Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 2:56 

Hallo na 3 keer de dvd 7.2 te bekijken viel me iets op waar is ut litteken van harry gebleven meestal in deze film heeft die zijn haren ervoor maar in goudgrijp als de wind door zen haar gaat is die niet te zien en als die uit het water komt kan je door zen haar heen kijken en zie je ook niks dus un foutje of was ut litteken in deel 6 en 7.1 ook al weg


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 22:03 

Er zitten wel meer van dat soort fouten in de films. Als jij zegt dat je het litteken niet hebt gezien, dan geloof ik dat meteen! Er zijn wel meer momenten in de film waar zijn litteken ineens verdwenen is. Ook wisselt het litteken wel eens van de linkerkant naar de rechterkant van zijn hoofd.

Ik maak hier even een algemeen topic van. Wat vinden jullie van het litteken in de films? Is het anders dan je je had voorgesteld toen je de boeken las? Vind je het storend dat er veel fouten worden gemaakt met het litteken?


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 16:02 

Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nooit oplet als ik naar de films kijk. Net zoals ik niet echt op de acteerprestaties let (tenzij het echt opvalt dat ze slecht is). Ik kijk naar het verhaal, niet zo zeer naar de details.
Maar eigenlijk zouden ze toch iets oplettener moeten zijn. Niet dat ik me er druk in maak ofzo.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:40 

Dat is me idd opgevallen bij een aantal films, zo ook de laatste. Ze denken zeker dat z'n haar het wel verbergt? krijg wat! dat is t bekendste kenmerk aan mr potter.
Verder let ik als leintje niet zo op bepaalde dingen, tenzij t opvalt.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 22, 2013 9:16 

Het is 1 streepje, jammer dat dat er soms niet inzit, maar storend? Niet echt nee. Ik ben ook niet zo iemand die film fouten kan ontdekken, ik ben meer een lees freak. Maar dat van de rechter en linker kant is wel best slecht, dat is gewoon onprofessioneel. Ja, ik vind eigenlijk dat ze met een iets moeten aangeven waar precies op Daniels voorhoofd dat litteken moet komen. Litteken weg, na ja, daar let ik niet op... Beetje raar maar!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis
BerichtGeplaatst: ma jun 24, 2013 15:50 

Eerlijk gezegd is het me helemaal niet opgevallen!
Ik let er ook gewoon niet op, gewoon kijken is voor mij prima! XD

_________________
'Follow the Spiders, Follow the Spiders',
'If Hagrid ever comes back out Azkaban, I kill him!'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme