Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:09 

Afbeelding

Ik wilde heel erg graag het spel afsluiten met dat plaatje, maar helaas, not as planned. :( Helaas verloren, maar naar mijn mening niet helemaal op een eerlijke manier. Mensen die gewoon helemaal niet mee doen en zo makkelijk door het spel glippen, horen gewoon niet in het spel thuis. Als ik d'r gewoon uit was gekickt dan was dat prima, maar niet op deze manier. Ik hoop dat de spelleiding dit meeneemt in een toekomstige versie.

Ook wil ik Oscar een schop geven. :P Ik zat namelijk door zijn gekoppel in de grootste k.tpositie EVER. XD Ik moest mijn mede DE's uitmoorden, tegelijk iedereen die vervelend was wegwerken en Dennis beschermen. (Die ik, voor dat ik wist dat ik geliefde was, eigenlijk zo snel mogelijk weg wilde werken XD) Like, weet je wel hoe moeilijk dat is! XD En ik heb helemaal niet zo veel ervaring met het spelen van dit spel, ik vond het echt moeilijk.

Maar goed, ik heb genoten, volgende keer doe ik graag weer mee XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:15 

Lacrimosa schreef:
Stiekem dacht ik dat het spel nog ging door gaan, maar ik had de regel 'Peter gaat dood als de rest doodgaat' niet zo goed gelezen @@... Dus wel jammer dat het spel al snel aan zijn einde kwam.

Ik weet alle rollen :'). Ik vond mijn rol ook wel erg leuk om te doen ^^. We hebben ook geluk gehad door al snel de rol van enkele belangrijke spelers te ontdekken.

@Arianna
Als jullie Jalf niet hadden doodgemaakt, dan... @@

@Chris
Waar heeft hij gezegd dat hij mij wou doden? xO Of heb ik ergens overheen gelezen?


PM xD

Wie was nu eigenlijk Draco? Of heeft die het overleefd?

@Jalf: Tja, inactief zijn kan ook een tactiek zijn. Dennis was bijvoorbeeld ook weinig actief in het topic. Sowieso was het topic, vergeleken met de andere twee keren op FFF, vrij dood.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:17 

@Jalf: Well, blij dat te lezen. Dat was al iets wat ik had aangegeven (net als het onzichtbaar-zijn), maar het is op zich ook wel lastig daar iets op te verzinnen. Ik vind het persoonlijk ook heel vervelend als mensen inactief zijn, maar het kan ook een tactiek zijn (bijv Pieper) en vorige spel hadden mensen dat ook actief. Vaak wordt geredeneerd dat die mensen er toch snel uitgestemd worden, maar dat is niet zo ^^ Want actieve mensen vallen op en gaan er dus snel uit. Jammer jammer. Ik had gehoopt dat de DEs de inactieven zouden vermoorden, maar als ik het goed begrijp wisten jullie de grote rollen al en dan is jullie keuze logisch (want ik vond het al zo vreemd dat Aisling dood ging - die was best verdacht af en toe xD Maar vanwege haar rol dus).

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:19 

@ Chris
Ok :').

Draco hebben jullie vermoord ;)
Ik heb de FFF-variant eigenlijk nooit meegemaakt. Wat was het verschil tussen het FFF-spel en deze? Werd er veel meer gespeculeerd of tussendoor ge-rpg't...?


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:21 

Chris Gamgee schreef:
@Jalf: Tja, inactief zijn kan ook een tactiek zijn. Dennis was bijvoorbeeld ook weinig actief in het topic. Sowieso was het topic, vergeleken met de andere twee keren op FFF, vrij dood.

Wel ik was bewust de eerste dagen niet in het topic ik wou dat ze mij gingen verdenken en dan was ik van plan ook heel verdacht te reageren, zodat ze mij 's nachts niet zouden pakken. Maar dat liep anders.^^

Arianna schreef:
Ik had gehoopt dat de DEs de inactieven zouden vermoorden, maar als ik het goed begrijp wisten jullie de grote rollen al en dan is jullie keuze logisch (want ik vond het al zo vreemd dat Aisling dood ging - die was best verdacht af en toe xD Maar vanwege haar rol dus).

Serieus Aisling verdacht? Dat was zo goed als de enige die overduidelijk goed was.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:27 

@Pieper: Ik heb haar nooit verdacht, maar ik heb toch een aantal stemmen op Aisling voorbij zien komen ^^

Op FFF was het spel veel actiever. Mensen beargumenteerden heel erg om te blijven leven. Stemmen werden daar ook vaak aangepast en 's nachts werd ook veel gepost.

Niet lullig bedoeld trouwens, maar ik vond het nu al heel snel duidelijk wie er (waarschijnlijk) DEs waren xD Oscar had ik verkeerd ingeschat, maar de rest had ik door. Mag ik aannemen dat Blijerd dan Draco was? Hadden jullie haar rol opgevraagd dat jullie dat wisten?

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:33 

@Chris: Dennis was niet actief, omdat hij mijn geliefde was en ik heel bang was dat mijn mede DE's hem zouden vermoorden of wegstemmen XD Daarnaast vind ik een groot verschil zitten tussen niet-actief zijn als tactiek en gewoon helemaal niets doen zoals Myrna deed. Sowieso vind ik dat de niet-actief-tactiek wel wat minder mocht, want soms kwam het spel nou niet echt op gang XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:39 

Jalf schreef:
@Chris: Dennis was niet actief, omdat hij mijn geliefde was en ik heel bang was dat mijn mede DE's hem zouden vermoorden of wegstemmen XD Daarnaast vind ik een groot verschil zitten tussen niet-actief zijn als tactiek en gewoon helemaal niets doen zoals Myrna deed. Sowieso vind ik dat de niet-actief-tactiek wel wat minder mocht, want soms kwam het spel nou niet echt op gang XD


Klopt ook wel, maar om iemand nu helemaal af te branden op inactiviteit vind ik wat te ver gaan. Waarschijnlijk wist Myrna echt niet dat het spel al was begonnen, niet iedereen houdt het forum elke dat goed in de gaten. Ik vind het sowieso jammer dat iemand inactief is, om welke reden dan ook, maar het was niet alleen Myrna die dat deed.

Maar anyway, ik vind het een goed idee dat er naar de activiteit wordt gekeken. Bijvoorbeeld 1 keer per dag/nacht posten, of 1 keer per dag+nacht, dan heb hoef je het topic maar 1 keer in de twee dagen te houden.

Aisling vond ik een beetje verdacht, maar ik weet dat ze het spel vrij dominant en agressief speelt, dus heel verdacht vond ik haar niet.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:49 

Woeii, gelukkig heeft mijn zijde overleefd :D . We begonnen slecht, maar dankzij de hulp van cupido, Trelawney en Mundunges konden we gelukkig voldoende aanrichten.

Ik was trouwens blij dat er een paar mensen waren die contact zochten en me vertrouwden (of deden alsof). Het was daardoor wat makkelijker om de stemmen meer 1 richting op te sturen. En ja, verklaar me voor gek, maar zoals ik al tegen Dennis zei: ik ga liever dood en dat ik daardoor mijn zijde help winnen, dan dat ik mijn klep houd en als onschuldige zijnde gelyncht werd.

Over actief zijn: ik zou het ook eerlijker vinden als mensen bijv. verplicht 1x per twee dagen moesten posten, of er anders sowieso uitvlogen.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 18:54 

Ik vond het een leuk spel, alleen vond ik de manier waarop ik het spel verliet echt heel jammer. Het is namelijk de bedoeling van het spel je identiteit verborgen te houden en dat heeft niet iedereen gedaan, waardoor het spel niet zo is gelopen als dat het hoort.

Alsnog zou ik me zo weer aanmelden en vind ook ik dat inactiviteit niet eerlijk is. Als tactiek, prima, maar dan nog heeft Dennis op een gegeven moment wel gepost en Pieper had de kans niet, want die was al dood. Myrna daarintegen was een heel ander verhaal en dat ben ik met Jalf eens.

Ondertussen moeten jullie je ook beseffen dat Jalf, Lacrimosa en ik dit spel voor het eerst speelden, dus ik vind dat we 't alsnog zo spannend mogelijk hebben geprobeerd te maken.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 19:19 

Wisten jullie van elkaar dat jullie DE waren en wie welke DE was?

Ik wist alleen mijn eigen rol en vond het af en toe dus best lastig om te bedenken wie ik kon vertrouwen en wie niet. Ik heb dan ook aan niemand verteld wie is was.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 19:24 

@harry_james_potter

Ik vind dat je goed hebt gespeeld (:. En leuk dat je je rol geheim hield! Als ik in de Orde zat, denk ik niet dat ik iemand in vertrouwen had durven nemen ^^'. De DE's weten van elkaar welke rol ze hebben. Draco daarentegen kreeg dit pas op de vijfde nacht te horen, dus zonder dat te beseffen kon hij of zij mede-de's wegstemmen.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 19:42 

Het probleem van de orde is dat ze wel wat informatie moeten prijsgeven, omdat ze anders helemaal niet achter kunnen komen wie de DE's zijn. Ik heb mijn eigen rol (Kingsley) trouwen niet prijsgeven, omdat ik dacht dat het meteen mijn dood zou worden als ik het aan de verkeerde doorgeef. Eigenlijk is de Jager/Edgar Bones Ă©Ă©n van de weinige rollen die je wel zonder problemen prijs kan geven.

Maar had Blijerd wel contact met jullie gezocht? Of hoe wisten jullie wie Draco was?

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 20:32 

Wow dat is ineens heel snel gedaan.
Wel heel blij dat we gewonnen hebben :). Ook vind ik toch dat iedereen goed heeft gespeeld, alleen inderdaad jammer dat het soms echt vrij inactief was en dat er een aantal spelers om wat voor reden ook zich niet lieten horen/zien.

Zelf heb ik nooit met iemand contact gezocht en heb ik alleen vandaag mijn rol prijsgegeven toen Chris het mij vroeg, en toen ik toch al zowiezo van plan was Jalf vandaag te trakteren op het drankje :).

Ik vond het wel leuk , toffe rollen enzo. Dus ik zou zeggen, nog een keer xD. Wel met inderdaad zoals al zo vaak gezegd, een verplicht aantal posts, dat maakt het spel heel wat levendiger.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 20:45 

En bij deze de rollen:

Jalf - Death Eather (Geliefde)
Vivian - Wizard
Jill - Mad-Eye Moody
Lupos - Mundungus Fletcher
harry_james_potter - Edgar Bones

Blijerd - Draco
Oscar - Cupido
Arianna - Wizard

Lacrimosa - Peter Pettigrew
MissMyrna - Wizard
Indian Violet - Wizard

Sjar - Voldemort
Pieper - Trelawney
Chris Gamgee - Kingsley Shacklebolt
Aisling - Heerser van de Dood
Dennis Krauwel - Wizard (Geliefde)

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme