Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

2e jaars

BerichtGeplaatst: wo sep 28, 2011 15:44 

Gisteren heb ik Desperate Housewives gekeken en daarna Cougar Town. Desperate Housewives vind ik een hele foute serie die wel heel ontspannend is, en Cougar Town vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar mijn zusje kijkt het @@
Ik had liever True Blood gekeken, maar aangezien de familie liever naar de Housewives keek heb ik besloten dat later met een vriendin wel te kijken @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 11, 2011 21:56 

Ik heb vandaag de pilot van Terra Nova gekeken uit nieuwschierigheid. Ik verwachtte er niet veel van, aangezien ik helemaal niet zo into sci-fi ben. Uiteindelijk toch maar de pilot gaan kijken zo van, als het niets is stop ik meteen weer. Vanaf het eerste beeld was ik toch al geïnteresseerd, een hele bijzondere manier om een serie te beginnen moet ik zeggen. Oké, de graphics zijn niet allemaal even mooi en op één puntje stoorde me het best wel, maar oke. Daar kan ik wel overheen komen, omdat de rest van de serie me wel hip lijkt.

Het verhaal doet een beetje 'Avatar' (die van James Cameron) aan en de leider in TN speelde ook nog eens in Avatar. Toch is het verhaal wel anders, ondanks dat het wel ergens eenzelfde idee heeft. Oh en er zit een mysterie in. Sinds Lost zocht ik al een serie met een beetje een mysterie en hopelijk heb ik er hiermee een gevonden. Ik ga zeker verder kijken en mocht het alsnog lame worden, dan stop ik gewoon. Ik ben wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Terra Nova op Imdb

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 10:44 

@Reflex: Ik denk niet dat je de serie niets gaat vinden. Hij is namelijk erg goed.

Ikzelf ben weer begonnen met DBZ. Ik ben pas bij de Namek sage, maar man oh man, de serie blijft leuk. :mrgreen:

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 20:32 

Ik ben Veronica Mars weer aan het herbekijken. Ga zien waar ik geraak maar ik wil zeker seizoen 1 nog eens hebben afgekeken. Heb de serie vroeger nog op TV gevolgd maar ik ben er zeker van dat ik heel wat afleveringen heb gemist, vooral in het begin. En aangezien ik een goede site ken waar je ze online kunt bekijken maak ik er maar gebruik van. : P

En verder ben ik nu ook bezig met Game Of Thrones. Ben aan ep. 2, kon niet verderkijken aangezien ik 3 en 4 nog niet heb. Die heeft mijn zus op haar USB staan dus die kan ik er morgen ook opzetten en verderkijken. Maar nu even overgeschakeld naar Veronica Mars. : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2011 19:37 

Ben inmiddels begonnen aan het derde seizoen van Breaking Bad. Laatste aflevering die ik gezien was S03E02, het derde seizoen begint meteen weer goed.
Spoiler:
Ik ben benieuwd of Skyler en Walt weer bij elkaar gaan komen, nu Skyler weet dat Walt drugs fabriceert.
Het plot is nog steeds erg goed, en de flashforwards steken verrassend in elkaar. Ik vind het karakter van Jesse Pinkman nu ook beter uitgewerkt als in seizoen 1, Bryan Cranston is nog steeds briljant als Walt.

Ik zit nog te denken over negatieve puntjes, maar die kan ik nog niet echt vinden, misschien is het net iets teveel ellende in de serie. Maar dit is toch zeker een van de beste series van de afgelopen jaren (hoewel ik er niet veel gezien heb :') )

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 12, 2011 14:19 

Ik ben begonnen aan een complete rewatch van Gilmore Girls. Ik keek dat 'vroeger' vaak met mijn moeder toen het op de Nederlandse tv werd uitgezonden, en ik vond het altijd fantastisch. Ik heb het eerste seizoen op DVD dus ik ben nu begonnen bij seizoen 2 en het is echt heel erg leuk om alles eens in de goeie volgorde te zien. Heel veel dingen kan ik me nog wel herinneren maar ik heb destijds ook een heleboel dingen gemist. Het is gewoon een hele leuke serie (:

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2011 14:55 

Op dit moment ben ik bezig om The 4400 opnieuw te kijken. Destijds heb ik het wel gevolgd, maar werd het constant van de tv gehaald. Nu is het mogelijk om alles te downloaden en alsnog te kijken.
Aangezien het verhaal zo spannend is, wil ik eindelijk wel eens weten wat er speelde.
Maar het is wel een zware serie. Na 45 minuten heb je het idee alsof je al 3 afleveringen hebt gekeken. Gelukkig waren het maar 4 seizoenen, dus dat scheelt weer.
Ik ga zo weer verder met afl. S02E02.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 16:35 

Gisterenavond heb naar Charmed gekeken. Ik heb alles al wel tien keer gezien maar het blijft een van mijn favortiete series waar ik steeds opnieuw naar kan kijken!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 17:31 

Ik ben gister begonnen aan Once Upon a Time en heb nu alle 5 de afleveringen gezien die uit zijn. Ik vind het een heel interessante serie. Sowieso hou ik wel van sprookjes, maar het hele mysterieuze van de serie vind ik heel goed. De sprookjes die door elkaar lopen en de characters, heel interessant allemaal en ik vind deze serie dan ook zeker weten een aanrader! Vooral als je van sprookjes, mysterie en fantasy houdt. En tja, Lost schrijvers die er aan meewerken. ^^

Spoiler:
Dat de characters niet meer weten wie ze zijn vind ik heel interessant. Je ziet duidelijk dat het nog wel dezelfde mensen zijn, maar dan niet in de sprookjeswereld, maar in de echte. Srsly, vooral Rumplestiltskin vind ik zo'n goed personage. En Snow White is best wel lief. :')

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 18:09 

@Reflex: Jaaa, dat kijk ik ook! :D Vind het heel erg leuk, hoewel niet alle afleveringen even goed zijn. :') Ik vind Snow White ook heel lief, haha.

Ik ben van de week begonnen met een LOST rewatch, want daar had ik zin in. Ik heb gisteren de aflevering White Rabbit gekeken en vanavond ga ik denk ik een mini-marathon houden. Vind het leuk om alles terug te zien, vooral omdat ik nu ook weet waarom dingen gebeuren en ik de meeste grappen/verwijzingen snap. Toen ik begon met kijken, was ik 14 en mijn Engels was nog niet zo goed, haha. En ik weet weer waarom LOST mijn favoriete serie is. <3

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 21:34 

Ik heb net de laatste aflevering gekeken van Once upon a time, dit doordat mijn nieuwsgierigheid werd geprikkeld door de twee bovenstaande posters.
En ik moet zeggen... Dit is echt een geweldig leuke serie!
Je herkent de sprookjesfiguren echt goed in de realiteit en het is gewoon awesomesupercool.
Spoiler:
Ik heb altijd iets met slechte personages... Echt in iedere serie, boek, film... en ik vind rumpelstiltskin gewoon af.

Weet er iemand trouwens wanneer de volgende aflevering uit komt?
Want ik heb gezien op het internet dat er in totaal 22 afleveringen zijn.
Loopt deze serie misschien momenteel in Amerika en komt er iedere week een nieuwe aflevering?

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 21:55 

@Trijn, de serie loopt inderdaad nu in Amerika. Vannacht wordt aflevering 6 uitgezonden. Hier kun je een episode lijst vinden en daarbij staat ook wanneer welke episode uitgezonden gaat worden. (:

Spoiler:
Ik heb dat ook trouwens, met evil characters. Zo vind ik niet alleen Rumplestiltskin/Mr Gold geweldig, maar ook de Evil Queen/Regina. ^^

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo dec 04, 2011 22:14 

Reflex schreef:
@Trijn, de serie loopt inderdaad nu in Amerika. Vannacht wordt aflevering 6 uitgezonden. Hier kun je een episode lijst vinden en daarbij staat ook wanneer welke episode uitgezonden gaat worden. (:

Spoiler:
Ik heb dat ook trouwens, met evil characters. Zo vind ik niet alleen Rumplestiltskin/Mr Gold geweldig, maar ook de Evil Queen/Regina. ^^

Oewh, goed dat ik het weet! ^^ Kan al niet wachten op de volgende aflevering.
Really hooked.
Spoiler:
en ja, de evil queen is inderdaad ook geweldig, maar rumpelstiltskin vind ik nog net iets beter...Hij is zo lekker sluiperig en geniepig. ^^

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 16:55 

Ik heb vanochtend in alle vroegte de afleveringen van SpangaS zitten kijken

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 20:03 

Vannacht heb ik episode 8 S2 van Skins UK gezien. Vorige week ben ik met Skins begonnen en ik vind het een erg leuke en realistische serie. Vooral het feit dat je het leven van verschillende mensen inkijkt vind ik boeiend. Over 2 episodes mag ik met de tweede generatie beginnen. Aan de ene kant is dat leuk, want Effy! En aan de andere kant vind ik het minder om de eerste generatie af te sluiten. Stiekem heb ik wel eens Skins gezien, maar dat was seizoen 5 en de derde generatie (die ik ook heel leuk vond, met name Franky <3).

Hoe dan ook: Skins dus. ( ^ w ^ )

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: