Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 7%  7%  [ 2 ]
A Clash of Kings 7%  7%  [ 2 ]
A Storm of Swords 3%  3%  [ 1 ]
A Feast for Crows 7%  7%  [ 2 ]
A Dance with Dragons 10%  10%  [ 3 ]
Geen 66%  66%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 11:45 

Waarschijnlijk heeft iedereen dat wel al gezien maar toch dan nog eens

Peter Dinklage won de oscar voor "Outstanding supporting actor in a drama series".
http://www.emmys.com/celebrities/peter-dinklage

Ik vind het alleszins zeker verdiend.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 22, 2011 18:02 

Ja heel erg verdiend <3 Ik vond het ook hilarisch dat ie zn dogwalker in zn acceptance speech noemde, maar niet GRRM xD

Edit: een foto van acteurs op de set:

Spoiler:
Afbeelding

Ik vraag me af waarom Tyrion's haar zo bruin is @@

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 15:30 

Spoilers COK tem 365

Spoiler:
Wow, er is echt al zoveel gebeurd !
Wtf Stannis die Renly gaat aanvallen en de Greyjoys die de starks gaan aanvallen. De lannisters gaan gewoon zonder iets te moeten doen die oorlog winnen, tenzij Daenerys snel eens afkomt! En trouwens, ik vind dat Theon een heel vuil spelletje aan het spelen is. Tyrion daarin tegen speelt het allemaal heel erg geniaal...Ben benieuwd of Cersei nu echt dood gaat of niet, dus ik ga nu vlug verder lezen...

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 15:58 

TEASERTIME!



Je ziet vrijwel niets, dus daarom niet onder spoilertags. I'm so excited!!! :D

En ik heb SoS bijna uit, nog iets van 50 bladzijdes ofzo @@

Edit; En nu heb ik het uit @@

Spoiler:
Okay, allereerst het hoogtepunt voor mij uit het boek! YAYJOFFERYISDOOD! Zo. Lekker voor hem. @@ Heel zielig dat Tyrion en Sansa gelijk de schuld kregen. De trial vond ik interessant om te lezen, maar zo zielig voor Tyrion. Zijn laatste hoofdstuk vond ik verschrikkelijk spannend, ook toen hij Shae en Tywin af ging maken. Ik snapte alleen niet goed waarom hij tegen Jaime zei dat hij Joffery toch wel vermoord had. Dat gevecht tussen The red Viper en The Moutain was echt episch <3 Ik was echt aan het rooten voor The Red Viper, dus de afloop vond ik neit zo leuk :( Eigenlijk was het hetzelfde als met Renly, eerst laat GRRM hem heel awesome doen, zodat ik iets heb van; "New favourite character, yes?" en vervolgens wordt ie afgemaakt @@

Ik vond Pedofinger eng D: Sansa die een sneew-Winterfell vond ik echt heel lief en dat uiteindelijk Lysa door de Moondoor geduwd wordt vond ik heel spannend en stiekem ook wel leuk, want ik heb een hekel aan Lysa @@

En Jaime die Cersei wegstuurde was Yay! Want ik vind Cersei stom XD

Ik begon op het einde trouwens wel steeds trager te lezen, maar dat kwam voornamelijk omdat ik zowel de Jon als de Sam hoofdstukken niet zo boeiend vind. Nou lees ik over het algemeen altijd trager tegen het einde van een boek (Ik wil namelijk niet dat een boek afgelopen is XD) maar nu moest ik me gewoon door die laatste hoofdstukken heen slepen omdat ik de PoV's zo saai vind XD

Ygritte's dood vond ik trouwens heel zielig voor Jon. Bovendien maakte ze zijn chapters nog een beetje boeiend, dus toen ze dood was vond ik die chapters gelijk weer saai XD

Verder weet ik het allemaal niet zo goed meer, want er gebeurt zo veel in het boek, dat ik echt de helft vergeet XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 14:12 

Ik heb Cok uit dus spoilers:

Spoiler:
Ik vond ten eerste dit boek beter dan Got , dat was ook al goed, maar dit nog beter xD.

Ik hou van Tyrion, echt serieus, dat personage is super awesome. Ik vond zijn hoofdstukken echt altijd heel interessant, en hij zegt ook altijd van die geniale dingen. Poor Cersei xD. Wel vind ik het dom dat King's landing nog steed in handen van de Lannisters is, ik hoop dat Stannis niet dood is en Tyrion hersteld!

Ook Arya was echt kick ass. Haar hoofdstukken waren echt heel leuk, en eigenlijk doet arya me een beetje aan men zus denken en dat maakt het nog stukken leuker @@ . Gendry is ook echt super coowl, ik hoop dat er iets gaat bloeien tussen die twee, en ik ben benieuwd of ze alle drie veilig ergens terechtkomen.

Oja, en ik vind Theon niet leuk, vuile smeerlap. Maar hij voegde wel veel toe en hij is eigenlijk gewoon super zielig...

En jeuj Bran is niet dood, oke ik wist het al want ik had gezien dat er op het laatste nog een hoofdstuk kwam , maar toch...ben echt benieuwd hoe dat warg zijn zich verder gaat ontwikkelen, en of alle starks dat nu hebben want Jon (die ook awesome was) heeft het toch ook ?

Dan resten er mij nog 2 kleine opmerkingetjes, Danny kwam veel te weinig aanbod :@. En hoe gaan ze dat van Sansa haar eerste maandstonden verfilmen, want in de serie is ze toch al stukken ouder ?

Oja nog 1 dingetjes, Davos was saai.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 15:30 

@Lupos;

Spoiler:
In de serie is geloof ik iets van 2 keer gezegd dat Sansa nog niet ongesteld is geweest. Volgens mij in de eerste en de laatste ep. Het is dus wel ten sprake gekomen ondanks dat Sansa in de serie overduidelijk ouder is dan haar boekwerderhelft. Dat zal voor die scene denk ik vrij weinig uitmaken.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 16:07 

@Jalf
Spoiler:
Oké dan maakt het het minder erg. Ik dacht gewoon dat als Sansa er zo oud uitziet in de serie dat het een beetje ongeloofwaardig is dat ze nog nooit haar maandstonden heeft gehad. *muggenziften*

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 22:21 

Ik heb A Feast For Crows inmiddels uit (en kan pas beginnen in A Dance With Dragons als ik straks loon heb zodat ik 'm kan kopen haha).

Spoiler:
BRIENNE IS BADASS. Zo. Dat wilde ik even eerst kwijt. AWESOME. Zij is echt een van mijn favoriete karakters uit de hele serie. En ik vind Podrick ook schattig. HOLY CLIFFHANGER BATMAN BTW.

Samwell is overigens ook hard bezig een van mijn favoriete personages te worden. Zijn ontwikkeling vind ik heel geloofwaardig en puur (en volgens mij heb ik na het lezen van A Storm of Swords hetzelfde gezegd haha). Freaky gedoe trouwens dat hij aan het eind Pate ontmoet, aangezien ik het idee had dat hij in de proloog werd vergiftigd? I mean - whut?

En Jaime is geweldig. Ik ben blij dat hij zich eigenlijk niet meer met Cersei wil inlaten, en nu ook inziet dat zijn zus niet helemaal goed bij haar hoofd is. Oh en alles wat Brienne/Jaime was is liefde.

Cersei is een kreng en hoe slim ze zichzelf ook vind, ze is eigenlijk gewoon hartstikke dom bezig. Dat gaat nog eens gigantisch mis. Ik hoop dat iemand het goeie verstand heeft om Tommen bij haar weg te halen want hij is volgens mij nog niet op weg om een tweede Joffrey te worden.

Corpse!Catelyn/Lady Stoneheart though. CREEPY. Creepy creepy creepy. Vooral de manier waarop ze praat. Ik ben heeeeeul benieuwd hoe dat er in de serie uit gaat zien, ik zie het in ieder geval al helemaal voor me en het is eng en gaaf en freaky en fantastisch.

Arya <3 Ik vond haar verhaallijn ZO VET. Ik ben zo extreem benieuwd hoe het haar verder vergaat in Braavos, ik denk dat ik Braavos van alle plaatsen tot nu toe het gaafst vind. Maar what the hell - she woke up blind ;______; DNW.

De hele Alayne!Sansa/Petyr verhaallijn was ook heel gaaf. Ik hoop dat Robert inderdaad snel doodgaat want hij is irritant en een zeur en egh. Ik vind het wel een beetje eng dat Petyr elke keer kussen van Sansa eist. Ze lijkt op Catelyn, ik snap het wel, maar het is creepy en behoorlijk pedo-ish hahaha Petyr de pedo worst joke ever.

Overigens ook leuk om te zien dat iedereen in Westeros nu pas een beetje door begint te krijgen dat Daenerys degene is die ze moeten hebben (en dat zowel de Ironmen als de Dornish actief naar haar op zoek zijn). Alle geruchten over de draken enzo bereiken eindelijk het 'vasteland' en dat is gaaf om te zien. Ik vind het echt heel knap dat GRRM zijn verhaallijnen zo ver uitrekt en ze zo uitgebreid over de jaren verspreid zonder het saai te maken. Hij haast zich niet en laat een hoop gebeuren voordat personages elkaar uiteindelijk ontmoeten (als ze elkaar al ontmoeten). Dat maakt het geheel ook een stuk geloofwaardiger en dat vind ik echt knap.

Ik snap wel dat GRRM het verhaal op dit moment in twee stukken heeft geknipt, maar ik miste wel mijn Jon Snow en Daenerys en Tyrion fixes ;_;

Ik ben vast een heleboel vergeten maar dit is even wat ik nu kwijt wilde (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 22:29 

@Pottergirl:

Spoiler:
Over Pate; in de proloog wordt de alchemist precies beschreven als Jaqen H'ghar's nieuwe uiterlijk nadat ie zn gezicht verandert. Hij maakt Pate af, en in de epiloog is Pate er ineens weer. Rara hoe kan dat? :roll:

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 03, 2011 22:38 

@Malou

Spoiler:
Aaaaaah thanks for clearing that up! That's pretty freaking awesome.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 22:24 

Castingnieuws:

Spoiler:
Afbeelding

Rose Leslie voor Ygritte

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 22:29 

Malou schreef:
Castingnieuws:

Spoiler:
Afbeelding

Rose Leslie voor Ygritte


Spoiler:
Ik lees dat ze Schots is, het accent vind ik eigenlijk wel bij een personage dat ten noorden van The wall woont passen. Voor de rest weinig nog over te zeggen, ik had nog nooit van haar gehoord.

Is er nu eigenlijk al bevestigd of Blackfish wel in het tweede seizoen komt?

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 13, 2011 19:34 

Meer castingnieuws:

Spoiler:
Afbeelding
John Stahl voor Rickard Karstark


Edit: nog meer castingnieuws:
Spoiler:
Afbeelding
Simon Armstrong voor Qhorin Halfhand

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2011 21:33 

Major spoilers SOS( boek 2 pg 139)
Spoiler:
OH MY... Robb dood, Catelyn dood, Arya dood. Bloody hell wat heeft Martin toch tegen de Starks. Robb had ik nog zien aankomen, Catelyn ook wel maar niet Arya (er zaten wel hints zoals met dat oude mens op die heuvel die zei dat ze naar lijken stonk, maar toch...). Hmm daar gaat een van mijn favoriete personages...

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 20:34 

Nog niet verder met het boek 4 doordat ik ook andere boeken aan het lezen ben, maar wilde jullie deze weersvoorspelling niet onthouden.

Afbeelding

Lol. xD

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme