Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 15:09 

Jalf schreef:
ooc: We hebben allemaal alleen een PB-tje met de rol gehad. Niets meer. Bovendien heb je tijdens dit spel wel in het webspelletjesboard gepost namelijk hier. Daarbovenop is dit een spel. Rarara, waar zou je het topic dan kunnen vinden? Hm, bij de webspelletjes misschien? Kortom, je had het echt allemaal kunnen weten.


ooc: Ik dacht de bedoeling was bij het spel om de DE's te vinden, niet om elkaar af te zeiken over de inactiviteit? Of ben je nu sikkeneurig/chagrijnig dat we je hebben ontmaskerd?

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 15:16 

Mensen, laten we hier even over ophouden en verder gaan met het spel. Ik heb het hier al met Myrna over gehad en ja, ze had eerder kunnen posten, maar dat is niet gebeurd en het is niet de eerste keer dat er iemand inactief is tijdens dit spel. Het is slechts een spel, geen verplichting, dus als iemand eerder niet gepost heeft om wat voor reden dan ook, niks aan te doen.
Ze doet nu tenminste een poging om alsnog te posten, dus laten we alsjeblieft doorgaan.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 16:20 

Lupos had wel verwacht dat Vivian het vroeg of laat zou moeten vergelden. Toch was het erg jammer en stonden ze dus nog geen stap verder. Maar wat zou het leven zijn zonder verassingen ?

Lupos loopt naar voren, een klein flesje met een helder glinsterende vloeistof in zijn hand, een vastberaden blik in zijn ogen. Hij loop rechtdoor de massa mensen tot hij voor Jalf blijft staan. Hij kijkt haar in de ogen, en een glimlach verschijnt op zijn gezicht. Met een plop trekt hij het stopje van de fles en giet het over Jalf uit. Mundugus, want dat is de ware aard van Lupos, hoopt het bij het rechte eind te hebben.

Nu nog een stem uitbrengen. Dit werd lastiger, en lastiger. Er schoten niet veel mensen meer over , en erg duidelijke aanwijzingen waren er ook niet echt. Toch denkt hij nog iemand te weten. Hij denkt nog even diep na en schrijft dan harry_james_potter op. Allicht zal hij vannacht zijn einde tegemoet komen maar beter een einde na een mooie dag waar misschien twee DE's zouden hangen dan een einde zonder zijn flesje ooit te voorschijn gehaald te hebben.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 16:25 

Chris ziet wat Lupos doet en wacht het resultaat van zijn actie af. Maar als Jalf echt schuldig is, dan zal ze sowieso sterven en heeft het dus weinig zin om nog op haar te stemmen. En mocht ze onschuldig zijn, wat Chris niet heel waarschijnlijk acht, dan heeft het al helemaal geen zin om op Jalf te stemmen.

Chris besluit het voorbeeld van Lupos, waarvan hij nu zeker weet dat hij goed is, te volgen en krast de naam van Jalf door en schrijft Harry_James_Potter op.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 17:46 

Eh, zover Arianna begrepen heeft, kan Mundungus alleen zijn drankje uitgieten over de persoon die de meeste stemmen heeft en dus gaat sterven! Een onschuldig persoon blijft dan leven, een schuldig persoon niet. Dus als Jalf niet de meeste stemmen krijgt, dan giet hij het drankje over iemand anders..

*gaat nog even de spelleiding pben*

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 17:49 

Wanneer Dung zijn flesje opende, voelde Jalf al nattigheid. Ze keek om haar heen, maar er was geen mogelijkheid meer om weg te komen. Ze kreeg het flesje met vergif over haar heen (HET BRAND HET BRAND!!) en sterft.

Vervolgens komt Dennis Krauwel aangerend. 'NoOoOoOoOohz', roept hij uit! Hij gaat naast Jalf liggen totdat zijn gebroken hart het opgeeft. Ook Dennis is dood.

Lacrimosa probeert vanalles, maar overleven kan ze niet meer. Zonder een Death Eater in de buurt, kan ze niet meer overleven en ook zij sterft.

Gefeliciteerd Order of the Phoenix, jullie hebben alle Death Eaters uitgeroeid!
Later vandaag zullen we de lijst posten met rollen.


@Arianna:

Citaat:
Mundungus Fletcher
Actie: Dag
Mundugus bezit een klein flesje heiligwater. Hij kan dit flesje uitgieten over een zelfgekozen speler. Als deze speler een Death Eater is zal deze speler doodgaan, anders gebeurt er niets. Dit doet hij overdag, en dus kan iedereen zien dat hij Mundugus is.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 17:53 

Patricia schreef:

Gefeliciteerd Order of the Phoenix, jullie hebben alle Death Eaters uitgeroeid!
Later vandaag zullen we de lijst posten met rollen.



Haha super!
Jalf was zo overduidelijk slecht

Wat een afgrijselijke start voor de orde maar het is toch goed gekomen.
en verder ik was van plan vanaf dag drie te posten. Ik deed dus wel degelijk mee.
Maar ik was dood voor ik echt kon meedoen xD


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 17:54 

Ooh! Ik heb de rol dan door de war gehaald met de rol die er in weerwolven zit en die werkte zoals ik zei. Excuses!

En yay, we won! Dat was onverwacht oO Ik dacht dat Lacrimosa sowieso ook nog dood moest, maar die was dus Draco. Ik ben benieuwd naar de lijst rollen :D

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 17:56 

Ik vind het wel grappig dat in dit hele spel nooit iemand op mij gestemd heeft, terwijl ik me vaak genoeg verdacht maakte :').

Ik vond het wel een heel leuk en vijandig spel. De volgende keer doe ik zeker weer mee ^^. Bij sommige dingen had ik wel mijn twijfels, want ik stel me wel de vraag of iedereen zijn rol wel echt goed geheim hield...

Citaat:
Ik dacht dat Lacrimosa sowieso ook nog dood moest, maar die was dus Draco.


Oh ja?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 17:58 

Yes, we hebben gewonnen. !!
En ik was al bang dat ik iemand van de orde mee de dood in zou moeten nemen.
Ik was Edgar Bones.

Jammer Jalf, als je het vergif niet over je heen had gehad, dan hadden we nog even door moeten gaan. Maar het was echt een super gaaf spel.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 17:59 

Of niet? Ik verdacht al vrij snel Sjar, Jalf en jou (Lacrimosa). Dat kun je navragen bij oa Indian Violet en Vivian :P Maar ik wist niet wat jullie rollen precies waren daarbinnen. Sowieso probeerde ik op mensen te stemmen waar ik een achterban bij kon krijgen ^^ En jou leek niemand verdacht te vinden.

Ben nu wel benieuwd naar de rollen eigenlijk ^^ Ik had trouwens verwacht dat ik veel eerder dood zou gaan oO Ik ben echt benieuwd waar alles op gebaseerd is.

Edit: ooooh je was Peter :P *leest rollen nog eens door*

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:00 

Go Order!! Ik wist wel dat het zou lukken!
Was een leuk spelletje, beetje jammer dat ik er al vrij snel uit was.

Krijgen we alle rollen nog te weten? Ben stiekem wel benieuwd naar alle tactieken.

@Lacrimosa: je stond wel in mijn verdachtenlijstje, alleen ging ik steeds voor Blijerd. :P

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:00 

Ik moest even een paar keer lezen waarom er ineens 3 mensen dood gingen, maar ik snap het nu :')

Ik vond het super leuk om te doen! Ik vond het wel lastig in het begin, omdat ik niet precies wist waarom ik mensen zou verdenken etc, en iedereen begon mij ineens te verdenken terwijl ik er niks aan kon doen dat ik de minister was en dat er iemand dood was gegaan, haha :') Ik vond het echt moeilijk om mensen te verdenken, maar gelukkig had ik een pact gesloten met Arianna, hehe!

Een volgende keer zou ik zeker weer mee doen!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:04 

Lol, dat ging snel op het eind. Ik wist vrij zeker dat Jalf een DE was, en over Dennis ging ik vandaag ook twijfelen. Hij wilde Jalf niet laten sterven, terwijl hij Lacrimosa wel aan de galg wilde laten hangen. Ik verdacht hem al eerder dat hij misschien Draco was, maar na vandaag dacht ik dat hij misschien wel dat hij geliefde met Jalf zou kunnen zijn. En dat bleek ook zo te zijn. (Was nog wel bang dat Dennis de DE was en Jalf de orde persoon).

En ik dacht dat we Harry_James_Potter ook nog moesten proberen te doden, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik was trouwens Kingsley, al heb ik bij Dennis de rol van Edgar Bones aangenomen om mijzelf te beschermen. :P Ik heb trouwens nooit de goede persoon beschermt.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:07 

Stiekem dacht ik dat het spel nog ging door gaan, maar ik had de regel 'Peter gaat dood als de rest doodgaat' niet zo goed gelezen @@... Dus wel jammer dat het spel al snel aan zijn einde kwam.

Ik weet alle rollen :'). Ik vond mijn rol ook wel erg leuk om te doen ^^. We hebben ook geluk gehad door al snel de rol van enkele belangrijke spelers te ontdekken.

@Arianna
Als jullie Jalf niet hadden doodgemaakt, dan... @@

@Chris
Waar heeft hij gezegd dat hij mij wou doden? xO Of heb ik ergens overheen gelezen?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme