Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 06, 2011 18:18 

PC-Crea Challenge!

Hij is er weer! De bekende PC-Crea Challenge. Omdat er op het Harry Potter Forum een hoop getalenteerde mensen rondlopen, is het tijd voor een challenge. Iedereen mag meedoen. Iedere maand is er een ander thema (dat uiteraard wat te maken heeft met Harry Potter). Je mag 1 keer inzenden en je moet je inzending PB'en naar mij (Margo). Na een bepaalde datum, is het niet meer mogelijk in te zenden en gaat de stemtijd in. Degene met de meeste stemmen wint!

Regels
- Je moet de crea zelf gemaakt hebben!
- Je crea moet speciaal voor de challenge gemaakt zijn!
- Plagiaat is absoluut verboden!
- Je hebt een maand om iets in te zenden, na die maand kan dat niet meer, er worden geen uitzonderingen gemaakt.
- Je mag je inzending niet meer wijzigen!
- Post je crea NIET in dit topic! PB je inzending naar mij (Margo)
- Als je meedoet, moet je ook stemmen!

Als je nog vragen hebt kun je me altijd een pb'tje sturen!

Prijzen
Natuurlijk valt er ook wat te winnen. Naast de eeuwige roem, krijg je ook een aantal Sikkels!

Eerste plaats // 60 Sikkels
Tweede plaats // 50 Sikkels
Derde plaats // 40 Sikkels
Gewone deelnemer // 30 Sikkels


Thema
Deze maand is het thema ships! Kies je favoriete ship uit HP, canon of fanon, en maak er een mooie crea rond! Je mag personages kiezen die niet in de films voorkomen en er zelf een acteur/actrice voor kiezen, maar zorg wel dat hun uiterlijk redelijk overeenkomt met de beschrijving van Rowling! Hetzelfde geldt voor personages die in de boeken al ouder zijn, maar wie jij wil koppelen in hun jeugd. (Ook de Marauders/Lily/Snape in hun jaren op Hogwarts mogen eventueel zelfgekozen acteurs zijn, aangezien het beschikbare beeldmateriaal voor hen van lage kwaliteit is.)


Inleverdatum
Je hebt tot 25 oktober 2011 de tijd om je creatie in te sturen! Veel succes!


Hall of Fame

Challenge #1 - Geen Thema
1. Lana
2. LittleThing
3. Times


Challenge #2 - The Dark Side

1. Jessica
2. LittleThing
3. Alice

Challenge #3 - The Triwizard Tournament
1. Agenia
2. Little Thing
3. Lacrimosa

Challenge #4 - De 7 Doodzonden
1. JamesPotter
2. Lacrimosa
3. Pottergirl

Challenge #5 - Kleur
1. Times
2. Margo
3. Carrick_Fergus

Challenge #6 - The Next Generation
1. Lacrimosa
2. JamesPotter
3. Margo


Belangrijk!

Vanaf nu zijn de inzendingen anoniem! Je plaatst je inzending dus NIET meer zelf in het topic, maar je PB't die naar mij en dan post ik alle inzendingen hier. De rest van de regels blijft hetzelfde. Stemmen is ook nog steeds verplicht als je hebt deelgenomen! Vergeet dus niet jouw stem tijdig uit te brengen!


Laatst bijgewerkt door Margo op wo nov 02, 2011 23:36, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 10:28 

INZENDING 1

Afbeelding


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 19:44 

INZENDING 2

Afbeelding


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 19:44 

INZENDING 3

Afbeelding


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 20:44 

INZENDING 4

Afbeelding


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 17:49 

Stemmen
Het is weer tijd om te stemmen. De nummers van de inzendingen staan boven elke inzending. Het zijn er 4 (maar wel vier erg mooie)!

Vergeet alsjeblieft niet te stemmen als je meegedaan hebt. Het zou zo lullig zijn dat als je de meeste stemmen hebt, je toch niet wint, omdat je niet hebt gestemd. Mensen die niet hebben meegedaan mogen natuurlijk ook altijd stemmen!





Regels stemmen

    Stem niet op jezelf! Het staat stom en iedereen ziet het toch.
    Vraag ook niet je vrienden om op jou te gaan stemmen!
    Licht je stem toe.
    Stem op 3 crea's. Je eerste stem is 3 punten waard, je tweede stem 2 punten je derde stem 1 punt.
    Stemmen doe je in dit topic.
    Je kan uiterlijk tot 1 november stemmen!
    !!!Als je mee hebt gedaan, is stemmen verplicht.




Stemformulier

Code:
[b]Stem 1[/b]
[i]Nummer:[/i]
[i]Toelichting:[/i]

[b]Stem 2[/b]
[i]Nummer:[/i]
[i]Toelichting:[/i]

[b]Stem 3[/b]
[i]Nummer:[/i]
[i]Toelichting:[/i]



Veel succes!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 20:58 

Stem 1
Nummer: 1
Toelichting: Wat mij betreft de mooiste PC-Crea. En hoewel ik van de ship niks moet hebben, komt de achtergrond best wel HP-achtig over. Daarnaast zijn de twee mannen te onderscheiden als Albus en Scorpius.

Stem 2
Nummer: 2
Toelichting: Ik kan niet goed onderscheiden welke ship dit moet voorstellen. Ron Weasley is duidelijk, maar met wie? Ik kan er geen Hermione uit halen dus gok ik Harry? :?: Het verloop is mooi vloeiend en zwart/wit oogt rustig.

Stem 3
Nummer: 4
Toelichting: Scorpius x Rose dus als ship? Er werd al op gehint in de epiloog dus ik vind het een interessante keuze :') Het is mooi tot een geheel gebracht, maar ik begrijp niet de functie van de oranje cirkel.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenklauw Leerlingenkamer

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 13:09 

Stem 1
Nummer: 1
Toelichting: Ik vind hem heel mooi in elkaar gezet en ook leuk dat het niet in een zweinsteinomgeving is, maar dat er nog wel duidelijk uit voort komt wie ze moeten voorstellen zelfs al hadden de namen er niet opgestaan

Stem 2
Nummer: 3
Toelichting: Ik vind het vooral goed om te zien dat er verschillende 'tijden' genomen zijn om de ontwikkeling te laten zien van de 'relatie'

Stem 3
Nummer: 4
Toelichting: Ik dacht eerst dat dit een Hermione/Draco of Hermione/Scorpios was doordat Emma erop stond, maar ik vind dat er wel een mooi geheel inzit.

_________________
Luna "I enjoyed the meetings, too. It was like having friends."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2011 10:23 

Stem 1
Nummer: 1
Toelichting: Deze is gewoon echt knap in elkaar gezet. En ik hou wel van een Albus / Scorpius ship. In mijn gedachten zijn zij Housemates en worden ze BFFLs eenmaal in Hogwarts =D

Stem 2
Nummer: 3
Toelichting: Leuk hoe je de verschillende "fasen" in hun relatie beschrijft. Ik blijf een L/J shipper, maar ik kan me ook wel vinden in een mooi uitgewerkte L/S. De kwaliteit van de afbeeldingen is wat lager (en er staat een schrijffout in het Engels op =D), maar toch een crew die erg veel emoties afbeeldt. Daarom de tweede plek.

Stem 3
Nummer: 2
Toelichting: Het is jammer dat je niet goed kan zien wie er op staat, maar de tekst is mooi geplaatst en de gebruikte foto's zijn wel erg mooi.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 02, 2011 23:36 

Uitslag!

1. JamesPotter met (9-3=) 6 stemmen
2. Harry, Ron & Hermione met 4 stemmen
3. Times met 3 stemmen

4. Margo


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme