Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 23:33 

Sweet Hermione schreef:
Ik vind het maar lastig. Ik communiceer voornamelijk via e-mail, sms, brief en IRL. Wat mij betreft is het prima. Maar wat, heb je geen Whatsapp? Kan je niet pingen? Geen Twitter, geen Facebook of Tumblr? Hoe communicéér jij dan? Misschien lig ik inderdaad onder een steen, maar ik heb er gewoon geen zin in!
[/color]


Hier kan ik mij zo goed in vinden. Met name dat laatste: ik heb er gewoon geen zin in. Dat begon al op het moment dat ik stopte met msnen ergens rond 2002. In 2005 maakte ik een Hyves-account aan om te zien hoe oud-klasgenoten waren terecht gekomen. Waarom? Ik heb op vele basisscholen + middelbare scholen gezeten, dus zodoende. Maar echt actief was ik niet op Hyves. Dus heb ik na 3,5 jaar de stekker eruit getrokken en mijn account verwijderd.

Ik heb geen smartphone, doe niet aan Twitter, Facebook, Tumblr of andersinds. Ik heb er geen zin in en ook geen behoefte aan. Namate het steeds meer en meer aan populariteit wint des te meer ik mij er vanaf zet. Des te meer ik blijf volharden in: daar ga ik niet aan staan. Dat mag misschien tegendraads zijn en tegen alle tegenwoordige trends in. Maar voor mij hoeft het niet meer zo. Het zorgt naar mijn idee er gewoon voor dat je na verloop van tijd gewoon continue in verbinding staat met communicatie. Zij het nu via je GSM/smartphone/laptop of via Facebook/Twitter/Tumblr/LiveJournal/Hyves. Is er plots ergens een internetstoring en vrij weinig mensen weten zich dan te behelpen in die situatie. Want men kan niet pingen, msnen, twitteren, op Facebook zitten e.d. Zo is het wel heel eenvoudig om zoiets als een internetverslaving te creëren.

Want dat vind ik het ergste gevolg van al die social media. De lust naar continue "zou er een nieuw bericht op mij wachten?" met als gevolg: om de haverklap willen weten of er iets nieuws is op jouw Facebook/Twitter/e.d. Dat mensen daar behoefte aan hebben, het niet erg vinden. Prima, ieder maakt voor zichzelf daar een keuze in. Maar ik kijk het met lede ogen aan. Ik ga daarom ook niet verkondigen dat ik Facebook/Twitter/Tumblr e.d. 3x niks vind o.i.d. Want daar kan ik geen mening over geven daar ik het niet gebruik. Maar ik vind het wel typisch om zo'n trend te zien die zich gestaag blijft ontwikkelen.

Kennelijk is dat de normaalste zaak van de wereld vandaag de dag. 24 uur per dag, 7 dagen per week in de mogelijkheid verkeren te kunnen communiceren. Ik zelf heb meer zoiets van: ik communiceer wanneer ik wil en dan doe ik dat wel via e-mail, de telefoon, een smsje of ja zelfs nog via een handgeschreven brief! Dan mag ik wel achterblijven en mij dus afzonderen: soit, c'est ça. Want hoewel de groep gebruikers van Facebook/Twitter/Tumblr en wat al dies niet meer zij nu in de overgrote meerderheid is, denk ik dat er stilletjes aan toch wel een tegenbeweging gaande is. Van mensen zoals ik: die er gewoon niet zo'n behoefte aan hebben. Want dat is de keerzijde van de medaille: leuk dat je van alles kunt komen te weten van alles en iedereen. Ondertussen is het denk ik meer een soort van moderne: ik denk, dus ik besta ding. Lees: ik doe aan social media, dus ik besta.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 10:25 

Ik vind wel dat je het los moet kunnen zien. Ik heb geen internet op mijn telefoon, ik ben niet continue online, maar ik heb wel Facebook en Twitter, puur omdat ik het leuk vindt. Ik blijf makkelijk met iedereen in contact en vooral Facebook vind ik een leuke manier om bijvoorbeeld foto's te delen.

Je afzetten tegen het continue online zijn en de afhankelijkheid van internet/social media kan prima, maar je kunt dat ook doen terwijl je gewoon Facebook hebt :) Als je het niks vindt, prima, maar ik vind niet dat iedereen die social media heeft automatisch bij de groep mensen hoort die er een soort van verslaving voor opbouwt. Ik kan prima zonder.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nog steeds in het zelfde dorpje bij de boomgaarden =D
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2011 11:48 

Hmm.. Zelf zit ik in het vakgebied van interactief media design. O.a. dus ook het maken van websites en social media speelt daar een grote rol in. Zo is het dus al bij het 'like-en' van een pagina als bijvoorbeeld 'Nike'. Andere zien dan dat je die pagina geliked hebt en like-en dit misschien ook. Zo wordt er direct reclame gemaakt zonder dat Nike zelf er iets voor hoeft te doen. Geniaal als je het mij vraagt xD!

Zelf heb ik Twitter, hyves (doe ik bijna niets mee) en Facebook. Ik zit heel veel op facebook voor vrienden in Frankrijk, Amerika, Japan en China, dus ik vind het ideaal, Facebook. Ik zet er alleen nooit op dat ik op vakantie ga. Ik post alleen een bericht als ik weer terug ben :)..


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 16:01 

Arianna schreef:
Je afzetten tegen het continue online zijn en de afhankelijkheid van internet/social media kan prima, maar je kunt dat ook doen terwijl je gewoon Facebook hebt :)


Kun je dit uitleggen? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met ''afzetten tegen''. Daarbij krijg ik visioenen van opstanden en dergelijke, of bedoel je iets anders? Bedoel je met ''afzetten tegen'' misschien ''geen of weinig sociale media gebruiken''? Ik zie dat zelf als iets anders dan ''afzetten tegen''.
Ik ben het wel eens met je wat betreft verslaving. Qua sociale media heb ik eigelijk alleen YouTube (en die wordt niet eens helemaal gezien als een sociaal medium, geloof ik) en geloof me, ik ben best Internetverslaafd. <3 Iedereen is er weer anders in.

Ik vind dat er echt niks mis is met de de verschillende communicatie wegen die er zijn. Ik snap de charme ervan en hoe handig het is. Ik heb er dan ook niets op tegen of wat dan ook. Ik houd tenminste ook met hart en ziel van het Internet en ik ben een YouTube verslaafde, dus ik kan er ook geen mening over hebben.
Maar ik wil gewoon niet alle mogelijke communicatie middelen gebruiken omdat ik het zo druk vind worden. Ik ben helaas geen wizzkid; het duurt bij mij altijd wel even voordat ik ben geintegreerd in zo'n website. Bovendien zijn er omstandigheden waardoor ik liever niet te veel persoonlijke informatie blootgeef op een erg bekende website. Er zijn ook mensen die ik liever wil vermijden en hoewel je gewoon zelf kan kiezen wie je wilt accepteren als vrienden, heb ik het gevoel dat ik niet de hele vrijheid hebt, want iemand merkt na een tijdje wel of hij/zij is geaccepteerd en trekt daar conclusies uit. Ik vind dat het in het ''echte leven'' niet zo makkelijk zit met wie nou wel of niet een vriend is en daarom vind ik het vaak moeilijk om in het digitale leven dan wel een rechtstreekse keuze te maken... dat is echt iets typisch voor mij en ik kan mij voorstellen dat anderen dat niet hebben, maar ik heb daar echt last van. Ik heb het ook al gehad op Hyves en daardoor heb ik uiteindelijk mijn Hyves maar verwijderd.
Hoe dan ook -ik vind het voor nu gewoon wel goed zo met die communicatie kanalen, net als Joost zei. Ik heb inmiddels Whatsapp, ik kan sms'en, brieven schrijven en mailen. Kortom - ik ben heel makkelijk te bereiken, dus ik denk niet dat er uiteindelijk een probleem is.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 18:27 

Ik heb een account op Facebook en op Hyves en daar houdt het eigenlijk wel mee op. Mijn hyves is verlaten, de enige reden waarom ik dat profiel heb is om te communiceren met familie. Facebook gebruik ik wel zo af en toe, maar het is niet zo dat ik elke minuut de statussen van mijn vrienden aan het checken ben. Maar Facebook heeft wel handige dingetjes zoals die Evenementen. Verder doe ik niet aan social media. Twitter irriteert me mateloos en de rest interesseert me gewoon niet eigenlijk haha.

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 19:21 

Sweet Hermione schreef:
Arianna schreef:
Je afzetten tegen het continue online zijn en de afhankelijkheid van internet/social media kan prima, maar je kunt dat ook doen terwijl je gewoon Facebook hebt :)


Kun je dit uitleggen? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met ''afzetten tegen''. Daarbij krijg ik visioenen van opstanden en dergelijke, of bedoel je iets anders? Bedoel je met ''afzetten tegen'' misschien ''geen of weinig sociale media gebruiken''? Ik zie dat zelf als iets anders dan ''afzetten tegen''.


Ooh, niks heftigs hoor! Ik hoor alleen soms mensen die zich helemaal tegen het hele idee keren dat mensen zoveel digitaal contact hebben. Mensen kunnen continue online zijn met al die smartphones enzo. Ik wilde meer aangeven dat je er compleet tegen kunt zijn (digitalisering van de samenleving enzo en dat we dan zogenaamd nooit meer face to face contact maken) of helemaal fan van, maar dat er ook tussenwegen bestaan :)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 20:32 

Arianna schreef:
Sweet Hermione schreef:
Arianna schreef:
Je afzetten tegen het continue online zijn en de afhankelijkheid van internet/social media kan prima, maar je kunt dat ook doen terwijl je gewoon Facebook hebt :)


Kun je dit uitleggen? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met ''afzetten tegen''. Daarbij krijg ik visioenen van opstanden en dergelijke, of bedoel je iets anders? Bedoel je met ''afzetten tegen'' misschien ''geen of weinig sociale media gebruiken''? Ik zie dat zelf als iets anders dan ''afzetten tegen''.


Ooh, niks heftigs hoor! Ik hoor alleen soms mensen die zich helemaal tegen het hele idee keren dat mensen zoveel digitaal contact hebben. Mensen kunnen continue online zijn met al die smartphones enzo. Ik wilde meer aangeven dat je er compleet tegen kunt zijn (digitalisering van de samenleving enzo en dat we dan zogenaamd nooit meer face to face contact maken) of helemaal fan van, maar dat er ook tussenwegen bestaan :)


Uiteraard, er zijn diverse grijs tinten naast alleen zwart en wit ;) Mijn bericht hier kan nogal "hard" overkomen als fel tegen welke vorm van social media dan ook. Maar iedereen moet mooi voor zichzelf besluiten of hij/zij aan social media doet en zo ja aan welke media. Ik ageer alleen tegen het idee wat men steeds normaler is gaan beschouwen dat iedereen automatisch ook actief is op alle denkbare social media. En wanneer je dan reageert met: van niet, ik ben niet actief. Dat men jou dan met grote ogen aan kijkt zo van: wie ben jij en uit welke prehistorisch tijdperk kom jij plots aanwandelen? Maargoed, dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik ouder aan het worden ben. De jeugd van tegenwoordig ook (a) :P

Nee maargoed. Social media zie ik wat dat betreft in de vorm van twitter/facebook nu als social media v3.0. Social media v1.0 was IIRC/ICQ/chatrooms etc. Social media v2.0 kwam er door met hotmail/msnen/cu2/myspace. En anno nu heb je social media v3.0 met facebook, twitter, tumblr. Ik heb mijn portie aan social media echter al genoeg gehad in mijn jeugd. Ben dan ook van wat anderen wel de internetgeneratie noemen. Dus ik weet nog hoe het was om geen internet te hebben. Ben ermee opgegroeid, heb menig nieuw initiatief mogen gebruiken en dus voor mij hoeven de huidige social media in de vorm van twitter/facebook e.d. niet langer. Ik ben die fase zeg maar ontgroeit en ik gebruik internet nu veel meer als informatievoorziening en voor kopen/verkopen. En deels nog voor communicatie, maar dan via fora/email. Daar waar het vroeger zo was...

Communicatie: 60%
Informatievoorziening: 10%
Kopen/verkopen: 30%

naar...

Communicatie: 25%
Informatievoorziening: 40%
Kopen/verkopen: 35%

Dus namate ik ouder werd is mijn internetgedrag veranderd. En zie daar de meer genuanceerde verklaring waarom ik dus tegenwoordig mij nog nauwelijks bezig hou met social media ;)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 28, 2012 15:59 

Ik zit op Hyves, Facebook, Habbo, Prosap, Twitter, en Panfu. Ik heb Habbo Hyves en Panfu een beetje laten verslonzen omdat het gewoon niet leuk meer was. Trouwens, ik heb op hyves een nieuwe groep aangemaakt: RolePlayingGame omdat de naam RPG al bezet was.
Die heb ik aangemaakt zodat je gewoon kunt RPGen wanneer op HPF niemand reageerd :) Neem maar eens een kijkje.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 22:29 

Ik heb echt alles, je kan niets zeggen wat ik niet heb. Maar of ik er wat mee doe? Sowieso, ik ben iemand die niet goed wachtwoorden onthoud. Mijn internet is net een kartonnen doos. Ik wordt op Twitter helemaal volgespamt met virussen. Op Facebook willen mensen die ik helemaal niet ken "vrienden" met me worden. Hyves, nee, daar zit niemand meer op. Tumblr, mwa. Alleen HPF is leuk. Wacht, leuk is zwak uitgedrukt. Geweldig! Maar echt kom op, ik kijk rond op Twitter.
Citaat:
Ik pak nu wat te drinken.

Citaat:
Ik zit nu in bad.

Citaat:
Ik ben aan het plassen.

Echt serieus moeten wij dat weten?! Twitter is bedoeld om gesprekken te houden, foto's plaatsen van nieuwe dingen, enz. Maar niet om te laten weten dat je bent aan het drinken! Zo'n tweets vind ik dan wel terecht.
Citaat:
Kijk! Ik heb een nieuw topje gekocht bij de C&A!
*hier moet dat een zogenaamde link staan.*

Maar goed, vroeger gebruikte ik het wel daarvoor. En dat boerderijspel op Facebook is ook wel lol. Net als dat dolfijnenspel op Hyves. Maar voor de rest vind ik het allemaal één grote zooi. Habbo is gewoon afzetterij, je betaald geld, krijgt 80(?) coins, koopt een paard, zadel en meubels en dan heb je alweer €10 euro verspild. Echt, ik zat daar eerst op en ik denk dat ik iets van €60 euro heb verspild, en dan heb ik het nog niet eens over mijn beltegoed! Nu weet ik wel beter. Ik bedoel, sociaal is het zeker.
Citaat:
Kijk! Ik heb verkering met een pixelmannetje! OMG!

*zucht*
Citaat:
Mag ik je skype? Dan kan ik je helemaal onderspammen enzo, is wel grappig.

Helaas zeggen ze die laatste zin er niet bij... Als ik wil praten met vriendinnen, doe ik dat via Skype of Berichten. Ik ben gestopt met WhattsApp toen het geld kostte en zo'n gast de hele tijd vroeg of ik met hem wilde XMS'en. (?)

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 19:46 

@Sarah Als je virussen krijgt door Twitter dan volg je denk ik de verkeerde accounts, tenzij er mensen zijn die je verkeerde linken sturen of dat je onbetrouwbare links gaat openen. Gewoon geen onbekende links openen, maar dat zul je zelf wel weten. ; )

En je ziet op Twitter inderdaad nutteloze tweets dat je denkt van: 'Wat kan mij het schelen dat die Cola die je net hebt gedronken superlekker was?' maar mensen zetten er nog steeds op wat zij leuk vinden, wat die personen op hun Twitter mededelen zijn onze zaken niet en we zijn ook niet verplicht hen te volgen. Ik zet ook de meest nutteloze en random dingen op Twitter, foto's posten of tweets retweeten of dergelijks doe ik eigelijk amper. Maar ik vind het gewoon prettig op Twitter te zitten omdat ik daarop iets kort kwijt kan. Ik heb niet zoveel 'followers' maar dat hoeft ook niet, mensen zijn niet verplicht me te volgen of mijn tweets te 'liken'.

Ik heb zelf ook FB waar ik dagelijks op zit, veel doe ik er eigelijk niet op en foto's die ik erop plaats zijn meestal fotoalbums van uitstappen, reizen of speciale gebeurtenissen. Heel af en toe zet ik er een status op maar da's eigelijk iets dat zelden gebeurd. Er zijn een paar mensen op mijn FB die echt letterlijk alles moeten mededelen, dan heb je dat ene meisje die ik al ken sinds de kleuterklas die dagelijks dingen zoals dit mededeelt:

Citaat:
Vanaf maandag 2 september tot en met 5 september donderdag zijn ik en men liefje weg naar een welness met hotel in Huppeldepup het staat vast en is geboekt joepiiii het zal ons goed doen ^^ xxxxx hvj sgatti avec @persoon xxx


Of:
Citaat:
heeft lekker gekookt voor men ventje en zen broer &vriendin se ^^ rijst met gevulde paprika en een finesse sausje van tomaten en paprika en ui en specerijen ^^ het heeft gesmaakt hihihi ^^


En dan heb je een andere persoon die elke minuut dat ze Sims speelt het op haar FB mededeelt en daarbij ook steeds statussen maakt dat ze zich niet goed voelt (en via ondervinding en bronnen voelt ze zich al het hele jaar niet goed, ga dan naar de dokter zou ik zeggen). Heb al vaak op het punt gestaan als ze weer zo'n status maken gewoon te posten: 'NO ONE CARES' maar ik heb me telkens weer kunnen inhouden, nu negeer ik het gewoon. Hen ontvrienden lijkt me dan weer sneu, alhoewel ze het misschien niet zouden opmerken. Maarja, het is nu ook weer niet dat ik zoveel mis als ik ze van mijn vriendenlijst afschop.. Maar als je dan toch zoveel dingen op korte tijd wilt mededelen, dan is Twitter wel geschikter daarvoor vind ik. Als ik alles dat ik op Twitter zet op FB ga mededelen dan zullen heel veel mensen me gaan ontvrienden denk ik. XD

Verder heb ik ook Tumblr waar ik eigelijk het meest van al op zit, tegenwoordig heb ik ook Instagram en 8tracks, vooral op 8tracks vind ik het wel leuk om rond te hangen. Skype heb ik ook aangemaakt een paar maanden geleden. Verder zullen er nog wel sites zijn die ik even over het hoofd zie maar dit zijn de sites die ik het meeste bezoek (met HPF inclusief natuurlijk).

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 20:54 

Sophie Weasley schreef:
@Sarah Als je virussen krijgt door Twitter dan volg je denk ik de verkeerde accounts, tenzij er mensen zijn die je verkeerde linken sturen of dat je onbetrouwbare links gaat openen. Gewoon geen onbekende links openen, maar dat zul je zelf wel weten. ; )


Ja, maar mensen (vrienden ook) kunnen gehackt worden waardoor ze allemaal dingen sturen die zij niet zelf hebben geplaatst. Mijn broer zelf en ik trouwens ook zijn al eens gehackt. Maar ik klik er natuurlijk niet op, maar het irriteert me dat als ik op antwoord bij een privébericht wacht, dat er dan staat (1) nieuw bericht, dan denk ik dat het het antwoord is (helemaal happy) en dan is het weer een virus..

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo sep 04, 2013 13:36 

Jalf schreef:
Ik heb Facebook, Twitter, LJ en Hyves. Van het meest gebruikt naar het minst. Facebook gebruik ik het meest omdat daar ook de meeste actieve mensen zitten en het heeft spelletjes XD

Twitter is makkelijk, maar sinds ik actiever ben op facebook gebruik ik het steeds minder. Lezen doe ik wel nog steeds, maar posten vermindert zwaar. Ik heb ook gewoon soms echt geen boeiende dingen te melden. Ik kan wel iedere dag posten dat ik naar mijn werk ga, maar das ook niet echt interessant.

Op LJ lees ik vooral. Ik heb het voornamelijk voor de Comms, omdat nieuws daar vaak door fans wordt gepost en die zijn meestal snel met nieuws. Oh, en de cracky fancomms natuurlijk. XD

Hyves gebruik ik vrijwel niet. Alleen om af en toe een noodoproepje te doen, als ik heel dringend iets nodig heb of foto's zoek van een evenement waar ik geweest ben. Het is wel grappig om te zien hoe mijn vriendenaantal de afgelopen maanden gedaald is. De Doelgroep van Hyves is extreem verjongt, was eerst mijn jongste hyvesvriend iets van 17, nu heeft mijn neefje van 11 ook Hyves. Ik denk dat dat ook vooral de reden is dat Hyves zo "uit" is. Veel mensen van mijn leeftijd zijn gewoon de doelgroep niet mee. Dat en het is nu gewoon retecomercieel geworden. XD


Sinds dit berichtje zijn er wel heel veel dingen veranderd. Op hyves kom ik niet meer een als LJ. Tumblr is inmiddels mijn hoofd social media, want het begint steeds gebruikstvriendelijker te worden en met de add-ons kan je steeds meer zelf bepalen wat je ziet. Facebook gebruik ik ook veel en op sommige vlakken zie ik er echt voordeel in.

EĂ©n van mijn musicalverenigingen is namelijk heel fanatiek op facebook. Alle mededingen worden gedaan via een gesloten facebook en als iets gemaild is, wordt dat ook even op facebook gezet dat er weer een mailtje is. Op dat vlak vind ik facebook heel fijn. (en de spelletjes, Criminal Case omg. Ik ben verslaafd aan dat spelletje XD) Ook ben ik op het moment met vriendinnen een vakantie aan het plannen en met zo'n gesloten facebookgroep kun je heel makkellijk afspraken maken. :)

Wat ik wel heel vervelend vind aan facebook is dat de schaamte een beetje verdwenen is. Laatst las ik weer een berichtje van iemand die buikgriep had. nou vind ik dat niet zo erg, maar toen begon ze ook over haar diarree te schrijven. HOU OP! Dat wil ik helemaal niet weten T_T

Een tweede irritatiepuntje is de "Nou en..." status. De status die echt werkelijk niet interessant is. Mensen die dagelijks GOEDEMORGEN! op facebook posten of elke dag vertellen dat ze weer aan het werk gaan. Je gaat iedere dag naar je werk, lekker belangrijk. Of mensen die alleen maar over hun kinderen posten of hun partner. Heb je geen persoonlijk leven? Als ik wil weten wat je kind of partner doet maak je maar een facebook voor hen aan.

Twitter gebruik ik afwisselend. Meestal tweet ik over wat ik op tv zie. Ik tweet afwisselend in het NL en EN. Ik doe dat voornamelijk omdat ik bang ben door mijn dyslexie heel veel taalfouten te maken in het Engels. Dan maar liever goed Nederlands ipv slecht Engels.

Ik kreeg trouwens gister nog een mailtje van Cu2, wat blijkbaar nu een datingsite gaat worden. Gelijk even mijn oude profiel opgezocht. Wow... wat was ik een hysterisch irritant kind op m'n 16/17/18de XD Ik voelde me ook gelijk waanzinnig oud. Sommige van mijn berichtjes kwamen gewoon uit 2002 en zijn dus inmiddels al meer van 10 jaar oud XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme