom?

Ik zou zelf Bellatrix of Umbridge kiezen. Of Draco, maar dat komt vooral door AVPM. Ik lijk helemaal niet op hen qua persoonlijkheid (of misschien geloof ik dat gewoon graag), maar kwaadaardige personages fascineren me enorm, vooral als ze dat door nature, in plaats van door nurture zijn. Bovendien lijken deze twee me echt van die rollen waarmee je je helemaal kunt uitleven.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 17:34 

Ik zou Tonks, loena of hermelien willen spelen.
Tonks omdat zij een facinerend personage is (haar uiterlijk enzo). Haar relatie met Lupos en uiteindelijk een kind krijgen. En ook het feit dat ze toch een speciale rol speelt en Harry de peetvader van het kind is. Haar lompheid past wel bij mij.

Loena omdat het een dromerig personage is en speciaal. Haar soort van bijgelovigheid en zoektocht naar magische wezens spreken mij ook wel aan. En haar vader lijkt buiten gewoon aardig. Ze is een beetje gek, maar super aardig :D

Hermelien past zeker ook bij mij. Ze overtreed normaal nooit een regel en is haalt altijd heel goed punten. Wat je van mij ook kunt zeggen. Hermeliens moed dat heb ik niet. Misschien zou ik het wel hebben als ik in Harry Potters wereld zou leven. Ze is een leuk personage om te vertolken.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 19:29 

Kaisa schreef:
Ik zou zelf Bellatrix of Umbridge kiezen. Of Draco, maar dat komt vooral door AVPM.

Did somebody say Draco Malfoy? :nerd:

Lol, nee, ik zou waarschijnlijk ook voor Bellatrix kiezen. Dan kan je helemaal los gaan :lol: Verder lijkt Voldemort me ook wel leuk, dan is iedereen bang voor je :cool: en evil zijn is nou eenmaal leuk @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 22:32 

Ik ben niet blond - en verven doen we niet aan en pruiken zijn ugly - dus Luna valt af, maar eigenlijk lijkt het me super om zo'n loony rol te spelen. :P Hetzelfde geldt voor Bellatrix, maar daar ben ik dan weer niet oud genoeg voor.

Misschien Hermione als ze een flink aantal krullers in mijn haar zetten? Lijkt me super om een know-it-all te spelen. En ik wil Rupert zoenen en van die leuke schooluniformpjes dragen. Die kat is wel een struikelblok, maar daar kan ik wel mee leven.

Het lijkt me ook wel super vet om Mad-Eye Moody te spelen. "Constant vigilance!" En dan lekker Death Eaters op hun flikker geven met mijn wand en de rest in de gaten houden met mijn enge oog. Lovely.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 17:27 

Ik zou het liefst een beetje een arrogante rol spelen. Voldemort lijkt me héél erg leuk. Het is toch grappig als iedereen bang voor je moet zijn en dat ze niet eens je naam uit durven spreken? :P Sowieso vind ik Voldemort een heel interessant personage.
En Snape. Die vind ik ook erg leuk en ik houd van zijn sarcasme en Potions/DADA zie ik ook wel zitten. eHt lijkt me wel leuk om Harry af te zeiken, sarcastisch te doen en Neville de stuipen op het lijf te jagen xD
Maar alle Malfoys en Bellatrix spreken me ook wel aan. Vooral Bellatrix eigenlijk, want ik vind haar looks ook heel cool. Zo zou ik er zelf best uit willen zien :P Het lijkt me leuk om over de set te rennen en te gillen, schreeuwen en kakelen xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kamer van hoge nood
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 14:09 

Ik verzon vroeger altijd mijn eigen rol in de film. ^^
Maar dat is al lang geleden. XD
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor Ginny gaan. Ik weet niet waarom ik vind haar wel iets hebben. Uiterlijk pas ik perfect als Ginny. (Buiten dat mijn haar rood geverfd is, maar de sproeten zijn zeker aanwezig)
En als Ginny niet gaat, Hermelien of Loena. Zeker geen kwaadaardig type. Nee, niet mijn aard om zo iets te spelen.

_________________
    You are the thunder, and I am the lightning.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 17, 2011 22:48 

Ik ga ook voor Bellatrix Van Detta, gewoon haar personage is aantrekkelijk en het zou geweldig zijn om zo'n mooie rol te vertolken, en gelukkig doet Helena dit geweldig! En aangezien we toch niet kijken naar lichaamsbouw en gender, zouden Ron , Draco en Luna ook in aanmerking kunnen komen :cool:


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 12:39 

Voldemort. Want hij is gewoon zwaar evil en hij heeft echt stijl. En ik wil wel eens een verknipte vent spelen van boven de vijftig met superpowers.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 19:14 

Tops, zij past qua persoonlijkheid helemaal bij mij.
Lomp, een beetje dromerig, ...

Ik vind haar heel fascinerend. Hoe ze evolueert in het verhaal, trouwt met Lupos en dan Teddy krijgt en uiteindelijk sterft. (Wat zoooo zielig was :( )

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 21:11 

Ik zou doodgraag Narcissa spelen... Niet zozeer om haar karakter maar ik ben zo gek van 'r haar :p

Op karakter zou ik graag Bellatrix doen omdat ze zo heerlijk waanzinning is en het lijkt me fijn om eens een slechterik te spelen. Fred of George lijkt me ook leuk maar dan moet ik even van geslacht veranderen :p

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Maassluis
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 21:26 

ik zou Snape willen zijn, supergoede tovenaar en in dienst bij perkamentus! weet precies de handigste drankjes te brouwen en komt vaak in de buurt van het kwaad. en dat iedereen dan respect voor me heeft, heerlijk.

qua karakter zou ik hermelien kiezen want ik ben altijd braaf en zou het liefst geen regels overtreden. alleen studeer ik wel een stukkie minder dan haar :)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 19:26 

Bellatrix van Detta, al is het niet omdat ze zo slecht is. Meer vanwege haar maniakale gekakel. Lekker laten gaan en vooral de grenzen opzoeken van wat mensen irriteren kan.
Ze zet mensen heerlijk onder druk, verlangt het onverlangbare en bovendien krijgt ze de mogelijkheid om mensen in het diepste van hun ziel te raken. Ok, toegegeven, niet op de aardigste manier, maar toch. Ze laat op haar manier een diepe indruk achter bij anderen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 16:19 

MARCEL LUBBERMANS!!!!!!
hij is gewoon superkoel en heeft het laatste gruzielement vernietigd daarom is hij gewoon het beste.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn gezellige huissie!

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 19:55 

Ik zou graag Lucius Malfidus willen zijn. Hij heeft een heel mooi kostuum en het lijkt me heerlijk om dat aan te hebben. Lucius komt niet vaak voor in de films, maar dat lijkt me juist leuk, omdat ik dan de cast & crew kan ontmoeten. Dan vermaak ik me wel!

_________________
Who's there!!!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Flevoland
BerichtGeplaatst: di feb 14, 2012 22:54 

Van de bad guys sluit ik mij aan bij het Bellatrix leger. Zoals Helena haar neerzet is gewoon geweldig.

Van de good guys zou ik super graag Molly Wemel willen spelen. Ze is gewoon een kick-ass moeder en ik ben dol op de Wemel familie :)

Moest ik nog kiezen voor de wat jongere grut dan zou ik kiezen voor Hermelien.
Ik herken mijzelf er ook wel een beetje in.

_________________
Designy's DeviantArt


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme