Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 18:34 

Afbeelding

Eve glimlacht lief als Aiden duidelijk aangeeft dat hij niet zomaar prijs wilt geven wat zijn krachten zijn. Als hij zo een spelletje wilt spelen doet Eve wel mee. Ze verwacht niet dat dit spelletje lang gaat duren. Ze zouden hun krachten nodig hebben, er komt een moment dat Aiden dan ook moest laten zien wat hij kon.

"Dat komt wel goed," zegt ze dan met een kleine glimlach, "We zitten de aankomende tijd toch allemala met elkaar opgescheept."

Ze knipoogt even plagerig naar hem en op dat moment staat Liam op en loopt met grote passen naar de toilet. De beveiligers negerend. Ze kijkt even even na, hij ziet er kwaad uit. Voordat de beveiligers wat kunnen doen is Liam al verdwenen in het hokje en kwaad begint één van de bewakers op de deur te bonzen. Kwaad roept hij dat ze niet zonder toestemming wat mogen doen. Eve schud even haar hoofd, het geschreeuw van de man irriteert haar en ze staat op. Ze loopt naar de man toe en legt, ietwat dwingend haar hand op zijn schouder. Als hij zich omdraait naar haar, negeert ze de woedende blik.

"Ik snap dat je gefrustreerd bent in een groep als deze," begint ze op een zachte toon, "Maar schreeuwen heeft geen nut. Generaal Epps zou het nooit goedkeuren en... je zou mij heel ongelukkig maken als je mijn hoofdpijn verergerd met je geschreeuw. En dat willen we toch niet?" Ze kijkt hem aan met een lieve glimlach, "Toch?"

De beveiliger is totaal stil en hij lijkt totaal niet te weten wat hij moet doen. Hoewel ze lief glimlacht groeit er een gevoel van triomf in haar. De mogelijkheid om zoveel invloed te hebben op een man is iets waar ze altijd verbaasd over kan zijn. maar ze geniet er met volle teugen van. Dit was de reden dat Epps haar met de lastigste personen liet omgaan. Ze kon ze altijd aan...

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 20:27 

Afbeelding

Natuurlijk merkt Liam de beveiliging wel op, maar hij is sneller en heeft de deur dichtgetrokken en op slot gedaan. Terwijl de man op de deur bonst en hem met wat loze woorden probeert terug te roepen, opent Liam de kraan en gooit hij wat koud water in zijn gezicht.

"Beheers je," spreekt hij zichzelf in de spiegel toe "Epps is voorlopig nog overal.."

Liam draait de kraan dicht en blijft nog even in de spiegel staren. Hij wist nog niet eens wie iedereen was in deze groep, laat staan wat de relatie van hen was tegenover Epps. Hij wrijft met zijn hand wat druppels weg, draait zich om en pakt de deurknop vast. De stem van de beveiliger was gestopt, maar de woorden van Eve zijn duidelijk hoorbaar. Zijn hand verstrakt om de knop, maar hij herinnert zich zijn zojuist gemaakte voornemen. Er verschijnt een wat valse glimlach rond zijn lippen.

In een flits haalt hij de deur van het slot, geeft de deur wat kracht en duwt deze hard open. Door de kracht van de deur en de vlugge onverwachtte beweging komt deze hard tegen de beveiliger aan. Liam blijft even gemaakt verbaasd staan als de beveiliger door deze actie op de grond valt.

"Owjee, kijk je uit waar je loopt?" Zegt hij tegen de man.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 02, 2011 19:51 

Afbeelding

Eve ziet in een flits de deur van de toilet opengaan en ze doet een extra stap achteruit. Als de beveiliger op de grond valt kijkt ze hem aan en dan kijkt ze Liam aan. Ze glimlacht even.

"Ze vallen vaak voor me, maar dit is erg letterlijk genomen," zegt ze met een speelse glimlach.

Ze doet nog een stap achteruit om Liam de kans te geven over de man heen te stappen. Iets in zijn doen zorgt ervoor dat ze nieuwsgierig is naar zijn geschiedenis en zijn kracht.

"Ik geloof niet dat je dat je vliegangst hebt dus dat is niet de reden dat je zo hierheen stormde. Dus ik vraag me af of we nu al zo'n slecht gezelschap zijn of dat je er gewoon geen zin in hebt," zegt ze dan met een ietwat plagerige toon.

