Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 22:34 

RPG-Paspoort: viewtopic.php?p=1008786#p1008786
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: Het mij een leuke rpg lijkt, omdat het gevoel van de boeken het beste benaderd.

Naam Personage: Johnny Griffiths
Leeftijd: net 12
Geslacht: Mannelijk
Volboed/halfbloed/dreuzel: Volbloed
Afdeling: (naar Huffelpuf.) :arrow: Ik ben dan wel een Ravenklauwer hier op het forum, maar voor de volgens de hele lange test van 122 vragen ben ik bijna evenveel een Huffelpuffer.
Uiterlijk: Johnny heeft rossig en krullerig middellang donker bruin tot zwart haar. Zijn gezicht is bedekt met sproeten, wat hem een vriendelijke en guitige uitstraling geeft. Hij is niet al te lang, zo rond de 1.70, en een klein beetje mollig.
Karakter: Johnny, of John voor vrienden, is een harde werker en verwacht ook van anderen dat zij hun best doen. Eerlijkheid is voor hem ook heel belangrijk. John is vrij chaotisch, wat hem bij het leren niet altijd even goed uitkomt, maar hij is intelligenter dan je op het eerste gezicht zou denken. John is niet heel goed in sport/zwerkbal, maar wel heel fanatiek hierin. Een negatieve eigenschap van hem is dat hij soms een moraalridder kan zijn. Hij wil soms anderen teveel op hun fouten wijzen. Maar hij zal dit altijd wel op een respectvolle manier zeggen, en voor vrienden is hij de beste en loyaalste vriend die je maar kan wensen.
Geschiedenis: Johnny komt uit een gezin met alleen maar tovenaars die in het hartje van Londen wonen. Zijn moeder werkt als zuster in St. Holisto en zijn vader werkt op het ministerie of Magic op de afdeling Department of Magical Transportation. Daarnaast heeft hij nog twee jongere zusjes, en een twee jaar oudere broer (Tim). Hij is fan van zwerkbal en is al een keer op het WK zwerkbal aanwezig is geweest doordat zijn vader kaartjes kon regelen.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Ik vond dat er nog te weinig volbloed tovenaar waren, vandaar een tovenaar uit een echte tovenaarsfamilie.
Overig:-

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 22:49 

Als ik de laatste sollicitatie meeneem ziet het lijstje er nu zo uit:

Griffoendor
- Lauren Koblensky / V / Lacrimosa
- Tammy Moore / V / MissMyrna

Ravenklauw
- Thomas Brown / M / Alice
- Beth Fin / V / Reflex
- Noah Kinney / M / Charlie
- Joanna Martin / V / Lana

Huffelpuf
- Emily White / V / Bernou
- Tom Stanfield / M / HRH
- Johnny Griffiths / M / Chris Gamgee

Zwadderich
- Robin van den Broeck / M / Robin
- Sarah Watson / V / Pottergirl
- Denis Greene / M / xMissme

GEZOCHT:

2x Griffoendor + mannelijk bij voorkeur.
1x Huffelpuf + vrouwelijk bij voorkeur.
1x Zwadderich + vrouwelijk bij voorkeur.

Met SPOED gezocht: want dan kan de RPG van start gaan!
1x Griffoendor + mannelijk bij voorkeur.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 19:05 

RPG-Paspoort: Hier.
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: het een hele tijd geleden is dat ik nog eens in een RPG heb meegedaan en er wel weer zin in heb. Bovendien wilde ik ook eens een ander personage spelen.

Naam Personage: Ian Agron
Leeftijd: 11
Geslacht: M
Volbloed/halfbloed/dreuzel: Volbloed
Afdeling: Griffoendor

Uiterlijk: Ian experimenteert nogal graag met zijn kapsel, maar over het algemeen gaat hij voor een donkerbruine kleur en is het nooit veel langer dan halflang. Hij is niet erg groot, maar is er zeker van dat hij wel zal groeien (en als dat niet gebeurt, dan rekent hij erop dat magie wel een handje zal helpen). Hij heeft grijsblauwe ogen. Ian is ook nogal tenger, maar hij hoopt dat dat zal veranderen met ouder worden.

Karakter: Op het eerste zicht is Ian arrogant. Hij schept altijd op en als hij iets bereikt heeft, dan is hij pas tevreden als hij het hele verhaal minstens twee keer gedetailleerd naverteld heeft aan iedereen die het wil (of niet wil) horen. In groep is hij dan ook nogal luid. Hij denkt niet echt na voor hij iets zegt of doet - een impulsieve flapuit dus. Voor zijn vrienden gaat hij door het vuur en voor hen heeft hij alles over. Hij maakt zich ook snel zorgen over hen en staat altijd voor hen klaar. Zijn hart zit dus zeker op de goede plaats.

Hij wil erg graag populair zijn, maar hij beseft niet goed dat hij soms echt te hard probeert. Op academisch vlak scoort hij niet erg hoog. Hij vindt school eigenlijk stom en zet zich er dan ook niet voor in. Hij zal enkel ergens voor gaan als het hem interesseert, maar als hij dat doet, dan is het wel ten volle. Hij is dus een echte luiwammes als het onderwerp of doel hem niet boeit. Op de vlakken die hem wel boeien is hij erg ambitieus en wil hij de beste zijn.

Bovendien heeft hij een veel kleiner hartje dan hij laat uitschijnen. Hij doet wel alsof niets hem raakt, maar beledigingen of kritiek blijven altijd in zijn hoofd malen.

Geschiedenis: Ian's vader repareert bezemstelen en verkoopt ze ook tweedehands. Hij heeft een hele goede band met zijn vader, die zijn zoon door en door kent. De werkplaats is bij hen thuis, dus hangt Ian daar vaak rond. Zijn moeder ziet hij niet vaak omdat ze altijd aan het werk is voor De Ochtendprofeet. Ze hoopt altijd maar op een promotie en zonder het zelf te beseffen offert ze daar haar gezinsleven voor op.
Ian heeft geen broertjes of zusjes. Hij had een erg goede band met zijn neef Dennis, maar die gaat naar Durmstrang.

Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een type in de RPG te hebben met een grote bek, maar een klein hartje. Ik denk dat iedereen wel zo'n jongens kent. Bovendien is het ook een personage dat wel met iedereen uit alle Afdelingen interactie zou hebben. Hij kan ook heel wat irritatie opwekken.

Overig: Ian heeft stiekem zijn zwart/zilveren kat Walter meegenomen.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 1:39 

RPG-Paspoort: Hier
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: Omdat YGTH mijn meest favoriete RPG aller tijden is en ik nostalgisch ben. <3

Naam Personage: Alex Auden
Volboed/halfbloed/dreuzel: Halfbloed
Afdeling: (naar voorkeur: Alles behalve Ravenklauw
Uiterlijk: Alex is een donker jongetje met pikzwart haar en kleine bruine ogen. Hij heeft een gemiddeld postuur en lengte voor zijn leeftijd. Zijn ouders vinden een goede presentatie erg belangrijk, dus heeft hij een nette zijscheiding en klassieke kleren. Hij let zelf totaal niet op zijn uiterlijk en meestal zitten zijn schoenen vol gras en modder van het ravotten in het bos.
Karakter: Alex is niet de slimste. Hij doet echt z'n best en kan een groot doorzetter zijn, maar alles duurt gewoon net iets langzamer in zijn hoofd... en soms veel langzamer. Vooral ingewikkelde toverkunst vind hij gewoon lastig - Potions, geschiedenis, moeilijke handbewegingen bij Charms... Maar gelukkig heeft Alex genoeg punten waarop hij zijn trage brein kan compenseren: hij vind het leuk om op avontuur te gaan, te spelen, toneelstukjes op te voeren (en onschuldige bijstanders erbij te betrekken) en spannende verhalen te vertellen. In gevaarlijke situaties is hij soms op het naïeve af dapper, simpelweg omdat hij vaak gelooft in de goede afloop. Kortom: Alex is gewoon een kind dat eigelijk nog niet helemaal klaar is voor de serieuzere wereld van Hogwarts.
Geschiedenis: Alex is het kind van een tovenaar en een Muggle-moeder, die beide nogal Slyterin-achtige trekjes hebben. Beide hebben ze hoge politieke functies, veel ambitie en zijn ze beheerst. Door hun grote mensenkennis zijn ze nogal achterdochtig maar ook doortrapt geworden. Ze begrijpen zelf ook niet waarom ze zo'n zorgeloos kind hebben gekregen, maar houden wel intens veel van het kereltje. Ze wonen in een groot huis in een Dreuzel-dorp, waar de magie netjes verborgen wordt gehouden. Alex heeft van kinds af aan al veel gehoord over de wizarding world, maar in praktijk weinig gezien of meegemaakt vanwege zijn hoofdzakelijke Dreuzelomgeving. Uiteraard heeft hij een flinke les goede manieren gehad en een culturele opvoeding. Het eerste zit er in essentie wel in, maar het laatste heeft hij nooit in zich opgenomen.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Alex is iemand die eigelijk overal wel voor in is, maar niet altijd lekker kan meekomen. Aangezien we al veel slimme personages hebben, kan Alex goed tegengewicht geven. O, en hij houdt van avontuur en dat is gewoon prettig voor deze RPG.
Overig: Alex is heel snel en behendig.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 9:12 

Een stereotype Griffoendor ala James en eentje zoals Sirius in YGTH? Beide door! Spring er maar in bij het verhaal. We zijn pas bij het moment dat de snoepkar langs komt, dus volg Charlie en verzin een originele binnenkomst ;)

*trommelgeroffel* Het lijstje ziet er nu zo uit:

Griffoendor
- Ian Agron / M / Genner
- Alex Auden / M / Sweet Hermione

Ravenklauw
- Beth Fin / V / Reflex

Huffelpuf

Zwadderich

GEZOCHT:

2x Zwadderich + 1x vrouwelijk en 1x mannelijk bij voorkeur.

Laatst bijgewerkt door Harry, Ron & Hermione op za sep 03, 2011 11:31, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 11:30 

Even een update.. iedereen die gesolliciteerd heeft en is aangenomen doet goed mee in de RPG. Behalve Robin. Aangezien Robin nu al twee weken niet meer iets van zich heeft laten horen hier op het forum, noch 1 bericht heeft geplaatst in het OOC topic of RPG topic is Robin bij deze uit de RPG gezet. Verdere discussies om deze beslissing kun je in het OOC-topic voeren. Bij voorbaat dank!

Ik heb hiertoe besloten omdat ik graag zie dat RPG-ers die aangenomen zijn actief mee doen. Daarom wil ik Robin zijn/haar plek vrijgeven aan iemand anders die wel echt wil deelnemen aan deze RPG. Dus vanaf nu zijn er nog gezocht...

GEZOCHT:

2x Zwadderich + 1x vrouwelijk en 1x mannelijk bij voorkeur.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 21:04 

RPG-Paspoort: Click
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: Omdat deze RPG me awesome lijkt =D

Naam Personage: Cleo Lawson
Geslacht: vrouw
Volboed/halfbloed/dreuzel: halfbloed
Afdeling: Huffelpuf
[b]Uiterlijk:
Cleo is een klein tenger meisje van maar 1.38, ze heeft blond lang haar met wat slag erin e groene ogen. De kledingstijl van Cleo varieert om de dag, zo draagt ze de ene keer een schattig topje, met een bijpassend hoedje, jeans en hakjes en de volgende dag een driekwarts broek, wijd shirt en gympen. Deze kleding draagt ze natuurlijk wanneer ze haar schoolgewaad niet draagt.
Karakter: Mensen die Cleo een tijdje mee maken zullen denken dat ze een aantal keer op haar achterhoofd is gevallen aangezien ze niet te snugger overkomt. Maar dat is absoluut niet waar, Cleo heeft alleen de pech dat ze aan een kort geheugentermijn lijd, dus als iemand haar wat vertelt is ze het de dag erna sowieso weer vergeten. Wat best vervelend kan zijn om haar lessen goed te voltooien, daarom moet het voor Cleo ook heel vaak herhaald worden, alleen dan blijft het misschien hangen. Maar ach en dan denk je dat het korte geheugentermijn alleen maar erg is, nee deze meid is ook nog is zeer goedgelovig, vertel haar dat de paashaas langs komt over de regenboog met een pot goud en ze zal de hele dag tot ze het weer vergeet vol spanning afwachten. Ze is een schat en heeft ook veel voor anderen over, ze is luidruchtig maar wel op een vrolijke manier en heeft nog nooit van fluisteren gehoord, ja normaal praten is voor haar fluisteren.
Geschiedenis: Cleo is geboren in Edinburgh en woont daar nog steeds met mama lief en broertje lief. Haar ouders zijn namelijk gescheiden toen Cleo 4 jaar oud was, hierdoor ziet ze haar papa misschien één keer in de 2 weken. Cleo's leven is nooit slecht geweest, alleen voor de omgeving van Cleo was het en is het nog steeds weleens irritant dat Cleo aan een kort geheugentermijn lijd en of dat nou was gekomen door de klap met het de schep van haar broertje was gekomen weet ook nog steeds niemand.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Wie wil nou niet een goedgelovige meid met een kort geheugen termijn in de groep hebben [a]
Overig: Cleo heeft een Dwerguil die ze Sherlock heeft genoemd.

Afbeelding

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 21:55 

@Carrick_Fergus: jouw personage past er idd prima bij in de groep. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitwerken in de RPG!

*trommelgeroffel* Het lijstje ziet er nu zo uit:

Griffoendor
- Ian Agron / M / Genner

Ravenklauw
- Beth Fin / V / Reflex

Huffelpuf
- Cleo Lawson / V / Carrick_Fergus

Zwadderich
- Gary MCDarrin / M / Lupos

GEZOCHT:

1x Zwadderich + vrouwelijk bij voorkeur.

Als iemand zich nog geroepen voelt in te stappen: twijfel niet en ga je gang! Overigens sta ik ook niet afwijzend tegenover meedoen in de RPG met twee personages... Liever bied ik iedereen de kans om mee te doen met een eigen personage, maar om de laatste plekken te vervullen wil ik daar best een uitzondering opmaken. ;)

@Lupos: welkom! De treinreis is al achter de rug, dus verzin maar een originele binnenkomer :)

Laatst bijgewerkt door Harry, Ron & Hermione op wo sep 07, 2011 17:48, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 17:10 

RPG-Paspoort:http://www.harrypotterforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15055&start=75
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: Er al veel mensen over spraken, en het me wel heel tof lijkt.

Naam Personage: Gary McDarrin
Leeftijd:11
Geslacht:Man
Volboed/halfbloed/dreuzel: Volbloed
Afdeling: Zwadderich
Uiterlijk: Gary is een magere , lange jongen. Hij best groot voor zijn leeftijd. Hij heeft een lang gezicht met grijs-groene ogen. En een vrij spitse neus, die hem scherpe gelaatstrekken geeft. Zijn haar is roodbruinachtig en halflang, wat zijn lange gezicht nog eens extra doet uitkomen. Hij wilt altijd zo verzorgd mogelijk overkomen
Karakter: Gary heeft nogal een hoge dunk van zichzelf en zondert zich meestal af van andere mensen. Hij komt op anderen vaak over als koud en gevoelloos, en dat is ook zijn bedoeling. Hij probeert nooit enige vorm van emotie te tonen op zijn gezicht , maar slaagt daar niet vaak in ( is zo opgevoed). Toch als je eenmaal voorbij zijn harde voorkomen geraakt, vind je een goede vriend. Die kan vertrouwd worden en die vaak droge opmerkingen maakt. Voorbij dat starre masker vind je een jongen die niet goed weet wie hij is en wat hij wilt, hij gedraagt zich zoals hij is opgevoed en probeert zo veel mogelijk zijn grote broer te zijn.
Geschiedenis: Gary's ouders zijn hoge functionarissen in de toverwereld en zijn zo goed als nooit thuis. Hierdoor is hij opgevoed door zijn grootmoeder en zijn grootvader, beide zijn Ieren. Die zijn altijd heel streng voor hem geweest en eisen van hem dat hij bij anderen overkomt als de perfecte jongen. Hij heeft een broer die 5 jaar ouder is, en daar kijkt hij dan ook erg naar op. Toch wordt hij altijd gepest door hem, want het lukt Gary niet altijd zijn perfectie te behouden.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Een jongen die in alles perfect wilt zijn maar die daar niet echt in slaagt, en die ondanks zijn stug voorkomen toch een goede vriend kan zijn, kan er wel bij ?
Overig: Gary heeft een oude laplanduil , die hij al heeft zolang hij zich kan herinneren. Hij vertrouwt het dier zo goed als alles toe. meet Garfunkel

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 09, 2011 13:35 

RPG-Paspoort: klik
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: het mij een hele leuke RPG lijkt om in mee te doen en ik hou van school RPG’s en ik wil het weer gaan doen, dus leek dit mij een leuke inkomer om het weer te doen

Naam Personage: Eliza Burrow
Geslacht: vrouwelijk
Volboed/halfbloed/dreuzel: halfbloed
Afdeling: Op het forum zit ik in Hufflepuff maar je hebt mensen nodig die uit Slytherin komen, dus daar zal ik mijn solli dan ook wel op baseren, dus vind het niet erg om daar in te komen (:
Uiterlijk: Eliza is klein van stuk en is dat ook altijd haar jonge leven geweest. Ze heeft blond haar en blauwe ogen. Ze heeft een bleke huid, want in de zon zijn is gewoon not-done voor haar. Eliza let altijd goed op haar uiterlijk en zorgt ervoor dat het er allemaal netjes uit ziet en natuurlijk wel allemaal volgens de laatste mode. Ook heeft ze meestal hakken aan, zodat ze toch meer op dezelfde lengte is als haar leeftijdsgenoten en ook al komt ze er een aardig eind mee in de buurt, toch is ze nog kleiner als gemiddeld met haar hakken aan.
Karakter: Eliza die wil er graag bij horen en zal dus ook snel met de groep mee lopen. Alhoewel ze een meeloper kan zijn staat Eliza wel stevig in haar schoenen en als ze vindt dat iets echt te ver gaat, dan zal ze dat zeggen ook. Dus tenzij de andere met hele goede argumenten zullen komen, zal Eliza niet snel over haar eigen grenzen heen gaan. Daarbij gaat ze in gedachten altijd eerst. Als ze betrapt wordt op iets dat ze gedaan heeft, zal ze ook niet twijfelen om de schuld op iemand anders te schuiven. Iets wat haar meestal wel lukt, maar niet altijd.
Eliza zal ook niet snel dingen over haar zelf vertellen en als ze dat al doet, is het 9 van de 10 keer niet eens waar. Gewoon omdat ze slecht is in het vertrouwen van mensen en stel je voor dat je je zwak opstelt! Wel houdt Eliza er rekening mee dat ze leugens over zichzelf vertelt die niet zo makkelijk te achterhalen zijn. Dus snel zal je haar niet betrappen op een leugen. Verder is Eliza echt een meisjes-meisje en kan ze echt uren over mode praten en roddelen over andere mensen. De meeste roddels worden dan ook door Eliza de wereld in geholpen. So be aware.
Geschiedenis: Eliza woont bij haar moeder, omdat haar ouders uit elkaar zijn en omdat haar moeder de dreuzel is aan halfbloed familie heeft ze Eliza zoveel mogelijk proberen te pushen naar een andere school te gaan. Eentje waarin ze een echte baan zou kunnen krijgen. Eliza die altijd dacht dat haar moeder het eens was met haar keuze dat ze op haar 11e naar Zweinstein te gaan, heeft zich nog nooit zo bedrogen gevoeld en zich voorgenomen nooit meer haar moeder te vertrouwen. Haar vader is overleden toen ze 9 was dus naar hem kon ze niet toe met haar onenigheid met haar moeder. Gelukkig wel naar haar oma, waar ze nu dus woont in plaats van bij jaar moeder. Haar oma doet alsof haar moeder niet bestaat, waardoor Eliza zonder problemen kan doen alsof ze volbloed is.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Eliza is echt het soort dat andere in de problemen brengt, zodat ze zelf eruit blijft. Hierdoor zal ze dus veel vijanden kunnen creëren. En voor veel drama kunnen zorgen.
Overig: Ik hoop dat ik door ben, ook al heb ik al een tijdje niet meer geRPG't

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 09, 2011 17:39 

@Jill: Interessant personage en wie weet voor welk leven Eliza zo kan zorgen in de brouwerij ;) Ben benieuwd! En daarmee heeft elke afdeling nu vier personages en gaat de sollicitatieronde op slot.

Griffoendor
- Ian Agron / M / Genner
- Mauritz Heywood / M / xMissme

Ravenklauw
- Beth Fin / V / Reflex
- Callen MacDuff / M / HRH

Huffelpuf
- Cleo Lawson / V / Carrick_Fergus

Zwadderich
- Gary MCDarrin / M / Lupos
- Eliza Burrow / V / Jill
- Sarah Watson / V / MissMyrna

Update: Pottergirl stopt en is bij deze van de lijst gehaald. Daarnaast is het vanaf vandaag toegestaan om dubbele rollen te hanteren in de RPG. Dus aarzel niet en solliciteer voor een tweede personage in een andere afdeling! Sollicitaties zijn dus weer welkom :')

Laatst bijgewerkt door Harry, Ron & Hermione op do dec 08, 2011 17:22, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2011 13:42 

RPG-Paspoort: n.v.t.
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: het kan (a)

Naam Personage: Callen MacDuff
Volboed/halfbloed/dreuzel: Halfbloed
Afdeling: (naar voorkeur. Mocht je al ingedeeld zijn hier op ’t forum, neem dan je afdeling over) Ravenklauw
Uiterlijk: Callen heeft kort, donkerblond haar. En grijs-groene ogen. Daarnaast oogt hij nogal leergierig en dikwijls zorgt dat ervoor dat Callen beter bekend staat als 'nerd'. Hij is gemiddeld van lengte en heeft een normaal postuur.
Karakter: Qua karakter valt Callen te omschrijven als een verlegen, maar intellectueel type. In een voor hem onbekende omgeving treedt ie niet vaak op de voorgrond. Als Callen naar zijn mening wordt gevraagd, zal ie nooit schromen die ook daadwerkelijk te geven. Want hij heeft zeker over alles en nog wat een mening. Maar reeds op jonge leeftijd kreeg hij door dat het voor Callen zo nu en dan beter is om wijselijk zijn mond te houden. Laat anderen maar in de waan, dat is nogal altijd beter dan zelf in de penarie te komen. Callen beschikt niet over het beste stel hersens zoals een zekere mevrouw Granger, maar is desondanks wel leergierig ingesteld. En wat hij mist aan pure intelligentie maakt hij goed door zijn doorzettingsvermogen. Callen wil graag bij onbekende zaken van de hoed en de rand afweten. En wat is dan een betere manier om je kennis op te vijzelen door met je neus in de boeken te zitten?
Geschiedenis: Callen komt uit een liefdevolle familie. Zijn vader is volbloed, zijn moeder is een dreuzel. Het is een ideale combinatie, want zo kreeg hij in zijn opvoeding van beide kanten algemene kennis mee. Best of both worlds zeg maar. Je kan maar beter je blik verruimen dan terecht komen in een tunnelvisie en al je aandacht dus vestigen op louter magie. Openstaan voor andersdenkenden is toch wel les #1 geweest voor Callen. En les #2: hard werken om je doelen te halen, daar is nog nooit een heks en/of tovenaar ooit dood aan gegaan. (tenzij je een trol en/of draak tegen kwam op jouw pad uiteraard) Verder heeft Callen een zus, welke twee jaar ouder is. Op het moment dat zij al naar Hogwarts mocht, ergerde Callen zich daar groen en geel aan. Zij mocht wel, hij moest nog geduldig wachten. Om toch al enigzins goed voorbereid te zijn, heeft Callen zich thuis al een beetje ingelezen.
Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Meer interactie om de rpg weer op gang te krijgen
Overig: -

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do dec 08, 2011 16:25 

RPG-Paspoort: dat staat reeds ergens hier..!
Ik wil meedoen aan YGTH omdat: een tweede personage mocht in het kader van meer activiteit;

Naam Personage: Mauritz Heywood
Geslacht: man
Volboed/halfbloed/dreuzel: volbloed
Afdeling: Gryffindor
Uiterlijk: Mauritz heeft blond haar dat hij één kant heeft opgestreken zodat het niet in z’n ogen hangt. Mauritz is langer dan de gemiddelde jongen van zijn leeftijd en zijn lichaamsbouw is aan de atletische kant.

Karakter: Mauritz is een trotse, ijdele jongen en heeft zo nu en dan nog wel eens last van eigen dunk; hij vindt met name zichzelf heel erg goed in dingen en heeft niet altijd aandacht voor wat anderen doen of goed kunnen. Dit houdt echter niet in dat hij geen goede vriend is: hij zal hoe dan ook opkomen voor in ieder geval zijn afdelingsgenoten - mocht dat nodig zijn. Als het echter niet nodig is, dan trekt hij zich terug in zijn trotse, ijdele zelf.
Mauritz is erg competitief ingesteld. Hij houdt van wedstrijdjes en met name het winnen van wedstrijdjes. Hij zal zich dan ook vaak uitdagend en eerzuchtig tegenover zijn medeleerlingen opstellen – iets wat tot in de treuren toe vermoeiend kan zijn en waar Mauritz niet echt rekening mee houdt. Mauritz is dol op zwerkbal, maar is dan ook wel weer slim genoeg om te weten dat eerstejaars niet zo snel in het team terecht komen.
Tot slot is Mauritz spontaan, impulsief en meer een doener dan een denker; hij houdt meer van praktijk dan theorie, meer van daden dan woorden en is over het algemeen niet de slimste.

Geschiedenis: Mauritz is vlak buiten Manchester opgegroeid, waar de familie, bestaande uit zijn ouders, zijn zusje, zijn piepjonge broertje en Mauritz zelf nu nog woont. Mauritz’ hele familie heeft tovenaarsbloed en hij weet dus het één en ander over hoe de toverwereld en Hogwarts in elkaar zitten. De vader van Mauritz werkt op het ministerie van toverkunst en Mauritz’ moeder vervult de onmisbare rol van huismoeder.

Dit denk ik met mijn rol te kunnen toevoegen aan de RPG: Er is nog niet echt het soort trotse, competitieve figuur als Mauritz, dus vandaar;

Overig: -

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 7:31 

(De wereld draait...) door! ;)

Mededeling: de komende twee weken zal ik niet in staat zijn te posten in de RPG. Want dan heb ik het te stellen zonder internet. Kortom.. sleur Tom/Callen vooral met jullie mee, betrek ze in weet ik veel wat (Slyth vs Puff fight bijv?) Daarnaast wens ik aan eenieder alvast fijne feestdagen! :xmas:

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 14:59 

Oké, ik heb echt zo weinig tijd voor RPG'en in verband met school en andere activiteiten de laatste tijd en ik weet dat het er de komende maanden niet beter op wordt. Dus heb ik besloten dat ik uit de RPG stap. Doe met Emily wat je wilt. (:

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: