Het is voorbij en ik moet zeggen dat ik het wel een enorme anticlimax vond. Ik bedoel, House die na 8 seizoenen ineens aardig doet?
Ik vond het idee van de begrafenis van House wel erg leuk. Met name toen Wilson eerst House herinnert en hem vervolgens met de grond gelijk maakt. Hoezo over de doden niets dan goeds? Vooral dat sms'je dat House stuurt over het feit dat Wilson zijn mond moest houden. Je zou je toch af beginnen vragen of hij niet ergens bij zijn eigen begrafenis aanwezig is geweest.
Wel leuk om een heel stel van die oude acteurs terug te zien. Stacey, Thirteen, Amber (gedurende de brand). Wel jammer dat Cuddy er niet in voor kwam. Maar misschien was dat ook gewoon ergens te pijnlijk voor House.
Ik was overigens wel blij met het feit dat House niet omgekomen was bij die brand. Dat had ik wel de grootste flop gevonden. Aan de andere kant had dat ook geen mogelijkheid gegeven om ooit nog verder te gaan met de serie.
Wat Wilson betreft. Wel sneu dat hij getroffen is door de aandoening die hij zo veelvuldig behandeld heeft. Die aflevering was echt super! En dan die foto's aan het eind.