Natuurlijk wilt Eve meer weten, niet alleen over Liam, maar over iedereen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 20:14 

Afbeelding

Liam stapt uit het toilet en kijkt Eve strak aan. Wat was haar rol? Het feit dat ze een grap maakt over de gevallen beveiliger gaat compleet langs hem heen. Het enige wat hij aan haar weet te linken is Epps. Als ze een stap naar achteren doet, loopt hij over de beveiliger heen. Hij wilt terug naar zijn stoel lopen, maar Eve was nog niet klaar. Hij trekt even een wenkbrauw op als ze haar verhaal doet. De vlucht kon hem niet snel genoeg gaan. Hij had behoefte aan een sigaret en een mogelijkheid om hier uit te komen. Maar hij zat hier met Epps stoeipoes opgescheept die overal al probeerde te vissen hoe iedereen erin zit.

"En ik geloof, dat jij je mooie hoofdje niet zo druk moet maken om welke redenen ik dan wel of niet gebruik zou maken van het toilet en gewoon genieten van deze prachtige reis."

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 7:09 

Afbeelding

Zonder zich in de situatie te mengen observeert John de omstandigheden die zich om hem heen ontvouwen. Zijn aanname dat Liam over een buitengewone agressiviteit beschikt wordt bevestigd, waardoor zijn vermoeden over Liams speciale talent ook plausibeler wordt. Kracht.
Eve zet haar vrouwelijke charmes en overtuigingskracht weer in en tot Johns irritatie is dit behoorlijk succesvol. Het is logisch dat de meeste mannen erin trappen - Eve is een goedgevormde vrouw met een uiterlijk dat door de gemiddelde man als bloedmooi zou worden omschreven - maar John ergert zich aan hun zwakte en de doorzichtigheid van de methode.

John richt zijn aandacht op het vliegtuig. Het voertuig was zonder problemen opgestegen en vloog nu op gemiddelde snelheid in noordwestelijke richting. Het was nog onduidelijk waar het zou landen, dus John kan nog niet berekenen hoe lang de vlucht exact gaat duren. De twee bewakers bij de uitgang zorgen ervoor dat ze niet zomaar contact kunnen leggen met de andere passagiers, hoewel John er zeker van is dat er met deze specifieke groep wel iets te verzinnen valt mocht dat nodig zijn. Sterker nog, hij is er zeker van dat deze groep het vliegtuig zonder problemen zou kunnen overnemen. Hij had zelf uitgebreid op het besturen van vliegtuigen zoals deze gestudeerd, en hoewel hij nog nooit daadwerkelijk achter het stuur had gezeten is hij er van overtuigd dat hij dit vliegtuig vrij moeiteloos aan de grond zou kunnen krijgen.

'Het is jammer dat dit zou leiden tot ernstige gevolgen wat Epps betreft,' mompelt hij, terwijl hij uit een raampje naar de wolken staart.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo okt 05, 2011 16:31 

Afbeelding

In haar ogen onstaat een geamuseerde twinkeling als Liam een reactie geeft. Hij is duidelijk in een slecht humeur en wilt het liefst het vliegtuig uit.

"En ik verzeker je, dat ik met mijn mooie hoofdje niet druk maak om welke reden je op het toilet zit, maar waar ik me wel druk om maak, is dat ik geschreeuw vreselijk vind en jij veroorzaakt het," antwoord ze dan met, die bijna eeuwige, glimlach, "En deze prachtige reis is straks niets meer dan een opdracht en ik weet graag met wat voor mensen ik werk."

Ze haalt een hand door haar haren heen.

"Als je dat ook graag weet, ik bijt niet als je me aanspreekt en ik ben echt niet zo eng..."

Er ligt een toon van sarcasme in haar stem en ze draait zich om en loopt terug naar haar stoel en ze gaat weer zitten. Had niemand hier door dat ze met elkaar moeten werken en dat ze allemaal een kracht hebben. Of was iedereen straks van plan om iets te doen en niet samen te werken? De gedachte dat ze met zulke mensen moet werken geeft haar nu al hoofdpijn.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 7:15 

Afbeelding

Echt, de zelfnoegende glimlach van Eve begon hem flink op zijn zenuwen te werken. Liam negeert haar zoetsappige woorden en het laat hem volledig koud dat mevrouw schijnbaar last heeft van wat hardere geluiden. Stel je voor, ze zou hoofdpijn krijgen, of straks misschien nog erger, ergens in deze belachelijke Epps missie, haar nagel breken.
Hij schudt zijn hoofd en als ze eindelijk besluit terug naar haar eigen stoel te gaan, is er voor hem ook ruimte om terug te lopen.

Liam gaat op zijn stoel zitten en pikt nog net de opmerking mee van John achter hem.

"Ik mag het hopen.." Oppert hij vooral tegen zich zelf, voordat hij zijn blik weer naar buiten richt.

But I’m being born again

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 9:01 

Afbeelding

Nog steeds een beetje over haar toeren laat Signe zich het vliegtuig in leiden. Ze kijkt steeds onrustig om zich heen en ziet dat er verder niemand in de ruimte aanwezig is. Enigszins opgelucht haalt ze adem en ze ploft neer op één van de luxe stoelen. Een zucht ontsnapt aan haar lippen. Signe was het niet gewend aan zulk luxe meubilair, maar het voelde heerlijk.

Er is een klein opstootje in de buurt van de toiletten en Signe voelt hoe haar spieren weer aanspannen. Ze probeert alle ophef te negeren en uit het raampje te kijken, waar echt een prachtig schouwspel te zien is, maar onbewust probeert ze toch mee te luisteren. Al snel is het weer opgelost en zowel Eve als Liam neemt weer plaats. Signe vraagt zich af of ze een gesprek met één van hen moest aanknopen en ze werpt zo nu en dan wat zenuwachtige blikken om zich heen. Dit was de perfecte tijd om elkaar een beetje beter te leren kennen. Alleen durfde ze niet zo goed de eerste stap te zetten...

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 17:14 

Afbeelding
    Zachary Pletcher

Zach kan het niet laten met zijn ogen te rollen wanneer zijn goedbedoelde, geruststellende woorden alweer in twijfel getrokken worden door John. Right. Alsof er iets zou mislopen met het vliegtuig. 'Ja, ik heb al wel eens in een vliegtuig gezeten,' zegt hij tegen het meisje. Zo, hopelijk stelt dat haar wel gerust, zijn "vliegervaring".

[...]

Eenmaal op het vliegtuig lijkt er al wat heisa te zijn tussen Eve en Liam. Zach probeert op te vangen waar het over gaat, maar hij heeft de aanleiding tot de woordenwisseling gemist, wat het allemaal heel vaag maakt. Bovendien lijkt het probleem al snel opgelost ook. Hij zucht even. Als het maar niet de hele tijd zo'n drama blijft.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 21:53 

Afbeelding

Eve flirt wat verder met Aiden, maar snel wordt haar aandacht verplaatst naar Liam en het opstootje dat hij heeft bij de toiletten. Aiden besluit het te negeren. Wel valt het hem om dat de jonge vrouw Signe zenuwachtig om zich heen aan het kijken is.

"Alles okay?"
vraagt hij haar nieuwsgierig. "Signe, was het toch?"vraagt hij er vervolgens achteraan. Hij kende de mensen nog niet echt goed, maar als hij een dame gerust kon stellen op welke manier dan ook was Aiden tevreden.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2011 14:11 

Afbeelding

[...]

Amy kijkt verveeld naar de heisa bij het toilet. Dat kan nog een leuk reisje worden als het zo al begint. Ze kijkt wat rond en ziet de meesten verveeld voor zich uit staren of naar buiten kijken. De feitjes-man praat tegen zichzelf en kijkt naar buiten, het meisje met de handschoenen kijkt ongeduldig in het rond en wordt vervolgens aangesproken door Aiden en achter zich hoort ze een diepe zucht. Ze gaat op haar knieën achterstevoren op de stoel zitten en hangt over de stoel.

"Wat een zucht, kan je ook niet wachten tot we weer uit dit vliegtuig zijn?" vraagt ze aan de jongen die achter haar zit (Zach).

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2011 15:20 

Afbeelding

Signe wordt aangesproken door een knappe jonge man met bruin haar en grijze ogen. Dankbaar glimlacht ze naar hem en ze neemt hem even op. Hij zag er gespierd uit en hij leek aardig. Iets diep in haar hoopte vriendschap met hem te kunnen sluiten, zodat ze zich veilig zou voelen, maar dat was misschien iets te voorbarig... Ze hadden ten slotte nog geen woord met elkaar gewisseld.

"Ja, klopt," zegt ze tegen Aiden en ze knikt kort. "Het gaat wel... Ik ben alleen niet zo dol op vliegtuigen enzo. Maar ik heb al gehoord van John dat ik me nergens zorgen over hoef te maken... Dus ik weet eigenlijk niet waarom ik het wel doe... Vertel eens iets over jezelf, misschien denk ik dan niet meer aan het feit dat we kilometers boven in de lucht hangen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 18, 2011 19:24 

Afbeelding
    Zachary Pletcher

Small talk. Everywhere. Misschien zou het inderdaad wel zo handig zijn de anderen wat te leren kennen. Hij glimlacht dan ook lichtjes als het rosse meisje voor hem zijn zucht opmerkt en het gebruikt als aanleiding voor een gesprek. Op die manier moet hij geen gesprek meer aanknopen. 'Het vliegtuig vind ik op zich geen probleem,' zegt hij. Hij heeft immers zo goed als niets te vrezen van een eventuele vliegtuigcrash en daarbuiten is in een vliegtuig zitten toch net hetzelfde als ergens anders zijn. 'Maar alle drama die zich zo dicht in mijn buurt zal afspelen daarentegen.' Hij knikt even richting Eve en Liam.

'Ik ben Zach,'
stelt hij zichzelf nog maar eens voor, hij weet al lang niet meer hoe iedereen precies heet, 'sorry, maar ik ben je naam alweer vergeten, ...'

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za okt 22, 2011 13:51 

Afbeelding

Aiden glimlacht als Signe antwoord geeft. Ze heeft nog nooit gevlogen.
"Ik kan mij de eerste keer niet meer herinneren dat ik heb gevlogen. Het is erg lang geleden. Sinds dien heb ik best vaak gevlogen en ik ben nog steeds spring levend." Hij glimlacht opnieuw naar haar. Ergens hoopte Aiden dat dat haar ook maar een beetje gerust stelt. "En dat is een beter bewijs dan alle cijfertjes gebaseerd op kans. Aan feiten heb je niets als het gaat om menselijke emotie, vind je ook niet?"

Signe lijkt afleiding te zoeken van het vliegen en vraagt hem om iets te vertellen over zichzelf. Kort blijft Aiden stil en gaat even verzitten.

"Iets over mijzelf?" herhaalt hij haar vraag terwijl hij iets zijn achterhoofd wrijft. "Er valt niet veel te vertellen, althans gezien het gezelschap dat we zijn is zelf het bijzondere aan mij niet zo bijzonder denk ik." zegt hij terwijl hij de vrouw aan kijkt. Hij wilt haar wel helpen, maar Aiden is niet zo goed in small talk over zichzelf. Hij besluit toch maar een poging voor haar te wagen. Hij schraapt kort zijn keel.

"Ok, uhm, nja Aiden Voight dus." zegt hij met een wat flauw glimlachje. "22 jaar, geboren in Seattle, maar jong verhuist naar LA. Op mijn 16de ben ik het huis uitgegaan en verhuist naar Berlijn." Normaal had hij niet zo makkelijk verteld over zijn waar hij heeft gewoond, maar aangezien Epps hem blijkbaar toch heeft gevonden, maakt het niet veel meer uit. "Technisch gezien ga ik dus nu weer richting huis" zegt hij lacherig. Het realiseert het zich eigenlijk nu pas en wist niet zo zeker of hij er nou wel zo blij mee is.
"Oh en ik ben dol op sporten."besluit hij zijn verhaal af te sluiten.

Hij bestudeerd Signe kort, Aiden is eigenlijk wel benieuwd wat voor verhaal er achter haar schuilt. "En nu we toch bezig zijn, hoe zit het bij jou?" vraagt hij haar dan ook maar direct.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 11:59 

Afbeelding

Chris heeft zich tot dus er wat afzijdig gehouden. Niet uit verlegenheid of onzekerheid, maar vooral omdat het vliegveld wat overweldigend is. Al het gebliep en de vele mensen doen zijn oren suizen. Normaal gesproken zou hij zich er deels van afsluiten, dat had hij zich door de jaren heen wel aan moeten leren. Het jammere is dat hij ook te nieuwsgierig is met deze nieuwe groep en geen woord wil missen. Daarbij bleven sommige geluiden te aanwezig, het geluid van de motoren van het vliegtuig bijvoorbeeld. Het gegooi met de wc deur is voor hem dan ook meer een geluid op de achtergrond en niet storend. Met een zucht laat hij zijn hoofd tegen de leuning rusten en sluit hij zijn ogen. De pijnstiller die hij zojuist had genomen moest zijn hoofdpijn wel wat gaan verlichten. 

Ooc: Back! Even een korte post om er weer in te komen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: