Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 13:09 

Dan lijkt het me nog een beetje vreemd. Maar het zou dan wel heel goed kunnen. Mijn huisgenootje kwam ermee dat nu in de Privé stond dat ze op dit moment weg waren en dat is dus best wel onmogelijk (wat William Spaaij betreft).

Het zou wel jammer zijn als het is uitgelekt, maar het is ook weer geen ramp. We weten opzich nog steeds niets. Ik kan even opzoeken of William rond die tijd gespeeld heeft in Mary Poppins.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 12:04 

Ik hou echt van WIDM. Ik volg het al heel lang, samen met mijn moeder. Mijn vader kijkt altijd maar één aflvering mee, meestal de tweede en dan zegt hij wie hij denkt dat de Mol is en hij heeft het bijna altijd goed, best komisch. Heerlijke serie!

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 19:08 

Ze hebben weer een MolMail verstuurd, dus iedereen die geabbonneerd is (inclusief ik) hebben deze gekregen. Hierin stond ook een filmpje met een voorproefje voor seizoen 12. Het stelt niet veel voor, maar je kan hem in ieder geval hier bekijken. Ook doen ze een oproep om op WIDM te stemmen voor de Televizierring. Dat kan je hier doen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:25 

Yay! Het is weer begonnen :D

En waarom moet ik nu meteen denken aan IJsland? :P Ik hoop al tijden opdat WIDM eens een serie opneemt in Scandinavië. En na Canada hebben we niet echt meer een koud land gehad. Ze hebben daar ook alle ruimte om de opnames in alle stilte te maken.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:37 

Harry, Ron & Hermione schreef:

En waarom moet ik nu meteen denken aan IJsland? :P Ik hoop al tijden opdat WIDM eens een serie opneemt in Scandinavië. En na Canada hebben we niet echt meer een koud land gehad. Ze hebben daar ook alle ruimte om de opnames in alle stilte te maken.

Ik denk ook dat het IJsland is. Die geruchten gingen sowieso al een tijdje geleden en nu aan de beelden te zien lijkt het er toch wel heel veel op dat ze ook daadwerkelijk in IJsland zijn.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:39 

Omdat het in de comments staat en hier ook al over gediscussieerd is dat het bijna zeker in IJsland plaats gaat vinden? xD

Bij mij doet het filmpje trouwens niet. :(

Edit: Ik heb wel een youtube filmpje gevonden dat werkt:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:43 

Chris Gamgee schreef:

Omdat het in de comments staat en hier ook al over gediscussieerd is dat het bijna zeker in IJsland plaats gaat vinden? xD

Nee, allerminst. Was gewoon n.a.v. wat ik zag in het filmpje. Landschap + hoe dik ingepakt die cameraman er wel niet bij staat! Bovendien hou ik na afloop van de laatste reeks medio maart tot september een winterslaap als molloot. Kortom, dan zit ik niet meer op wieisdemol.com en volg ik alle geruchten ook niet. Noch hier dus in dit topic. Heb de geruchten nu bijgelezen. Dus ik begrijp wel waarom je het zegt hoor! Maar nee, dat was het niet ;)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:51 

Ik zou het wel tof vinden als het in Ijsland zou zijn. Dat lijkt me best wel een mooi land en dat is iets wat ik leuk vind aan WIDM, je ziet dingen van andere landen die je normaal misschien minder snel zou zien. Wel leuk om vast zo'n filmpje te zien, al is het dan niet veel. xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 20:56 

IJsland? ECHT : D Yay! Dat is echt een van mijn favoriete landen - het is zoooooooooooooooooooooooooooooo mooi, zeker op film (kijk voor het idee maar eens de Sigur Rós-film 'Heima' - scenery pr0n all the way) <3 Dat betekent waarschijnlijk ook weer opdrachten met vulkanen of met warmwaterbronnen of iets dergelijks. Awesome.

Ik kan niet wachten : D

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 19:55 

Yeeuj, WIDM-nieuws! Hoewel ik het filmpje echt superlame vindt, ben ik blij dat er in ieder geval al iets naar buiten komt. xD En ik ben het er mee eens dat gezien de kleding, het landschap en de eerdere geruchten IJsland voor de hand ligt. Ergens in Scandinavië zou ook nog best kunnen. Vind ik wel een beetje jammer, want warme landen vind ik over het algemeen wat 'vrolijker'. Maar het zou ook leuk zijn om WIDM eens in een totaal ander soort omgeving te zien.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 20:10 

Dennis Krauwel schreef:
Yeeuj, WIDM-nieuws! Hoewel ik het filmpje echt superlame vindt, ben ik blij dat er in ieder geval al iets naar buiten komt. xD En ik ben het er mee eens dat gezien de kleding, het landschap en de eerdere geruchten IJsland voor de hand ligt. Ergens in Scandinavië zou ook nog best kunnen. Vind ik wel een beetje jammer, want warme landen vind ik over het algemeen wat 'vrolijker'. Maar het zou ook leuk zijn om WIDM eens in een totaal ander soort omgeving te zien.

Mij maakt dat niet veel uit, van mij part doen ze het in België of Duitsland. Het gaat toch vooral om leuke opdrachten en het psychologische spelletje. Ze zijn al redelijk vaak in warme landen geweest, zoals meerdere keren in Zuid-Amerika en Australië en ook een keer in Indonesië. Als je echt wat anders wilt zou je bijv. naar het midden van Afrika kunnen gaan, Noord-Korea of in Siberië. Maar ik weet niet of dat echt wat aan het programma toevoegt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 19:36 

Liplezen baby @@ IJsland is dus echt het land :D

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 19:57 

'Onder anderen musicalster Willem Spaaij, politicus Frits Huffnagel, komiek Anne-Marie Jung, presentatrice Marit van Bohemen, zwemmer Maarten van der Weijden en rapper Dio zouden op zoek gaan naar de saboteur in hun midden.'

Dit was dus uitgelekt. Sowieso zegt ze William Spaaij. Dat dacht ik al te lezen en toen had ze het er ook nog over dat hij 9 keer per week op het podium staat. De politicus zou Frits kunnen zijn, want het was een korte naam. Voor de rest moet ik even opnieuw kijken.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 20:00 

Jep, heeft Privé het dus toch bij het juiste eind. Ben toch blij dat het mij volledig voorbij ging het vroegtijdige uitlekken. Want alle namen kun je er ondertussen wel in liplezen. En toch, zoals zo vaak doen geen van deze namen mij een belletje rinkelen. :oops: Maar ik weet nu al dat Marit op voorhand een streepje voor heeft bij mij (a)

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 21:47 

WIDM is dit jaar alweer genomineerd voor de Televizierring! En terecht, wat mij betreft. Ze zijn samen genomineerd met Voetbal International (belachelijk) en The Voice of Holland (begrijpelijk). En ik hoop echt zo erg dat ze hem dit jaar eens een keertje winnen! Dit is volgens mij zeker de 4e of 5e keer dat ze genomineerd zijn en ze verdienen die ring nu echt een keer. WIDM is misschien wel het enige programma in het hele jaar wat ik echt niet wil missen. Dus ik hoop dat ze hem dit jaar krijgen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: