Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 13:13 

Goed nieuws voor de beta's, maar zeer slecht nieuws voor de mensen die nog niet zijn geregistreerd. Er werd verwacht door (bijna) iedereen dat de site morgen open gaat voor iedereen die nog niet is geregistreerd, maar dat is dus niet zo.

Citaat:
I’m not in the Beta. When will Pottermore be available to me?

We expect to open registration to everyone from the end of October. Registering means that you'll be able to create a Pottermore account and select a username. You won’t have immediate access to the site as we’ll be enabling people in phases.

Once you’ve registered, we’ll send you a Welcome email to let you know when your Pottermore account has been activated. This may arrive quickly but please note it could also take a number of weeks or months, depending on demand.

- Pottermore Insider

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 13:39 

Ik zag het net ook en wou het ook net posten. xD Dat is inderdaad wel wat minder goed nieuws voor de mensen die nog niet geregistreerd zijn aangezien die dus nu nog langer moeten wachten. Sowieso ook wel "slecht" dat ze er vandaag mee komen aangezien het anders morgen al open zou gaan voor iedereen. En dit gaat er dus ook voor zorgen dat CoS vertraagt komt. Dat is wel wat minder, want ik kan niet wachten totdat ze daar mee beginnen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 15:56 

Zijn er al mensen die geduelleerd hebben? Ik probeerde net een duel te starten om te kijken of dat onderdeel inmiddels beschikbaar is, maar ipv een scherm met 'not available yet' kreeg ik een scherm met 'temporarily unavailable', wat bij mij de indruk wekte dat het dus inmiddels al wel gewerkt heeft. Iemand?

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 17:26 

Ik kon ook niet duelleren @@ En het is zo leuk om te doen, vind ik.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 04, 2011 19:10 

Het lukt me ook niet, en ik heb het wel nog nooit kunnen doen, aangezien ik er nog maar een weekje op kan.

x.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 18:03 

De enquete voor de Pottermore beta users staat nu online. Je kan die hier maken. Ik ga hem wel invullen want ik wil wel een paar dingetjes aangeven.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 19:10 

Eva bedankt voor het laten weten. Ik ben hem nu aan het invullen. En ik ben onderhand aanbeland op de laatste pagina. Met de vraag of je nog tegen fouten/bugs aangelopen bent. En of je nog dingen wilt mededelen m.b.t. jouw ervaring op Pottermore. Welnu Pottermore crew, berg je maar. Ik zal vast niet de enige zijn die uitgebreid door het toverdranken brouwen systeem heen gaat qua bugs. En evenmin zal ik vast niet de enige zijn die graag een vorm van PM-systeem ziet terug komen in de vorm van een uilenvleugel in Hogwarts.

Zodat je iig PM's kunt versturen richting mensen die op jouw lijst staan omdat jij ze hebt geaccepteerd op verzoek. Daarmee hou je meteen mensen buiten die jan en alleman gaan lastig vallen met spam of andersinds. En toch bied je zo gebruikers de kans iig met elkaar te communiceren. Want een beetje tweets achterlaten in the Great Hall/Grote Zaal en de leerlingenkamer/common room van jouw afdeling/house vind ik echt te karig. Come to think of it, ik ga nog iets anders aankaarten. Ze melden wel doodleuk dat jouw reactie op een bepaald iets is geplaatst. Maar je kunt het met geen mogelijkheid teruglezen! En dus weet je nooit of er andere mensen zijn die op jouw bericht gereageerd hebben.

Ja, ik ben nog wel even zoet met het aandragen van ideeën (a)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2011 11:09 

@Joost Dat idee met PM's is inderdaad wel goed bedacht!

Ik heb hem ook meteen helemaal ingevuld. Ik vind wel dat ze goede vragen stellen. Ze zijn er wel bewust van dat sommige mensen niet actief zijn omdat ze in de verkeerde afdeling zijn gekomen. Of omdat er nu "weinig" nog te doen is. Want ik heb dat gevoel nu ook wel dat je nu eigenlijk weinig kunt doen op Pottermore. Ik keek juist uit naar Chamber of Secrets, maar dat zal allemaal ook wel later duren omdat nu deze opening ook later duurt.

Het is nu al eind oktober en de nieuwe mensen kunnen nu nog steeds niet registreren en we hebben ook niet meer info gekregen wanneer ze kunnen registreren. Dat is opzich ook niet zo netjes. Het is wel vervelend dat het allemaal zo moet lopen want de communicatie is ook niet echt goed vind ik.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 8:34 

Eva schreef:
Ik vind wel dat ze goede vragen stellen. Ze zijn er wel bewust van dat sommige mensen niet actief zijn omdat ze in de verkeerde afdeling zijn gekomen. Of omdat er nu "weinig" nog te doen is. Want ik heb dat gevoel nu ook wel dat je nu eigenlijk weinig kunt doen op Pottermore.

Helemaal mee eens. Sinds ik alles van PS heb gelezen/gedaan, ben ik nooit meer op Pottermore te vinden. Naast potions brouwen of dueleren is er nu niks meer te doen. En aangezien dueleren het bij mij nooit heeft gedaan en je anderhalf uur uit moet trekken om een potion te maken... Tja.

Aan de ene kant vind ik dat echt heel jammer. Het zou leuk zijn als ze dit in de loop van de tijd uitbreiden en verbeteren (: Maar aan de andere kant is het voor mijn schoolwerk misschien alleen maar goed, haha.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 17:40 

Dit staat op de nieuwe Pottermore insider blog:

Citaat:
Since we launched Pottermore, our one million Beta users have given us lots of amazing feedback, and we’ve been collecting their thoughts and comments so that we can make Pottermore the best experience it can be before it opens to everyone.

After looking closely at all the information that we've gathered, we have decided to further extend the Beta period so we can improve Pottermore before giving more people access. This means the site will not be opening to new users in the immediate future, but please know that we will open registration as soon as we can.

As part of our work to make Pottermore even better, we'll be taking the site down for a few days on Wednesday 2 November. We're going to use this time to make a few technical changes behind-the-scenes.

We've set up a separate page on the Insider so we can give you the latest Beta information and answer some of the more common Beta questions. We'll be updating it as the Beta continues and posting on our Twitter account, too.

So Pottermore will not be opening to new users just yet. For all of you who are waiting to enter Pottermore, we want to thank you for being so patient - we’re working very hard to make some exciting improvements, and we're really looking forward to welcoming you to the site when it’s ready.

Dus mensen die zich nog niet geregistreerd hebben moeten nu alleen nog maar langer wachten voordat ze erin kunnen. Ik hoop dat de "exciting improvements" het waard zijn. xD

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: vr nov 18, 2011 22:24 

Ik dacht dat ik me al had ingeschreven, maar ik zal het wel weggeslikt hebben op dat moment. :( Ze laten ons wel lang wachten zeg met Pottermore. Straks valt het tegen... ik hoop het niet.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 18, 2011 23:36 

SebastiaanZ schreef:
Ik dacht dat ik me al had ingeschreven, maar ik zal het wel weggeslikt hebben op dat moment. :( Ze laten ons wel lang wachten zeg met Pottermore. Straks valt het tegen... ik hoop het niet.

Je kan je nu nog niet registreren. Het duurt inderdaad langer dan verwacht. Alleen als je een beta bent kan je nu naar binnen. De meeste mensen van HPF zijn daarom nu ook al binnen. Ik hoop inderdaad dat de inschrijf/registratie periode snel begint, want het duurt anders wel heel erg lang.

In principe ook voor de beta mensen die al vanaf augustus naar binnen kunnen, want ik wil ook gewoon verder. Ik vind het echt niet leuk dat het voor ons ook langer duurt voordat CoS dan begint.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 14:34 

Op dit moment sluit ik me echt helemaal bij San Riddle aan. Hoewel ik nog niet eens alles van PS heb gelezen, valt het me enorm tegen.
Het werd destijds met veel poeha gebracht en het was "spannend" om bij de eerste zoveel te komen en af te wachten wanneer je nu eindelijk naar binnen kon.
Maar op dit moment gebeurd er zo weinig dat het gewoon niet interessant meer is. Ik neem ook nauwelijks de moeite om in te loggen. Hooguit om te checken of het duelleren het stiekem alweer doet. Ook ik heb dit moeten missen.

Het zal leuk zijn wanneer CoS verschijnt, maar met het rekken van het toelaten van nieuwe mensen, laat de lancering van CoS ook langer op zich wachten.
Er is nu dus weinig meer te doen dan te wachten en af en toe een mislukte poging te doen tot het maken van een toverdrank.

Wat mij betreft hadden ze beter de begintijd kunnen rekken tot 1 januari 2012. Dan hadden ze meer tijd gehad om alles te checken en te dubbelchecken. Want nu zijn er zoveel kinderziektes opgedoken, dat het ofwel uit de lucht moet worden gehaald om te repareren, ofwel helemaal verdwijnt.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 21:15 

Aisling schreef:
Op dit moment sluit ik me echt helemaal bij San Riddle aan. Hoewel ik nog niet eens alles van PS heb gelezen, valt het me enorm tegen.
Het werd destijds met veel poeha gebracht en het was "spannend" om bij de eerste zoveel te komen en af te wachten wanneer je nu eindelijk naar binnen kon.
Maar op dit moment gebeurd er zo weinig dat het gewoon niet interessant meer is. Ik neem ook nauwelijks de moeite om in te loggen. Hooguit om te checken of het duelleren het stiekem alweer doet. Ook ik heb dit moeten missen.

Het zal leuk zijn wanneer CoS verschijnt, maar met het rekken van het toelaten van nieuwe mensen, laat de lancering van CoS ook langer op zich wachten.
Er is nu dus weinig meer te doen dan te wachten en af en toe een mislukte poging te doen tot het maken van een toverdrank.

Wat mij betreft hadden ze beter de begintijd kunnen rekken tot 1 januari 2012. Dan hadden ze meer tijd gehad om alles te checken en te dubbelchecken. Want nu zijn er zoveel kinderziektes opgedoken, dat het ofwel uit de lucht moet worden gehaald om te repareren, ofwel helemaal verdwijnt.

Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Ik dacht werkelijk dat Pottermore mijn leven ging overnemen, niet dus. In het begin vond ik het allemaal heel spannend en was het allemaal nog nieuw natuurlijk, vond het ook leuk potions te maken etc maar het wachten tot wanneer CoS verschijnt en dat de site om de vijf botten niet meer beschikbaar is vind ik heel erg jammer. Vind het ook jammer voor de mensen die zich normaal gezien in oktober konden aanmelden maar nu nog langer moeten wachten.

Ik kijk heel af en toe nog eens maar dat is ook maar zeldzaam. Afdelingspunten scoren voor mijn afdeling zegt mij ook niet zoveel meer, het zou natuurlijk leuk zijn moest mijn afdeling winnen maar echt de moeite doen om meer punten te scoren... Ik heb er gewoon een gigantisch 'Meh' gevoel over.
Moest CoS uitkomen en de andere boeken ook dan zou ik zeker kijken en spulletjes verzamelen etc maar nu boeit Pottermore me niet zoveel meer. Hoop dat er binnekort verandering komt.

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 22:55 

Het val me sowieso op dat Pottermore heel erg gebrand is op het gevoel dat je je afdeling moet steunen door dingen te doen. Nu ben ik in de enige afdeling ingedeeld waarbij ik mezelf nooit zou indelen en waar ik me ook nooit thuis ga voelen, dus voor mij is de lol van Pottermore er compleet vanaf ^^ Bovendien is het al zo dat ik continue van de site af wordt gegooid omdat het te druk is, al vanaf de eerste keer dat ik erop kon. Dat is ook irritant en demotiverend. Ik vond het lezen enzo allemaal heel leuk, maar sowieso is het wel zo dat in de meeste scenes weinig te doen is. Bij sommige kun je tenminste nog ergens op klikken om ergens te komen (zoals Diagon Alley), maar verder.. Jammer.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: