Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 18:13 

Nu erger ik me dood aan het feit dat ik enorme keelpijn heb, en volgens mij ook nog op het punt sta om griep te krijgen. =_= Op dit moment heb ik geen zin in/geen tijd voor ziek zijn.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 19:48 

Ik erger me aan mensen die zich al op de tram/trein/bus wurmen als mensen nog aan het uitstappen zijn. Hij rijdt echt niet weg als er nog mensen langs de sensoren passeren, hoor.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 21:20 

Weeral een nieuw klaagbericht, begint hier zowat mijn vast topic te worden denk ik, maar ik zou echt niet weten waar ik het anders kwijt moet. :/

Het is eigelijk iets heel stoms maar ik erger mij dus verschrikkelijk aan mensen die je heel erg duidelijk lopen te negeren alsof je onzichtbaar bent.
Opzich is het niet zo erg want dan negeer je die persoon gewoon terug, zo simpel is dat. Maar het stoort vooral als je bij een vriend staat, die ene persoon komt erbij, begint met je vriend(in) te praten en doet alsof jij lucht bent. Gezellig hoor.

Mijn klas bestaat dus uit alleen maar twee personen; ik en dan nog een ander meisje. Ik en D. komen heel goed overeen en we zijn sinds dit jaar ook goede vriendinnen geworden, tijdens de pauzes zitten we ook meestal bij elkaar. We hebben ook wel onze eigen vrienden en ik kom goed overeen met de meeste vrienden van haar en omgekeerd. Op 2 personen na dan.

De eerste persoon is een jongen die mij compleet negeert en wel degelijk doet alsof ik lucht ben. En niet op de manier van: 'Oei, ik had jou niet gezien.' maar op de manier van: 'Jij feest of drinkt niet, wij hebben totaal geen gemeenschappelijke interesses dus jij komt echt niet in mijn buurt, laat staat dat ik met jou een praatje maak.'
Als ik met D. alleen op de speelplaats sta en we praten even dan moet hij perse weer bij haar komen staan en dingen liggen uitkramen over 'zotte feestjes' ofzoiets. Dan sta ik er weer bij als Piet Snot want ik kan niet meepraten over 'zotte feestjes', laat staan dat die ene persoon naar mij luistert, ik word compleet genegeerd door hem, hij kijkt mij zelfs niet eens aan. Dus ik zeg maar niets om niet belachelijk over te komen. En als ik dan iets zeg dan doet die gewoon verder met zijn gesprek alsof ik nooit een woord heb gezegd.

De andere persoon is een meisje die alleen met mij komt praten als ze even haar vrienden niet kan vinden tijdens de pauze, voor de rest doet ze dan ook alsof ik lucht ben. Bij deze persoon vind ik het nu niet zo gigantisch storend zoals bij de eerste maar ik vind dit wel heel erg hypocriet als je het mij vraagt.
Dit meisje komt ook meestal bij D. staan en praten over 'zotte feestjes', ik sta er dan weeral bij voor Piet Snot. Ik probeer dan heel soms mee te voegen in het gesprek maar dat meisje brengt mij meestal een blik toe van: 'En wie ben jij nu ook alweer?' dus zeg ik ook niets meer als ze weer een gesprek begint te voeren met mijn enige klasgenoot. En als ze haar vrienden even niet vind is ze plotseling geinteresseert in wat ik heb gedaan in het weekend, wauw zeg.

Ik heb hier al over liggen klagen bij mijn klasgenoot en die vind het vervelend voor mij maar die komt dan op het excuus dat "ze mij niet kennen". Best, ze kennen mij niet, maar ben ik het dan niet waard om een 'goeiedag' te krijgen dan? Heb dit ook tegen een paar andere mensen gezegd en ze zeggen mij allemaal hetzelfde: 'Als ze jou negeren dan negeer je ze toch ook?'
Ja inderdaad, ik negeer ze ook, maar het is soms echt heel erg moeilijk om mij in te houden en te lopen schreeuwen van: 'HĂ© hallo, ik ben hier ook nog hoor!'. Ruzie hebben met mensen op school is echt het allerlaatste wat ik wil dus ik hou mij kalm, hoewel dat soms heel erg moeilijk is. Het zou mij niet verbazen als ik gewoon ontplof als ze me voor de zoveelste keer gaan negeren.

Hiermee wil ik ook niet zeggen dat ik vrienden met hen moet worden ofzo, die personen moeten mijn volgende BFF's echt niet worden, daarvoor liggen onze interesses veel te ver en nee, ik heb er ook totaal geen interesse in. Maar is een simpele 'goeiedag' dan echt teveel gevraagt? Als ik toevallig in een groepje terechtkom waar ik niemand ken (buiten misschien 1 of 1 personen) dan zeg ik iedereen gedag uit beleefdheid en misschien maak je wel nieuwe vrienden, je weet maar nooit. Maar vooral uit beleefdheid. Zoals persoon nr. 1 doet tegen mij, dat doe je gewoon niet en dat is gewoon superonbeleefd! En ugh, ik heb mij er al zo vaak aan geergerd, ik ben gewoon een tikkende tijdbom!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 16:50 

Momenteel erger ik mij aan mijn vriendin. Vrouwen. Daarnaast erger ik aan mezelf, want mijn hoofd is gewoon vervelend.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 19:19 

Ik ben momenteel een beetje pissig op mezelf en ook wel op de post xO
Het is bij mij jaarlijkse traditie dat Kerst en verjaardagskaarten te laat of zelfs niet arriveren.

Dit jaar had ik het goede voornemen om zeker alles op tijd te verzenden. Dus ik ging gisteren postzegels halen. Maar overal vertelden ze me dat ze er pas donderdag weer zouden hebben. Srsly? Hoe kan je nu geen postzegels meer hebben?

Maar goed, vandaag heb ik er dan ergens anders gevonden. Maar omdat ik geen idee heb hoeveel postzegels je moet gebruiken voor zendingen over de grens, ging ik eens naar Google. En toen kwam ik erachter dat door de afmetingen van mijn kaartjes geen enkele zending "genormaliseerd" is. Laat staan die die over de grens gaan. Met andere woorden. Ik heb dus te weinig zegels.
En nu baal ik! Want morgen staakt de post (net zoals alles in België) en ik zou ze ook pas kunnen opsteken morgenavond omwille van mijn werk. Dus vrijdag gaan ze pas opgehaald en gesorteerd worden... Dus ze gaan waarschijnlijk allemaal maandag pas aankomen, of later.

I FAIL EVERY TIME, BIG TIME! ='(

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 15:57 

Ik erger me aan het feit dat ik nog altijd geen kerstcadeautjes heb kunnen kopen. Ik ben zo druk met school, werk etc, dat ik er gewoon werkelijk geen tijd voor heb. Nu hoop ik dat ik morgen misschien al wat kan inkopen na school en voordat ik ga werken. *zucht*

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 14:38 

Ik erger me nu aan de organisatie van de London trip die ik over 2 weken ga maken. We hebben, na bijna 3 maanden eindelijk een mail gehad met informatie. Maar is het alle informatie die er nodig is? Nee, het is echt gewoon prut wat er staat.

Ze geven aan waar te verzamelen, of Leiden CS of vertrekhal van Stena Line. En dan een tijd erbij. Mensen ik weet niet hoor... Misschien de exacte dag? En een adres van die vertrekhal misschien? Of een plaatsnaam? Een website?

En nog beter, wat dachten ze van de terugreis. Wanneer komen we terug, hoelaat zijn we in NL, hoelaat kan je worden opgehaald. Of wat dachten ze van; het vervoer in London zelf, niet erheen en terug, maar in de stad zelf. Is dat al geregeld? Moeten we dat zelf doen? Hoe zit het met ontbijt/lunch/diner, is dat al geregeld? Moeten we dat zelf gaan bepalen? (nou weet ik viavia dat we dat zelf moeten doen, maar serieus oragisatie...)

Het is een wonder, ze hebben eindelijk de link van de hostel gegeven. Maar een programma... Nee, dat krijgen we pas als we de boot opgaan.

Zelfs een kind kan dit beter organiseren dan dat zij kunnen. Communicatie is echt 0 punten waard. Want reageren op mails doen ze ook al niet. Ze hebben niet eens gemaild of het geld voor de reis is binnen gekomen...

Echt waar, laat ze eens leren wat ze moeten doen als organisatie, want ze zijn echt hele slechte organisatoren..

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 15:22 

Ik erger me aan mezelf zoals altijd als het einde van de periode weer in zicht komt, omdat ik alweer alles heb uitgesteld en nou nog heel veel moet maken!!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 19:03 

Ik erger mij momenteel echt erg hard aan mijn broer. Het is soms zo'n egoĂŻstische, asociale pipo. Echt. Altijd maar denken dat hij zo'n 'zwaar' leven heeft en dat wij niet weten wat hij doormaakt en blablabla. En het enige dat hij nu constant doet is mijn ouders kwetsen terwijl die echt veel voor hem doen.
Soms wil ik hem gewoon door elkaar schudden in de hoop dat zijn verstand weer op de juiste plek valt.

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 20:54 

Ik erger me nu al 22 dagen ongelofelijk aan de NS. Ik ben student en sinds kort moeten wij ook inchecken. Ik word daar dus helemaal gek van! Ik vergeet het steeds en dan moet ik terug... Ook is het keiharde discriminatie, want bij andere abonnementen hoeft er nog niet verplicht te worden ingecheckt! De NS is opeens al zijn service kwijt... Ik kan gewoon niet meer fijn reizen bij dat trutbedrijf!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 13:23 

Ik erger me aan HPF, want ik had een awesome RPG post gemaakt en toen ben ik blijkbaar uitgelogd (terwijl ik niet eens lang 'weg' was, dus wtf?). Nu moet ik afkoelen voor ik nog een keer ga posten want het was een vrij lange post.

Oh. En ik erger me aan mijn vriendin, want ze is fcking pessimistisch bezig en loopt zich weer eens sorry te voelen voor zichzelf. Verder erger ik me momenteel aan alles en iedereen. Ik wil met iets gooien.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 1:38 

Nu erger ik me aan de ***geluiden van mijn buurman. Hij heeft sinds kort een vriendin en dat is allemaal heel leuk, maar ze klinkt als een fluitketel. Waar helemaal niets mis mee is, echt niet, geluid hoort bij seks, ga los, etc, MAAR MAAR maar ik wou gewoon dat de muren wat minder dun waren... en ik vind eigelijk dat je een beetje rekening met elkaar mag houden. Zodat ik het niet drie keer per dag hoefte te horen.

That's it, niks waar Adam Lambert niet over heen kan brullen. *zet cd aan*


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 22, 2012 21:49 

Aan de stem van Danielle van echte meisjes zoeken zichzelf! Wat een irritant wijf zeg! :P

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


Laatst bijgewerkt door Lily_flower op vr maart 23, 2012 15:45, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 14:51 

Ik erger me aan Emmen. Want ik wil de nieuwe Adam Lambert cd kopen, maar de Free Record Shop is weg en de Music Store is ook al gesloten, waardoor ik dus nergens cd's kan kopen. Behalve bij de V&D, maar daar hebben ze geen nieuwe cd's @@

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 24, 2012 10:08 

Alice schreef:
Ik erger me aan Emmen. Want ik wil de nieuwe Adam Lambert cd kopen, maar de Free Record Shop is weg en de Music Store is ook al gesloten, waardoor ik dus nergens cd's kan kopen. Behalve bij de V&D, maar daar hebben ze geen nieuwe cd's @@


Kan je hem niet via het internet kopen?

OT: Ik erger me aan mensen die helemaal een mening klaar hebben over iets - een boek, een film, een winkelketen - zonder dat ze die ooit gelezen/gezien/bezocht hebben.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme