Yeah, TVD is back! xD Ik was gisteren eerst onwijs geĂŻrriteerd omdat het niet wou downloaden, maar dat is uiteindelijk toch gelukt, dus toen heb ik me lekker op de bank genesteld met mijn vampiers. :')
Ten eerste; ik vind Tyler/Caroline ook echt ontzettend leuk samen. Matt ben ik al veel te lang méér dan zat; stom, overgevoelig watje dat het is. xD Ik was dus blij toen ze elkaar besprongen. En vervolgens boos toen Tylers moeder Caroline neerschoot... Ze zal wel niet doodgaan (beter gaat ze niet dood, want ze is een van mijn favoriete personages), maar toch. Lekkere cliffhanger weer om mee te beginnen.
Verder vind ik het heerlijk dat Stefan nu weg is en de ripper uithangt; het brengt weer een beetje dynamiek inderdaad in de hele Damon/Stefan/Elena situatie. Het was geweldig om Stefan te zien darten op die weerwolf, en al helemaal dat hij dus z'n slachtoffers uit elkaar scheurt en dan weer in elkaar zet. Heerlijk donkere humor, ik was echt enthousiast. xD Het enige dat ik jammer vond, is dat er kennelijk dus nog wel een beetje goed in Stefan zit. Ja, dat telefoontje tussen hem en Elena was wel heel touching en zielig, maar ik root toch héél erg voor Delena. (Also, nice dat ze het seizoen goed beginnen met Damon in bad, mwhaha, totally made my day) Fijn dus ook dat Andy dood is. Delena all the waaay! xD
Wel heel stom dat Alaric wegging... ik hoop wel dat hij nu niet verandert in zo'n personage dat er bijna nooit is, want ook hij is een van mijn favoriete personages. Ik ben nog steeds boos om Jenna. Booh. Also, ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen op Jeremy en zijn geestenfront. Ik hoop dat het niet te cliché wordt, maar aangezien de schrijvers van TVD me elke keer weer verrassen met hun plotwendingen, zal dat vast wel niet. Kan niet wachten tot volgende epi. =D