Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 13:56 

De eerste keer dat ik Dobby zag vond ik hem super eng. Ik vond het een vies schepsel. Maar nu ben ik helemaal weg van hem. Vooral sinds het laatste boek. Hoe hij harry helpt. En in de film word hij zo mooi weergegeven. Met zijn prachtige ogen. Het is echt jammer dat hij sterft. Maar hij is wel op een "mooie" manier gestorven. Zoals hij zelf zij bij zijn vrienden. En dat zijn laatste daad het redden van Meneer Harry Potter was heeft hem ook wel gerust gesteld.
Die smerige Bellatrix, waarom moest ze nu dat mes smijten @@

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:40 

Dobby is mijn absolute favoriete personage.
Zijn dood had ik niet zien aankomen, maar ik vond het zo zielig.
In het 2e boek vond ik hem minder leuk, maar als hem dan met die reusachtige schattige ogen ziet kijken, dan smelt je toch helemaal?

I love Dobby, the free elf!

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 12:05 

Dobby is mijn favoriete niet menselijke karakter.

Hij deed er alles aan om zijn held Harry te redden, ook al moest hij Harry er erg voor verwonden, zoals hij in het 2e boek doet. Maar hij kijkt zo tegen Harry op en wil hem met alles helpen, dat vind ik zo lief.

Toen ik het laatste boek las moest ik huilen toen ik las dat hij dood ging. En dit heb ik nog nooit gehad bij het lezen van een boek. Het is zo mooi beschreven en in de film wordt het nog eens heel goed weeggegeven.

Het enige wat ik dus nog kan zeggen is: R.I.P Dobby, a free elf

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 18:03 

Ik heb eigenlijk helemaal niets met Dobby. Zijn dood was dan wel sneu, maar ik maakte me meer zorgen om mijn favoriete personages, dat zijn dood me op het begin vrij weinig kon boeien. Tijdens het herlezen en de film toch wel wat traantjes gelaten, maar dat was meer om Harry's reactie dan voor Dobby zelf. Ik zag zijn dood trouwens niet aankomen en ik vond het een geniaal hoofdstuk.

In de films vind ik Dobby schattig, maar in de boeken vind ik hem alleen maar irritant. Hoe hij Harry probeert te helpen is natuurlijk heel lief van hem, maar ik kan gewoon niet tegen mensen/wezens die irritant/slecht praten. Dus in dat opzicht staat Dobby in het rijtje van Hagrid en Grawp.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr sep 02, 2011 13:08 

Iedereen houdt van Dobby, toch :D


 Profiel  



BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2011 16:08 

Ik vond Dobby zĂł lief, en ik kan die nakkers van de HP-verfilming wel killen omdat ze Dobby gewoon zijn vergeten in deel vier!!! Vind niemand het een beetje raar dat hij in de films Dobby nooit ziet, en het dan schijnbaar heel normaal is dat Dobby opeens komt opdagen? Stelletje mongolen.
Ik ben in janken uitgebarsten toen ik las dat Dobby doodging, midden in de schoolkantine(pretty embarrassing...), en tijdens de film ook. Nu huil ik snel mee met boeken en films, maar toch.
R.I.P. Dobby


  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 12:58 

Dobby is gewoon super geniaal,
alleen is het wel zielig dat hij doodgaat.
ook is hij super schattig met die grote ogen en oren. :shock:

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: wo jun 05, 2013 19:59 

Ik heb geen woorden voor Dobby! Z'n prachtig personage! Een van mijn lievelingspersonages, hij toont inzet, dapperheid, loyaliteit, FANTASTISCH!
Hij is ook zo lief. En ook dat hij hem wil waarschuwen voor het complot van de Geheime Kamer! Toen Dobby stierf kon ik huilen als een baby, ik huilde wel maar niet als een baby. :love: Dobby vind ik ook zo lief kijken, en leuk praten! Ik raak er niet over uitgepraat, fantastisch!

Groetjes Lars aan Dobby! xxx

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme