Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 19:10 

Spoilers seizoen 8

Spoiler:
Om heel eerlijk te zijn vind ik seizoen 8 tot nu toe erg tegenvallen. Dat komt met name omdat Cuddy er niet meer bij is. Maar ook omdat ik de nieuwe personages minst aantrekkelijk vind.
Wel leuk dat Foreman nu weer een prominente leidersrol heeft gekregen en dat hij dat ook vooral gebruikt om House tegen te zitten sinds hij de laatste keer in de gevangenis heeft gezeten.
Toch haalt het niet bij eerdere seizoenen. Daar waar ik op dinsdag direct de nieuwe aflevering had, betrap ik me er nu op dat ik steeds een week achter loop. Morgen toch maar eens kijken welke afleveringen ik nog in moet halen.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 14:57 

Ik vind het echt een topserie, moet alleen nog aan seizoen 8 beginnen. Maar dat zal deze of volgende week zeker gebeuren!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 19:20 

Spoilers s8 tot nu toe

Spoiler:
Ik kan me wel vinden in de post van Aisling. Tot nu toe ben ik ook nog niet erg weg van het nieuwe seizoen, ondanks dat ik de nieuwe personages wel okey vind (vooral Parks vind ik wel grappig :')). Het nieuwe seizoen brengt voor mij tot nu toe gewoon weinig interessants en waar ik eerst altijd direct de volgende dag de nieuwe episode keek vergeet ik het nu eigenlijk steeds. Zo heb ik de laatste episode nog niet eens gezien.

Ik was altijd een grote fan van Cuddy, dus ja, dat werkt misschien ook niet helemaal mee. Opzich is Foreman als nieuwe DoM wel interessant, maar ik vind dat personage gewoon vervelend, dus ik ga het niet lang leuk vinden denk ik. En Thirteen is nu ook weg. Gelukkig is Wilson wat meer te zien dan ik verwacht had.

Spoilers verder s8

Spoiler:
Ik heb ergens gelezen dat Lisa Edelstein misschien halverwege toch terug komt of alleen voor een enkele episode. Ik weet niet of het waar is, want het zijn tegenstrijdige berichten, maar ik hoop het eigenlijk wel. Al is het alleen maar om haar personage een afsluiting te geven op een of andere manier...

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 14:20 

Spoiler toekomst seizoen 8
Spoiler:
Het zou wel enorm leuk zijn wanneer Lisa Edelstein nog eenmaal terugkomt als Cuddy. Al is het maar omdat het dan heel ongemakkelijk zou zijn. House is immers wel haar huis binnen gereden.
Maar ik vraag me dan wel af hoe ze dat het beste kunnen laten eindigen. Er zijn nu immers al 7 afleveringen geweest en seizoen 8 zou het laatste seizoen van Gregory House zijn...
Ergens is dat ook wel een leuke om over te speculeren. Hoe zou House aflopen?

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 0:20 

Zoals voorspeld is seizoen 8 het laatste van House, zo las ik daar net op Tumblr.
Voor de geĂŻnteresseerden... Hier vindt je het hele bericht.

Nja. Ik moet zeggen dat ik het laatste seizoen sowieso niet goed gevolgd heb, maar ik vind het toch best jammer. Heb het altijd een leuke serie gevonden! Toch denk ik dat het wel goed is dat het gaat stoppen, House heeft z'n beste tijd misschien wel gehad.

Hopelijk komt Lisa E. nog wel terug voor een afsluiter... :')

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr mei 25, 2012 11:10 

Spoiler finale

Spoiler:
Het is voorbij en ik moet zeggen dat ik het wel een enorme anticlimax vond. Ik bedoel, House die na 8 seizoenen ineens aardig doet?

Ik vond het idee van de begrafenis van House wel erg leuk. Met name toen Wilson eerst House herinnert en hem vervolgens met de grond gelijk maakt. Hoezo over de doden niets dan goeds? Vooral dat sms'je dat House stuurt over het feit dat Wilson zijn mond moest houden. Je zou je toch af beginnen vragen of hij niet ergens bij zijn eigen begrafenis aanwezig is geweest.

Wel leuk om een heel stel van die oude acteurs terug te zien. Stacey, Thirteen, Amber (gedurende de brand). Wel jammer dat Cuddy er niet in voor kwam. Maar misschien was dat ook gewoon ergens te pijnlijk voor House.

Ik was overigens wel blij met het feit dat House niet omgekomen was bij die brand. Dat had ik wel de grootste flop gevonden. Aan de andere kant had dat ook geen mogelijkheid gegeven om ooit nog verder te gaan met de serie.

Wat Wilson betreft. Wel sneu dat hij getroffen is door de aandoening die hij zo veelvuldig behandeld heeft. Die aflevering was echt super! En dan die foto's aan het eind. :mrgreen:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 28, 2012 15:35 

In het begin staat Taub er niet bij :P. House is echt gewoon geweldig. Zo'n leuke serie vind ik het, op FaceBook speel ik ook het spel House, dat is echt gewoonweg gebaseerd op de tvserie House. Mijn donderdagavond: Drukte in de Dierentuin, The Mentalist en natuurlijk: House. Allemaal op SBS 6 :love:

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Keer terug naar Media
Ga naar: