Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 44  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 17:22 

Afbeelding

Jade loopt naar de woonkamer toe, ze heeft geen behoefte om buiten te zijn met de overduidelijke brandgeur die er hangt. Ze loopt de trappen op en enkele minuten later stapt ze de woonkamer in. Het eerste ze ziet is Sem die in het kozijn zit en naar buiten kijkt. Zonder wat te zeggen loopt ze door naar de slaapkamer en komt enkele minuten later terug met een boek. Ze is niet van plan zich te verstoppen voor Sem, hij is diegene die zo graag kwaad wilde worden, laat hem nu dan maar zijn werk afmaken in plaats van weg te rennen.

"Je liefje bevind zich daar nog ergens, vast huilend op de grond uit zelfmedelijden," merkt ze dan op.

Ze slaat de pagina van haar boek om en blijft lezen. De sarcastische toon in haar stem is overduidelijk te horen en ze doet niet eens haar best om die te verbergen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 22:06 

Afbeelding

Sems gezicht betrekt bij de opmerking van Jade. Ze had er alle recht toe om boos op hem te zijn. Maar hij hoopte niet dat Lilith inderdaad daar vlak bij het vuur op de grond lag, huilend of niet. Hij controleert nogmaals de rand van het bos, maar kijkt dan naar Jade. Ze zat een stuk van het raam vandaan op een stoel te lezen. Sem voelt zich erg ongemakkelijk. Dat hij zich zo vreemd gedroeg, daar kon Jade niks aan doen. Maar voor zijn gevoel kwam het niet alleen door het vuur, maar wat wel, dat wist hij niet. En hoe kon hij dit aan Jade uitleggen, als het voor hem zelf nog niet eens duidelijk was?

"Jade.." Begint hij stamelend terwijl zijn blik nogmaals naar buiten flitst. "Het spijt me van net.. Ik had niet zo tegen je uit mogen vallen.."

Sem kijkt nogmaals naar buiten, maar doet dan een stap weg van het kozijn. Het vuur was niet in de buurt, hij moest zich niet zo aanstellen en zich richten op wat echt belangrijk was.

"Ik snap het niet.. Het was al voordat het vuur uitbrak.. Anders.." Zegt hij meer tegen zichzelf dan tegen Jade. Dan kijkt hij wel weer haar kant op. Hij bakte hier niks van, met dat vuur wat hem over zijn schouder mee leek te kijken. "Het hoort na volle maan juist rustig te zijn, niet zoals dit."

Hij schudt zijn hoofd en eist van zichzelf da hij zich op Jade focust.

"Sorry.. Ik snap niet waarom ik zo tegen je uit ben gevallen.. Ik heb me nog nooit zo gevoeld, zeker niet na een volle maan.."

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr nov 18, 2011 19:13 

Afbeelding

Als Blake zegt dat het te gevaarlijk is om andere mensen te halen twijfelt Kyra kort maar stemt dan in. Ze heeft geen zin in gedoe, problemen waren er al genoeg in de groep. Ze ging daarom maar mee met wat Blake wilde. Hij zocht naar de veiligste route door het vuur. Alsof dit voor Kyra nodig was. Ze loopt met hoog tempo het bos uit en merkt dat Blake ineens stil stond. Ook Kyra stopte even en keek ook naar het vuur. Ze doet een paar stappen terug en kom naast hem staan.

"Denk je dat het een ernstig vuur wordt?" vraagt ze hem. "Ik zou het verschrikkelijk vinden als het bos volledig afbrandt." Kyra maakt er regelmatig een ochtend rondje om even haar monsterlijke kant wat vrijer te laten. Als dat niet meer in het bos kan, waar kan ze dat nog wel onopgemerkt? Na een tijdje draait ze zich weer om richting de school.

"Laten we terug gaan." zegt ze terwijl ze begint te lopen. Eenmaal bij de woonkamer ziet ze dat Jade en Sem al terug zijn. De stemming lijkt gespannen. Ze geeft een kort knikje naar de twee. Ze was eigenlijk weggerend middenin een discussie, maar het vuur leek haar op dat moment een stuk belangrijker. Achteraf voelt ze zich nu wel ongemakkelijk erdoor en weet niet goed wat ze moet zeggen. Kyra kijkt even de kamer rond. Waar was Lilith gebleven. Ze pakt iets te drinken en besluit op de bank te gaan zitten. Misschien valt het wel mee of misschien kan Blake de stemming breken.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 19:00 

Afbeelding

Jade luistert wel naar de woorden van Sem maar kijkt niet op, ze weigert hem nu aan te kijken. Zijn excuus en woorden over dat hij het zelf ook niet begrijpt doen haar weinig, wat verwachtte hij van haar? Dat ze met deze uitleg alles wel zou vergeten? Als hij klaar is en er een doodse stilte valt kijkt ze hem aan. In haar ogen is nog een duidelijke woede te zien, niet alleen van de situatie met Sem zelf, maar ook eerder met Lilith en de gymlessen.

"Wat verwacht je van me Sem?" zegt ze uiteindelijk, "Dat ik op een miraculeuze wijze begrijp wat je bedoelt? Van iedereen die daar was dacht ik dat jij me bij zou staan en niet eens door iets te zeggen, maar door er te zijn. En jij valt tegen me uit en gaat ervandoor. Blijkbaar heb ik je verkeerd ingeschat, ik dacht namelijk dat vrienden waren, maar het het blijkt dat jij daar anders over denkt."

Ze schud haar hoofd even en eigenlijk wilt ze nog iets zeggen, maar dan gaat de deur van de woonkamer open en stapt Kyra de kamer in. Jade richt zich weer op haar boek, ze heeft geen zin om een discussie te voeren waar anderen bij zijn.

Afbeelding

Blake haalt zijn schouders op als Kyra vraagt of het een ernstig vuur wordt. Dat hing ervan af hoe snel de school zou reageren en wat Blake wilde. Plotseling vertelt dat Kyra dat ze terug wilt gaan en hoewel Blake helemaal niet terug wilt, hij wilt de kracht van zijn vuur zien, loopt hij toch met Kyra mee. Voor het gebouw blijft hij even staan en kijkt om naar het vuur. Zelfs hier kan hij de kracht voelen van het vuur en zou hij het nog groter kunnen maken als hij zou willen. Plotseling worden de wolken donkerder en alsof er met de natuur wordt gespeeld komt het met bakken uit de hemel vallen. Nog even probeert Blake de vlammen krachtig te houden, maar het gevecht was al verloren voordat hij eraan begonnen was. Langzaam ziet hij hoe het vuur wordt gedoofd en hij draait zich om en loopt naar boven toe. Zijn humeur is omgeslagen en als hij boven komt haalt hij een hand door zijn natte haren heen.

"Het vuur is geblust," zegt hij tegen Kyra, "Ziet ernaar uit dat het bos niet is afgebrand."

OOC:: Alles wat buiten liep op dat moment is natgeregend. En 't regent nog steeds heel hard [A]

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 20:18 

Afbeelding

De woede die in de ogen van Jade te zien is, doen Sem schrikken. Hij had het echt verpest. Haar woorden benadrukken de chaos in zijn hoofd; nee inderdaad hij begreep het niet eens, waarom zou Jade dat dan wel begrijpen.
Hoewel Sem eigenlijk nog nooit een echte vriendschap heeft gehad, en daar hier ook niet voor naar school gekomen was, doen de woorden van Jade hem even verstommen.

Hij wilt wat zeggen maar Kyra stapt binnen en, tot zijn opluchting, voelt hij hoe de dreiging van het vuur lijkt weg te vallen. Een snelle blik naar buiten leert hem dat dit door de regen komt. Nu die dreiging wegvalt, voelt Sem hoe hij weer grip op zichzelf krijgt. Hij begreep nog steeds niet waarom hij voor Lilith opgekomen was, of waar het vreemde euforisch gevoel vandaan was gekomen van niet veel eerder. Maar hij kon het zich in ieder geval weer helder voor de geest halen.

Sem kijkt naar Jade en ziet dat ze zich weer tot haar boek heeft gericht. Hij voelde er weinig voor om in het bijzijn van de nieuwe jongen zijn zwakte uit te spreken, maar nog minder ervoor om het er nu bij te laten. Hij knikt even naar Kyra als teken dat hij haar gezien heeft, maar stapt dat op Jade af. Hij pakt haar hand vast, trekt haar overeind en sleurt haar mee de gang op.

"Daar denk ik helemaal niet anders over." Geeft hij haar als enige uitleg bij deze actie.

Pas als de deur van de woonkamer achter hem dicht is en hij in de buurt van de trap staat, waar Jade hem aan het begin van het weekend nog succes gewenst had is, stopt hij en laat hij haar los.

"Het spijt me Jade. Je bent de laatste persoon die ik wil kwetsen.. Ik haat het monster wat ik ben en de invloeden die dat op me heeft. Dat vuur zorgde ervoor dat ik alle controle leek te verliezen.. Het vuur en nog iets waar ik mijn vinger nog niet op weet te leggen. Maar ik had niet tegen je uit mogen vallen, ik had voor jou moeten opkomen en ik begrijp dat je boos bent." Begint Sem, maar laat geen ruimte vallen voor Jade om hem nu te onderbreken. Nu hij eindelijk weer rust in zijn hoofd had moest hij deze kans met twee handen aangrijpen. "Ik weet niet hoe ik, of dat ik het goed met je kan maken.. Of dat ik het goed mag maken.. Maar je vriendschap is me veel meer waard dan je je kunt voorstellen."

Hij kijkt Jade aan en had geen flauw idee wat ze zou zeggen of doen. Niet alleen was ze boos, maar hij had haar ook nog eens de woonkamer uit gesleurd.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 22:44 

Afbeelding

Jade wilt zich net verdiepen in haar boek, ze heeft geen zin om te reageren op de opmerking van Blake of om tegen iemand te praten, als plotseling haar hand wordt vastgepakt en ze omhoog wordt getrokken. Dan wordt ze meegesleurd de gang op en Sem geeft als enige uitleg dat hij daar helemaal niet anders over denkt. In de buurt van de trap stopt hij en Jade moet haar evenwicht even terugvinden. Voordat Jade een tirannie kan beginnen over het meesleuren naar de gang begint Sem te praten en geeft haar geen kans om ertussen te komen. Niet dat ze dat kan gebruiken, want Jade heeft geen idee wat ze nu moet zeggen. Ze haalt een hand door haar haren heen en kijkt Sem aan.

"Ik ben nooit een vergevingsgezind persoon geweest Sem," zegt ze dan en ze houdt een korte pauze, "Je had me moeten helpen toen het nodig was en er al helemaal niet vandoor moeten gaan."

Ze pauzeert even kort en hoewel ze weet dat ze nu heel vals bezig is, doet ze geen moeite om hem helemaal te sparen.

"Maar ik zal je een kans geven om het goed te maken," zegt ze dan en ze doet een stap achteruit, "Ik zal je een hint geven om een begin te maken... Het heeft te maken met afgelopen zaterdag voordat je wegging. Je beslist zelf wanneer en waar, maar kies vooral het juiste moment."

Een kleine glimlach speelt er om haar lippen en met haar laatste woorden doelt ze op de kus die ze hem gaf voor de volle maan. Ze draait zich om en loopt naar de deur toe, voordat ze de deur opent draait ze zich naar Sem toe.

"Ik ben benieuwd waarmee je me gaat verrassen," zegt ze dan.

Ze mag dan kwaad zijn, maar Jade zou Jade niet zijn als ze haar woede niet kon verminderen met een lichte flirt. Ze glimlacht even en opent dan de deur van de woonkamer.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 21:49 

Afbeelding

Sem had door de volle maan er vlak na, eigenlijk niet meer echt terug gedacht aan het moment waarop Jade hem hier bij de trap nog staande had gehouden. Als ze een stap van hem weg doet, heeft hij vrij snel in de gaten dat ze de rollen omdraait. Hij volgt haar met zijn ogen als ze naar de deur toeloopt en probeert een inschatting te maken van de zwaarte van haar woorden. Hij had nog steeds geen flauw idee wat er tussen haar en Vlad speelde en de reden waarom hij was verdwenen.
Het flirten was Jade eigen, maar als ze zich bij de deur weer omdraait, beseft Sem dat hij niet als rebound van een knoflookvreter wilt functioneren.

"Ik kan slecht hopen dat wanneer en waar, het je inderdaad verrast, met die kans het goed te maken."

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 18:38 

Afbeelding

Jade's laatste opmerking steekt en Lilith probeert met alle macht haar tranen te stoppen. Jade had gelijk. Ze moest zich niet zo aanstellen. Maar dat was ook het enige punt waarop Jade gelijk had - alles wat ze verder had gezegd was onnadenkend, ongevoelig en vooral vreselijk onaardig geweest, en Lilith was niet van plan Jade snel weer te vergeven. Ze had gehoopt makkelijker geaccepteerd te worden binnen de groep, maar blijkbaar zou ook dit niet op een simpele manier gaan.

Ze zit in haar eentje op het gras en kalmeert langzaam. Dan breekt opeens het wolkendek en binnen enkele seconden is Lilith door- en doornat. Het kan haar weinig schelen. Toch komt ze overeind. Ze voelt zich op een vreemde manier sereen en kalm, na de uitbarsting van woede en wanhoop een paar minuten geleden. Ze begint op een rustig tempo terug te lopen naar de school. Daar loopt ze direct door naar de slaapzaal, waarbij ze zowel Kyra en Blake als Sem en Jade passeert, maar het dringt niet tot haar door. Zonder iets tegen hen te zeggen loopt ze door en pas wanneer ze bij haar bed staat lijkt ze wakker te worden.

Lilith rilt en besluit eerst maar eens droge kleren aan te trekken.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 21:48 

Afbeelding

Jade haalt nonchalant haar schouders op als ze de woorden van Sem hoort. Lilith komt langs hun en negeert hun en Jade stapt opzij. Dan trekt ze de deur weer dicht en kijkt Sem aan.

"Ik weet zeker dat je dat wel lukt," zegt ze dan, "Om eerlijk te zijn, je bent een van de weinige die uberhaupt sorry zou zeggen. De anderen waar ik altijd mee om ging, vermeden het onderwerp of ruzie met mij. En als het gebeurde dan werd erna nooit over gepraat."

Ze glimlacht even.

"Je hebt jezelf een grote voorsprong gegeven," zegt ze dan, "Ik mag dan een kreng zijn Sem en veeleisend, maar ik ben blij dat je moeite doet voor me..."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 15:10 

Afbeelding

Verbaast kijkt Kyra op als Sem naar haar mening impulsief Jade overeind trekt en mee neemt naar de gang. Wat was er aan de hand? Rustig blijft ze zitten, maar het duurt niet lang voordat ze haar nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ze wist dat Jade en Sem het goed met elkaar kunnen vinden, maar ook met haar toch? Waarom hebben ze ineens die privacy nodig. Ze kijkt naar Blake, misschien is het vanwege hem. Hij is tenslotte nog vers en totaal nog niet in de groep opgenomen. Om nog maar de zwijgen over zijn vreemde sfeer die hij afgeeft.

Stilletjes staat Kyra op en loopt naar de deur en gaat er vlak tegenaan staan. Ze hoort de twee praten maar verstaat het maar nauwelijks. Ze gaat met haar oor tegen de deur staan. Ze hoort de woorden van Sem en weet nog niet goed wat ze eruit op moet maken. Was het echt nodig dat Sem zich verontschuldigde. Kort daarna hoort ze de woorden van Jade, hoe Sem het goed kan maken. Kyra begrijpt er niet veel van maar door alle woorden die nog volgen van de beiden draait haar maag een beetje om. Langzaam begint het Kyra te dagen waar Jade op doelde.

Kyra schrikt op als ze snel voetstappen dichterbij hoort komen. Snel stapt ze weg van de deur en als deze open gaat ziet ze dat het Lilith is.
"hi" zegt ze wat snel en zenuwachtig tegen haar. Ze besluit weer te gaan zitten op de bank, want het gesprek van Jade en Sem zal niet veel langer meer duren gokt ze.

Als ze zit zucht ze zachtjes. Jade had Ian duidelijk aan haar kant als meer dan een vriend toen hij er nog was. Dat deed Kyra niet veel, ze mocht hem tenslotte toch niet. Sterker nog ze was meer ongerust om Jade, maar moet ze dan nu ook Sem voor zichzelf claimen. Het zit Kyra niet lekker, maar ze kan het niet goed plaatsen waarom.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 22:49 

Afbeelding

Sem voelt zich wat ongemakkelijk bij de woorden van Jade. Hoewel ze er geen namen bij noemde, hoefde hij vast niet vaak te raden over wie ze het had. Natuurlijk was hij niet zoals Vlad.. Maar hij wist eigenlijk niet in hoeverre hem dit moest deren. En misschien nog wel het belangrijkste; hij had geen flauw idee wat Jade er precies mee wilde bereiken.

Eigenlijk voelt hij er weinig voor om mee terug naar de woonkamer te gaan, maar Sem had beloofd om samen met Kyra richting de gesprekken te gaan. Daarom knikt hij bij de laatste woorden van Jade en loopt achter haar aan de woonkamer weer binnen. Sem loopt door naar de bank en laat zich langs Kyra op de bank ploffen. Ze lijkt wat in gedachten en hij glimlacht even.

"Ik denk dat je je voor dat gesprek niet zo druk hoeft te maken." Zegt hij tegen Kyra en glimlacht nogmaals.

Hij gaat er vanuit dat ze zich hierover druk maakt, aangezien ze zich daar deze ochtend ook druk over maakte.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 21:24 

Afbeelding

Blake vind het maar niets dta Kyra hem negeert, hij haat het om genegeerd te worden. Als die ene jongen dan ook nog Jade meetrekt merkt hij dat zijn humeur al daalt. Als Kyra aan de deur luistert wat er gebeurd bij die twee trekt hij zijn wenkbrauw op. Lilith komt de kamer binnestormen en Blake stapt op Kyra af. Hij gaat vlak achter haar staan.

"Het is onbeleefd om iemands gesprek af te luisteren," fluistert hij in haar oor.

Hij hoort de stemmen buiten de deur en weet dat ze dichterbij komen. Hij doet een stap achteruit en kijkt even naar Jade als die binnenstapt. De sfeer tussen haar en Sem voelt vreemd aan en hij weet zeker dat het geen geweldig en vriendelijk gesprek was. Dan kijkt hij Kyra weer aan en glimlacht even.

Afbeelding

Jade ploft op de bank neer als ze de zitkamer inloopt. Ze heeft nergens meer zin in en als Sem een opmerking maakt over de gesprekjes zucht ze diep. Die was ze alweer bijna vergeten. Als ze ergens geen zin in heeft is het praten met de nieuwe leraar, ze mag hem niet.

"Ik kan me niet voorstellen dat het gezellige gesprekken worden," zegt ze dan, tegen niemand in het bijzonder.

OOC:: Blake wilt aandacht, dat is wel duidelijk hiermee lijkt me?

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 19:19 

Afbeelding

Kyra glimlacht naar Sem als hij naast haar gaat zitten en zegt dat ze zich geen zorgen hoefde te maken om het gesprek. Het gesprek, ze was dat alweer helemaal vergeten. Er is zoveel gebeurd dat het volledige uit haar gedachte is gewist. Ze knikt instemmend.

"Misschien moeten we ook maar nu die kant op gaan." antwoord ze hem vervolgens. "Ik ga mij nog wel even....opfrissen." zegt ze er achteraan terwijl haar gezicht een beetje rood wordt. Het is niet dat ze er perfect uit moest zien voor zo'n gesprek, maar ze wilt wel er goed bij voelen. "Ik ben zo terug ok?" zegt ze terwijl ze opstaat.

Terwijl ze richting de slaapkamers loopt kijkt ze naar Blake. Kyra was behoorlijk geschrokken toen hij haar een paar minuten gelegen in haar oor fluisterde. Niet eens zozeer door de woorden maar eerder door het feit dat hij zo dichtbij haar stond. Kort wisselt ze met hem een blik uit. Ze weet niet wat voor spelletje Blake speelt maar Kyra wist één ding zeker, ze is er niet goed in.

In de slaapkamer frist ze zich zelf op. Na deze heftige middag was ze niet helemaal toonbaar meer, maar ze voor de laatste keer in de spiegel kijkt is ze tevreden.

"Zullen we gaan?" vraagt ze Sem terwijl ze kamer weer in komt lopen.

Ooc: ik kon niet echt goed op Blake reageren omdat in mijn vorige post Kyra alweer was gaan zitten en Blake fluisterde terwijl ze nog bij de deur stond.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:30 

Afbeelding

Sem kijkt Kyra even na als ze zegt zich even op te frissen. Hij voelde er weinig voor om zijn beste kleren aan te trekken voor de nieuwe docent. Niet dat hij die echt had, maar dat was voor het beeld nu niet heel belangrijk. Maar hij kan het van Kyra wel waarderen en glimlacht naar haar als ze niet veel later terug komt.

"Ja, ik kan helaas niks meer verzinnen om het verder uit te stellen."

Samen met Kyra loopt hij naar de deur en nog net voordat hij de kamer verlaat knikt hij even naar Blake en glimlacht hij licht naar Jade.

"Hopelijk tot straks." Zegt hij, vooral tegen Jade.

Dan loopt hij verder samen met Kyra door de gang heen, in de richting van het lokaal. Af en toe kijkt hij tersluiks opzij, maar hij weet niet zo goed wat hij tegen haar kan zeggen. Hij had tot aan de brand erg van de middag genoten. Maar, nu hij de middag weer in zijn gedachten naspeelt, beseft hij dat nadat ze had gehoord wat hij was ze stil was gevallen.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 21:45 

Afbeelding

Er valt een ongemakkelijk stilte wanneer Sem en Kyra over de gangen lopen. Vreemd genoeg is ze niet zenuwachtig voor het gesprek met de docent, maar deze paar stappen door de gang wel. Ze merkt op dat Sem een paar keer opzij kijkt naar haar maar zegt uiteindelijk niets. Waarom het is, is haar niet helemaal duidelijk. Verlegen en zenuwachtig door de stilte loopt ze door de gang. Achter haar rug pakt ze met haar linker haar rechter hand beet. Aarzelend begint ze een gesprek met hem over wat haar nieuwsgierigheid haar het meeste pakt op dit moment.

"Gaat..uhm...alles goed tussen jou en Jade?" vraagt ze hem, in de hoop niets verkeerds te vragen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: