Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Welk huisdier heb jij gekozen?
Kat 69%  69%  [ 25 ]
Pad 0%  0%  [ 0 ]
Uil 31%  31%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 36

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:18 

@Kim Doe het even in spoilers voor de mensen die het niet willen weten.
Spoiler:
Je bent in Diagon Alley en je ziet dan alle winkels. Je kan dan op de winkel Eeylops Owl Emporium/Magical Menagerie (dat is 1 winkel op Pottermore) klikken. Dan zie je aan de linkerkant verschillende soorten uilen in een kooitje met de prijs erbij hoeveel ze kosten. Aan de rechterkant zie je verschillende katten in een kooitje met de prijs erbij. Je kan op "more pets" klikken en dan zie je aan de rechterkant de padden in een kooitje met hun prijs erbij. Je kan dan op het dier kiezen die jij het leukst vind. En dan kan je die kopen. Er zijn van elk dier zo'n 5 verschillenden soorten. Bij uilen heb je gewoon de uilen die ze verkopen bij Eeyops Owl Emporium behalve de snowy owl.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:24 

Spoiler:
Ah, dankjewel. Welk huisdier had jij gekozen?
En nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot oktober. Het word sowieso een uil.
Wel heel erg vreemd dat ze de sneeuwuil er niet bij hebben gedaan, dat is toch wel het dierenmerk voor HP, maar misschien waren ze bang dat anders iedereen een sneeuwuil zou kiezen. Maar goed, je hebt je favoriete dier gekozen, die moet je dus betalen. Maar hoe kom je aan dat zogenaamde geld? Heb je dat al gelijk als je inlogt elke keer of moet je er dingen voor doen?


Eva schreef:
@Kim Doe het even in spoilers voor de mensen die het niet willen weten.
Spoiler:
Je bent in Diagon Alley en je ziet dan alle winkels. Je kan dan op de winkel Eeylops Owl Emporium/Magical Menagerie (dat is 1 winkel op Pottermore) klikken. Dan zie je aan de linkerkant verschillende soorten uilen in een kooitje met de prijs erbij hoeveel ze kosten. Aan de rechterkant zie je verschillende katten in een kooitje met de prijs erbij. Je kan op "more pets" klikken en dan zie je aan de rechterkant de padden in een kooitje met hun prijs erbij. Je kan dan op het dier kiezen die jij het leukst vind. En dan kan je die kopen. Er zijn van elk dier zo'n 5 verschillenden soorten. Bij uilen heb je gewoon de uilen die ze verkopen bij Eeyops Owl Emporium behalve de snowy owl.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:27 

Kim schreef:
Spoiler:
Ah, dankjewel. Welk huisdier had jij gekozen?
En nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot oktober. Het word sowieso een uil.
Wel heel erg vreemd dat ze de sneeuwuil er niet bij hebben gedaan, dat is toch wel het dierenmerk voor HP, maar misschien waren ze bang dat anders iedereen een sneeuwuil zou kiezen. Maar goed, je hebt je favoriete dier gekozen, die moet je dus betalen. Maar hoe kom je aan dat zogenaamde geld? Heb je dat al gelijk als je inlogt elke keer of moet je er dingen voor doen?


Spoiler:
Je krijgt meteen als je bij Gringotts binnenkomt als een bedrag van 500 galleons. Daar kan je dus je dier en andere schoolspullen voor kopen.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:30 

Spoiler:
Dankje voor alle informatie! En red je het makkelijker van 500? Want, hoeveel kosten de dingetjes die je voornamelijk nodig hebt?


Eva schreef:
Spoiler:
Je krijgt meteen als je bij Gringotts binnenkomt als een bedrag van 500 galleons. Daar kan je dus je dier en andere schoolspullen voor kopen.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:38 

Kim schreef:
Spoiler:
Dankje voor alle informatie! En red je het makkelijker van 500? Want, hoeveel kosten de dingetjes die je voornamelijk nodig hebt?


Spoiler:
Toen ik al mijn schoolspullen inclusief huisdier en wand, was ik een bedrag van minder dan 100 galleons kwijt. Dus als je nog andere dingen zoals ingredienten voor potions wilt kopen, heb je meer dan genoeg geld.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 20:31 

Spoiler:
Ik twijfelde tussen Ginger cat en Tabby, maar het is tabby geworden.

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 20:45 

Spoiler:
Ooooh, ik heb mijn eigen katje gekocht en het is een Ginger cat <3 En hij is super schattig en ik heb hem Pippin genoemd.


Oh mijn God. Ik voel me dus echt een elfjarige die naar Zweinstein mag. xD


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Belgen-landje
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 22:33 

Spoiler:
Om eerlijk te zijn; ik vond de keuze van huisdieren nogal beperkt en er was niet echt iets waarvan ik had; DIE WIL IK! Het was echt een moeilijke, maar eerder omdat ik gewoon niet kon kiezen vanwege dat er te weinige keuze en te weinig deftige huisdieren tussen zat.

Uiteindelijk heb ik dan toch maar de Ginger Cat gekozen. Mijn mama wou dat ik een uil koos ("dat staat voor wijsheid"), maar ik wilde liever een kat nemen en die vond ik het mooist van alle katten die er waren :')

_________________
Nothing will be the same
after november the 26


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 22:37 

Spoiler:
Ik heb voor de Barn owl gekozen, ik wilde sowieso geen kat of een pad, omdat ik uilen mooier en nuttiger vind. Van de uilen twijfelde ik tussen de bruine en de kerkuil, ik heb dus uiteindelijk voor de Barn owl gekozen. De schreeuwuil vond ik ook mooi, maar wat heb je aan een uil die schreeuwt?

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 22:52 

Spoiler:
Ik heb voor de Siamese cat gekozen. Ik vond de keuze net als Amtjah enorm beperkt. Ik wilde niet per se een uil, kat of pad. Een uil vind ik voor mezelf zonde om te kiezen omdat je er uiteindelijk niets aan hebt als je toch de schooluil kan gebruiken. Ik ben absoluut geen kattenmens, dus was ik aanvankelijk helemaal niet van plan een kat te kopen. Een pad vind ik dan ook weer zo nutteloos, want echt, wat heb je nu aan een pad? Bovendien zijn ze ook helemaal niet mooi, en het wordt uiteindelijk toch je avatar. Ik vond de Siamese cat het mooiste, al twijfelde ik wat tussen die en de witte kat. De witte kat vond ik uiteindelijk iets té braaf en saai ogen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 23:38 

Spoiler:
Ik heb een uiltje gekozen, omdat ik geen dierenpersoon ben, en ik stiekem niet zo hou van katten of andere beesten. (Panda's/leeuwen/konijnen/giraffen daargelaten, maar je kunt toch geen giraffe meenemen naar Hogwarts, dus muh.) En heel stiekempjes hou ik ook niet zozeer van uilen of ander gevogelte, máár een uil heeft tenminste nut. Een kat zou alleen de hele tijd om me heen hangen, en dat hoef ik niet @@ En een toad... yeah, no. Dus keek ik eens keurig naar alle soorten uilen, en heb ik gewoon eentje gekozen die er het leukst uit zag. Et voila: de tawny owl it is!

Verder wil ik nog even zeggen dat ik de screech owl er heel evil uit vind zien. Stom beest, het ziet eruit alsof het je op elk moment kan aanvallen.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 14:46 

Spoiler:
Ik kan pas in oktober op Pottermore. Maar het zal een uil worden. Ik heb een verzameling van uilenbeeldjes en overal staan dingen van uilen door mijn kamer dus dan is de keuze gemaakt. Een uil vind ik denk ik ook het slimste dier maar dat kan ik ook mis hebben. Het word dan een tawny owl, die hebben ze volgens mij. IK vraag me trouwens echt af wat de percentages zijn van huisdier (dus in volgorde van welk huisdier het meest word gekozen) dus als iemand die weet mag die dat gerust even tegen me zeggen ;D

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 15:18 

@Kim
Spoiler:
De meeste mensen hebben een uil. Ik zie in ieder geval heel veel uilen voorbij komen. Al hebben ook wel veel een kat. Ik weet niet wat de percentages zijn, want dat staat nergens dus dat kan ik je niet vertellen. Ik heb nog maar een iemand gezien die een pad heeft.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 15:20 

Spoiler:
Nee, oké, dat is goed. Want ik vroeg me af wat HP fans nou het leukste zouden vinden. Maar uilen viel (mede door Hedwig) te verwachten.

Eva schreef:
@Kim
Spoiler:
De meeste mensen hebben een uil. Ik zie in ieder geval heel veel uilen voorbij komen. Al hebben ook wel veel een kat. Ik weet niet wat de percentages zijn, want dat staat nergens dus dat kan ik je niet vertellen. Ik heb nog maar een iemand gezien die een pad heeft.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 20:38 

Spoiler:
Voor mij was de keuze wel makkelijk; sowieso ben ik gewoon een kattenmens, dus ik wist al dat het een kat ging worden. xD Toen stond er ook nog een Siamees bij, en aangezien ik vroeger ooit zo'n kat heb gehad (die helaas vroegtijdig is overleden) vond ik meteen dat dat hem moest worden. (:

Volgens mij zijn de katten en de uilen wel het meest in trek, ik heb nog amper mensen met padden gezien. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme