Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 10, 2011 0:36 

Verassend, he? Maar @Manouk, aangezien bekend is dat ze een kleindochter is van Aisha (=halfblood) is het daarom nu bekend. ^^

Edit: Of ja, bekend voor jullie dan. Mairi's dorpgenoten weten van niks. Just to be clear. xD

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 10, 2011 13:58 

Ja, dat had ik wel begrepen. Ik had er gewoon niet echt overna gedacht xD Ik zag het ineens in de personagelijst, so.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 12:18 

Heey. Mairi en Amy gaan tijdelijk even niet reageren op de gebeurtenissen, dus jullie hoeven niet op mij te wachten met door gaan. Ik spring terug zodra mogelijk, of zo.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 11:55 

Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar: GEPOST!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 18:29 

Ik heb het ook ff lekker druk dus ga gerust verder met ceremonieën :') Volgende week en de week daarna heb ik weer wat meer tijd, daarna weeer 3 weken minder en dan heeeeeeeel veel :D Dan weten jullie t vast ;)

Lang leve (bachelor)afstuderen :')

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 19:09 

Dame en heer, we kunnen niet echt doorgaan want niemand van ons heeft enige clue van wat er gaat gebeuren, dus we wachten gewoon :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 20:01 

Inderdaad, ik kan wel door gaan met posten maar daar schiet je zo weinig mee op als je niet verder komt dan.. "En Callen aanschouwde hoe de ceremonie zich voltrok, waarbij liederen afgewisseld werden met korte speeches" Zolang er niet DE's als paddestoelen vanachter de grafzerken opduiken kun je moeilijk ergens anders op reageren huh ;)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 20:18 

Citaat:
Volgende week en de week daarna heb ik weer wat meer tijd

Bewijs het! @@

Ja, ik hoop op een snel postje van een van jullie dat de boel op gang trekt ^^. Donovan heeft nu al een uur of twintig niet meer fierce zijn Nathan kunnen beschermen en vice versa.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 17:07 

Lacrimosa schreef:
Citaat:

Bewijs het! @@

Ja, ik hoop op een snel postje van een van jullie dat de boel op gang trekt ^^. Donovan heeft nu al een uur of twintig niet meer fierce zijn Nathan kunnen beschermen en vice versa.

DIT ZO HARD!

En ook nog:

Sado
ALL THE AWARDS!

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 17:09 

Sowiesoooo. Sado is tof. Sowieso gaan we weer voor beste RPG :D

En ik wil inderdaad wel posten, maar meer dan stilletjes voor zich uit staren doet Liz op dit moment toch niet echt xD Tenzij je wilt dat Ralph de begrafenis komt crashen, natuurlijk.
Of je moet Suze doorlaten, Sander *puh*

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 10:43 

Hier wil ik een Sado-versie van:

Afbeelding

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 13:54 

Niets houdt je tegen om er een te maken, Nielsje (:. Die heb ik trouwens ook geliked!

Ik heb wel echt een pinguĂŻn- en een vosbannertje gemaakt. No shame. Er bestaan dus echt mensen die art-patronussen maken van pinguĂŻns en vossen :''').

En wat een drama weer :'). Vindt iedereen het trouwens nog steeds goed als we na deze scène twee weken verder skippen? (a)
Marlon en ik hadden het volgende plan: er doen binnenkort enkele nieuwe personages hun intrede in Sado. Waaronder de nieuwe burgemeester en zijn gezin. Om de intrede te vieren van de nieuwe burgemeester wordt er een (gemaskerd) bal georganiseerd waarvoor alle bewoners zijn uitgenodigd. Natuurlijk kunnen daar ook weer allerlei mysteries plaatsvinden ^^. Die twee weken skip kan er voor zorgen dat er ondertussen al wat dingen gebeurd zijn tussen verschillende personages. Of hebben jullie liever geen skip?

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 13:58 

Skip. Zo hard!

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 14:35 

Lacrimosa schreef:
Niets houdt je tegen om er een te maken, Nielsje (:. Die heb ik trouwens ook geliked!

OOIT!

Skip skip skip!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma dec 05, 2011 19:10 

Lana schreef:
Dame en heer, we kunnen niet echt doorgaan want niemand van ons heeft enige clue van wat er gaat gebeuren, dus we wachten gewoon :')

Harry, Ron & Hermione schreef:
Inderdaad, ik kan wel door gaan met posten maar daar schiet je zo weinig mee op als je niet verder komt dan.. "En Callen aanschouwde hoe de ceremonie zich voltrok, waarbij liederen afgewisseld werden met korte speeches" Zolang er niet DE's als paddestoelen vanachter de grafzerken opduiken kun je moeilijk ergens anders op reageren huh ;)

Lacrimosa schreef:
Citaat:

Bewijs het! @@

Charlie schreef:

DIT ZO HARD!

En ook nog:

Sado
ALL THE AWARDS!

Vier dagen geleden: gepost @@

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: