Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 9:07 

@HRH; hier moet ik Dennis gelijk geven. Als je op dag 1 om 10 uur al roept dat je slachtoffer niet actief is, dan kan je daar nog niet over oordelen aangezien je slachtoffer nog 2 uur heeft om te posten.

Ik vind het spel heel leuk. Jammer dat ik (door een domme fout van mezelf, ik vroeg aan mijn moordenaar of ze mijn post wilde coveren XD) er al op dag 1 uitlag XD Hier verdien ik wel een award voor :cool: De volgende keer wil ik weer meedoen

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 9:36 

Jalf schreef:
Ik vind het spel heel leuk. Jammer dat ik (door een domme fout van mezelf, ik vroeg aan mijn moordenaar of ze mijn post wilde coveren XD) er al op dag 1 uitlag XD Hier verdien ik wel een award voor :cool: De volgende keer wil ik weer meedoen

hahaha zo grappig :D Dat was heel slim van je xD

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 11:08 

Ooh, nog 1 vraagje: in hoeverre is het de bedoeling dat je dat vraagt? Ik had zelf het idee dat je niemand mocht betrekken in Sluipmoordenaar, als in: dingen vertellen of vragen je te coveren. Dus dat heb ik ook niet gedaan. Maar ik had het idee dat het wel werd gedaan en ik kon het ook niet echt vinden in de regels.

Dus: mag je vragen of iemand na je wil posten zodat je niet betrapt wordt of is dat echt niet de bedoeling? ^^

En over Webspelletjes: ik vind het ook goed als er een limiet komt ja, zoals een paar posts per week. Maar wel zodat mensen ook in andere boards moeten posten :)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 14:21 

Arianna schreef:
Dus: mag je vragen of iemand na je wil posten zodat je niet betrapt wordt of is dat echt niet de bedoeling? ^^

Volgens mij mag dat, ze. Ik zou niet weten waarom je dat niet zou mogen doen. Het is op eigen risico als je aan iemand vraagt om je te dekken. Het perfecte voorbeeld is dat van Jalf.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 14:30 

Arianna schreef:
Ooh, nog 1 vraagje: in hoeverre is het de bedoeling dat je dat vraagt? Ik had zelf het idee dat je niemand mocht betrekken in Sluipmoordenaar, als in: dingen vertellen of vragen je te coveren. Dus dat heb ik ook niet gedaan. Maar ik had het idee dat het wel werd gedaan en ik kon het ook niet echt vinden in de regels.

Dus: mag je vragen of iemand na je wil posten zodat je niet betrapt wordt of is dat echt niet de bedoeling? ^^


Je mag anderen in feite niet vertellen of je nog wel of niet in het spel zit, maar dat is wel aan jezelf. Wat wel echt absoluut verboden is, is vertellen wie je slachtoffer is. Alleen het spel wordt natuurlijk alleen maar leuker en spannender als er sprake is van samenzweringen en complotjes. Wat mij betreft is dat allemaal toegestaan: je weet namelijk toch nooit wie je kan vertrouwen en wat niet. Je ziet wat er met Jalf is gebeurd. xD


Wat betreft webspelletjes: ik ben het zeker eens met die opmerkingen! Wat mij betreft komt er zeker een regel betreffende de webspelletjes.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 21:50 

Ik vond het ook erg leuk! Al moet ik zeggen dat ik nu wel blij ben dat ik gewoon kan posten zonder bang te hoeven zijn dat er een moordpoging gaat plaatsvingen xD Oh en natuurlijk dat ik zoals Dennis al zei, niet meer achterdochtig hoef te zijn over wie ik kan vertrouwen :P


Blijerd schreef:
Ik noem het: Onvrijwillige zelfmoord @@ Mijn bed ging voor.


Gefeliciteerd, Joyce! Moge de 150 sikkels jouw account opvullen.


Haha, bedankt Blije xD Je was een zeer leuke tegenstander op het eind ^^

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme