Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Volgende

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 18:22 

Ik moet nu eigenlijk de cadeautjes inpakken voor Sinterklaas en gedichten schrijven. Morgenochtend komen mijn zussen, zwagers en neefje langs en dan gaan we Sinterklaas vieren. Ik moet alleen nog beginnen met gedichten schrijven. Meestal suck ik hier in en toch stel ik het altijd uit tot het laatste moment. Ik presteer namelijk goed onder druk xD Ik denk dat ik gewoon twee kleine gedichten doe van een paar regels. Ik ben echt blij als Sinterklaas maandag/dinsdag weer voorbij is. Ik heb echt helemaal niks met Sinterklaas en ik word gek van alle Sinterklaas liedjes in de winkels. Ik denk dat ik de cadeautjes nu meteen maar in ga pakken dan heb ik dat in ieder geval al gedaan. Ik heb mijn nagels net namelijk gelakt (Jeuj voor gouden nagels met gouden glitters! <3 ) en nu zijn ze inmiddels wel droog geworden.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 11:38 

Nu heb ik geen flauw idee of ik moet panikeren of niet. Heb vandaag mijn eerste examen gehad en die is goed verlopen, theoriegedeelte zal half en half goed zijn maar mijn praktijkgedeelte zou normaal gezien heel goed moeten zijn aangezien ik geen problemen ondervond en vanuit de zelfevalutie zou ik daar toch zeker door op moeten zijn.

Net voor ik wou vertrekken naar huis wenkte mijn klasgenoot me om hulp, aangezien ze het animatiescherm op Photoshop niet kon vinden. Ik zou maar vriendelijk zijn en hem aanduiden, jammer genoeg had de leerkracht dit gezien en die was natuurlijk heel erg pissed off... Elkaar hints geven mag natuurlijk niet maar hij was toch juist een andere leerkracht aan het helpen met iets dus kon ik onopvallend mijn klasgenoot iets aanduiden maar hij draaide zich juist om. :/ Ik ben nu heel erg bang dat mijn leerkracht mij nu een nul zal geven omdat ik even de vriendelijkheid zelve wou zijn. FML

Mijn vriend heeft me al ietwat kunnen kalmeren door het feit dat leerkrachten wel zouden zeggen dat je een nul krijgt als je zoiets uitsteekt en dan zou mijn klasgenoot ook een nul moeten krijgen. En we zijn maar met 2, zou wel zonde zijn als we er allebei een nul kregen... Ik zou mij eigelijk geen zorgen moeten maken aangezien mijn klasgenoot om hulp vroeg en zij dus in fout was. Zou het wel doodjammer vinden voor haar maar ja, zij kon er ook niets aan doen dat die animatiebalk nergens te vinden was... En ik ben er zeker van dat ze dit ook niet deed om mij te bedotten of om ervoor te zorgen dat ik betrapt zou worden ofzo, ze nam zelf een groot risico.

Dus nu zit ik hier thuis en voel ik mij heel erg schuldig om wat er is gebeurd, had gewoon meteen naar buiten moeten gaan. En ik kan er al helemaal niet tegen dat mensen tegen me lopen schreeuwen terwijl ik alleen maar goed wou doen...
Nu mail checken en daarna 'Arkward' of 'Veronica Mars' kijken en hopen dat ik me dan iets beter zal voelen.

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 20:53 

Ik heb nu eindelijk weer eens tijd om Voetbal International te kijken. Erg leuk nog steeds die discussies over voetbal en onzin! Vanavond is "Hansie Hansie" weer erg goed in vorm. Het blijft wel jammer dat Gijpie niet meer meedoet...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 8:33 

Ik zit nu alweer in Grunn te wachten tot de laatste werkgroep van dit semester van start gaat... Lekker kort nachtje gehad, sinds lange tijd heb ik slechts 4,5 uur slaap gevat voor ik er alweer uit moest om de trein te pakken. Achja iets met gezelligheid en tijd om maar iets te noemen :') Jeej nog 25min wachten! Zzzzz...

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 14:50 

Nu heb ik enorme lol om een poststuk dat tot mijn grote verbazing op de deurmat kwam vallen, en waar mijn bovenposter schuldig aan is xD. Hoe kon ik vermoeden dat een gezellig avondje eten met zijn drieƫn zo'n prachtig geschreven brief tot gevolg kon hebben. Verder ben ik op msn, en zal ik moeten bedenken wat ik vandaag nog zal doen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 15:02 

En diezelfde brief maakt mij dus weer enorm chaggie, haha. Ik voel mij diep gekrenkt in mijn creativiteit, want ik weet dat ik die grap dus nooit of te nimmer zal kunnen overtreffen. Haha, dat was wel een enorm originele manier om die pindakaaspan terug te laten komen! Maar goed dat ik niet eet/drink en lees tegelijk.

Zo en nu hup, terug aan mijn scriptie. Ik heb nog heel wat uit te zoeken over de fysieke gesteldheid van een balletdanser in verhouding tot de frequentie en preventie van blessures.

*afdwalende pindakaaspangedachten*

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 16:23 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Lekker kort nachtje gehad, sinds lange tijd heb ik slechts 4,5 uur slaap gevat voor ik er alweer uit moest om de trein te pakken. Achja iets met gezelligheid en tijd om maar iets te noemen :')

Hoe veel spijt had je vanmorgen? (a) En dat voor wat kluiten en riet ;)

Ik ben een beetje aan het bank hangen. Ik heb het een en ander voor mijn studie gedaan vanmiddag en nu moet ik eigenlijk nog even snel naar de winkel, maar het is altijd zo druk om deze tijd, dus eigenlijk heb ik daar niet zo veel zin in. Ik bedenk me ook dat ik net een mailtje zag van een vriendin en dat ik die nog moet lezen, dus ik ga maar even mijn mailbox openen om te zien wat haar voorstel is om volgende week te gaan doen ^^

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 16:43 

Reflex schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
Lekker kort nachtje gehad, sinds lange tijd heb ik slechts 4,5 uur slaap gevat voor ik er alweer uit moest om de trein te pakken. Achja iets met gezelligheid en tijd om maar iets te noemen :')

Hoe veel spijt had je vanmorgen? (a) En dat voor wat kluiten en riet ;)

Spijt, wat is dat? (a) Maar nee, ben nu wel brak, maar ach, dat breekt lekker de week enzo [/Knorrr-reclame imitatie] Which reminds me.. terug naar zaaksvorming, vermenging en natrekking want het burgerlijk wetboek roept me :') Nog 9 dagen en het tentamen is daar. Gotta love mijn 2e jaar welke in het teken staat van take it or leave it @@

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 9:11 

Nu ben ik wel een beetje pissed. Ik ga vandaag dus naar een Nerdfightergathering en ik wou de bus nemen naar de andere stad om daar naar het station te gaan en daar de trein te nemen naar Antwerpen Centraal.
Dusja, ik kijk op de site van De Lijn, mijn bus zou arriveren om 08:57u. Geen probleem, ik sta op om 8u vandaag en ik vertrek om 8:30u had dus voldoende tijd om aan mijn halte te staan en dan zou mijn bus er wel ongeveer zijn.
Het was nog maar 08:40u ofzo, ik ben bijna aan mijn halte en ik zie mijn bus nu toch wel langs mij voorbijrijden zeker? -_-
Ben toen gaan kijken op de lijst of mijn bus er toevallig bijstond die ik had om 08:57u maar die stond er niet op, de volgende is pas een uur later, als ik die neem dan heb ik mijn trein gemist. :/

Dit is waarom ik de bus zoveel mogelijk vermijd, ze komen dan te vroeg of te laat of gewoon helemaal niet en ze updaten de uren op de site zelfs niet als er aanpassingen zijn aan de uren. -_-' Ben echt blij dat ik met de fiets naar school ga, veel minder gedoe dan met die stomme bussen.
Mijn ma heeft gelukkig voorgesteld om mij te voeren naar het station, anders ben ik te laat.

Verder dan dit heb ik er wel heel veel zin in, we gaan naar een Cook & Book restaurant en dan naar de Kerstmarkt, heb geen flauw idee om hoelaat we thuis gaan zijn maar maakt niet uit, ik denk dat het wel leuk gaat worden. =D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 9:27 

Ik zit nu in m'n pyjama op de bank met de laptop op schoot. Het is hier heeeeeel stil in huis dus ik gok dat mijn huisgenootjes vandaag allemaal uitslapen, voor zover ze er zijn. Ik ga zo meteen maar eens aan het werk, maar ik moest natuurlijk eerst even alle essentiƫle sites checken (: Ik heb ook een was in de machine gestopt dus die moet ik straks nog ophangen en eigenlijk moet ik ook de afwas nog doen, maar ik denk dat ik dat uitstel tot morgen.

Het begint net te regenen buiten, mijn kachel staat aan, de kerstlichtjes branden en ik ga zo een lekkere mok thee zetten, dus ik zit hier voorlopig nog wel comfortabel (:

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2011 23:50 

@ Sophie: Cool! Hoe was het & was het je eerste? Ik mis gatherings. Ik zie dat de volgende in Amsterdam is, wat voor mij heel goed is maar... ik haat schaatsen. '.'

Nu zit ik nog even powerpoint slides door te nemen omdat ik morgen een tentamen heb. Ik moet nog twee hoofdstukken van m'n boek uitlezen maar dat zijn de minder interessante hoofdstukken. :/ Ik ga zo echter wel slapen want anders wordt ik weer eens om half twee wakker in de middag... En morgen moet ik sowieso de kroeg in duiken, want dan ben ik (tijdelijk) verlost van tentamens en inlevermomenten. <3

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 12:25 

Ik luister nu naar Serious Request. :D Vind het zo leuk dat het dit jaar in mijn stad is, haha. We waren gisteren naar de Beestenmarkt gegaan om Snow Patrol te bewonderen en ondanks de regen en het feit dat we helemaal niks konden zien, was het nog best leuk. :') Mooie stem heeft die zanger. <3

Verder ga ik vandaag kerstkaartjes schrijven, schoonmaken, de was/boodschappen doen en naar het uitzendbureau. /volle dag. :3

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 13:10 

@Sweet Hermione Yup dat was mijn eerste. : D Het was echt superleuk, eerst naar de Cook & Book ding gegaan, was gewoon de hemel! Heb me daar een boek gekocht van Haruki Murakami. Daarna naar de Kerstmarkt geweest, hier kun je een filmpje zien van ons allemaal. : D
Die is inderdaad in Amsterdam, daar ga ik niet naar toe want dat ligt net wat te ver van mij. ^^; Maar als je niet kunt schaatsen of je hebt daar geen zin in, op de FB pagina stond dat je ook aan de zijlijn kon blijven. ; )

Nu ben ik net terug van school, ben erg blij dat ik niet met de fiets moest want da's denk ik echt niet te doen om door die sneeuw te rijden, zeker omdat die nu zo hard is en uitglijden gaat heel gemakkelijk. Misschien dat ik deze namiddag sneeuwbotten ga kopen.

Morgen nog een examen te doen en dan zijn die eindelijk voorbij. En morgen ga ik naar Antwerpen met twee vriendinnen aangezien 1 vriendin daarvan nog Kerstcadeautjes moet kopen. Vind het een beetje stom om speciaal naar de stad te gaan terwijl je ook gewoon in onze stad zelf cadeautjes kan kopen maar blijkbaar zijn ze alleen te vinden in Antwerpen. En ik ben zaterdag al geweest, zal niet zoveel nieuw meer zijn voor mij. XD Ik weet niet echt of ik er zoveel zin in heb of niet maar ach, het zal wel leuk worden denk ik.

Nu zou ik eigelijk moeten studeren voor Kunstgeschiedenis morgen maar ik heb er echt geen zin in, ga eerst Merlin kijken en dan wel beginnen leren denk ik.

Fijne namiddag nog!

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:10 

Ik ben nu gewoon in bed aan het uitrusten! Heerlijk :'). Moet wel zeggen dat ik über moe ben, omdat ik gisterenavond natuurlijk weer eens niet op tijd naar bed ben gegaan @@.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:14 

Nu ben ik lekker tv aan het kijken en aan het uitvogelen hoe het raadspel bij WIDM in elkaar zit.. Maar vooral tv kijken, namelijk NCIS xD

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: